Jump to content

ESP-то се включва при завой. Причини?


nakata_90

Recommended Posts

AUDI А8 2.5 TDI 180к.с. (ножия 2.5) 2000г. имате ли представа къде седи датчика за приплъзване щото като влезна в завой нормално и отчита грешка ми се пуска тракшъна и ми забива муцуната на колата и 1 ми казаха че е датчика на приплъзване

но дали е той ???

от какво може да е това ???

каде да отида да ми кажат точно какво е ???

1- ми каза е под задната седалка

2- др ми каза че е под предната шофьорската

3- др ми каза че е при датчика за ксенона за (фаровете)

4- др ми каза че е при задните апаpати някаде около АБС

е вече не знам къде да го търся тоя датчик аз си разкачих цялата кола за някав смотан датчик

ще сам ви много задължен

някой ако знае нещо за тоя датчик нека клипне или пише аз ще го набера

0899 000 656

0876 33 63 53

SKYPE:I-___-I

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как разбираш, че ти отчита грешка?

Каква е грешката.

Какво е това датчик за приплъзване, и датчик за ксенон?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, датчик за приплъзване, няма!!! Тракшън контрол, моята няма, но това не беше ли стабилизираща програма при тръгване, аз мисля, че тя не играе никаква рола, по време на движение и влизане в завой? По време на движение стабилизатор е ESPто, както е написал колегата горе и някой модели които имат блокаж на диференциала! От това което си написал, мисля, че имаш проблем с датчика на ESPто(някой "разбиращи" майстори са го нарекли датчик на приплъзване)

Дали е от датчика на ESPто може да се разбере много лесно, ако имаш копче за вкл./изкл., ако нямаш закачат ти я на ваг ком и се вижда дали има грешка в ESPто. А къде се намира идея си нямам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, датчик за приплъзване, няма!!! Тракшън контрол, моята няма, но това не беше ли стабилизираща програма при тръгване, аз мисля, че тя не играе никаква рола, по време на движение и влизане в завой? По време на движение стабилизатор е ESPто, както е написал колегата горе и някой модели които имат блокаж на диференциала! От това което си написал, мисля, че имаш проблем с датчика на ESPто(някой "разбиращи" майстори са го нарекли датчик на приплъзване)

Дали е от датчика на ESPто може да се разбере много лесно, ако имаш копче за вкл./изкл., ако нямаш закачат ти я на ваг ком и се вижда дали има грешка в ESPто. А къде се намира идея си нямам!

мерси колега аз в понеделник ще хода в ауди запад софия на цялостна диагностика и ще ми кажат всичко момчетата за какво иде реч

Как разбираш, че ти отчита грешка?

Каква е грешката.

Какво е това датчик за приплъзване, и датчик за ксенон?

е не знам "майстора" разбирач ми каза че е датчика на приплъзване нито знам каде се намира нито знам дали има такъв датчик но като отида в понеделник в порше ще ми кажат всичко

Как разбираш, че ти отчита грешка?

Каква е грешката.

Какво е това датчик за приплъзване, и датчик за ксенон?

еми как разбирам колега на тая кола ако ("седнеш на криво ще ти го каже") смисъл че всичко показва пред тебе на компютъра и най-малката грешка показва

еми каква е грешката не помня какво точно пишеше ама е грешка

еми не знам колега казаха ми датчик на припъзване не знам изобщо дали го има дали го нема и не знам дали така се казва по принцип

Това да не е ESP дето пита колегата

a какво точно прави ESP за какво помага да не се пързаля колата ли или .... ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a какво точно прави ESP за какво помага да не се пързаля колата ли или .... ???

Electronic Stability Program (ESP) означава електронна стабилизираща програма. Основното и? предназначение е да поддържа траекторията на движение на автомобила съобразно зададеното направление от водача чрез кормилната уредба.

Системата работи посредством 2 основни датчика:

- датчик, монтиран на кормилния вал - отчита завъртането на кормилното колело;

- датчик, монтиран на пода на купето - отчита завъртането на автомобила в завой.

Системата работи автоматично и дискретно - без намесата на водача.

С две думи, прави дрифтването една идея по-трудно, но за това има бутон за вкл./изкл.(на който аз съм голям фен :) ) :)

Драсни два реда като минеш през Порше, какво е станало! Успех, дано не те изръсят много :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Electronic Stability Program (ESP) означава електронна стабилизираща програма. Основното и? предназначение е да поддържа траекторията на движение на автомобила съобразно зададеното направление от водача чрез кормилната уредба.

Системата работи посредством 2 основни датчика:

- датчик, монтиран на кормилния вал - отчита завъртането на кормилното колело;

- датчик, монтиран на пода на купето - отчита завъртането на автомобила в завой.

Системата работи автоматично и дискретно - без намесата на водача.

С две думи, прави дрифтването една идея по-трудно, но за това има бутон за вкл./изкл.(на който аз съм голям фен :) ) :)

Драсни два реда като минеш през Порше, какво е станало! Успех, дано не те изръсят много :lol:

нее много сравнение с разбирачите дето правят диагностика за 30-40лв и нищо не ти казват или ако ти кажат няма да е вярно а там е 66лв и ти казват абсолютно всичко по колата аз предпочитам да дам 70 и да знам на 100% какво и е на колата отколко да дам 2-3 пъти по 30-40лв и щото ония правил по добра диагностика имал по добри уреди и т.н. само си даваш парите 2-но

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разбрахме проблема какъв е вече на колата проблема е бил в гумите

те по-принцип предни 225/40/18 а задни 235/40/18 проблема е бил че задните са били 5см по големи от предните и тоя лъже датчика че коата при клякане се пързаля и става неустойчива

тия 5см са били по големи в цялата обиколка на гумата в външния край а не в вътрешния

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, че ти даде проблем Стабилизиращата програма, че да си спасиш средния диф.

Куатро се кара с 4 еднакви по диаметър колела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не! Иска да каже, че на куатрото всички гуми и джанти, както са окомплектовани едни с други, трябва да им съотвества диаметъра (за дължината на обиколката не съм сигурен, но все си мисля, че и тя трябва да е еднаква), ширината е важна до толкова, че височината на гумата е процентно съотношение от ширината. Или да ти го опиша с примери: Джанта 15 цола, гума 195/65/15 има диаметър 635мм, което ще рече, че и останалите гуми на колата трябва да имат същия диаметър, независимо джантата колко цолова е и каква е ширината и височината на гумата, монтирана на нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не! Иска да каже ...

Човека е написал че задните са 235/40/18, а предните са 225/40/18 ... височината и цолажа (диаметъра) са еднакви , ама едните са по-широки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка, иди виж как се смята диаметър на гума. Тия два размера са с различен диаметър.

d [mm] = 18"*25.4mm + 2*(225*0.4) <> d [mm] = 18"*25.4mm + 2*(235*0.4)

А именно:

225/40/18 -> d = 637mm

235/40/18 -> d = 645mm

Разликата е 8мм в диаметър. Ако едните са поизносени повечко разликата е още по-голяма.

Обиколката съответно е:

225/40/18 -> L = 2001mm

235/40/18 -> L = 2026mm

Разликата е 25мм на оборот.

Редактирано от grizzly
корекция на формулите.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може една поправка да внеса в уравнението на Жоро, защото бордът е от двете страни на джантата. :)

Батка, иди виж как се смята диаметър на гума. Тия два размера са с различен диаметър.

d [mm] = 18"*25.4mm + (225*0.4)*2 <> d [mm] = 18"*25.4mm + (235*0.4)*2

А именно:

225/40/18 -> d = 637,2мм

235/40/18 -> d = 645,2мм

Разликата е 8мм. Ако едните са поизносени повечко разликата е още по-голяма.

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

всички гуми и джанти, както са окомплектовани едни с други, трябва да им съотвества диаметъра (за дължината на обиколката не съм сигурен, но все си мисля, че и тя трябва да е еднаква)

Обиколката е функция само на диаметъра, така че няма как едното без другото. :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може една поправка да внеса в уравнението на Жоро, защото бордът е от двете страни на джантата. :birthday:

Така е, да. Пропуснал съм в навалицата. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(за дължината на обиколката не съм сигурен, но все си мисля, че и тя трябва да е еднаква),

Обиколката (периметър) беше нещо от рода на 2*п(пи)*r или с други думи диаметъра * 3.14

Много бягах от даскало....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не! Иска да каже, че на куатрото всички гуми и джанти, както са окомплектовани едни с други, трябва да им съотвества диаметъра (за дължината на обиколката не съм сигурен, но все си мисля, че и тя трябва да е еднаква), ширината е важна до толкова, че височината на гумата е процентно съотношение от ширината. Или да ти го опиша с примери: Джанта 15 цола, гума 195/65/15 има диаметър 635мм, което ще рече, че и останалите гуми на колата трябва да имат същия диаметър, независимо джантата колко цолова е и каква е ширината и височината на гумата, монтирана на нея.

да колега прав си но ширината няма значени познавам много хора кадето карат 4х4 и отзад слагат големи примерно 275/40/19 а предни 255 или 265 така че ширината на играе роля тука играе роля най външния край на гумата или по просто от граифер до граифер колко е цялата обиколка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега нямаш проблеми, освен това, че главините на колелата, ти правят различни обороти. Иначе след време, като отведнъж спре да се движи да не ни питаш защо отказа? - Отговора се крие в по-горните постове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...