Jump to content

Audi A4 B6 1.8TQ


kocta

Recommended Posts

При моя мотор всяка една турбина над к04 означава кована карантия и смяна на глава.А съединителя кит за 600+ долара издържа на сток кола точно 12 000км като повечето изминати по магистрала или зимата на сняг. Дотук със 228мм съединител.

Въпроса е ,че тая въпросната турбина ти е 1200-1600лв,дюзи 360лв, колектора и той 500-600лв,генерацията си я имам 80мм и после 2х76мм,съединителя беше 600$,ремапа си е 500лв,дивърт клапана и той 160лв,кулер с пътища 500лв,биели+лагери+гарнитури 1100лв. А ако искам после още коне? Още по-голяма турбина , бутала,много работа по глава,космически съединител и всякаква периферия. И става да речем 420-450 коня за 2000 оборота диапазон и се чудиме какви скорости да сложим и как да не счупим мотора.И това на каква цена?

Значи по груби сметки от 1.8 да изкараме да кажем 300 и малко коне (320-330) трябват към 5000лв грубо.Като за същата да не кажа и по-малка сума получаваш пак тези коне и нютони в много по-голям диапазон с по-добър респонс и тепърва мотора почва да се развива.

Поне аз така ги виждам нещата. 1.8т си заслужава според мен да му сложиш к03с или к04 с едни дюзи от 225 конювица , кулер , генерация и до там. Така получаваш за около 1500лв 240 кончета (к04) Вече над тези коне се изисква доста сериозна инвестиция.

А за 2.7т мисля,че и к04-ки му стигат , все пак не съм казал,че искам 600 коня да вадя от 2.7-цата. Лошото е ,че тежи повече от 1.8 но за сметка на това се обзавеждаш с 240мм съединител, 6 скорости а не както сега пр имен 5 къси където 140км/ч са ми 4100 оборота на 5-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко опира до парите. Ако имаш парите за 2.7Т скачай смело. Ма не мисли, че ще минеш като разход само с покупката на тоя мотор. Там всичко си е парА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да отбележа, че колата ти изглежда супер с тея джанти и тва окачване - нЕма нищо общо с 16ките B)

Разбирам мерака ти за поВер ...и по-голЕм мотор :rolleyes: но АЗ си мисля, че 1,8Т ти е оптималния вариянт от към вървеж/разход! :zustimm:

Сам си го написал "1.8т си заслужава според мен да му сложиш к03с или к04 с едни дюзи от 225 конювица , кулер , генерация и до там...."

А за 2.7т мисля, че с тези пари дето ще ги дадеш за всичко около смяната на мотора ще се сдобиеш с вървеж като на понаправен 1,8т с к04, обаче със значително по-скъпа поддръжка... и по-висок разход :gruebel: Поправете ме ако греша...

вЕрно че V6 се кара по-готино, но ми се струва че в случая минусите (разходите) са повече от плюсовете(вървежа) <_<

Затова според мен няма смисъл от 2,7т swap... по-добре намери нещо по-сериозно...4,2... 3,0тфси... :D или и аз не знам кво... за да си струва инвестицията...

Освен това ти съединител 240мм и 6 скоростна кутия можеш и на 1,8т да сложиш ако имаш мерак ;) даже би трябвало да ти падне разхода още със 6 скорости... ще спестиш :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединител си направи тук. Има няколко души, които си вадят хляба с това и определено ще направят нещо качествено и издръжливо! И то пак за 600$.

Отделно малко кофти ги смяташ според мен цените на частите и като цяло парите... Имай предвид, че с този 2.7Т в такъв филм можеш да се вкараш, ако нещо стане, че няма да ти се вярва, че си го сложил доброволно. Все пак за доста от интервенциите се налага да се вади мотор при S4 2.7Т.

А относно това кое/кога ще се счупи.... никой не знае :D Шефа кара 30 000км с неговата, но има хора, които не могат да минат и 10 000... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разумен, колко да е разумен? 1.8Т с 2871 ще тръгва от 4000 оборота. Наистина градско ще реализира икономия, но реално ще кара 100кс. То така може и с 1.6 да се реализира такава икономия. С 2.7 ще си има 300Нм още от 1000 оборота в почти целия работен диапазон на цената на 40% по-висок разход.

Мотора наистина е тежък, но като цяло е доста по-приятен за всекидневно каране.

Хубавото е, че с к04ки може да ползва фабрични дюзи. С нови турбини и правилна експлоатация може да мине 1000000км, което е немислимо с правено 1.8Т.

ПП Това са любимите ми джанти.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как 2871-ца уа?!?! Хората с такива турбини вадят над 400кс,... как искате да не тръгва късно. Шпека ще му бодне едно ИХИ на човека да му спуулва на 2100 оборота и всичко ще е ток. Хем ще тръгва рано, хем ще върви много :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разумен, колко да е разумен? 1.8Т с 2871 ще тръгва от 4000 оборота. Наистина градско ще реализира икономия, но реално ще кара 100кс. То така може и с 1.6 да се реализира такава икономия. С 2.7 ще си има 300Нм още от 1000 оборота в почти целия работен диапазон на цената на 40% по-висок разход.

Винаги съм го мислил така и аз, ония ден пак се зачудих какви промени да правя и си представям какво ще е моето купе, което е най-тежкото с 1,8Т при градско каране <_<

Карам 90% градско и конете, които ще направя с по-голямко турбо ще ми струват: комфорта на фабричния съединител, мъчително тръгване от място и никаква тяга до 3500об поне, тишината ще си остане приятен спомен. И как ще го карам това чудо градско? Като реша да се изнеса по-бързо от някое кръстовище ще става само на първа...

От друга страна 2,7 е по-тихо, има 2 пъти по-голям диапазон, по-голям съединител, в повечето случаи 6 скорости и най-важното при нормално каране ще разполагаш с много повече коне на практика, кефа за мен не е само да се пържиш по оборотите... Дали си струва? Вероятно не никога не бих си сменил мотора, но определно бих купилдруга кола с такъв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам ама като съм карал 1.8Т-та градско с голямо турбо ми е по-добре. Карам си лекичко оф-буст, харчи малко, а скапаната К03ка постоянно е в буст.

С късите 6-скорости не е никакъв проблем за секудни да я вкарам в буст на 1-ва или 2-ра и да дръпна бързо ако се налага. Буст под 3000 оборота не не ме кефи..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам ама като съм карал 1.8Т-та градско с голямо турбо ми е по-добре.......... Буст под 3000 оборота не не ме кефи..

Ама не ти тежи 1600 кила колата празна нали? И това нещо с куатро как тръгва с 1,8 мотор без буст? Ами ако включа и климатика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола със сравнително голяма турбина за 1.8Т имаща пълно налягане на ~4000об/мин на 3-та предавка, почва да прави буст още на 2700-2800об/мин така, че няма никакъв проблем с карането в града.

Колкото по-тежка е колата, толкова повече товар при даване на газ оттам и по-раннен спул на турбото :D

Не мисля, че 1.8Т с 19мм бутален болт и глава с малките портове ще има какъвто и било проблем да понесе 300коня и 360-400Нм.

С едно Гаретче ГТ2860РС (че даже и 2871) с Т25 чугун и .64 АР + къс чугунен колектор и колата ще надува като змей (това за змея не се сещам кой го измисли, но звучи добре.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и така да е, на 3000об ли ще тръгвам от място или ще се мъча като нормалните коли? То всяко 1,6 ще тръгва по-леко. Да не говорим с каква мъка ще се катерят бавно баирите на втора. Ами другите въпроси?

А кой мотор ще се кара по-лесно като решиш да се поплъзгаш малко или да правиш каквото и да е друго упражнение изискващо плавно нарастваща тяга? Незнам за мен са такива нещата, няма да спамя повече темата на колегата, всеки си знае :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разумен, колко да е разумен? 1.8Т с 2871 ще тръгва от 4000 оборота. Наистина градско ще реализира икономия, но реално ще кара 100кс. То така може и с 1.6 да се реализира такава икономия. С 2.7 ще си има 300Нм още от 1000 оборота в почти целия работен диапазон на цената на 40% по-висок разход.

2871 e турбината която навсякъде НЕ СЕ препоръчва за 1.8Т. Едва ли има по неподходяща турбина за тръца. Само подвеждаш хората. Турбини има мноооого и избора е супер голям.

Мотора наистина е тежък, но като цяло е доста по-приятен за всекидневно каране.

Не знам как кола 2 тона е приятна за ежедневно каране. Всичките са 4х4 и 90% са автомати. Освен високото тегло като бонус идва и малкото коне на колелата. Трябва да те бие парата за да правиш тунинг на тоя мотор. А ако те бие парата винаги има рс6, почват от 20 000 леа.

Хубавото е, че с к04ки може да ползва фабрични дюзи. С нови турбини и правилна експлоатация може да мине 1000000км, което е немислимо с правено 1.8Т.

Пак някакви вицове почна да пишеш. Сдържай се с глупостите.

Дори и така да е, на 3000об ли ще тръгвам от място или ще се мъча като нормалните коли? То всяко 1,6 ще тръгва по-леко. Да не говорим с каква мъка ще се катерят бавно баирите на втора. Ами другите въпроси?

А кой мотор ще се кара по-лесно като решиш да се поплъзгаш малко или да правиш каквото и да е друго упражнение изискващо плавно нарастваща тяга? Незнам за мен са такива нещата, няма да спамя повече темата на колегата, всеки си знае :)

Да си мислил като си си вземал куатрото. Сега вече късно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и така да е, на 3000об ли ще тръгвам от място или ще се мъча като нормалните коли? То всяко 1,6 ще тръгва по-леко. Да не говорим с каква мъка ще се катерят бавно баирите на втора. Ами другите въпроси?

А кой мотор ще се кара по-лесно като решиш да се поплъзгаш малко или да правиш каквото и да е друго упражнение изискващо плавно нарастваща тяга? Незнам за мен са такива нещата, няма да спамя повече темата на колегата, всеки си знае :)

Не тръгваш си от място както си тръгваш с нормален тръц, с К03-ката да не мислиш, че като потегляш от место с 1100оборота има някакво налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не тръгваш си от място както си тръгваш с нормален тръц, с К03-ката да не мислиш, че като потегляш от место с 1100оборота има някакво налягане.

Съгласен, но по принцип имах предвид като искам да тръгна малко по-бързичко, К03 още преди 2000об прави налягане и можеш да се позасилиш, да не говорим като тръгнеш на 2000об направо каква ще е разликата. Няма как да засилиш тоя труп с 1,8 атмосверка без яко пържене.

Но главната ми идея тук беше да направя сравнение направено 1,8Т ~300коня и 2,7 почти сток, разликата в тръгването и ниските обороти е потресаващо голяма, толкова че допълнителния кеф е повече от допълнителния разход на гориво според мен :lol:

По другите минуси нищо не казвате, само аз ли обръщам внимание на тези "подробности"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен, но по принцип имах предвид като искам да тръгна малко по-бързичко, К03 още преди 2000об прави налягане и можеш да се позасилиш, да не говорим като тръгнеш на 2000об направо каква ще е разликата. Няма как да засилиш тоя труп с 1,8 атмосверка без яко пържене.

Но главната ми идея тук беше да направя сравнение направено 1,8Т ~300коня и 2,7 почти сток, разликата в тръгването и ниските обороти е потресаващо голяма, толкова че допълнителния кеф е повече от допълнителния разход на гориво според мен :lol:

По другите минуси нищо не казвате, само аз ли обръщам внимание на тези "подробности"?

К03ката на 1ва предавка на 2000об/мин прави налягане от рода на 0.1-0.2бара така че за никакво тръгване и засилване не може да се говори. Дори Сток 1.8Т куатро 180коня трябва да го изръчкаш на първа за да тръгне по-рязко, поне при мойто като беше сток на 1-ва вървежа идваше след 3500-4000об/мин. Отделно на 1-ва скорост оборите се качвам много бързо като дадеш газ не е като да си на 5-та с 2000об/мин.

Иначе разликата във вървежа на летящ старт от 50км/ч до 200км/ч м/у сток 2.7Т и правено 1.8Т с малко над 300коня е около 100метра в ползва на тръца, с цве думи разликата е потресаваща и с чип пак положението е същото.

Сток Audi S4 2.7T върви от 100км/ч нагоре по-малко от БМВ Е46 330и с генерация и филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бтв със сериозна турбина от типа на 28РС, на половин бар при 3500 оборота примерно ще имаш повече коне отколкото с к03 на каквото и да е налягане, при каквито и да е обороти, така че хич, не е толкова мъртва в ниските, колкото я изкарват хората.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола със сравнително голяма турбина за 1.8Т имаща пълно налягане на ~4000об/мин на 3-та предавка, почва да прави буст още на 2700-2800об/мин така, че няма никакъв проблем с карането в града.

Колкото по-тежка е колата, толкова повече товар при даване на газ оттам и по-раннен спул на турбото :D

Не мисля, че 1.8Т с 19мм бутален болт и глава с малките портове ще има какъвто и било проблем да понесе 300коня и 360-400Нм.

С едно Гаретче ГТ2860РС (че даже и 2871) с Т25 чугун и .64 АР + къс чугунен колектор и колата ще надува като змей (това за змея не се сещам кой го измисли, но звучи добре.)

Питай Ицо М дали няма проблеми с биелата и то при макс 270-280к.с. при него. Има и снимков материал на кривата биела, Ицката може да я качи ако има време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото са по-малко цилиндрите, толкова е по-голям проблем надуването на ниски обороти.

Чарджърите примерно се препоръчват не просто за по-големи кубатури, а за повече цилиндри именно заради голямото натоварване на биели и лагери.

Масово усилените съединители за 1.8Т са много олекотени спрямо стандартните и това допълнително прави градското каране в задръствания неприятно. Една С-ка тръгва на 3-та без газ, само с леко отпускане на съединителя.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай Ицо М дали няма проблеми с биелата и то при макс 270-280к.с. при него. Има и снимков материал на кривата биела, Ицката може да я качи ако има време.

Биелите се крияват от Нютони в ниски обороти, нищо чудно няма в това да кривне с малката турбина, защото знаеш, че тя прави пик много ниско в оборотите и от там доста Нм. Има счупени С2ки с турбина от РС2.

Точно поради тая причина много хора слагат по-големи турбини, за да изкарат сейфти 300-320коня без мотора да прави излишно много Нютони. С 360-400Нм при подходящи обороти не би трябвало да има проблеми.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биелите се крияват от Нютони в ниски обороти, нищо чудно няма в това да кривне с малката турбина, защото знаеш, че тя прави пик много ниско в оборотите и от там доста Нм. Има счупени С2ки с турбина от РС2.

Точно поради тая причина много хора слагат по-големи турбини, за да изкарат сейфти 300-320коня без мотора да прави излишно много Нютони. С 360-400Нм при подходящи обороти не би трябвало да има проблеми.

На Ицо нютоните бяха 370 при 3000обр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...