Miro_A3 Публикувано 22 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2011 (Редактирано) Определено това на снимката от последния пост е красива Б6-ца . Колега и твоята е готина, както си замислил лип за багажника и спойлер тип сенник, на пролет и едни джанти и визията ти е готова Виж това: , има и лайсните на вратите от ЕС. Редактирано 22 Септември 2011 от Miro_A3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 22 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2011 (Редактирано) Мислих , мислих и днес сложих предните липове.Утре ще боядисам долната част на бронията заендо с липовете в цвета на колaта и праговете. Мен лично ми хареса как се получи.Семпло и стилно. На първо време закърпва положението с прибраната долна част на бронията... Докато бях дигнал колaта на крик хвърлих ендо око на окачването какво аджеба е точно. Еми ей такова е: Отпред е вдигнато на Максимум ... някой път ще го смъкна до долу за снимка Отзад неможах да видя до къде на резбата е понеже не ми се сваляше гумата.Харесах си Лип за отзад. Малко е агресивен но ми допада доста. Все още се колебая естественно и съм на фаза обмисляме м/у агресивен или по-скромен и незабележим. Вариянт 1 JE Design: Варянт 2 ABT Lip Също обмислям варянт да модна решетката,че ми се откроява много с този хромиран кант... Емблемата задължително си остава,че иначе ми мяза на кокошарник. Иначе казано идей приемам всякакви btw. проблем ли ще е ако изхвърля катализатора и го заменя в 3" даунпайп.ЕКУ-то как ще понесе мисълта с показанията на 2-те сонди? Редактирано 22 Септември 2011 от kocta Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miro_A3 Публикувано 22 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2011 На мен определено вариянт две ми допада повече. Определено вариант едно не ми се връзва с цялостната визия на задницата. За катализатора незнам, чувал съм, че ECU-то се модва да не приема поакзания от изходната ламбда или да ги пренебрегва - незнам точния принцип, но става (аз съм с резонатор вместо каталзиатор - така я взех колата, обаче чека ми дори да го зануля светва след 200-300км. Е така де, ще му дойде времето и на този проблем ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 22 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Септември 2011 А като светне чека изпада ли в някви аварини режими с някви фиксирани таблици за аванс и боост или просто те информира. Ако е до едната жълта лампичка на таблото вече съм й свикнал... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miro_A3 Публикувано 22 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2011 А като светне чека изпада ли в някви аварини режими с някви фиксирани таблици за аванс и боост или просто те информира. Ако е до едната жълта лампичка на таблото вече съм й свикнал...Ами няма разлика във вървежа, но незнам какви интервенции са правени при премахването му - както казах така я взех... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 23 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2011 Ето как стана отпред със Зендер липовете. Остана само да боядисам всичко в цвета на купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 1 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 11 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2011 След вече изминати 5000км и доста дъждовни дни за моя радост съм доста доволен от количката. Единствените неща които се обадиха е една в скоба на задно дясно гърне леко издиша,катализатора определено трябва да си ходи(след малко повече напъни турбото с колектора светят ярко в тъмното а отзад газовете са доста студени). Иначе генерацията е доста брутална 1х80мм към 2х76мм с накраиници 2х80мм.От окачването също съм доста доволен (паветата не се усещат а вече по-голямите неравности направо скача цялата). За сега само я карам и събирам доста информация за бъдещите модификации.Искам да проуча всичко хубаво,да събера частите и чак тогава да действам. Имам въпрос към собствениците на б6/7 куатро.Само моята кола ли се държи повече като със задно? Ето още няколко снимки ей така да има какво да се гледа ако Ви е интересно Поиграх си малко и с настройките на осветлението на боостметъра и ДВД-то да ги вкарам малко в Тон с останалото и се получи това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LockSyst Публикувано 11 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2011 Това за задното, ако са ти скапани гумите е според мен. Кажи какво имаш предвид "като задно" ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 В някои ситуации е нормално колата да екато със задно, явно се забавляваш още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 12 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 И 4-те гуми са ми еднакви на 1 сезон. Имам предвид,че в завой при подаване на газ изнася винаги задницата и то юнашката.Това естествено при изключено ЕСП.Вече ъгъла трябва да стане доста сериозен и да си намачкал доста газта за да тръгне да прехвърля към предните торсена.Питам понеже по чуждестранните чета,че тази кола си има доста голяма склонност към недозавиване.Другия варянт това мое поведение да се дължи на койловерите.Но колата си е на една височина и отпред/отзад. Другия варянт е самата геометрия отзад на окачването (камбъра) да се е изменила от снижаването и да идва вече прекалено голям но съдейки по бившото ми интеграле не е повече от -2 градуса отзад,не би трябвало да съм го "предобрил".Все пак окачването е дигнато максимално догоре.В някои ситуации е нормално колата да екато със задно, явно се забавляваш още Забавлявам се и още как Интегралето ми беше 56/44 предно/задно с пластинчат виско централен и заден торсен до 70% с доста дебели щанги за теглото си и пак не се държеше както Б6-цата ми.Да не кажа,че нямаше нищо общо въпреки ,че отзад освен заден мост нямаше нищо друго което да тежи и баланса си беше доста предно насочен. Иначе на Б6-чката й трябва само един "шпер" (деференциял с ограничено приплъзване) отзад и повечко силица и ще съм най-щастливия човек Сега с нетърпение чакам да падне снега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 Питам понеже по чуждестранните чета,че тази кола си има доста голяма склонност към недозавиване Така са си без значение дали е Б4, Б5 или Б6/Б6 остави какво пишат по форумите като я ритнеш или влезнеш с газ винаги бута първо отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 12 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2011 И Ц5 е така, предполагам това си имал предвид. Обаче си мисля, че може и ние и "другите" да сме прави - при ниски скорости, по-остричък с пълна газ задницата тръгва мощно, като при 90 градусов такъв ако не си свикнал може и да се поувъртиш дори Но при плавно засилване и по-полегат завой като нищо може да недозавива, просто нямаме кой знае какви условия, че да се стигне дотам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 25 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 Весела Коледа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shefa Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 Колега кога ще идваш пак в ИВТ-то да пиеме по кафе и да си говориме за Аудита. Аз съм с една сива А3-ка с ескова предна броня и работя до тренажора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set16v Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 (Редактирано) Така са си без значение дали е Б4, Б5 или Б6/Б6 остави какво пишат по форумите като я ритнеш или влезнеш с газ винаги бута първо отзад.Нико ама и ти дрън-дрън та пляС, кажи ми верно ли си мислиш че тез по-горе Аллдита завиват ??? начи ако те завиват то Ланчийте са на 1 млрд. години по-напред,ужас бацка няма такъв кенеф,аз по скоро ги наричам УАЗ - ки карал съм толкоз много S2/S4/RS4/RS6и кви ли не кошове .... нито едно не слуша както Evo,Lancia,Subi и тн.. кара се само на махове /ама тръгне ли на некъде GAME-OVER ако искаш поразпитай Ники Златков какви ги върши за да накара тва Алди неговото да го накара поне малко да завива п.с Халдекаса е поне 10-пъти по послушен и управлаем от Торсена на Алди , аз поне следя Кит-Каровете навън и мога да ти кажа че всички до една са си с Халдекс и разбира се с дог-бокс китове ..изкл Шкода Окатвия/Фабия WRC те са с Xtrac ск.кутий и активни дифоове проблема на наште Хладекси е управлението им / но то си има решение и то не много скъпо /като го разрешиш и покараш такава кола никога пойчи няма да обелиш думичка колко е убав Торсена на Алди / демек Халдекса има оправия ама Торсена нанай-си стаат само за направото тез торсени / все пак си е Джипково задвижване от 2рата СВ. ВойнаИ 4-те гуми са ми еднакви на 1 сезон. Имам предвид,че в завой при подаване на газ изнася винаги задницата и то юнашката.Това естествено при изключено ЕСП.Вече ъгъла трябва да стане доста сериозен и да си намачкал доста газта за да тръгне да прехвърля към предните торсена.Питам понеже по чуждестранните чета,че тази кола си има доста голяма склонност към недозавиване.Другия варянт това мое поведение да се дължи на койловерите.Но колата си е на една височина и отпред/отзад. Другия варянт е самата геометрия отзад на окачването (камбъра) да се е изменила от снижаването и да идва вече прекалено голям но съдейки по бившото ми интеграле не е повече от -2 градуса отзад,не би трябвало да съм го "предобрил".Все пак окачването е дигнато максимално догоре. Забавлявам се и още как Интегралето ми беше 56/44 предно/задно с пластинчат виско централен и заден торсен до 70% с доста дебели щанги за теглото си и пак не се държеше както Б6-цата ми.Да не кажа,че нямаше нищо общо въпреки ,че отзад освен заден мост нямаше нищо друго което да тежи и баланса си беше доста предно насочен. Иначе на Б6-чката й трябва само един "шпер" (деференциял с ограничено приплъзване) отзад и повечко силица и ще съм най-щастливия човек Сега с нетърпение чакам да падне снега.ужаЗ,за това Lncia Delta S4 след това еволюцийте Integrale Еvo и тн.. са били 1-2-3-4-5-6 г. шампини в Група-Б ...щото не завива,има много инревюта на Walter R?hrl,Michelle Mutton ,Stig Blomqvist ...но по-обстойни на Рьол за управлението на тоз тип задвижванеhttp://en.wikipedia.org/wiki/World_Rally_Championshipчоуек кот и да прайш тва Алди няма да стане Митсубиши Ево,аз също имам Алди и троша задните пружини при старт от място ама не мога да се изкривя че са конкуренция при думичките ДОБРЕ ЗАВИВАЩА Редактирано 26 Декември 2011 от set16v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 (Редактирано) Гена и аз съм карал Ево/Импреза СТИ, Халдекси и т.н. , даже съм първия в България, който направи катастрофа с Ево 10. Евото не го коментираме като управление и 4х4 задвижване , колата която да ми достави повече кеф не съм шофирал, Impreza STI е на светлини години назад като усещане и динамика от Ево. Иначе при Торсена за бутането отзад си бута като я сриташ тръгва първо задницата, с 4към1 торсен и задно ЛСД и правилно окачване и стабилизиращи щанги си става доста приятна кола за каране. Друг е въпроса, колко пари трябва да се извадят.A и това задвижване има доста състезателни успехи в IMSA/TRANS AM сериите отвъд океана, не малко титли в европейските туринг шампионати през 1994-1995-1996-та, даже след А4 куатро в шампионата забраняват 4х4 задвижването. А сега отделно последните аудита имат Crown Center Differenctial и Активен заден диференциал (Sport diff.) така, че това задвижване постоянно еволюира. Може да погледнеш какво правят тези два дифа, единия разпределя въртящия момента срямо задно ляво и дясно колело (точно като при Active Yaw Control (AYC) в Mitsubishi-то) а в другия към торсена има закачен пакет многодискови съединители, и колата може да праща когато и колко посика от въртящия момента към преден или заден мост. Определено не е задвижване, което си е изпяло песента, на Халдекса първо поколение найстина управлението му можеше да е по-добре и стандартна кола се държи доста зле, щото прехвърля малко и късно назад и като я сриташ тръгва да рине с носа напред и по някое време се сеща да бутне и задницата.А пък тия халдекс контролери са една торба с пари. Редактирано 26 Декември 2011 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 26 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 Колега кога ще идваш пак в ИВТ-то да пиеме по кафе и да си говориме за Аудита. Аз съм с една сива А3-ка с ескова предна броня и работя до тренажора. Когато ни пратят пак на някой курс Знам Тони Томов ми е разказвал доста за Теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kocta Публикувано 26 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 На торсена трябва малко да му посвикнеш. Са не е перфектния диф но в комбинация с 31мм предна щанга и койловерите си се дрифти доста добре.На сняг се държи или неутрално или презавива.Мисля следващия ми ъпгрейд да е задна щанга с планките и тампоните от ауди б7 рс4.Моята сегашната е 14мм а онази по спомен беше към 22мм. Казват ,че до голяма степен елиминирала недозавиването. Мисля,че най-добрия ъпгрейд в случая е да се смени централния диф с такъв от б7-ца 60/40. Според мен проблема на б5/6/7 е разположението на мотора пред моста. типично Ауди. Доколото знам при б8 вече го оправиха този проблем и е почнала да позавива нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 Аз само не мога да ви разбера що се карате и спорите за глупости, а не си вземете по една М-ка и да си решите проблемите със завиването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 с тая предна щанга я караш още повече да недозавива... като четете чуждите форуми четете малко по качествено! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rad0 Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 btw. проблем ли ще е ако изхвърля катализатора и го заменя в 3" даунпайп.ЕКУ-то как ще понесе мисълта с показанията на 2-те сонди? При мен катализатора е отстранен и много обича да ми трупа грешки 2рата сонда след него. И 1000км неможе да издържи без да светне чека, но ако не те притеснява дразнещата жълта лампичка на таблото няма какво да те спре Преди време се интересувах как може да се изолира софтуерно тази сонда и се оказа че някакви "младежи" от Младост го правели с/у бруталната сума от 300-400лева, което ми се вижда пладнешки обир за такава услуга. Ако си заинтерсован мога да ти дам телефона им.На мен лично АБТ лип-а най-добре ми изглежда, но е въпрос на вкус. Любимо ми е колата да изглежда "сток" и всеки да усеща че не е , но да не може да каже какво точно й е модифицирано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MK4 Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 Аз за 20$ си купих OBD2 to Bluetooth адаптер и сега като светне чека за втората сонда, го чистя от телефона в движение дори за половин минута.Не му пречи и да си свети постоянно, обаче ако излезе друга причина за светване на чек-а няма да разбереш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set16v Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 (Редактирано) Гена и аз съм карал Ево/Импреза СТИ, Халдекси и т.н. , даже съм първия в България, който направи катастрофа с Ево 10. Евото не го коментираме като управление и 4х4 задвижване , колата която да ми достави повече кеф не съм шофирал, Impreza STI е на светлини години назад като усещане и динамика от Ево. Иначе при Торсена за бутането отзад си бута като я сриташ тръгва първо задницата, с 4към1 торсен и задно ЛСД и правилно окачване и стабилизиращи щанги си става доста приятна кола за каране. Друг е въпроса, колко пари трябва да се извадят.A и това задвижване има доста състезателни успехи в IMSA/TRANS AM сериите отвъд океана, не малко титли в европейските туринг шампионати през 1994-1995-1996-та, даже след А4 куатро в шампионата забраняват 4х4 задвижването. А сега отделно последните аудита имат Crown Center Differenctial и Активен заден диференциал (Sport diff.) така, че това задвижване постоянно еволюира. Може да погледнеш какво правят тези два дифа, единия разпределя въртящия момента срямо задно ляво и дясно колело (точно като при Active Yaw Control (AYC) в Mitsubishi-то) а в другия към торсена има закачен пакет многодискови съединители, и колата може да праща когато и колко посика от въртящия момента към преден или заден мост. Определено не е задвижване, което си е изпяло песента, на Халдекса първо поколение найстина управлението му можеше да е по-добре и стандартна кола се държи доста зле, щото прехвърля малко и късно назад и като я сриташ тръгва да рине с носа напред и по някое време се сеща да бутне и задницата.А пък тия халдекс контролери са една торба с пари. Чоуек ненам дали си първи или 2ри катастрофирал с Ево 10 ама за да твърдиш че ауди А4 е перфектната 4х4 кола според мен нищо не си каралняма такъв кош ....даже е отврад най-страшна ,пишеш ми неща копнати и преведени / ненам ама не мислиш че съм паднал от Луната налл....и мисля че мога сам да си превеждам. на книга много неща са ОК ама на пътя са Леш ,всичките с-ми и пробите за еволюций на торсена са пълен смех /дадеш ли OFF е пълен тъшак,щото на ON полудеваш от смехха ненам колко четеш ама в миналото има няколко проби на модела Б2 с опит за махане на торсена ...... ама е все проблемен /макар че е здрав като мех.гледна точка /даже Явор караше до последно с такъв среден дифф на черната Б2чоек малко по-горе си написал някой раллти дет не си прочел правилно / аз понеже съм имал УДОВОЛСТВИЕТО да разглобя не един или два дифа ,разбира се и кутий на Ялди 2005+г. и знам ква убавиня са начи пак си написал и за Халдекса неща дет си чул недочУл / халдекса прай тез неща само ако маслото на помпата е на 100хил.+ км./и ся понеже знам че си нямаш хал хабер от дифове / демек не си се изцапал нито от дифф нито от ск.кутия / а най много да си разлял капучиното на компа докато четеш и тн. ще ти разясна малко кво е кофтито на Халдекса с оем управление, кофтито е че колата следи ъгъл на завиване,ъгъл на дросела и движение на колела,положение на ръчна спирачка / основно за старите поколения / щото новите имат нужда от малко пойчи раллти дотук ок.ама ся щи кажа ко е кофтито кат боцнеш пълен волан / ляв-десен се тая / и като ритнеш да поднесе с закл.волан имаш заден мост за малко тва едното,като решиш да я поднесеш с ръчна пак нямаш заден мост,като почнеш да дрифтиш с по-висока скорост и случайно да закл.волана е мноу яко да останеш без заден мост като вдигнеш конете на колата и рапределението / което е макс 40% торк отзад / става малко гадна за старт от място но в никой случай не е по-бавна от Ево,Суби или А4 хубавото обаче почва ,кат махнеш оем управлението всичко е супер / а именно 750 евра / не ми се струва толкоз камара пари както ти написа по-горе / като вметнем че има ръчни такива за малко пари ,сичко е повече от супер..именно колата с мех.контролер става 50/50 и е супер послушна,стига да имаш добро окачване и тампони / колата е много надежна откъм мех.дефекти / стига маслата да се сменяват на време / да не говорим че афтърмакет дифф-ве има на всяка една престижна марка дет се занимава с това,и е стотинки сравнен с тез на С-2чоуек горе пишеш за ИМСА и тн.. кво състезание е ве ?? демек кви завой има там ??? ужас ти имаш ли идея ква е политиката тогава на Аллди за Сащ ?? ужас чоек имаш ли си най бегла идея кви коне е двг на IMSA-та ....аз щи кажа по изнесеното като данни е 750кс..искаш ли да ти кажа за кутията на IMSA ??? дифф ??? чоек не се излагай молим ти се ,излишно аз в предният пост изкл. ВРЦ-колите щото там нещата са МАЛКО по-различни пишеш за Суби .. дрън-дрън та пляс..кви пет леа ве,колата е на светлинни години по поведение напред от Аллди / махаме мотора и сичко е ок със Субито .....даже мога да хвана бас с теб че ще те убия на всяко едно трасе със Суби / проблемът обаче е че няма да издържи и 5км. без да се строши молим ти се ти почна кат на село ве ..мойто си е най убаво,аз ти казвам че нито едното нито другото е читаво но сравнено м/у Халдекс и Торсен няма кво да пишем,тоз торсен само заваряване и газьоЛ колко мое Редактирано 26 Декември 2011 от set16v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 (Редактирано) Батя никъде не съм написал, че е най-доброто 4x4 задвижване (още повече пък за А4)или че е перфектно, както не съм написал, че е по-добро от Суби и подобни за много неща си прав, но направо не знам какво толкова ти е направил торсена, че такава храна сипваш, храниш го така все едно те е затискала скоростна кутия (Шестачка) от Петак и от тогава не го понасяш. Това в кръга на шегата да не вземе да ми набереш и да ме захраниш.Куатро с Crown Диферециал или заден спортен няма как да си разглабял, защото се вграждат от РС5 нататък.Не съм монтьор и не съм се цапал с масло, но разгложени скорости и дифове съм виждал на килограм. Иначе за завойте в ИМСА, като гледам тук си има завои, не карат на овал, е вярно не са 180градусови. Редактирано 26 Декември 2011 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване