Jump to content

предницата тресе


Recommended Posts

Здравейте колеги,видях се в чудо с предните гуми на Аудито-80 Б4.сменям 3-ти предните гуми-баланс и при 90км тресе неприятно.Джантите са лети-MOMO 16 цола а гумите 205 55 16.гумаджиите са ми познати и казват че няма криво на джантите.вчера сложих отпрeд зимните гуми с железните джанти и предницата заспа.Имахме съмнения за малка кривина на едната гума и затова си купих други-2-2ра употреба.Монтирахме ги и същата работа-90км и започва тресенето.Задните също са прегледани и балансирани.Джантите ги купих с втулки и не съм имал проблем допреди месец.Дали може да са разхлабили тези втулки-метални са,не пластмасови.На предна дясна джанта забелязах че е хлабава като я слагахме на колата,но за съжаление не съм обърнал внимание до сега дали така си е била и когато ги купих-вече 4 години ги карам и не съм имал проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа на какъв принцип се балансира гума, но явно не е най-прецизния. Аз го ядох същия с кола на приятел. На подемника при 120км/ч колата иска да слезе. Предно дясно колело прави по 2 см биене във всички посоки. Викам ясно баланс. Свалям карам на баланс, колата още не е пускана от подемника и резултат от цялата операция никакъв. Според гумаджийте всичко е наред и 60гр. на гума са нормално тегло тежест. В крайна сметка според мен се касае до криви гуми, но нямах вариант освен да ги преместя на задната ос с което закрепих положението <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втулката трябва да ляга плътно на джантата, а вътрешният диаметър трябва да е 57.1мм . Много често проблемите идват от там, защото колелото се центрира на главината от централния отвор, а болтовете само прибират колелото към главината.Ако не съвпада втулката най-добре сложи втулката на задна джанта докато намериш точна втулка.Понякога има леко биене на гумите, което се забелязва много трудно, така че опитай да смениш предни и задни гуми и виж какво ще стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните гуми са поизносени и може да ме излъжат отпред.Пробвах със зимните и железните джанти отпред и всичко беше както трябва.Затова се съмнявам във втулките отпред-поне на едната джанта.Ще видя дали и отзад има луфт на втулките,и ако не,ще опитам да разменя само втулките. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега при мен проблема е същия с железните джанти е ОК а при летите тресе ходих по баланси глупости кво ли не правихме няя оправия ако си решил проблема може ли да споделиш как :? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога има леко биене на гумите, което се забелязва много трудно, така че опитай да смениш предни и задни гуми и виж какво ще стане.

:gruebel:

Taка си е, гумата дори и да е перфектно балансирана, ако има радиално биене то пак води до подскачане и вибрации.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се оправиха нещата след почистване на челата на дисковете от двете страни ,главините и челата на джантите.имаше много ръжда и мизерия по тях.Преди биеше страшно,смених два комплекта джанти и гуми,отделно баланс.Последно си направих нови втулки за джантите ,имах съмнение че са ексцентични и от тогава насам няма проблеми.Остана ми само едно много странно залитане на предницата наляво и надясно като подам мръсна газ или ускорявам, на трета предавка се усеща най много.Другото което ми прави впечатление че предницата се повдига много като ускорявам,незнам дали е нормално това,

Редактирано от bagera979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Остана ми само едно много странно залитане на предницата наляво и надясно като подам мръсна газ или ускорявам, ...

Прилича на отворена предница, избягала сходимост. :gruebel:

Би трябвало да ти яде гумите неравномерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още нищо-до 2-3 дни ще ходя до Червен Бряг,там има един сервиз в които ми регулираха предницата преди 3-4 месеца а и предната кола там си правих,ще ги накарам да прегледат джантите по-обстойно за кривини и дано да оправим проблема.Все пак с 3 компекта гуми смених отпред-все едно и също,не ми се вярва да е от гумите.Джантите ги свалях вчера,но нямаше луфт във втулките,стегнах ги на кръст с малко затягане на всеки болт.Утре ще покарам малко и ако няма промяна,ще ходя да видим джантите.Аз тук в града си карам един Опел Аскона по работа,а Аудито по рядко го изкарвам от гаража и за това попроточих нещата с гумите.Ще пиша какво е станало след поредния преглед :):gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отворена предница, избягала сходимост. :gruebel:

Пролетта сменях тампони на носачите,и един шарнир.След това реглаж.Не ми яде гуми, понякога това се усеща като като биене но с много ниска честота,Все едно има нещо криво .Колата е купена с този проблем преди години,Само карета,полуоски и предни амортисьори не съм сменил.Също забелязвам и вибрация в скоростния лост,като натисна газта и започва да вибрира леко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако му е избягал реглажа на предницата, като влезе в локва само с леви или само с десни колела, ще му дърпа силно предницата. Като подсказка го давам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако му е избягал реглажа на предницата, като влезе в локва само с леви или само с десни колела, ще му дърпа силно предницата. Като подсказка го давам.

Това също го имам,но смятах че е от гумите,понеже са износени.Скоро ги смених и четерите,днеска вали и ще видя дали дърпа.Май ще се наложи нов реглаж ама на друго место.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или е дебаланс или износената ти втулка.На висока скорост са това причините,проблем с гумите се проявява на по ниска скорост-от тръгване до към 60-70 скорост.

Пребалансирай ги,и ако продължава,намери прецизен стругар и си изрежи нови втулки.тъпото е че при направа на такива,от полиамид за 40 лева се губи 90% от него и ти ляга 10 кинта бройката,ама нейсе ако това ще оправи нещата.просто няма какво друго да е щом със зимните си О'К.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,чак днес ходих при едни момчета в червен Бряг-изправиха ми 2 -те предни джанти(не бяха много криви,но достатъчно),направи ми 4 нови втулки за джантите и всичко се оправи.Майстора има съмнения в едната от гумите който купих скоро,че има малко кривина и не е перфектно все още според него,но аз като карах всичко е точно :flehan: Ще кажа на тези гумаджий,дето купих гумите от тях,и ако имам късмет да ми ги заменят ще е екстра.Карал съм ги около 50км-но ще видим.Но в общи линии е това-втулки и изправъне на джантите и всичко е ok :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото което ми прави впечатление че предницата се повдига много като ускорявам,незнам дали е нормално това,

Някой да знае от къде идва това при Б4, при мен е силно изявено, когато искам да потегля по-бързо без да форсирам излишно с въртене на гуми и подобни неща. Просто по-бързо потегляне от място, а предницата се надига цялата на първа, като натисна съединителя се връща в нормално положение, слагам 2ра, същата работа отново елевейшън нагоре и обратно надоло.

Извинявам се за използването на темата на колегата, ако има нещо напротив, няма да се сърдим при почистване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за използването на темата на колегата, ако има нещо напротив, няма да се сърдим при почистване.

Няма проблеми колега :bia: По твоя проблем не мога да ти помогна нищо.Моито Ауди не го прави това.Да не са меки пружините отпред или изпуснал амортесьор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае от къде идва това при Б4, при мен е силно изявено, когато искам да потегля по-бързо без да форсирам излишно с въртене на гуми и подобни неща. Просто по-бързо потегляне от място, а предницата се надига цялата на първа, като натисна съединителя се връща в нормално положение, слагам 2ра, същата работа отново елевейшън нагоре и обратно надоло.

Извинявам се за използването на темата на колегата, ако има нещо напротив, няма да се сърдим при почистване.

Много повер,скача като драгстер :bia: ,преди да срежа предните пружини и аз бях така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че е от пауъра, то е ясно, ама как да я обуздая тая сила :hilezh: А освен рязането на пружините, амортесьори отпред сменял ли си, че аз така си го обяснявам, че лесно ги разпъва отпред, като падне тежеста назад при потегляне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много повер,скача като драгстер B) ,преди да срежа предните пружини и аз бях така.

Е колко Повер у тея печки B),Знам си че иска нови амортисьори, умекнали ми се струват,Ама като ги сменя и пак така се повдига,нема ми хареса.Метода с рязаните пружинки не ми допада ,зимата газя на дълбоко,

като се повдигна и после отпусна педала и съм останал по корем в преспите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам си че иска нови амортисьори, умекнали ми се струват,Ама като ги сменя и пак така се повдига,нема ми хареса.Метода с рязаните пружинки не ми допада ,зимата газя на дълбоко,

Мойте ги резнах,когато смнях амортисьорите,и аз си газя у снега,не е чак толкова ниска :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре,отрязал си ги само заради визията,предполагам.А дали не се оправи заради новите амортисьори :hilezh: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега това тресене според мен е ет някой крив диск

[/quote

:lol: ми,май не прочете от начало.Тресенето ясно,повдигането на предницата не е ясно.]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...