Jump to content

Audi A6 1.8 T-180 k.s, Audi A6 1.8T 150к.с, Audi A6 1.8 Turbo 150 к.с.


Azrael

Recommended Posts

Здравейте,

Чисто нов съм в "Audi" форума, :lol: както и в автомобилния свят. Все пак се спрях на Audi A6, който определено ме грабна като визия и технически характеристики. Планувам да закупя един от трите автомобила, които съм упоменал в заглавието на темата. Бих се радвал на абсолютно всяко мнение, критика, съвет т.н. :zustimm:), без да се притеснявате, относно това кой от трите автомобила си заслужава наистина вложението. Ето и линковете към съответните оферти за автомобилите.

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11310907599275959&f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11313606530051056&f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11314356457247071&f1=details

П.С. Предварително се извинявам, ако за някого темата е глупава или колите не си заслужават. Все пак за вложението на 8-10 хиляди лева в автомобил бих искал да чуя и мнения на разбиращи и дори препатили колеги :bia: Също така каква е възможността и целесъобразно ли е да се постави газов уредба(инжекцион) на автомобилите, които нямат.

Благодаря предварително и очаквам вашите коментари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никакъв случай втората, прекалено много е пипано по нея, много е побългарявано и не се знае как е.Волана е за автоматична скоростна кутия а той е с ръчка. Тунинг който не се знае къде е правен и до колко е качествен. Леко подпиране на бронята и няма да я одрасакаш а ще я спукаш, върви я оправяй после. И на първата и на третата километрите не са реални , ама на третата са се уляли вече прекалено. Иначе на външен вид и двете изглеждат, добре. Ако първата найстина е с AJL а не с AEB то това е по добър вариант. Малко тавана и беше виснал или поне имаше намеци, но това не е проблем. Видях че фиса е заминал там са поне 100 лева. С една дума вземи някой който разбира огледай те ги покарайте ги, преди да купиш, диагностика с ваг ком и чак тогава действаш.

Преди да купиш прочети това!!!

P.S. не си пускай една и съща тема в различни раздели, ще получиш :zustimm::bia::lol:

Редактирано от KPACEH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси :lol: за изчерпателния отговор и съвети. Просто ми се ще час по-скоро да взема кола, че не се издържа в София без автомобил :zustimm:) Нямах представа, че ще бъде проблем, ако постна темата на тези места, които са свързани с покупка на този модел. Да смятам, че трябва да огледам с някой, който разбира от А6 :bia: и тогава да преценя. Може и да повикам за малко помощ като идвам на Варна :bia: Видях, че си там по местонахождение. Според теб от 1вата и 3тата могат ли да се търсят някакви отстъпки в цената в рамките на 500-1000 лв ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси :lol: за изчерпателния отговор и съвети. Просто ми се ще час по-скоро да взема кола, че не се издържа в София без автомобил :zustimm:) Нямах представа, че ще бъде проблем, ако постна темата на тези места, които са свързани с покупка на този модел. Да смятам, че трябва да огледам с някой, който разбира от А6 :bia: и тогава да преценя. Може и да повикам за малко помощ като идвам на Варна :bia: Видях, че си там по местонахождение. Според теб от 1вата и 3тата могат ли да се търсят някакви отстъпки в цената в рамките на 500-1000 лв ?

Не дали може а вингаи трявба да се търсят отстъпки в цената. Човека който я продава е на ясно че като дойдеш и ще кажеш коментар, нещо това онова и за това предварително има поне 500 лева отгоре върху цената,

Ако ще копуваш от Варна ведна мога аз лично да направя диагностика на колата, имай ме в напредвид.

Редактирано от KPACEH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не искам да опонирам на колегата ..

но бих избрал да покарам най напред втората ..

оптиката и стува минимум 1000 лева .. макар ,

че задницата не я е докарал така както трябва да бъде ...

тоест да съответства на муцуната ..

най вероятно , колата е имала челен удар ..

което означава , че има вероятност отпред всичко да е сменено ..

пише ксенон фарове и т.н .. и те пари струват .. има няма 200 кинта . само ламбите ..

а за да сложи ксенон .. вероятно от удара и те са заминали ..

а ако те са заминали .. вероятно е заминал и радиатор .. а съборят ли предницата ..

хората сменят и ролки и ремъци и т.н ... ако е поломил предницата ...сигурно е сменено всичко ..

не те навивам , но така мисля аз .. освен това газ инжекцион ти е 1500 лева и той .. все е пара ...

качваш се .. караш ... гледаш как се държи в завоите .. дали замята задница ..

за целта малко с по голяма скорост ще влизаш в завоите .. и ако се държи добре ..

отиваш на стенд .. задължително ... да видят геометрията на колата ..

ако там няма проблеми ... фрапиращи .. си струва ...

а това което колегата каза , за скоростите и волана ...

има два варианта .. или да е била автомат .. и да са сложили ръчка ..

или да си е била ръчка .. пък да са сложили волан от автомат ..

по вероятно според мен е да са сложили волан .. друг .. зареди това , че айрбега във волана е гръмнал при удара ...

така предполагам ..

таблото е лукс и то .. абе .. колата е слънце ..много е красива, само дето чипче няма ..

и важно е да внимаваш с турбото на тези коли , щото си е парички и то .. ако е тръгнало да сдава багажа .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

От всичките коментари и препоръки до този момент;)) оставам с впечатление, че моделът (А6 - 99-00) и двигателят (1.8Т било то 150 к.с. или 180 к.с.), към които съм се насочил основно са добър избор, вземайки предвид и недостатъците и слабите места, които така старателно и изчерпателно изложихте тук, за което съм сърдечно благодарен. :) Радвам се, че във форума, за разлика от много други места, българите се опитват всячески да си помогнат и да прокоментират проблеми от всякакъв род. Това говори много лично за мен :D, вярвам и за вас е така. От всичките обяви до този момент, които прегледах по сайтовете, май ще си остана на тази първата, сахара цвета, която се намира във Варна :) Поне досега не намерих с по запазен салон, макар наистина да има следи от угарки по тавана, които се надявам да се изчезнат при старателно измиване с препарат. Също така ми харесва, че външно, поне от снимките, няма видими следи от удари и преправяници, т.е. автомобилът има вероятност да не е претърпял удари, което си е направо късмет, предвид "машините", които се продават в повечето .... "автокъщи", да не кажа, че някои спокойно могат да си прекръстят на автоморги :hilezh: Преполагам, че в този ценови диапозн...7000-8500 .. няма кой знае какъв друг избор да направя, тъй като по новичките модели започват от 10 000 + нагоре. Остава да се направи един обстоен преглед намясто, най-вече работата на мотора и ходовата част. Вярвам, че ако човек е положително настроен и има поне малко късмет ще попадне на добър автомобил. Вие имате опит, аз все още не, но от познати и приятели, което съм чул и видял, оставам с впечатление, че се свежда винаги до конкретния случай, просто човек трябва да има поне малко шанс :)))

Благодаря за наистина ИЗЧЕРПАТЕЛНИТЕ и ОПИСАТЕЛНИ коментари и съвети, надявам се, да попадна на наистина запазена колица и да се видим на някоя от срещите, които се провеждат.

P.S. Оставам отворен за вашите предложения, в случай, че някой продава собствен автомобил Audi, или пък има познат, или пък попадне на подходяща обява;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Ще помоля отново и, надявам се, за последно поне що се отнася за покупката на А6 :)

Това са колите на които днес се спрях. Какво мислите, дали колата , която първо си харесах трябва да остане или синята красавица 2.8 с газ-инжекцион я бие :))

Отново ме интересува и ориентировъчната поддръжка 1.8 Т срещу 2.8... огромна ли е разликата в цените на частите :hilezh: Казаха ми, че 2.8 бил сравнително здрав мотор:

Това е първата кола, в началото на темата още

1. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11310907599275959&f1=details - Варна

2. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11313581614810294&f1=details - София

N1 и N2 ми бяха препоръчани като възможно най-доброто измежду другите, стига да са ОК и на тестовете.

3. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11305225155168755&f1=details

4. http://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B0%E2%80%932504474/audi-a6

5. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11313484934123991&f1=details

6. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11312695997541272&f1=details

Благодарен съм ви за всякакви коментари и съвети относно автомобилите, т.е. цена, състояние, поддръжка ;)

Редактирано от Azrael
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

линковете не работят :)

:)) Здравей отново Красен,

Да, не работеха преди малко, тъй като копирах текста от другата тема ;)) Без да искам нали отворих 2 теми ... веднага ги коригирах :hilezh:) Радвам се, че проявяваш интерес/активност... Сега се надявам наистина на твоя отговор, след като разгледаш автомобилите :)

Благодаря предварително.

Редактирано от Azrael
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мен ако питаш, най добрия вариант според мен, пак казвам е А6 със AJL 1.8Т 180 коня, най лесен за газифициране, най лесен за подръжка, най пъргав за кубатурата си. Сега знам че ще ме нападната, че 2.7 много бяяяяга , ама и мноооооого яде. 2.8 за мен е стар двигател, скъп за обслужване и не си поплюва със бензина. В крайна сметка и 1.8т със 150 коня да вземеш пак е по добър вариант. Съветът ми е гледай сега да е с Quattro защото когато я купиш , няма връщане назад. И ще искаш, няма шанс да не поискаш 4х4 , просто го проумей , няма шанс да не поискаш. За това гледай сега да я вземеш с 4х4. Колкото до обявите, не мога много много да помогна, защото на снимките изглеждат хубаво , но на яве си е друго. Само една от колите на мен лично не ми допадна и това е тази със синия салон, е просто не ми харесва син салон и то пък всичко да е синьо.

Колкото до това ако вземеш кола от Варна пак казвам насреща съм за една бърза диагностика, free, ако пък трябва и няколко free. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Красен,

;) Вчера не можах да отговоря, затова пиша днес. Благодаря отново за СУПЕР коректния отговор, отново коректен и колкото се може обективен. (разбира се, че всеки има предпочитания от собствен опит и наблюдения). НО :zustimm:)

1. Audi 1.8Т , 180к.с. - няма регистрации, такси, ГО, еко и т.н.(макар да пише, че тези такси и ГО са безплатни при плащане на табели..кавко значи това нямам идея?:hilezh:) няма също така газов инжекцион, което значи поне 1000-1500 нагоре.(поне доколкото ми казаха).

Освен това, за мое огромно съжаление, не виждам никъде да има обозначение или описание от продавача, че е 4x4 (quattro).

Ако правилно съм те разбрал, както и много други колеги, които изразиха това мнение - БЕЗ QUATTRO Audi не се купува, за да не се съжалява после :)

2. Audi 2.8 quattro - е най-вече 4x4, има газов инжекцион, който (разбира се, може да е във всякакво състояние) ми спестява тези пари за поставянето му.

Също така колата е регистрирана с платени ГО,такси и каско до края на годината :huh:.

От прочетеното за този двигател останах с впечатление, че това е сравнително здрав двигател на AUDI и като цяло хората имат положително мнение за него.

Относно разхода - на газ средно ще бъде около 14-15-16/100 газ градско каране, около 9/100 извънградско.

Трябва да отбележа, че до този момент съм бил изключително внимателен, спокоен и толерантен шофьор на пътя.

Това знаи, че не се "рейсвам", дърпам и не тормозя автомобила и двигателя излишно. Харесва ми спокойното и каране за удоволствие.

Предполагам това също ще окаже влияние върху поддръжката и разхода на колата:lol:

Накратко - Лично аз се влюбих в Сахарата 1.8Т 180 к.с. :lol:, тъй като е много красива и има определено необходимата визия.

Както казах по-горе - за съжаление не е Quattro, което разбирам, че има изключително значение за возията и класата на А6 и не само.

Очаквам твоят, както и други коментари :lol:)

P.S. - Доколкото проверих нещата, ако тръгна да внасям кола от Германия (Италия, Австрия, Швейцария и т.н) - мито, ДДС и т.н. такси за тези мощни автомобили вече не се дължа, тъй като всичко свързано с тази материя е отменено с дата 01.01.2010 год :) Това значи , че не се дължи акциз за тези автомобили:)

Поправете ме, ако смятате, че греша и някой плаща такива такси.

Редактирано от Azrael
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От прочетеното за този двигател останах с впечатление, че това е сравнително здрав двигател на AUDI и като цяло хората имат положително мнение за него.

Реално почти всички само са слушали за такава кола - А6 2.8/193кс.

Няма слухове, че е чуплив, но все пак няма и достатъчно екземпляри за генерални изводи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално почти всички само са слушали за такава кола - А6 2.8/193кс.

Няма слухове, че е чуплив, но все пак няма и достатъчно екземпляри за генерални изводи.

Това е така,но аз имам едно приятелче и той трета година си кара неговото без никакви проблеми. На ден му прави по над 100 км(ходи до Правец и обратно всеки ден) и си свирка. 99-та година му е,куатро на ръчни скорости и си върви прилично. Мисля че обаче под 13 градско (бензин) не може да го свали ,а зимата имаш още 1-2 литра отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако наистина искаш такава кола според мен е грехота да не погледнеш колата на колегата ( http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=96625 ), като там имай предвид, че наистина ще се качиш и ще караш тъй като всички тук във форума познаваме колата.

Искам също да ти обърна внимание, не знам дали си смяташ последващи разходи по автомобила, но със закупуването му има: екотакса, регистрация, гражданска, преглед, каско, обслужване, гуми и т.н.

Първоначалната инвестиция зависи от състоянието на колата но имаш едни 1000лв., недай си боже ако се наложи да правиш нещо.

П.П. Ако можеш да си позволиш Quattro, то това е изборът, тъй като А6 от тези години е с греда отзад и е малко дървено както като поведение на пътя така и като комфорт.

Редактирано от bobby
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво има да си позволява повече ако е куатро?

Почти нищо на практика... Единствено трябва да се подготви психически за многобройните луфтове по задвижването отзад, ако не е свикнал с "усещането" може да е леко притеснително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако наистина искаш такава кола според мен е грехота да не погледнеш колата на колегата ( http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=96625 ), като там имай предвид, че наистина ще се качиш и ще караш тъй като всички тук във форума познаваме колата.

Здрасти Боби ;)

Мерси за изказаното мнение. Да, определено си личи, че автомобилът е поддържан от истински фен на марката:unsure: Дори съм се возил в нея още в началото на 2009 г B) Предишният й собственик ми е приятел и бивш/настоящ колега. Честно казано не съм фен на този "прошарения" салон, с който масово са "обзаведени" А6 98-99-00 ". Но явно такъв е стандартът бил по това време. Основният проблем е , разбира се, паричен ;) Колегата й търси около 12-13 хиляди, които няма как да дам в момента...Предполагам си забелязал, че търся нещо до 9000, за да може все пак , както казваш да се обслужи, рег, ГО, каско и недай си боже...чукам на дърво... дано не се налага, но и някой друг лев за ремонт. Прав си, грехота е да не се продават първо "форумните" коли, дори ако щеш и като традиция, пак е готино B)) а да се търси навън, изтърбушени от някакви "селтаци" коли :bia: които не дават и 5 пари за това, което карат, защото могат да си позволят да ги сменят като носни кърпички.

П.С. :) Да..от всички коментари до този момент.... се убедих, че има различни виждания и предпочитания за двигател, скор. кутия и др. детайли (газ или бензин, дизел и т.н:), НО да е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО 4х4 иначе няма смисъл :)) Аз писах на колегата , но мисля, че няма да се съгласи да я даде по 10 000.

Редактирано от Azrael
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особени не, но пак имаш по-висок разход на говриво + поддръжка и на заден мост, малко по-скъпа отколкото ако си с греда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Днес ходих на огледа на "хубавото" синьо А6 Audi:

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11313581614810294&f1=details

Ако ви кажа, че това не може и за 2000 хил. да се продаде, тотална развалина. Стоят още лампи (това което се вижда отпред над таблото) на автомобил със специален режим на движение (явно МВР, МВнР, т.н.). Колата е карана като за последно, тъй като шофьорската седалка е направо разбита, разбирайте напука и скъсана. Тази кола е карана, карана, карана... ако е само около 500 000 сигурно трябва да почерпя. Забележки ...е мека казано.. тя е направо ...драскана, пукнати брони, т.е. каквото се сетите. Да не говоорим , че никой не излезе дори да попита дали искаме да я видим отвътре. "Огледът" приключи за 3 минути точно :hilezh:

Докато се разхождах на "Горубляне" видях само развалини, с изключение на една А6 2.5 TDI, която макар лошата слава на мотора си беше в много добро и запазено състояние. (8.5 хил. се продаваше).

Вниманието ми обаче бе привлечено от старата А8 :zustimm:) за мое учудване, тъй като нямах никакви планове да купувам нещо различно от А4 или А6.

Ще се радвам, ако дадете някакви препоръки и съвети относно количката.

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11314977090439452&f1=details

P.S. Днес случайно попаднах на нея, не знаех че я има в мобилето. Продавачът призна, че собственикът е сменил за около 3 хиляди лева скоростната кутия наскоро, тъй като е имал проблем. Не съм я тествал още (преглед в сервиз), тъй като исках да чуя вашите мнения преди това относно поддръжка, разход, и като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги :blink:)

Стана ми интересна темата за 2.4 мотора :D И аз съм отскоро тук и определено харесвам колата на NMM :P Определям себе си като зрял и уравновесен шофьор, съответно съм много далеч от гонки, състезания, дърпания, разгащвания и т.н. :()) Харесва ми класното и спокойно каране, по възможност да се чувам с другия човек в колата :arrow:)) Питането ми е вие какво мислите за колата на NMM :zustimm:) при този теч на масло и какво би могло да го причинява. Предполагам и отстраняването му не е много евтино. За мен комбинацията от quattro + автоматик и тих мотор = идеалната кола за моя стил на каране. Надявам се, двигателят да е здрав, защото колата си е вече в годинки.

Благодаря предварително. Вярвам, че Ники няма да се разсърди, че съм се допитал до вашето мнение и тук :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закупуването на такъв автомобил, освен първоначалната сума би ти коствал - обслужване 500 - 1000 лв, каско, ГО, регистрация, данък - 1000 лв, смяна на предница (рано или късно ще ти се наложи) - 300 - 1000 лв, евентуален ремонт на автомата 400 - много повече, летни гуми - 400 - 1000 лв, зимни гуми - 400 - 1000 лв. На кратко казано едни 4000-5000 лв може да ти трябват за да стегнеш новия внос. На Николай NMM колата е с направени вече такива инвестиции, като в бонус получаваш газов инжекцион ( 2000 + лв), хубави лети джанти, кожен салон и навигация. Верно и цената и не е като на нововнесена, но....

На твое място бих отишъл да я погледна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонта на автоматика по спомен беше значителна цифра над 400-500лв и е направен, освен това колата е доста красива и добре гледана :arrow:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...