Jump to content

audi 80 АБТ


lokke

Recommended Posts

Привет на всички.купих на момата едно ауди 80 АБТ 2.0.позакьрпих го,смених бензинов филтьр ,оправих предницата,купето стегнах ,по мотора смених една плочка(не знам как се казва ,когато свалиш чинията))и развиеш 3 болта има една плочка ,мога да сложа снимка)филтри сменени,масло сменено,гарнитурата под капака смених с нова ,но не пасна и правих 8 нови шпилки,че хвьрляше масло доста.сипах спирт в резервоара -сьмнявах се ,че има вода и затова се мьчи,но уви.

проблема е -колата си вьрви,на място работи супер тихо -сравнение сьс ауди 100 тди)))и спокойно,когато я подкараш на баир губи мощност от 4 на 3 и на 2-ра няма проблеми.Какво може да е ? ламбда ?Хол?много бензин-малко?много вьздух малко?

да купувам нов карбуратор ли?искам да й стегна колата и да си я кара сьс здраве момата.но не мога за сега .само този проблем остана ,може да се кара , но на мен не ми харесва така.

после остава радиатора естественно ,осветлението на таблото,скоростите на парното ги няма,водата на пода отпред,смяна на гьрнета и това е май за сега) :hilezh: и не знам какво ще излезе по време на карането.

благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек ти си сменил 100 неща и имаш още ремонти :hilezh: Тая кола за 800 лева ли я взе? Тоците си прегледай на първо време. От гадни свещи дори може да прави такива магарии. АБТ-то малко неща му бъркат работата по принцип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе човек ти си сменил 100 неща и имаш още ремонти :zustimm: Тая кола за 800 лева ли я взе? Тоците си прегледай на първо време. От гадни свещи дори може да прави такива магарии. АБТ-то малко неща му бъркат работата по принцип.

Кабелите на свещите са нови ,свещите ще ги погледна .100 неща смених и още малко има ,но така е .колата не е за 800 лв)))

Всички казват ,че малко неща се бьркат по принцип на АБТ то ,но вьпроса е да знаеш какво да направиш ,а аз това не знам)

мерси за отговора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е нещо центровката...Ще оправиш колата,не се ядосвай! Твоята оправи ли я между другото?Какво става със стотака???

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е нещо центровката...Ще оправиш колата,не се ядосвай! Твоята оправи ли я между другото?Какво става със стотака???

привет )),Свещите свалих, не знам как е работила колата до сега ,почти бяха заварени и 4 -те.утре ги сменям с NGK ,че беше с Denso :dance: .100-ка го направих ,последно смених всички ремьци ,ангренажен ,на горивната помпа и на алтернатора.задните амортисиори смених сьщо.остана проблема ,че ми свети полувината табло само,скоростната кутия.минах тука технически преглед с него и има само 1 лагер отпред в ляво да сменя ,ако не го сменя до 2 седмици спират колата от движение докато го сменя.всичко друго е ОК.))

Надявам се да са свещите на 80 -то)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като кажете, че някоя кола не върви, да ви кажа, не мога да имам вяра на 100%. Ми то то АБТ-то толко си може, за 90 коня при тая маса - толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той колегата има в предвид неравномерна работа на мотора и забиване, а не слабата динамика на АБТ-то като цяло....Аз пък точно този мотор тача най-много заради дългия му живот и скоростната му кутия :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички.купих на момата едно ауди 80 АБТ 2.0.позакьрпих го,смених бензинов филтьр ,оправих предницата,купето стегнах ,по мотора смених една плочка(не знам как се казва ,когато свалиш чинията))и развиеш 3 болта има една плочка ,мога да сложа снимка)филтри сменени,масло сменено,гарнитурата под капака смених с нова ,но не пасна и правих 8 нови шпилки,че хвьрляше масло доста.сипах спирт в резервоара -сьмнявах се ,че има вода и затова се мьчи,но уви.

проблема е -колата си вьрви,на място работи супер тихо -сравнение сьс ауди 100 тди)))и спокойно,когато я подкараш на баир губи мощност от 4 на 3 и на 2-ра няма проблеми.Какво може да е ? ламбда ?Хол?много бензин-малко?много вьздух малко?

да купувам нов карбуратор ли?искам да й стегна колата и да си я кара сьс здраве момата.но не мога за сега .само този проблем остана ,може да се кара , но на мен не ми харесва така.

после остава радиатора естественно ,осветлението на таблото,скоростите на парното ги няма,водата на пода отпред,смяна на гьрнета и това е май за сега) :dance: и не знам какво ще излезе по време на карането.

благодаря предварително.

колега за скоростите на парното проблема най-вероятно е в онази джажа под жабката.

незнам колата дали е с климатик ,но пробвай първо да замениш малкия елемент който е до големия зелен такъв, струва стотинки иначе ако се окаже големия струва 28,60 в бургас .

ако колата е на бензин прави и една центровка и би трябвало да заспи. ако е на гас да не би да и липсва емулатор за грешки и да се побърква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега за скоростите на парното проблема най-вероятно е в онази джажа под жабката.

незнам колата дали е с климатик ,но пробвай първо да замениш малкия елемент който е до големия зелен такъв, струва стотинки иначе ако се окаже големия струва 28,60 в бургас .

ако колата е на бензин прави и една центровка и би трябвало да заспи. ако е на гас да не би да и липсва емулатор за грешки и да се побърква.

Ще погледа джаджата.Нямам климатик и сьм на бензин.след смяна на свещите ще видя как е и ще пиша)

Като кажете, че някоя кола не върви, да ви кажа, не мога да имам вяра на 100%. Ми то то АБТ-то толко си може, за 90 коня при тая маса - толкова.

)) колата е за момата ми и си е супер за нея .не е проблема в това ,че е тежка сьс слаб мотор ,просто се мьчи горката и трябва да се лекува своевременно)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Привет на всички.

Смених свещите с НЖК бру6ет.почти се оправи колата.пак забива и придьрпва ,но по малко и на моменти не винаги.например когато е студена направо си тресе на моменти,като загрее се оправя -е не нацяло.продьлжава умуването какво може да е ...

1 катализатор?

2 вакуум нещо си?

3 центровка -как и кьде са си направя?...

4 тоците??

5някой датцик?

има и още нещо когато дам газ има леко закьснение-натискаш педала и колата мисли малко и после като кик се получава))

благодаря предварително)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е нещо центровката...Ще оправиш колата,не се ядосвай! Твоята оправи ли я между другото?Какво става със стотака???

Щом така замисля и после тръгва, обърни внимание на колегата който цитирам. Ламбдата също я измерете, както и синия датчик на тройника. Почни със замерванията и ако те са в норма, след това центровката. За препоръка къде обаче не мога да ти кажа нищо.

Редактирано от MeThTiCaL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем (може би).От скоро започна и на мен да глъхне мотора като подам газ на дълъг път.Става за секунда и се оправя,много е гадно особено ако изреварвам.Ауди-то ми е на бензин,свещите са ми сменени,центровка правих преди 2 месеца.Мисля си дали не е от времето нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си исля, че може да е от центровката (включително неправилно зацепен ангренажен ремък). Ламбда сондата също може да ти прави номера. Колкото до това, че АВТ е слаб за купето - вярно е, ама ако ще ходиш на състезание. Аз като вляза в какъвто и да е баир със 120, излизам със 120. При влизане с 90 - 100, при много дълъг или стръмен падам на 80 км/ч. Тази плочка дето си я сменял е потенциометърът, който казва на компа колко е отворена клапата на инжекциона. Разбутването й води до цялосно скапване на вървежа и динамиката на мотора. Дано не сия отварял! Виж си и предварението: за АВТ е 6 градуса плюс,минус 1.

Успех в борбата!!! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си исля, че може да е от центровката (включително неправилно зацепен ангренажен ремък). Ламбда сондата също може да ти прави номера. Колкото до това, че АВТ е слаб за купето - вярно е, ама ако ще ходиш на състезание. Аз като вляза в какъвто и да е баир със 120, излизам със 120. При влизане с 90 - 100, при много дълъг или стръмен падам на 80 км/ч. Тази плочка дето си я сменял е потенциометърът, който казва на компа колко е отворена клапата на инжекциона. Разбутването й води до цялосно скапване на вървежа и динамиката на мотора. Дано не сия отварял! Виж си и предварението: за АВТ е 6 градуса плюс,минус 1.

Успех в борбата!!! :musik:

Мерси за мненията.

днес говорих сьс предния собственик.синия датчик е нов ,но от там е правила преди проблеми-каза зачистиго сьс шкурка и готово :) .ангранажна ще го сменям ,но ако е зазепен неправилно това е било преди 30-40 000 км,вьзможно ли е да е карано толкова дьлго така???ламбдата ще я замеря и ще видим,

как се прави тази центровка -в сервиз ли?как да го обясня на английски? :musik:

Ще пиша пак ,когато има развитие по вьпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цвнтровката на предварението се прави със стробоскоп (stroboscopic timing light) по белег на маховика (flywheel), който се вижда от лявата страна на двигателя.Aко нямаш стробоскоп иди на сервиз. Поискай да ти регулират предварението (Ignition timing). Цялата работа става по следния начин: двигателя се запалва и оставя да работи на празен ход (idle); разконтря се болта на планката, която законтря делкото (Distributor); стробоскопа се закача върху кабела на свещта на 1-ви цилиндър (до радиатора); насочва се към отвора, за който писах по-горе и се наблюдава белега на маховика за ГМТ (TDC); потенциометъра на стробоскопа се завърта на 6 градуса (degree); чрез въртене на делкото се докарва белега пак в средата на прозорчето и делкото се законтря. Възможно е там да има също белег.

Колкото до ангренажния ремък, възможно е сега да е превъртял някой зъб, но щом ще го сменяш то ще си покаже.

Редактирано от IvoPP
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цвнтровката на предварението се прави със стробоскоп (stroboscopic timing light) по белег на маховика (flywheel), който се вижда от лявата страна на двигателя.Aко нямаш стробоскоп иди на сервиз. Поискай да ти регулират предварението (Ignition timing). Цялата работа става по следния начин: двигателя се запалва и оставя да работи на празен ход (idle); разконтря се болта на планката, която законтря делкото (Distributor); стробоскопа се закача върху кабела на свещта на 1-ви цилиндър (до радиатора); насочва се към отвора, за който писах по-горе и се наблюдава белега на маховика за ГМТ (TDC); потенциометъра на стробоскопа се завърта на 6 градуса (degree); чрез въртене на делкото се докарва белега пак в средата на прозорчето и делкото се законтря. Възможно е там да има също белег.

Колкото до ангренажния ремък, възможно е сега да е превъртял някой зъб, но щом ще го сменяш то ще си покаже.

Мерси ,утре ще питам и опитам да обясня))и ще пиша).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет пак и пак...

Извадих синия датчик на работещ двигател и колата малко си намали оборотите-не знам с колко нямам оборотомер,но на ухо-но не угасна.да считам ли че е наред или да меря с мултицет -как се мери точно-на колко ома се слага мултицета ,има ли значение кьде е червената ,кьде черната показалка..всмисьл на 2 пинов датчик ?

после ще меря ламбда -на работещ мотор ли?или на загрят и угасен?

тези Омове .... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

привет,

странна работа,колата почти не го прави този проблем вече,или когато си иска :flehan: .сипахме на 25 литра бензин 3 литра спирт ,ако има вода в резервоара да излезе.сега пуши яко един бял пушек и почти не забива.Карам я на малко по високи обороти и може би за това не се усеща забиването,но ми прави впечетление ,че когато подам газ по-рязко малко се замисля и после има нещо като мини кик.като ,че ли мисли за 1/100 сек.винаги е така :) .странна работа .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Привет пак.

полудях да питам наляво и надясно по форумите какво и е на тази кола.

днес откачих датчика на ламбдата -2 пинов и колата се успокои.

карах я около 15 км. студена -после загряла.не предьрпва ,не тресе.

оправи се с една дума .сега купувам нова ламбда която не е вьобще ефтина и май е готова колата.

Остава смяна на радиатор,масло на скоростана кутия ,ремьците,и не знам какво е това ,но когато са пуснати чистачките и дам мигач ,чистачките спират )).

както и да е .

проблем при мен е решен -ламбдата е.

post-54780-0-21467100-1322491858_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет пак.

полудях да питам наляво и надясно по форумите какво и е на тази кола.

днес откачих датчика на ламбдата -2 пинов и колата се успокои.

карах я около 15 км. студена -после загряла.не предьрпва ,не тресе.

оправи се с една дума .сега купувам нова ламбда която не е вьобще ефтина и май е готова колата.

Остава смяна на радиатор,масло на скоростана кутия ,ремьците,и не знам какво е това ,но когато са пуснати чистачките и дам мигач ,чистачките спират )).

както и да е .

проблем при мен е решен -ламбдата е.

:bia: Не е ламбда.Пак започна да си тресе и да си прави магариите .продьлжаваме да сменяме .наред.на принципа на елиминацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Не е ламбда.Пак започна да си тресе и да си прави магариите .продьлжаваме да сменяме .наред.на принципа на елиминацията.

Братле, имам същата кола от 4 години.

Под капачето с четири еврейски болта до дюзата на моното има една мембрана.

Скъсана ти е, вервай ми или поне е напукана, от това се замисля, като и дадеш газ. А иначе и слагаш една нова LPG-уредба, с ресет реле на клемата на компа и заспива. Тва е. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...