Jump to content

Ауди около 2005та до 20000лв?


Recommended Posts

много хубава и модерна колица , но тая кола не е по джоба на много хора :steinigung:

Щот М3-ката е:) Нали за тва се скарах на Слаф, че се праи на галерия в темата :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 365
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ами това си е традиция в нашия форум. Ти казваш какво търсиш, определяш си таван на парите и се почват неприличните предложения дори за двойно повече пари. То като се замислиш към тия 20 бинки трябва да имаш и още минимум 4-5 хиляди за да си поемеш колата дет се вика. Едно хубаво обслужване без забавяне, едно каско, едни гуми обикновено и малко повече джобни пари за всеки случай, защото не познваш още колата, а и за самочувствие и гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какви са тия Рс 5-ци и М3-ки, но ако се придържаме към заглавието на темата истината е, че 20к са малко за А6 4Ф и много за А4 Б7!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Аутотехника има две Б7 за около 20хил.лв. Един седан и едно комби. И двете 1,8Т. Нямат много екстри, но хубавото е, че са на малко километри и се продават от оторизиран дилър със сервизна история.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какви са тия Рс 5-ци и М3-ки, но ако се придържаме към заглавието на темата истината е, че 20к са малко за А6 4Ф и много за А4 Б7!

Подобно мнение чета за пореден път в тая тема и съм малко озадачен :steinigung:

Основно защото има много повече Б7ци над 20к, отколкото под 20к! Че дори има такива от 2005та над 20к.

Иначе - да, за момента 20к е малко за 4Ф 3.0ТДИ, но за момента...:flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това за Б7 аз си го обяснявам много просто (защо са много 20К, а за повече да не говорим), защото за половината сума има Б6 което си е същата кола.

Щом си решил да даваш толкова, по-добре изчакай и посъбери още малко и мини на 4Ф, със сигурност е много повече кола във всяко едно отношение.

Б7 за 20-25 е нереално, това е морално остаряла кола има вече Б8 на 3-4 години, че и Б8 фейслифт показаха вече...

Редактирано от Gecata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си. Но:

1. Няма Б6 с 3.0TDI - иначе... :steinigung:

2. Лично на мен Б7 седан ми седи много по-добре от Б6 и по-съвременно...

3. След като Б6-ци 2.5TDI quattro 2003та-2004та, могат да струват от 13 до 24к лв! Цък! Защо B7-ца 3.0TDI 2005та при същите критерии да не е малко по-скъпа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има една друга разлика която се чудя само на мен ли ми прави впечатление:

б7 на 300к км няма одрани дръжки по вратите и около климатроника, а б6на по 150к км са адски грозно издрани. да не говорим за сивите салони на стария модел, които на мен ми мязат на нещо издрайфано....

или може би на мен ми се струва.

обаче това за мен говори за качество на изработка

ясно е че с-лайн прави разликата в б6, но и в б7 я прави, а б7 без с-лайн не е толкова дразнещо колкото б6

поправете ме ако греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под 3-ка имах предвид 3.0 защо ти е, на А4. Пак ти казвам че няма свестен избор в ситуацията, в която си.

На мен ми се случи преди година и нещо ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо 3.0ТДИ ли? Ами защото няма голям избор. Не искам 2.0 ПД. Или 3.0ТДИ или 2.0ТФСИ... Бензина ще харчи повече и ще върви по-малко. Верно данъка ще му е по-нисък с малко, както и смяната на маслото... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам, 3-ката е много добър двигател. Обаче си иска неговото – моторчетата на колекторите, веригите, водната помпа са известните до момента слабости. + 8 литра масло, но пък се сменя на до 25к. И гори двойно на АФН-а. Като махнеш тия минуси, е супер. Но за А4 ми се вижда излишно голям.

Обаче е адски пристрастяващ, едва ли ще искаш или харесаш нещо друго след него. И така както АФН-а не ти пречи че се тресе и тропа, после дори на съвременните 2.0 ще казваш че са бахти ярмомелките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че 4Ф харчи двойно на легендада... Значи арчи 2Х3литра ? :)

+това маслото не се ли сменя всяка година независимо от километрите ? Което ще рече - на 12000, поне в твоя случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Corsi, вземи да покараш малко 3.0 тди да добиеш представа за какво иде реч и как се държи двигателя. Няма значение на А4 или А6. Тогава вече може да говорим какъв двигател да си вземеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще покарам, да. Всичко ще пробвам:) Карал съм само 240 и 245 коньовата версия. Но трябва да видя 204 и 225 как са, че те са ми в таргета...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б7 за 20-25 е нереално, това е морално остаряла кола има вече Б8 на 3-4 години, че и Б8 фейслифт показаха вече...

мда, за такива пари вече има и Б8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда, за такива пари вече има и Б8

:)

Възможно ли е това да е реална обява?!

Седи заобиколена от обявите за повредени Б8ци...

Редактирано от corso
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

откъде да знам ? срещат се и други в мобиле.де, още някой и друг месец и за твоя бюджет ще имаш достатъчно избор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

откъде да знам ? срещат се и други в мобиле.де, още някой и друг месец и за твоя бюджет ще имаш достатъчно избор

очаква се доста понижение на цените на Б8 ...след излизането на фейслифта

коментират специалисти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макар ,че лично на мен Б7 ми харесва повече от Б8

И на мен. Б8 е първото А4, което не ми харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...