Jump to content

Тампони за кормилна щанга


ganio

Recommended Posts

Здравейте колеги, значи имам следният проблем извади се лявата кормилна щанга от тампона, който е доста стар и се е скъсал.(Защо така са го измислили немците, ако в движение се извади може се хвърлиш някъде)

Въпроса ми е продават ли се само тампони или трябва да се купува цяла щанга заедно с тампона и накрайника.(Скъпи са тия щанги ~115 лв.)

И ако се продават как се монтират на щангата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази фирма е от Пловдив, и сигурно трябва да се ходи на място.

Може ли малко инфо, как се монтира този тампон нали има ръбове как ще се сложи на щангата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те пращат по куриер.На б4 са втулки,не тампони,и твоите предполагам ще са такива.Вадиш щангата от макверсона и варианти за вадене колкото щеш.Май имаше значение откъде се вкарва.Като разглобиш ще ти стане ясно. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи казаха ми че тази втулка на кормилната щанга не вървяла сама а със щангата била отливка, не можах да разбера как да поръчам от тази фирма и затова си поръчах цяла комплект с накрайника за 30 лв. на някаква Немска фирма Фленор, но от този форум разбрах че са големи боклуци но със закъснение. Колата е на изживяване и съм склонен на компромис.

Че най странното е че старите бяха сложени пред тази шина с 2-та болта и едната ми се извади като излезе от тампона(втулката), съмняваме че някой пишман майстор май я е объркал и не ми се мисли ако беше се извадила докато си карам, някъде четох че трябва да е зад шината хваната щангата а отпред само гайката, кажете който има опит.

2 Въпрос: Трябва ли да я карам на реглаж на преден мост след тази операция?

3 Въпрос: Дайте някакъв акъл как да развия месиговата гайка на тръбичката за спирачната течност към цилиндърчето на задните барабани, какво ли не пробвах заобли се до не ознаваемост, после с тръбния я мъчих и няма отвиване, срезелих и един ключ звезда като го цепнах с ъглошлайфа, но без резултат.

4 Въпрос: Педала на съединителя отделя много високо, може ли да се регулира да отделя малко по-долу?

ПС: Пускам другите въпроси тук за да не отварям друга тема, предварително благодаря на отзовалите се колеги.

Редактирано от ganio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да сложиш някоя снимка да видим как се е скъсало?

Гуменото ръбче се скъсало на тампончето и щангата се извади. Но къде трябва да е тази щанга пред или зад шината с 2та болта ако е оригинално зад няма как да се извади, а моите бяха отпред и двете щанги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега стана една беля , скъса се единият болт като го развивах, остана да стърчи от долу около 2 см а се скъса главата му, дайте някакъв акъл как да го развия. Пробвах с 2 гайки, но превъртат и нищо не става. Мисля да свалям цялата хидравлична рейка и да мисля как ще го махам този болт.

Вторият ми въпрос е там дето е зелено на картинката трябва ли да има нещо?

594588.png

594592.jpg

Редактирано от ganio
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този болт е навит в рейката и е законтрен под него с гайка, Ако не си го разконтрил първо ,може би затова си го скъсал. А на зеленото има при някой модели амортисьор,не помня кой точно.За развиването му може да се завари една гайка,но на място е изключително опасно.По добре след като се свали цялата рейка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този болт е навит в рейката и е законтрен под него с гайка, Ако не си го разконтрил първо ,може би затова си го скъсал. А на зеленото има при някой модели амортисьор,не помня кой точно.За развиването му може да се завари една гайка,но на място е изключително опасно.По добре след като се свали цялата рейка.

Гайката я развих, разбрах че целият е на резба и се помъчих от горе да го развия но се скъса, хич не очаквах че това може да стане, смятам да го сваля и да заваря гайката, мерси за помоща.

С новите тампони на кормилните щанги "хлопа" ли предницата? Преди смяната хлопаше ли?

Преди не хлопаше, с новите още не знам, временно я зглобих и не съм я карал на реглаж и затова дърпа малко ту наляво ту на дясно, но ще я разхвърлям пак да сваля рейката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви питам още нещо, ходих да купя хидравлично масло за хидравличната рейка на волана. Питах за G002000 минерално масло, но пича ми каза че нямало такова и ми продаде някакво червено масло за автоматична скоростна кутия на REPSOL и ми каза че ставало. И сега се вайкам дали да го наливам защото то е синтетично а на казанчето пише наливайте само минерално хидравлично масло G002000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото пише,такова наливай.

Маслото е вече купено не можах да намеря такова каквото пише, питам дали това за автоматична скоростна кутия на REPSOL става, ако не става да ходя да го сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви питам още нещо, ходих да купя хидравлично масло за хидравличната рейка на волана. Питах за G002000 минерално масло, но пича ми каза че нямало такова и ми продаде някакво червено масло за автоматична скоростна кутия на REPSOL и ми каза че ставало. И сега се вайкам дали да го наливам защото то е синтетично а на казанчето пише наливайте само минерално хидравлично масло G002000.

Най-много да ти избие това масло някъде по системата, както е на баща ми Пасата....недей. Зеленото масло го има в представителствата на АУДИ или Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е вече купено не можах да намеря такова каквото пише, питам дали това за автоматична скоростна кутия на REPSOL става, ако не става да ходя да го сменям.

Отиди го върни.

И си купи таково http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=112539&pid=1693027&st=0entry1693027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...