Jump to content

Ремонт, рециклиране на хидравлична рейка


Recommended Posts

Колко пари излиза щото мойта е за рециклаж, че се е разтекла нещо но ми казаха за работа махане и слагане 60 лж и рециклирането е 140 лв отделно. Дайте риентировачни цени, ако някой е имал подобен проблем!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми искат 260 лв. за рециклиране на рейката без да се е разтекла. Днес я оставих в сервиз. Като гледам май са ме натоварили доста. Аз съм със същото Ауди - 1.6 16V 95г. В кой сервиз ти я правят? Аз я оставих в Аутосити в Дървеница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PIMPSTA...аз се чудех защо не можеш да паркираш на заден,а то ти била прецакано кормилното устройство :flehan::flehan::flehan:

Редактирано от bojo06
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при мен - мнението на механика в сервиза и това че хлопа малко при завой. Най-много се усеща луфта при неравна повърхност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе вие луди ли сте бре хораааа!!! рециклирането струва 60-80лв!сваляне качване 50лв!!!!!! :flehan:

и реика не се рециклира докато не се разтече!!!!

нещо те баламосват в тоя сервиз тва да не е обикновенна реика та да хлопа !?всички реики си имат лек луфт но тва е нормално!хлопането не е от реиката!!

а комплекта от 25лв за рециклажа ще те изкара точно 0 време!!

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе вие луди ли сте бре хораааа!!! рециклирането струва 60-80лв!сваляне качване 50лв!!!!!! :flehan:

и реика не се рециклира докато не се разтече!!!!

нещо те баламосват в тоя сервиз тва да не е обикновенна реика та да хлопа !?всички реики си имат лек луфт но тва е нормално!хлопането не е от реиката!!

а комплекта от 25лв за рециклажа ще те изкара точно 0 време!!

Няма съмнение че ще намериш и някой и за 2 бутилки ракия може да ти го направи.

А иначе съм сигурен че е за рециклиране, туй като тече яко вече а в волана не се осеща нищо, освен виенето на помпата когато нивото е спаднало!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом тече две мнения по въпроса няма!!!но за цената- както се вижда от профила ми сам от пловдив!е в пловдив където и да отидеш ще ти я рециклират за 60-80лв !!!тва е елементарно за няколко часа работа и наи тъпия стругар ще ти я направи и след тва ще ти я качат на тестер/симулирана помпа/ да я пробват дали е станала и чак тогава ще ти я сложат!!така че тва че искат 150 или 200 и кусур лв не означава че ще ти я направят по добре или по друг начин !начина е един !!просто ти режат главата ,верваи ми!!!ама за 2 бутилки ракия само аз може да се навия да ти я направя ... :flehan::flehan:

кажи баба thank you! :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щом тече две мнения по въпроса няма!!!но за цената- както се вижда от профила ми сам от пловдив!е в пловдив където и да отидеш ще ти я рециклират за 60-80лв !!!тва е елементарно за няколко часа работа и наи тъпия стругар ще ти я направи и след тва ще ти я качат на тестер/симулирана помпа/ да я пробват дали е станала и чак тогава ще ти я сложат!!така че тва че искат 150 или 200 и кусур лв не означава че ще ти я направят по добре или по друг начин !начина е един !!просто ти режат главата ,верваи ми!!!ама за 2 бутилки ракия само аз може да се навия да ти я направя ... :rolleyes:  :flehan:

кажи баба thank you! :hilezh:

Е,ама да знаете колко е прав Колето идея си нямате.И аз съм от Пловдив.Рециклиране,демонтаж и монтаж-всичко за 150 лева с 6 месеца гаранция.Това знам като оферта. :flehan:

Редактирано от kody
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На А6-цата рейката наскоро протече ,от БОШ -Монтана я пратиха в София ,за рециклиране ми взеха 120 лв + 30 лв за някакви маншони + 50 лв за работа в сервиза . Гаранция 1 -год.

Редактирано от nufrii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе вие луди ли сте бре хораааа!!! рециклирането струва 60-80лв!сваляне качване 50лв!!!!!! :wall:

и реика не се рециклира докато не се разтече!!!!

нещо те баламосват в тоя сервиз тва да не е обикновенна реика та да хлопа !?всички реики си имат лек луфт но тва е нормално!хлопането не е от реиката!!

а комплекта от 25лв за рециклажа ще те изкара точно 0 време!!

Защо намираш за нормално да има луфт в червячна предавка? :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо намираш за нормално да има луфт в червячна предавка?  :wall:

не говориме за луфт в червяка а за луфт на карето по нагоре!или луфт на втулките в реиката но на червяка не съм чувал да има луфт на хидравлична реика! :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Ямбол, ремонта с труда излиз 150лв. + 1г.гаранция в сервиза на Рено в к-л Козия рог, на шурето му правиха ланчата, но сега се уплаква че волана му е станал по твърд, когао върти на място :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги честно казано и мойта като я ремонтираха само спря теча но волана се върти по трудно аз лично не мога да си го обясня но поне не тече

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея хора са се побъркали с цените.Като е скъпа кола,дай да му одерем кожата на човека :wall::wall: Вярно,че рейката е на шибано място и бавно се сваля,но мисля че 50 лв. най-много е напълно нормалната цена за сваляне,че ако не е и много.

А на колегата от по горния пост,който казва,че волана пак му е твърд,но не тече,искам да кажа-че "майстора" само му е сменил уплътненията,колкото да се спре теча и си мисли ,че свичко е наред.

На всички искам да кажа само:

ХИДРАВЛИКАТА НЕ Е САМО ДА СМЕНИШ УПЛЪТНЕНИЯТА И ГОТОВА!!!

Редактирано от drag_bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че понятието" рейката се разтече" или нещо подобно е смехотворно,защото кормилната рейка е зъбен механизъм намиращ се в кормилната кутия .Ремонта или рециклирането изисква напластяване на метал и шлайфане,което едва ли го правят в някой BG сервиз.Сменяват се основно пласмасови втулки и това е ,затова после кормилото се върти по-трудно.

А що се отнася за теч на хидр.течност, то на кормилната кутия има семеринги които с времето се скапват и подлежат на смяна.

И пласмасови втулки и семеринги се продават к-т за дадения модел автомобил.

Който може си ги сменя , а който не -отива в сервиза... :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@bojo06 ,не те знам що за човек си,с какво се занимаваш и т.н.,но мога да кажа за горния ти пост само :wall::wall:B) .Едно напълно вярно твърдение!В България единственото място където твърдят,че правят качествено тази работа е в Казанлък,но за най-голямо съжаление това е само на реклами и т.н.Никой не му се занимава с тази сложна операция.

Добре,всички казват ,че ще я шлайфат,ма нали тогава се увеличава хлабината и маслото минава като у тях си!

Сменят само втулки,уплътнения,лагери ако има при някои модели и това е целият ремонт.Купува се един комплект,който ги вклучва всички тези неща,и всеки може да си ги смени с малко повече внимание и сръчност,а не да се дават камара пари.

"едва ли го правят в някой BG сервиз"-да при нас това го правим,но без никаква гаранция,т.Наплъстява се с марков течен метал,след това се шлайфа,но то дето след шлайфа ще се докара както в било със заводските си размери,товае божа работа.Става,не че е нежъзможно,но просто не си струва,прави се колкото да се укрепи временно-за постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета, виждам че доста разбирате от хидравлики, а и не за първи път го показвате - имам въпроси, надявам се да ми отговорите.

Вече ми стана ясно че като протече се сменят семерингите. Също ми стана ясно че мога сам да си сменя втулки и лагер. Не разбрах следното - защо трябва да се напластява метал и да се шлайфа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напластява се защото вече е износена,хлабината се е увеличила,тази хлабина някакси трябва да се компенсира!И понеже не знаеш точно до стотна колко трябва да наплъстиш винаги се слага малко в повече,а след това на шлайфа се отнема ненужното.

Още нещо ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото рейката е метален зъбен гребен "лагеруващ" на друг такъв метален само че "кръгъл",като втория го въртиш с волана...И като всяко нещо и то не е вечно,подлежи на износване.И понеже има и малко пласмаса, първо тя се износва и започва едно притропване в корм.кутия. А от многото въртене се износват и семерингите, износва се и леглото където "лагерува" семеринга.Затова понякога и смяната с нов семеринг не довежда до желания резултат т.е. след известно време пак тече... :wall:

Редактирано от bojo06
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...