venci b4tdi Публикувано 3 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2014 Разбирам те колега но просто се чудя явно дисковете или са оригиналните или са качествени. Но има няква причина да се кривят ако всичко е наред по спирачната система не трябва да има проблеми. Примерно на пасата бях му ревизирал цялата спирачна система и пак ги кривеше. Оказа се че задните не хващат много добре. Трябва да има нещо за да прегряват тъи лесно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 Главината чистиш ли я ?!И говоря за чистене тип флекс с телена четка на него, докато не стане лъскава - после медна смазка на главината .. В сервиза така процедираме, и няма ядове ! Освен ако дисковете не са Делфи или нещо друго кашкавалено ...Спирачни маркучи сменени ли са ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 значи всичко по цялата колата е прегледано и е бетон здраво, освен рейката, която има луфт и след време е за правене тя и сега си е , но не е тотал изобщо... Всичко е проверено остана днес или утре да измеря главините да не са криви и да се проверят всички спирачни апарати, маркучета и всичко около тях. Вчера забелязах, че преден ляв диск направо пари , а десния осезаемо не пареше както другия. Просто не знам, останаха ей тея две неща да се видят и ако и те са наред значи дисковете пак са менте...наистина знам, че много нови дискове са боклуци и не се правят както едно време амаа...Главината чистиш ли я ?!И говоря за чистене тип флекс с телена четка на него, докато не стане лъскава - после медна смазка на главината .. В сервиза така процедираме, и няма ядове ! Освен ако дисковете не са Делфи или нещо друго кашкавалено ...Спирачни маркучи сменени ли са ?!чистена е да точно с телена четка на флекс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 значи всичко по цялата колата е прегледано и е бетон здрав ..........., а десния осезаемо не пареше както другия. И според теб това е бетон !????????????????Пак те питам - маркучи сменени ли са ?!Няма шанс просто всичко да е наред, и да задържат апаратите ...Да не си слагал накладки за плътни дискове ?!???Смени ли течността !? Че в АБС модула се задържа няма такава гадост ..Свали апарата и провери дали може с ръка да върнеш буталото !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Маркучите не са сменени, но точно днес си говорих с вуйчо ми той ги слага, работи в сервиз за тея неща и когато слагахме дисковете с него са проверени буталцетата и маркучите нямаха грешка...а дали задържа изобщо няма гаранция просто забелязах, че единия пари доста. Разбрахме се следобед да ходя да прегледаме предните апарати да ги раздвижим да вивим как са в момента . Течността не е сменяна, само долях като слагах задните накладки преди 2 месеца. Довечера ще кажа пак какво е положението. Иначе за бетон здраво имам предвид цялата ходова част, то е ясно, че имам проблем в спирачната система. Накладките са текстар и имат една по-странна форма не са равномерни както предишните, от двата края са стеснени. Но отначало като слагах дисковете и накладките тоест вече 5 месеца нямах проблем.Можеш ли да обясниш за АБС модула как точно задържа Редактирано 5 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 "Задържа" - имам предвид че там се утаява всичката гадост в следствие от пропускане на смяна на течността ...Та да обобщим - маркучи не са сменени, течност тоже !?Да ти обяснявам какво да сменяш, или ????????????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 Да не си слагал накладки за плътни дискове ?!??? ъъъъ каква е разликата на накладките с плътни и вентилирани дискове ? или имаш предвид "плътни(вентилирани)" и "дупчени" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 Тук там се подмятат и малко по-дебели накладки отколкото трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 ок че се притесних дали не е разлика във фИродото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 И аз така, тамън да питам, преварил си ме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 Спамери! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 (Редактирано) "Задържа" - имам предвид че там се утаява всичката гадост в следствие от пропускане на смяна на течността ...Та да обобщим - маркучи не са сменени, течност тоже !?Да ти обяснявам какво да сменяш, или ?????????????