Miro_A3 Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Предпологам на някои от вас задния попелник(незнам на кои други модели е същият) е здал багажа, като са се счупили щивтчетата в които се пъхат ушичките на капака му. Мен лично много ме нервира, когато се возя отзад и капачето постоянно пада. Та реших да пробвам една идейка - и то взе че се получи. Та с помощта на дрелка и малка боргия (2-3мм) на мястото на самите щивтчета (незнам как иначе да ги нарека) пробих дупки. След това ги "замених" с болтчета (мисля 3мм, не съм сигурен, главите им отвътре на пепелника), като гайките (3мм по 1 стотинка всяка - не намерих под ръка в къщи) паснаха точно в "ушичките" на капачето и така станаха на контра, което се получи много добре, без да искам. Остана само да пробвам дали болтчетата няма да пречат на пепелника да влезе и да се наложи да ги изрежа/изпиля (но едва ли ще има проблем - стърчат по няколко милиметра само). И така, без нужда от търсене по морги и прочее и прочее, с бормашина, две болтчета, две гайки и 15 свободни минутки можете да си ремонтирате счупения пепелник. Качвам снимки - малко кофти качество, защото са с телефона, ама се разбира за какво става въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 22 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2011 (Редактирано) И аз съм правел на приятели този ремонт. Много е прост и лесен, но не съм се сетил да снимам и да кача. Само че аз правя отвор с по-малко от болта свредло и направо навивам болтче вътре което само си прави резба и захваща здраво и излизащ от другата страна става като щифтче при което не са необходими гайки. Браво колега! Редактирано 22 Септември 2011 от leo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thaddeus Публикувано 1 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2012 Здравейте колеги, Ако колегата Миро не възрази мисля да постна тук моя опит със ремонта ми на пепелник (преден)Моят случай е следният. Един хубав ден спря да ми се затваря капачето а аз там си държа монети Оказа се че имам счупен елемент, който ще видите на снимките. Ремонта за сега е успешен, а също така и може да видите как се сменя диодчето на осветлението на пеплника. Автомобилът е А4 Б61. Трябва да се демонтира кората на скоростния лост пред пепелника. Става чрез издърпване нагоре, като самата кора се крепи на 4 щифта. Така вече имате достъо до болтовете на пеплника, които са 2 броя.2. Трябва да се развият съответните болтове 3. Пепелникът няма да се освободи докато не се откачи и кората, която е зад него (пояснявам, че моята кола е с 1 ДИН аудио ситема) тя се крепи на щифтове, като самото освобождаване става, като при кората на скоростния лост. Необходимо е да разкачите и захранващият кабел на подсветката. 4. Така изглежда осовбоденият пепелник. Добре се вижда мъничката част, която е част за затварящият механизъм.За тези от вас, които искат да заменят диод на подсветка. Необходимо е да се отвори капачето, което е от дясната страна на пепелника точно под едната "панта"След като се отвори капачето, диодът е свободен за манипулации и замяна. 5. За да залепя отчупената част, трябваше да се освободи капакът на пепелника. Необходимо е да се отворят капачетата на пружините и да се махнат Самият капак се сваля, като от вътрешната страна на пепелника се стисне с тънки клещи мъжката част (незнам как се нарича)6. Капакът вече свободен и трябваше да измисля как да го залепя, използвах смола. 7. При сглобяването има един сложен момент (поне за мен) има една подвижна част от затварящия механизъм, която на снимки не личи добре, но тя трябва да се свали преди монтажа накапака. Трудното е да я сложите пак. На снимката се вижда силно мръсна част, това според мен е грес.8. Сглобяването на пружините става доста лено. Самите пружини трябва да сочат към задната част на пепелника, ето какво имам впредвид:Има три точки за закрепяне на пружината, от които зависи скоростта на затваряне. Тъй като се страхувах да не се оказва прекалено напрежение върху залепената част, аз съм натегнал съвсем леко пружините. На първата точка ми е достатъчно добре отварянето. Монтажът в купето си става по обратен ред.Дано да съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miro_A3 Публикувано 1 Юни 2012 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2012 Здравейте колеги, Ако колегата Миро не възрази мисля да постна тук моя опит със ремонта ми на пепелник (преден)Няма защо да възразявам , даже е добре такива сходни теми да се групират, особено като няма много спамено по тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Arhipov Публикувано 6 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2012 Здравейте колеги някой да знае как се ремонтира отделението за вещи на Б6,става въпрос са чекмеджето което е между копчето за ESp i аварийните светлини.Моето отказа да се закопчава като го натисна навътре(Пребира се но не се задържа). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
honda_plamen Публикувано 8 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2012 (Редактирано) колега и моя визитник беше заял, Та значи вади се цялата кутия на визитника и в задната страна има една спираловидна пружина- обикновенно тя се е откачила , Само я закачаш и с малко грес за да се разгъва плавно, Няма какво да се е счупило-процедурата е проста, това му е слабото място че се откача пружината-обикновенно в големия студ греста става твърда това се отнася и за плавното отваряне на жабката, УСПЕХ,,най нпред махни бутона на ЕРS.и авариините и пласмасата от горе .. Редактирано 8 Юли 2012 от honda_plamen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Arhipov Публикувано 9 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2012 Благодая за съвета,но от къде мога да намеря ръководство как точно се махат копчетаа и пласмасата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 9 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2012 Ако правилно съм те разбрал ти трябва това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts