Jump to content

Ремонт, рециклиране на хидравлична рейка


Recommended Posts

Хлабинат се получава между този ЗЪБ и точилката/"сопата" дето се свързва със волана.Та този въпросния зъб се зацепва към червяка на точилката.Също така и лагерите/втълките който държат този вал от курмилото ти.

И ако незацепип зъба точно на средата.....не искам да си помням до къде я бях докарал,а пък ако един миризлив мангал размени маркучите (това не е при автомобил) на входа и изхода.......Неща да си помням :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.Е. кат от исе увеличи хлабината маслото преминава както не трябва и се губи ефекта от сервото,тогава става обикновенна механика и вземаш да се шашкаш к'во стаа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото си спомням от техникума рейката има хлабина която е малка когато волана е "прав", и тогава триенето е повече и волана се върти по-трудно, и хлабината става по-голяма в крайщата за да се върти там волана най-лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитвам се да намеря снимка със точен чертеж,за да ви го покажа нагледно,след това едва ли ще има човек от клуба който да ходи при някой псевдо майстор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма хлабина - повече масло - по-малко триене

малка хлабина - по-тънък слой масло - повече търкане на метал в метал

а логиката за по-трудно въртене когато волана е прав е да не направиш някое рязко движение с висока скорост и да се пребиеш - така ни учеха де :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да обаче защо си мисля,че при по голяма хлабина маслото минава по свободно ,тогава защо се вкарва под налягане в рейката?Можеше да го измислят-само една кутия пълна с много масло и готово!Малко немога да се съглася,но за момента не съм толкова компетентен,трябва да питам бащата!

А ето и един саит където може да се разгледа и да се изяснят неясните неща.Дано разбирате руския,че мен хич ме няма!

с 1 на снимката е обозначено мястот към което е закачен волана

http://www.autoreview.ru/knowhow/num028/rul1.htm

Редактирано от drag_bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз говоря за КПД на червяка, а вече маслото под налягане е за серво-то. И аз не помня всичко в подробности де, учил съм го тамън преди 12 годинки :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя номер с напластяването е АБСУРДЕН!!!!как ще го изшлаифаш после с точност до микрон че да няма луфт с втулките/от които идват течовете/те самите втулки се износват а не пръта!!!!и трябва да се правят втулки по вече изшлаифания прът защо???като по лесно е да се направят втулки по пръта както си е !?!!и защо говорите за червяка тои кво общо има със теча??? :wall: че тя една реика ще струва колкото тая цялата процедура,която звучи абсурдно! :wall:

да и самият прът се износва но минимално затова някои път комплектите за рециклаж не стават щото пръта е леееекинко износен и маслото си продължава да минава и втулките дефакто не могат да задържат налягането!!ама да напластяваш закаления прът си е ЛУДА РАБОТА! B)

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като говореш за този номер със напластяването,забравих да уточня ,е никога не съм го пробвал върху вейка.Няколко пъти се получи във алуминиевия корпус на хидравлична помпа от трактор,която небеше износена а бе задрала,но почти незначително.

В всички други ситуации това напластяване е чиста загуба на време и пари.По моето скромно мнение,при проблем с рейка-един комплект нови уплътнения,който едва ли ще я възстановят както е била като нова,а ако и това не помогне -по-добре нова!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батенце, тая снимка страшно ми прилича на жигулска кормилна кутия. И откъде вземаш читави уплътнителни комплекти по 25лв., ? Щото аз последния го взех точно за 96лв. на него май пишеше vag :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да изпадам в подробности,по ред причини(ако ти се чете на ЛС мога да ти пиша),комплекта уплътнения в интернет ги видях за 25 лв и незнам какво качество са.А и никога на мен лично не ми се е налагало да ги купувам,има си хора за тази работа.

Това за снимката мисля,че съм споменал,че не е на Ауди,просто това беше най-читавата снимка която можах да намеря в интернет за да добият представа колегите за какво говорим!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вси4ко е много добре но какво да правим ние дето нямаме нито вузможност нито необьодимите инструменти за да подуржаме сами колите си да даваме на по 350лв за ремонт ли и да не искара 1 месец

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вси4ко е много добре но какво да правим ние дето нямаме нито вузможност нито необьодимите инструменти за да подуржаме сами колите си да даваме на по 350лв за ремонт ли и да не  искара 1 месец

ами тя нова реика е маи около 800лв а втора ръка е към 350лв!как рециклажа ще ти струва толкова тва е луда работа!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не говориме за луфт в червяка а за луфт на карето по нагоре!или луфт на втулките в реиката но на червяка не съм чувал да има луфт на хидравлична реика! :hilezh:

Защото рейката представлява червячната предавка. Каретата нагоре не са част от самата рейката.

За това като казвваш луфт в рейка, аз си го представям като луфт в рейка и той като такъв може да бъде там където ти написах вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.Е. кат от исе увеличи хлабината маслото преминава както не трябва и се губи ефекта от сервото,тогава става обикновенна механика и вземаш да се шашкаш к'во стаа...

Даже по-зле -- рейките без сервоусилвател са с изчислени "предавки" така че да въртиш що-горе нормално без чужда помощ, докато усилените са... иди да ти източат маслото за смяна и повърти малко да видиш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да обаче защо си мисля,че при по голяма хлабина маслото минава по свободно ,тогава защо се вкарва под налягане в рейката?Можеше да го измислят-само една кутия пълна с много масло и готово!Малко немога да се съглася,но за момента не съм толкова компетентен,трябва да питам бащата!

А ето  и един саит където може да се разгледа и да се изяснят неясните неща.Дано разбирате руския,че мен хич ме няма!

с 1 на снимката е обозначено мястот към което е закачен волана

http://www.autoreview.ru/knowhow/num028/rul1.htm

Абе вие голямо мислене му ударихте, а уж ремонтирате рейки -- ти такава не си ли виждал отворена? Действието и е изключително просто -- като двойно действащ хидравличен цилиндър. Износват се уплътненията в края (грешно наречени семеринги от някои колеги нагоре) и теква оттам. Като нямаш нужното ниво флуид, като имаш въздух в системата, като всяка друга хидравлична система тя спира да работи.

ЕДИТ: сега ти дочетох мненията и установих че не били компютри, ми били компоти :-)

Редактирано от Sag
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Един въпрос, четох тука каквото намерих, но не съм попаднал на моя проблем. Течеше ми хидравлична течност, но не беше болка за умиране - за половин година спадна с 1см в казанчето. Обаче оня ден се нахендрих в една огромна дупка и в резултат за ден-два ми изтече почти цялата хидравлична течност. Капе от областта на рейката. Възможно ли е да е само от скъсания маншетен уплътнител на нея или проблема е по-сериозен?

благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи

Маншона на рейката, който съм нарисувал (в paint) е скъсан и тече от него. При изключена кола си тече и прави петно на замята. При запалена сигурно също. Стоях и чаках да видя, но не падна и капка. Сигурно ако почна да навивам ще се разцапа?! Иначе волана се върти със същото усилие както винаги (леко).

Смяташ ли, че мога да се размина само със маншон ?

post-3296-1147191460_thumb.jpg

post-3296-1147191460_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...