ясно, и без туй не се знай маркучетата и течността колко са годишни, една смяна няма да е зле Редактирано 4 Юни 2014 от stefan91 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 Задължителна е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 ясно, и без туй не се знай колко маркучетата и течността колко са годишни, една смяна няма да е зле Не че нещо, ама все едно да смениш масло и да си оставиш старият филтър ...Така и така всичко е долу, самата гума вътре се разлага и се раздува ...Съответно при натиск от педала пропуска течност, но при отпускане тя не се връща ...И по-вероятно това да ти е проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!възможно ли е от това да спира на тласъци, вместо да си е плавно спиране. Иначе за тресенето не мисля, че са дисковете понеже педала е много стабилен не трепка, не пулсира а самия волан почва да играе на ляво и дясно в къс диапазон и като стигна една скорост от 30-40км когато вече направо ще спирам тогава започва тва спиране на тласъци, тоест при по-висока скорост като намалям само волана играе, а при ниската скорост вече се усещат тласаците ей ся 6 часа отивам и ще видим каква ще е тя... Редактирано 5 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 Всичкото е от криви дискове ...Без значение предни или задни .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 Еми ще смена маркучетата и течността и после кво...нови дискове и ако пак се изкривят ебахти мамата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 Ама недей да купуваш Делфи или нещо ефтинджос ...Виж ТРВ, АТЕ ...Че си има меки и от завода още ...И медна смазка за главините след флекса !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Така установихме сега, че наистина единия нагрява доста повече от другия диск. Нямаше смисъл да свалям джанти и да гледаме, направо утре ще купя нови маркучета и течност и ще ги сменим, главините пак ще почистя, ще обезвъздуша и ще видим резултата накрая. Иначе сегашните дискове са Текстар, и все още си мисля, че проблема не е в тях, не мисля, че са толкова криви при рязко натискане колата си кове без проблеми просто прекалено волана ми играе при намаляне това е се едно има бахти кривото нещо Редактирано 5 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 На мен така ми тресеше волана и след трети комплект дискове смених втулките на носачите и се оправиха нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 Колеги да ви попитам на какъв интервал е хубаво да се сменя спирачната течност и каква марка използвате? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 (Редактирано) На всеки две години ..Марката няма толкова голямо значение, колкото самият тип течност ..Масово е ДОТ4 ... После следват ДОТ5 (която не е съвместима с тази) и ДОТ5.1 ..Нито една от течностите не може да се смесва с другите ..Изключение прави доливането на ДОТ4 при системи работещи с ДОТ3 ...Из интернет има достатъчно инфо по този въпрос Веско, при точно този проблем - спиране на тласъци може да се набедят само дискове ...При по-висока скорост симптомът е "вибрация" във волана ..Не отричам и че при заминали тампони има "сеене" при спиране, но двете нямат много общо и някой разбиращ повече лесно може да си установи кое точно е криво !Отделно че при всичкото това греене, този диск така се е покривил, че даже ми е чудно как не се е нацепил ... Редактирано 4 Юни 2014 от Vitcig Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!аз съм виждал старите ми дискове на струга като се въртят как бият, сегашните пак не ми пречи да ги проверя...иначе тампоните на носачите ги смених миналото лято с лемфьодер , и са проверявани неколкократно, обаче онзи ден пак ги гледахме и направи впечатление, че са меки доста направо си се местят нагоре надолу като напънеш с щангата , лабава работа....тука в България качествените неща са рядкост до безобразие Редактирано 5 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 че са меки доста направо си се местят нагоре надолу като напънеш с щангата , лабава работа....За това ти тресе волана когато започваш да спираш нормално.Ако смачкаш спирачката по-рязко не тресе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 4 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! бааси филма...все си мислех, че не е възможно за едни 10 хиляди километра от тогава до сега да се смачкат ама...иначе нямат напукано просто са меки и се движат стабилно нагоре надолу...иначе пък като я карах по сервизи всички потвърдиха, че колата е безупречна по ходовата част ( тампони, амортесьиори, накрайници и т.н ) Редактирано 5 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts