pimpsta Публикувано 25 Март 2006 Доклад Share Публикувано 25 Март 2006 Колко пари излиза щото мойта е за рециклаж, че се е разтекла нещо но ми казаха за работа махане и слагане 60 лж и рециклирането е 140 лв отделно. Дайте риентировачни цени, ако някой е имал подобен проблем!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 25 Март 2006 Доклад Share Публикувано 25 Март 2006 Мога само да ти кажа,че комплекта уплътнители ти струва 25лв,за другите работи незнам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pimpsta Публикувано 25 Март 2006 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2006 забравих да кажа че става въпрос за АУДИ a4 1995g 1,6 - 101ks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NoMad Публикувано 27 Март 2006 Доклад Share Публикувано 27 Март 2006 На мен ми искат 260 лв. за рециклиране на рейката без да се е разтекла. Днес я оставих в сервиз. Като гледам май са ме натоварили доста. Аз съм със същото Ауди - 1.6 16V 95г. В кой сервиз ти я правят? Аз я оставих в Аутосити в Дървеница. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 27 Март 2006 Доклад Share Публикувано 27 Март 2006 (Редактирано) PIMPSTA...аз се чудех защо не можеш да паркираш на заден,а то ти била прецакано кормилното устройство Редактирано 27 Март 2006 от bojo06 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Depp Публикувано 27 Март 2006 Доклад Share Публикувано 27 Март 2006 А какви са симптомите, че хидравличната рейка е за рециклиране? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NoMad Публикувано 27 Март 2006 Доклад Share Публикувано 27 Март 2006 Ами при мен - мнението на механика в сервиза и това че хлопа малко при завой. Най-много се усеща луфта при неравна повърхност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 27 Март 2006 Доклад Share Публикувано 27 Март 2006 (Редактирано) абе вие луди ли сте бре хораааа!!! рециклирането струва 60-80лв!сваляне качване 50лв!!!!!! и реика не се рециклира докато не се разтече!!!! нещо те баламосват в тоя сервиз тва да не е обикновенна реика та да хлопа !?всички реики си имат лек луфт но тва е нормално!хлопането не е от реиката!!а комплекта от 25лв за рециклажа ще те изкара точно 0 време!! Редактирано 27 Март 2006 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pimpsta Публикувано 27 Март 2006 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2006 абе вие луди ли сте бре хораааа!!! рециклирането струва 60-80лв!сваляне качване 50лв!!!!!! и реика не се рециклира докато не се разтече!!!! нещо те баламосват в тоя сервиз тва да не е обикновенна реика та да хлопа !?всички реики си имат лек луфт но тва е нормално!хлопането не е от реиката!!а комплекта от 25лв за рециклажа ще те изкара точно 0 време!!←Няма съмнение че ще намериш и някой и за 2 бутилки ракия може да ти го направи.А иначе съм сигурен че е за рециклиране, туй като тече яко вече а в волана не се осеща нищо, освен виенето на помпата когато нивото е спаднало! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 27 Март 2006 Доклад Share Публикувано 27 Март 2006 За 2 бутилки ракия няма да ти я разглобя само Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 27 Март 2006 Доклад Share Публикувано 27 Март 2006 щом тече две мнения по въпроса няма!!!но за цената- както се вижда от профила ми сам от пловдив!е в пловдив където и да отидеш ще ти я рециклират за 60-80лв !!!тва е елементарно за няколко часа работа и наи тъпия стругар ще ти я направи и след тва ще ти я качат на тестер/симулирана помпа/ да я пробват дали е станала и чак тогава ще ти я сложат!!така че тва че искат 150 или 200 и кусур лв не означава че ще ти я направят по добре или по друг начин !начина е един !!просто ти режат главата ,верваи ми!!!ама за 2 бутилки ракия само аз може да се навия да ти я направя ... кажи баба thank you! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kody Публикувано 28 Март 2006 Доклад Share Публикувано 28 Март 2006 (Редактирано) щом тече две мнения по въпроса няма!!!но за цената- както се вижда от профила ми сам от пловдив!е в пловдив където и да отидеш ще ти я рециклират за 60-80лв !!!тва е елементарно за няколко часа работа и наи тъпия стругар ще ти я направи и след тва ще ти я качат на тестер/симулирана помпа/ да я пробват дали е станала и чак тогава ще ти я сложат!!така че тва че искат 150 или 200 и кусур лв не означава че ще ти я направят по добре или по друг начин !начина е един !!просто ти режат главата ,верваи ми!!!ама за 2 бутилки ракия само аз може да се навия да ти я направя ... кажи баба thank you! ← Е,ама да знаете колко е прав Колето идея си нямате.И аз съм от Пловдив.Рециклиране,демонтаж и монтаж-всичко за 150 лева с 6 месеца гаранция.Това знам като оферта. Редактирано 28 Март 2006 от kody Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nufrii Публикувано 28 Март 2006 Доклад Share Публикувано 28 Март 2006 (Редактирано) На А6-цата рейката наскоро протече ,от БОШ -Монтана я пратиха в София ,за рециклиране ми взеха 120 лв + 30 лв за някакви маншони + 50 лв за работа в сервиза . Гаранция 1 -год. Редактирано 28 Март 2006 от nufrii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 абе вие луди ли сте бре хораааа!!! рециклирането струва 60-80лв!сваляне качване 50лв!!!!!! и реика не се рециклира докато не се разтече!!!! нещо те баламосват в тоя сервиз тва да не е обикновенна реика та да хлопа !?всички реики си имат лек луфт но тва е нормално!хлопането не е от реиката!!а комплекта от 25лв за рециклажа ще те изкара точно 0 време!!←Защо намираш за нормално да има луфт в червячна предавка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 Защо намираш за нормално да има луфт в червячна предавка? ← не говориме за луфт в червяка а за луфт на карето по нагоре!или луфт на втулките в реиката но на червяка не съм чувал да има луфт на хидравлична реика! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nor4ik Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 В Ямбол, ремонта с труда излиз 150лв. + 1г.гаранция в сервиза на Рено в к-л Козия рог, на шурето му правиха ланчата, но сега се уплаква че волана му е станал по твърд, когао върти на място Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
feri Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 колеги честно казано и мойта като я ремонтираха само спря теча но волана се върти по трудно аз лично не мога да си го обясня но поне не тече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bikki Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 Колеги аз имам сущо проблем с рейката А6моторАЕЛ искат ми демонтаж и монтаж 80лв и 250лв.за да ми я направят това според вас нормално ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 (Редактирано) Тея хора са се побъркали с цените.Като е скъпа кола,дай да му одерем кожата на човека Вярно,че рейката е на шибано място и бавно се сваля,но мисля че 50 лв. най-много е напълно нормалната цена за сваляне,че ако не е и много.А на колегата от по горния пост,който казва,че волана пак му е твърд,но не тече,искам да кажа-че "майстора" само му е сменил уплътненията,колкото да се спре теча и си мисли ,че свичко е наред.На всички искам да кажа само: ХИДРАВЛИКАТА НЕ Е САМО ДА СМЕНИШ УПЛЪТНЕНИЯТА И ГОТОВА!!! Редактирано 29 Март 2006 от drag_bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 Мисля, че понятието" рейката се разтече" или нещо подобно е смехотворно,защото кормилната рейка е зъбен механизъм намиращ се в кормилната кутия .Ремонта или рециклирането изисква напластяване на метал и шлайфане,което едва ли го правят в някой BG сервиз.Сменяват се основно пласмасови втулки и това е ,затова после кормилото се върти по-трудно.А що се отнася за теч на хидр.течност, то на кормилната кутия има семеринги които с времето се скапват и подлежат на смяна.И пласмасови втулки и семеринги се продават к-т за дадения модел автомобил.Който може си ги сменя , а който не -отива в сервиза... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 @bojo06 ,не те знам що за човек си,с какво се занимаваш и т.н.,но мога да кажа за горния ти пост само .Едно напълно вярно твърдение!В България единственото място където твърдят,че правят качествено тази работа е в Казанлък,но за най-голямо съжаление това е само на реклами и т.н.Никой не му се занимава с тази сложна операция.Добре,всички казват ,че ще я шлайфат,ма нали тогава се увеличава хлабината и маслото минава като у тях си!Сменят само втулки,уплътнения,лагери ако има при някои модели и това е целият ремонт.Купува се един комплект,който ги вклучва всички тези неща,и всеки може да си ги смени с малко повече внимание и сръчност,а не да се дават камара пари."едва ли го правят в някой BG сервиз"-да при нас това го правим,но без никаква гаранция,т.Наплъстява се с марков течен метал,след това се шлайфа,но то дето след шлайфа ще се докара както в било със заводските си размери,товае божа работа.Става,не че е нежъзможно,но просто не си струва,прави се колкото да се укрепи временно-за постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 момчета, виждам че доста разбирате от хидравлики, а и не за първи път го показвате - имам въпроси, надявам се да ми отговорите.Вече ми стана ясно че като протече се сменят семерингите. Също ми стана ясно че мога сам да си сменя втулки и лагер. Не разбрах следното - защо трябва да се напластява метал и да се шлайфа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 Напластява се защото вече е износена,хлабината се е увеличила,тази хлабина някакси трябва да се компенсира!И понеже не знаеш точно до стотна колко трябва да наплъстиш винаги се слага малко в повече,а след това на шлайфа се отнема ненужното.Още нещо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojo06 Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 (Редактирано) Защото рейката е метален зъбен гребен "лагеруващ" на друг такъв метален само че "кръгъл",като втория го въртиш с волана...И като всяко нещо и то не е вечно,подлежи на износване.И понеже има и малко пласмаса, първо тя се износва и започва едно притропване в корм.кутия. А от многото въртене се износват и семерингите, износва се и леглото където "лагерува" семеринга.Затова понякога и смяната с нов семеринг не довежда до желания резултат т.е. след известно време пак тече... Редактирано 29 Март 2006 от bojo06 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 29 Март 2006 Доклад Share Публикувано 29 Март 2006 а тази хлабина дето drag_bg казва има ли значение за трудното или лесното въртене на волана и какво е то? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts