swindler Публикувано 30 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 здравейте...много рядко се случва но си е притеснителнопонякога след голям престой (6-7 часа) при първото стартиране на мотора не иска да качи масло... лампата не гасне а мотора започва да трака... гася колата... чакам 30-тина секунди и паля пак... пак същото... оправя се след 3-4 такива стартирания... къде да търся проблема ? маслото е на 2500-3000 км кастрол от колегата АСЕ а филтъра е МАN пак от него... проблема не е в тях защото ми го е правило 1-2 пъти и преди смяната на маслотобоклуци в картера или някой датчик от ония дето са на масления филтър ? само това ми идва на акъла ... нещо друго ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 30 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 Маслена помпа също може да е.Тя качва маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 30 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 С подобни симптоми на един АДР, се наложи смяна на маслената помпа. Моята насока е да свалиш картера и да видиш какво се случва отдолу, защото, имаш всички симптоми на некачваща помпа, което може да доведе до много скъпи бели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 30 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 може ли помпата да работи когато си иска ? смисъл такъв проблема се случва много много рядко... 1-2 пъти в месеца...ще свалям картера май... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 30 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 Не може да работи кога и е кеф ... За нейно нещастие е зацепена на вала и работи нон стоп ... Щом си топурка - помпа маме ... Менувай докат е време ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 30 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 а защо го прави само на студен старт ... и то когато не е работила много време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 30 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 Или клапана за ограничаване на налягането. Ама той е пак там, така че отваряне ще трабва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 30 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 Мога да ти предложа вариант за ЛЕКА промивка на помпата, без да сваляш каквото и да било, освен масления филтър и смяна на маслото. Ето ти процедурата в няколко стъпки:1. Отвиваш пропката на картера, с готовност да събереш маслото2. Сваляш масления филтър3. На мястото на масления филтър/тръбичката, на която се навива филтъра слагаш маркуч през който наливаш дизелово гориво, препоръчително е поне един литър, за да може да промиеш прилично маслената помпа.Хубаво е да виждаш какво тече от пропката на картера докато наливаш ДГ в маслената система. И чак когато протече бистра течност да преустановиш сипването.От друга страна възможно е някой от клапаните на помпата ти да засяда и за това да не може да качва масло, а ти чрез неколкократното стартиране да го местиш от затворено в отворено положение. Но начина, който ти препоръчах не е особено скъп, а може да доведе до чудеса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 30 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 определено може да се пробва... звучи логичнонямам понятие от устройството и принципа на работа на маслената помпа и не мога да си представя къде какво може да зацепва или да не работи ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 30 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 Old school fashion трикове ... Мдаааа, може и това да пробва, ама ако се е оакал клапана ... Поне ще прочисти системата !А ако и дадеш газ, гасне ли лампата ... Мисълта ми е да направи налягане ... Рисковано е, но поне ще си сигурен къде е повредата ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 30 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 пробвал съм и с подаване на газ не гасне в движение не го прави... или на топъл моторвъзможно ли е при по дълъг престой ако има боклук в картера той да се утаява и после при стартиране да го засмуква и да запушва нещои друго което не ми е ясно... ако има боклуци те не тряя ли да остават по филтъра ? преди филтъра има ли нещо което може да се запуши от боклуци ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 30 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 Мне ... Трябва да си карал с грес че да е запушено нещо !В картера рядко се случва да има утайки, а и да има, всмукателя на помпата не е забит в дъното ! Плюс това и той си има цедка ! Сваляй и гледай ... Обикновенно така си заминават биелни/основни лагери ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 30 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 не е добре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 30 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2011 Вълко, от няколко месеца идва оригиналната помпа произведена в Аржентина.Ако е там проблема ми пиши и не се занимавай с автоморги и куче марки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 1 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2011 Аз преди бях пуснал тема за същия проблем като твоя колега имах абсолютно същите симптоми ( правеше го номера , когато и е кеф но само при първото палене за деня и не гасне лампата по 10 - 20 - 30 секунди различно ) . Може да го направи два последователни дни , може и един месец да не го прави , разликата при мен е че мотора не тракаше а си работеше без излишни шумове Щом чуваш да трака мотора не е датчик , както са писали колегите най - вероятно е маслената помпа понеже казваш , че и с миналото масло и филтър го е правело . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 1 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2011 а при тая хватка с промиването с нафта после с какво да "изплакна" системата ? остатъците от нафтата няма ли да направят някоя беля или не пречи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 1 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2011 Може да сипеш после от старото масло през дупката , от където си сипал нафтата и да промиеш с него . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 1 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2011 Ами като протече бистра нафта спираш да наливаш, като може после с въздух да продухаш системата, но налягане различно от 3-4 бара е неподходящо. От друга страна, после караш 1-2000 км с някво ефтино масло и после пак си сипваш качествено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 1 Октомври 2011 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2011 (Редактирано) а защо го прави само на студен старт ... и то когато не е работила много времеПросто си смени само масления филтър и колата ще се оправи Когато клапана във филтъра не работи добре маслото от филтъра, през клапана се стича в картера. При палене става така, че на масленната помпа и се налага да напълни филтъра и едва след това се вдига налягането в системата..... Редактирано 1 Октомври 2011 от Lyubo_Toshev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 2 Октомври 2011 Автор Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2011 не съм 100% сигурен (щото ми се губят малко случките във времето) ама май го правеше и със стария филтър... мен това ме притеснява... иначе и аз първо за филтъра се сетих... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване