Proff Публикувано 20 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2012 Ето го и номера D0 862 257 C. 99% съм сигурен, че и моят завършваше на "С", но най-добре е с ЕТКАта... Явно някой е творил вътре! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
astrapower Публикувано 21 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2012 Определено колега, външната изолация (дунапрена)е със номер от преди фейслифта, а и вътре е красота. Ами ще търся такъв модел който става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
astrapower Публикувано 23 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2012 Малко раздвижване по темата. В неделя ходих до колегата "more"-Спас супер точен човек, провахме поне 4-5 модула и с нито един не се държеше нормално. Той предложи да проверя инсталацията от модула до ел. ключалката и тогава ако не работи нормално моя си, да ида пак до него и да пробваме отново. Ще гледам скоро да ревизирам кабелния сноп и да пиша какво се е случило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
astrapower Публикувано 26 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2012 (Редактирано) Здравейте колеги, да раздвижим темата. Снощи установих къде е проблема за да не работи електрическото отваряне на багажника. Както споменахте по нагоре в темата, задния капак се отваря чрез ел. машинки а не с въздух както е при останалите врати. Проблема се оказа в прекъснати 2 бр. кабели в кабелния сноп който излиза от компресорния модул, както и в прекъснато кабелче бяло-жълто в кабелния сноп който преминава от купето към задния капак през гумения маншон. Направи ми впечатление че точно в този участък (маншона) кабелите седят по твърди и по някои от тях има пукнатини. Поправих всичко, скъсаните запоих после термосвиваемо фолио и стана много добре. Благодаря на всички колеги които помогнаха с информация относно проблема. Лек и спорен ден на всички. Редактирано 26 Януари 2012 от astrapower Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Haribos Публикувано 12 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2012 Здравейте колеги! Оказа се ,че и аз имам сходен проблем А4 фейс авант. Проблемът при мен е, че централното не ми заключва багажника. Къде според вас е проблема? Като чета темата , си мисля за платката при компресорчето - лоши спойки или прекъснат кабел - знам ли? Между другото от както имам колата компресора работи доста по-дълго като заключвам колата, а като отключвам си работи нормално. Явно утре ще има разглобяване и в тази насока да попитам как се откачат двете маркучета от помпата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 13 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 вероятно си с 5та машинка електрическа и кабелите в гумения маншон са прекъснати от отваряне и затварянемаркучите се махат като се пъхнат 2 малки отвертки отстрани в дупкитеАз също имам проблем махнах 2та макуча , духам в малкия затваря резервоара само, в голямия колкото и да се напъвам и с вакум само задна дясна врата командвам, големия маркуч кое командва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Haribos Публикувано 13 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2012 Малко подробности по днешния ремонт. Успях да махна маркучите, след което отворих дъното на кутията да прегледам състоянието на платката. Оказа се , че всичко си е наред по нея.Разглобих и компресорчето - много фина и прецизна изработка - оказа се , че и то си е наред. Сглобих обратно всичко и направих тест отново. Нямаше промяна , но забелязах , че след като спре работа компресора се чува едно изсъскване от накрайника на дебелия маркуч. Разглобих отново и и добавих малко грес по отворите и върху гумените О-пръстени за уплътнение. Сглобих, тествах и воала , всичко си заработи отново! Явно съм имал загуба на вакуум и не е сработвал вакуумния изключвател, който прекъсва оперативната ел. верига за отваряне на багажника и захранването на компресора и компресора е изключвал чрез защитното реле за време, а веригата е оставала захранена и затова при натискане на дръжките се отваряше багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 колега а случайно да знаеш каква е функцията на 2та вакум маркуча и как може да ги тествам без помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 14 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2012 Единия е за отваряне и затваряне на вратитеДругия е за резервоараТестват се с духане и смучене...Духаш - отваряш, смучеш - затваряш.Това за вакуум помата в багажника отдясно на б5-ците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 15 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2012 при мен е проблем с тръбичката за вратите кагато надувам или правя вакум реагира само едната машинка задна дясна врата, някой да знае схема къде се съединяват и къде минават вакум тръбите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 19 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2012 разкачих централното седя една седмица разкачено включих го и тръгна, намерих разклонението за 4те врати(под задната седалка отдясно) разкачих единия маркуч еми не мога да отварям и затварям вратата явно машинката е доста мощна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 20 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 Не е мощна, ами повредена.Със сравнително леко духване/всмукване се отварят/затварят и 4-те врати, че и резервоара.Лично изпробвано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 20 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 тази кола ме вкара във филм вчера след като работеше 5-6 пъти заключих отключих колата днес сутринта отключвам след 2 секунди тя сама се заключва и чувам след това как мотора на централното се включва на интервали без нищо да се случва, утре ще ходи на алармаджията да си види работата явно трябва да се ремонтира от професионалист Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 20 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 (Редактирано) След като чуваш машинката да работи и колата се заключва и отключва, проблема 100% не е в помпата ...Възможно е на някоя от предните врати лостчето към бутона или към бравата да задържа, да не успява да се придвижи в крайно положение и да "подава" сигнала за заключване (макар че малко е вероятно, предвид това което си обяснил за последвашите включвания).Възможно е проблема ти да е и от алармата или от модула за управление (моли се да не е това).Погледни и за окислявания или влага по платката.Последното можеш да го изключиш ката вариант с проба с друг модул. Редактирано 20 Юни 2012 от diters Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 20 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 (Редактирано) Имаш предвид тези бутони който излизат и заключват вратите S314 S156 s227 s229 s133 виж прикачения файл, много вероятно да е от тях защото аз от вакум маркуча като надуя не мога да отворя колата да се дигнат, нещо заяждат и вчера като съм отключвал и заключвал да е паднал акумулатора и днес двигателя да няма сили да отвори някоя от тях.До колкото знам алармата трябва да командва централното като се свърже между s314 и модул централно gn/bl кабел, като подава + - към модула на централното така ли е?Алрмаджията е отпуска до другата седмица, модула и платката са като нови.audi_a4_central_without_remote.pdf Редактирано 20 Юни 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 20 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2012 (Редактирано) Това, което си прикачеил е електрическата схема ...При теб проблема (ако е от това) е по-скоро механичен.Управляващи за централното са механизмите на предните врати и този на багажника ...Много вероятно е някоя от лостовите системи да заклинва и да "връща" сигнал за заключване ...Можеш да ги провериш, като свалиш корите и пробваш дали проблема го има - лостчетата трябва свободно да се движат от едната до другата позиция...Това, че не можеш да отключиш , като надуваш вакуум маркуча - системата работи в две посоки - налягане и вакуум, може просто да не трябва да надуваш Потърси колега със същия модул и пробвай със замяна как ще се държи . Притеснителното е, че чуваш помпата да работи и след заключване, което според мен означава, че или модула получава грешна информация и подава грешни сигнали или самия той се е сбъгясъл и ги произвежда.Грешната информация може да е от управлението на алармата, но може и да е от някой от контакторите в бравите на вратите или багажника. Провери си и за охлузени кабели към бравите - системата работи чрез управление на веригата през маса и ако имаш прекъснат кабел и опиране в корпуса, напълно възможно е фалшивите сигнали да са от това. Редактирано 20 Юни 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 21 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2012 някой може ли да ми каже кава е функцията на http://nchokoev.snimka.bg/automobiles/audi-b4.306325.8802318бялия конусен цилиндър захванат за платката прилича ми на датчик за налягане, от другата страна на платката под него има 2 пластини който може да се регулират какво точно се прави с тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 21 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2012 (Редактирано) Това централно, дето си го отворил, бързичко да го затваряш!Не е в него проблема, ами си разгледай маркучетата за въздуха из купето.Приятно четене на линка.П.П: Обърни внимание на елемент 5 от схемата на маркучите.Разпределител на въздуха, около задната седалка е, във снопа с кабелите.Най-вероятно е запушен.http://audi-b5.5go.ru/html/19_36.htm Редактирано 21 Юни 2012 от Veselin Milev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 22 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2012 (Редактирано) Това централно, дето си го отворил, бързичко да го затваряш!Не е в него проблема, ами си разгледай маркучетата за въздуха из купето.Приятно четене на линка.П.П: Обърни внимание на елемент 5 от схемата на маркучите.Разпределител на въздуха, около задната седалка е, във снопа с кабелите.Най-вероятно е запушен.http://audi-b5.5go.ru/html/19_36.htmДобре де, ако, както мислиш, разпределителя е запушен - защо тогава централното му отваря - веднага след това затваря и после модула на центалното се мъчи ПАК да заключи още 3-4-5 пъти и се чува моторчето да работи?Тава последното за мен означава, че мидула "получава сигнал" от някъде, че трябва да заключи вратите(нищо, че вече ги е заключил).някой може ли да ми каже кава е функцията на http://nchokoev.snimka.bg/automobiles/audi-b4.306325.8802318бялия конусен цилиндър захванат за платката прилича ми на датчик за налягане, от другата страна на платката под него има 2 пластини който може да се регулират какво точно се прави с тях?Опита ли се да задейсваш системата с уста?Няма ли от къде да намериш 100% работещ блок за проба?Не го ръчкай тоя модул, ако не си сигурен, че проблема е в него ... (цената му е от 50 до 150лв., взависимост от броя на клемите и изходите за вакуум. Редактирано 22 Юни 2012 от diters Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 23 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 Защото на предната страница колегата olmo е писал в три отделни поста следното:"Аз също имам проблем махнах 2та маркуча , духам в малкия затваря резервоара само, в голямия колкото и да се напъвам и с вакум само задна дясна врата командвам, големия маркуч кое командва? ""при мен е проблем с тръбичката за вратите когато надувам или правя вакум реагира само едната машинка задна дясна врата, някой да знае схема къде се съединяват и къде минават вакум тръбите ""разкачих централното седя една седмица разкачено включих го и тръгна, намерих разклонението за 4те врати(под задната седалка отдясно) разкачих единия маркуч еми не мога да отварям и затварям вратата явно машинката е доста мощна " Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grezdei Публикувано 23 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 и при мен има проблем като я напече слънцето не се откл. доколкото успях да локализирам проблема е в бравата на шофЕрската врата или запира или не се отваря докрай.. като дръпна лостчето и се отварят всички врати.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 23 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 проблема се оказа електриюески модула на алармата побъркан, благодарско за помоща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
olmo Публикувано 23 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 грездей ако от задната врата топла се откл значи управлението на аларма е проблема, то прекъсва кабела от кл/а, ремонта 30-40лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 23 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2012 (Редактирано) проблема се оказа електриюески модула на алармата побъркан, благодарско за помощаНе е от алармата, ама ще се убедиш сам, след още няколко дена.Алармата подава само електрически сигнал към централното и то пневматично заключва/отключва врати, багажник и резервоар.Ако беше аларма, със вдухване и всмукване на разкачените изходни маркучи от централното, щеше да си заключваш/отключваш без никакъв напън, всички врати, резервоар и багажник.Както казах, лично съм го правил многократно.Факта, че не можеш, говори за едно - запушен/прищипан маркуч или разпределител. Скоро ще ровиш пак.грездей ако от задната врата топла се откл значи управлението на аларма е проблема, то прекъсва кабела от кл/а, ремонта 30-40лвИ това не е вярно, как ще отключиш от задна врата, като управляващи са предните две врати и багажник?При трите патрона има контактни пластини, които дават отделни сигнали за отваряне и затваряне пак към централното.И пак казвам, алармата няма нищо общо с проблема!При мен също, при топло време, често не искаше да заключи/отключи всичко.Много весело беше, защото и патрона на багажника беше прецакан.Съответно - не мога да отворя капачката на резервоара, не мога и багажника.В крайна сметка се оказаха два проблема при багажника:1. Огънати контактни пластинки в патрона.2. Прецакана пневматична машинка.Смяна и заспа. Редактирано 23 Юни 2012 от Veselin Milev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolf1 Публикувано 22 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2013 Колеги, Колата е 1999 А4 1,8t. Проблем: централното заключване не винаги реагира на дистанционното. Все едно е паднала батерия на дистанционното, но не е. Директно с ключа в ключалката става.Плафоните понякога светват (дори в движение) все едно има отворена врата. Има връзка между двете явления. А понякога проблемът го няма, но за кратко. Препоръчайте ми подходящ сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване