drag_bg Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 Хлабинат се получава между този ЗЪБ и точилката/"сопата" дето се свързва със волана.Та този въпросния зъб се зацепва към червяка на точилката.Също така и лагерите/втълките който държат този вал от курмилото ти.И ако незацепип зъба точно на средата.....не искам да си помням до къде я бях докарал,а пък ако един миризлив мангал размени маркучите (това не е при автомобил) на входа и изхода.......Неща да си помням Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 Т.Е. кат от исе увеличи хлабината маслото преминава както не трябва и се губи ефекта от сервото,тогава става обикновенна механика и вземаш да се шашкаш к'во стаа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 ясно, благодаря ви за инфото, стана ми много по-ясно вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 Доколкото си спомням от техникума рейката има хлабина която е малка когато волана е "прав", и тогава триенето е повече и волана се върти по-трудно, и хлабината става по-голяма в крайщата за да се върти там волана най-лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 Опитвам се да намеря снимка със точен чертеж,за да ви го покажа нагледно,след това едва ли ще има човек от клуба който да ходи при някой псевдо майстор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 @ stani76,струва ми се че нещо си противоречиш или грешно го обесняваш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 Голяма хлабина - повече масло - по-малко триенемалка хлабина - по-тънък слой масло - повече търкане на метал в метала логиката за по-трудно въртене когато волана е прав е да не направиш някое рязко движение с висока скорост и да се пребиеш - така ни учеха де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 (Редактирано) Да обаче защо си мисля,че при по голяма хлабина маслото минава по свободно ,тогава защо се вкарва под налягане в рейката?Можеше да го измислят-само една кутия пълна с много масло и готово!Малко немога да се съглася,но за момента не съм толкова компетентен,трябва да питам бащата!А ето и един саит където може да се разгледа и да се изяснят неясните неща.Дано разбирате руския,че мен хич ме няма!с 1 на снимката е обозначено мястот към което е закачен воланаhttp://www.autoreview.ru/knowhow/num028/rul1.htm Редактирано 29 Март 2006 от drag_bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 (Редактирано) http://www.powersteering.com.ua/service_rus.html Редактирано 29 Март 2006 от drag_bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 Значи аз говоря за КПД на червяка, а вече маслото под налягане е за серво-то. И аз не помня всичко в подробности де, учил съм го тамън преди 12 годинки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 E да за това си напълно прав-по малка хлабина-по голямо триене-по голямо усилие за да се завърти-по ниско КПД Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 Лека полека ще стигнем до истината :wall: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 (Редактирано) тоя номер с напластяването е АБСУРДЕН!!!!как ще го изшлаифаш после с точност до микрон че да няма луфт с втулките/от които идват течовете/те самите втулки се износват а не пръта!!!!и трябва да се правят втулки по вече изшлаифания прът защо???като по лесно е да се направят втулки по пръта както си е !?!!и защо говорите за червяка тои кво общо има със теча??? че тя една реика ще струва колкото тая цялата процедура,която звучи абсурдно! да и самият прът се износва но минимално затова някои път комплектите за рециклаж не стават щото пръта е леееекинко износен и маслото си продължава да минава и втулките дефакто не могат да задържат налягането!!ама да напластяваш закаления прът си е ЛУДА РАБОТА! Редактирано 29 Март 2006 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 Като говореш за този номер със напластяването,забравих да уточня ,е никога не съм го пробвал върху вейка.Няколко пъти се получи във алуминиевия корпус на хидравлична помпа от трактор,която небеше износена а бе задрала,но почти незначително.В всички други ситуации това напластяване е чиста загуба на време и пари.По моето скромно мнение,при проблем с рейка-един комплект нови уплътнения,който едва ли ще я възстановят както е била като нова,а ако и това не помогне -по-добре нова! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v5t Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 Батенце, тая снимка страшно ми прилича на жигулска кормилна кутия. И откъде вземаш читави уплътнителни комплекти по 25лв., ? Щото аз последния го взех точно за 96лв. на него май пишеше vag Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 Няма да изпадам в подробности,по ред причини(ако ти се чете на ЛС мога да ти пиша),комплекта уплътнения в интернет ги видях за 25 лв и незнам какво качество са.А и никога на мен лично не ми се е налагало да ги купувам,има си хора за тази работа.Това за снимката мисля,че съм споменал,че не е на Ауди,просто това беше най-читавата снимка която можах да намеря в интернет за да добият представа колегите за какво говорим! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bikki Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 Колеги вси4ко е много добре но какво да правим ние дето нямаме нито вузможност нито необьодимите инструменти за да подуржаме сами колите си да даваме на по 350лв за ремонт ли и да не искара 1 месец Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 Колеги вси4ко е много добре но какво да правим ние дето нямаме нито вузможност нито необьодимите инструменти за да подуржаме сами колите си да даваме на по 350лв за ремонт ли и да не искара 1 месец←ами тя нова реика е маи около 800лв а втора ръка е към 350лв!как рециклажа ще ти струва толкова тва е луда работа!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bikki Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 Ами толкова колега така казват майсторите пък в крайна сметка никой не те е довел насила ако искаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 30 Март 2006 Доклад Share Публикувано 30 Март 2006 не говориме за луфт в червяка а за луфт на карето по нагоре!или луфт на втулките в реиката но на червяка не съм чувал да има луфт на хидравлична реика! ←Защото рейката представлява червячната предавка. Каретата нагоре не са част от самата рейката.За това като казвваш луфт в рейка, аз си го представям като луфт в рейка и той като такъв може да бъде там където ти написах вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 30 Март 2006 Доклад Share Публикувано 30 Март 2006 Т.Е. кат от исе увеличи хлабината маслото преминава както не трябва и се губи ефекта от сервото,тогава става обикновенна механика и вземаш да се шашкаш к'во стаа...←Даже по-зле -- рейките без сервоусилвател са с изчислени "предавки" така че да въртиш що-горе нормално без чужда помощ, докато усилените са... иди да ти източат маслото за смяна и повърти малко да видиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 30 Март 2006 Доклад Share Публикувано 30 Март 2006 (Редактирано) Да обаче защо си мисля,че при по голяма хлабина маслото минава по свободно ,тогава защо се вкарва под налягане в рейката?Можеше да го измислят-само една кутия пълна с много масло и готово!Малко немога да се съглася,но за момента не съм толкова компетентен,трябва да питам бащата!А ето и един саит където може да се разгледа и да се изяснят неясните неща.Дано разбирате руския,че мен хич ме няма!с 1 на снимката е обозначено мястот към което е закачен воланаhttp://www.autoreview.ru/knowhow/num028/rul1.htm←Абе вие голямо мислене му ударихте, а уж ремонтирате рейки -- ти такава не си ли виждал отворена? Действието и е изключително просто -- като двойно действащ хидравличен цилиндър. Износват се уплътненията в края (грешно наречени семеринги от някои колеги нагоре) и теква оттам. Като нямаш нужното ниво флуид, като имаш въздух в системата, като всяка друга хидравлична система тя спира да работи.ЕДИТ: сега ти дочетох мненията и установих че не били компютри, ми били компоти :-) Редактирано 30 Март 2006 от Sag Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vesko@Audi Публикувано 7 Май 2006 Доклад Share Публикувано 7 Май 2006 Един въпрос, четох тука каквото намерих, но не съм попаднал на моя проблем. Течеше ми хидравлична течност, но не беше болка за умиране - за половин година спадна с 1см в казанчето. Обаче оня ден се нахендрих в една огромна дупка и в резултат за ден-два ми изтече почти цялата хидравлична течност. Капе от областта на рейката. Възможно ли е да е само от скъсания маншетен уплътнител на нея или проблема е по-сериозен?благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 8 Май 2006 Доклад Share Публикувано 8 Май 2006 Според/Зависи !!!Това твоето както го описваш в момента е малко относително и с гадаене нестава.Трябва се види! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vesko@Audi Публикувано 9 Май 2006 Доклад Share Публикувано 9 Май 2006 ЗначиМаншона на рейката, който съм нарисувал (в paint) е скъсан и тече от него. При изключена кола си тече и прави петно на замята. При запалена сигурно също. Стоях и чаках да видя, но не падна и капка. Сигурно ако почна да навивам ще се разцапа?! Иначе волана се върти със същото усилие както винаги (леко).Смяташ ли, че мога да се размина само със маншон ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts