CinereX Публикувано 9 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2011 Здравейте колеги.Първо искам да се извиня,че пускам нова тема със същия проблем, но не съобразих заглавието на предишната, и не получих почти никаква информация.От около седмица съм горд собственик на ТТ куатро 180к.с. 1999г AJQ.И имам нужда от малко помощ с него .... като всяка стара кола , и то си има неговите си проблеми.Стандартния проблем с горивомера ... като заредя пълен резервоар , надхвърля "фул" , а най-ниската му точка е 1/2 от резервоара.... и ми се налага да разчитам на оставащите километри по борд комп (когато стрелката е на 1/2 , борд комп/търа ми показва, че ми остават около 100км, което ме навежда на мисълта че проблема е в самия уред на таблото а не в датчика в резервоара). .... има ли решение този проблем ?втория проблем е пак от стандартните...със музиката ауди концерт.... докато не се стопли в колата,е силно не препоръчително да се пипа копчето за усилване на музиката,защото изведнъж се усилва до край.третия проблем е че не съм сигурен дали работната температура е нормална....в града е м/у 70 и 90 градуса,като предимно е около 70 , а на извънградско си е точно 70 ?!?и последната ми молба е, ако някой може да ми каже от къде да изтегля ръководство за ТТ за експлотация и също така и някакъв service manual , защото моето е на немски .Благодаря Ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ram_pz Публикувано 9 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2011 За върпоса с горивомера има писано тук: Цък!Проблемът с радиото при теб все още е в начален стадии. Има писано тук: Цък!По въпроса за работната температура: проблем с термостата.За ръководството: Цък!Колегите не са ти отговорили, тъй като има много изписани теми по тези проблеми. Другия път пробвай с търсачката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sergeio Публикувано 9 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2011 (Редактирано) Здрасти колега, първо - честито За върпоса с горивомера - Аз не можах да намеря решение на този проблем и за това като ми покаже по борд-компютъра, че ми остава гориво за 50 км. - пълня до горе и така до следващия път.Проблемът с радиото при теб все още е в начален стадии.Проблемът с радиото ми го реши едно момче от форума срещу 80 лв., ама не помня как му беше ника.Намерих си гаранционната карта на която му е записан адреса и номера на GSM-а:0898 51-68-64, бул."Черни връх" № 67.За ръководството:ТУКПо въпроса за работната температура - На мен също ми дава отклонение, ама в +.Ходих при разни токаджии и всеки вдигаше рамене.Накрая отидох в Porshe, където ми казаха 2 000 лв. за ново табло.Там проблемите се решават кардинално.Ето ти едно видео, да видиш откъде можеш да си наблюдаваш реалната температура(и други данни) при загрят двигател: Редактирано 9 Ноември 2011 от Sergeio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CinereX Публикувано 10 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Здрасти колега, първо - честито Благодаря колега Колата е страхотна (Пу Пу - да не и е уроки) Колкото до радиото - собмислям вариант да си взема Bose Concert.А за температурата - пробвах го този номер и там ми показва, че наистина ми е такава температурата.... около 69-72 градуса....ако колата седи запалена на 1 място вдига до 90 , но иначе е 70 , което наистина ме навежда на мисълта, че може да е термостат.Ръководствата са доста полезни , но ако случайно ти изпадне и някой repair manual, ще съм ти благодарен ако ми го пратиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sergeio Публикувано 10 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2011 Колкото до радиото - собмислям вариант да си взема Bose Concert. Имаш предвид Concert II?А за температурата, че може да е термостат. Направо си е термостат....но ако случайно ти изпадне и някой repair manual, ще съм ти благодарен ако ми го пратиш За съжаление и аз няма откъде да си намеря.Колата е страхотна (Пу Пу - да не и е уроки) Личи си, че отдавна не си посещавал форума.Тук ТТ е един от най-мразените модели на Audi:За мен ТТ е най-смешният "роудстър" (обърнете внимание на кавичките). Роудстър с предно - това само гениите от Ауди могат да родят след много мислене. Дори и т. нар. quattro при ТТ-то не е quattro, а шибан haldex. Така че аз бих казал следното: всичко друго но не и ТТ!Тия пробити ТТ-та нямаха ли някакъв конструктивен дефект в шасито? Собственици говореха, че са адски нестабилни.Стига бе ТТ. Толкова ли се изчерпиха GTI та до там опря.ТТ-то е просто един голф - преднячка... нищо общо с спорт.Има и още доста, все в този стил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CinereX Публикувано 11 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2011 Слабо ме интересува, какво мислят другите важното е на мен да си ми харесва и да ме слуша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Michael Petrov Публикувано 11 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2011 Абе КАУНИ ПРОСТИ... Човека ви е отворил тема по конкретен въпрос....Ама да де то нали в българските форуми като някой пита нещо, му се обяснява колко е тъп и прост...Кво се чудя..Прекланям се пред глупостта на форумните тролове дето само спамят и губят времето на хората със своите никому непотребни глупави и кретенски комплекси.. Пък ти пич си карай ТТ-то дето тия тъпаци щото не могат да си го купят и завиждат по БъЛгАрСки и си свирукай... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 11 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2011 Абе...............Имаш +-че.Няма край завистта българска! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Беселин Публикувано 11 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2011 Не българска, а човешка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 13 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2011 (Редактирано) За температурата - задължително си смени термостата. Редактирано 13 Ноември 2011 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CinereX Публикувано 14 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2011 След смяна на термостата, колата фържи температура м/у 94 и 102 градуса. Това нормално ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 14 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2011 грешен термостат може би са ти сложили Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CinereX Публикувано 14 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2011 Казаха ми че е на 88 градуса... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sergeio Публикувано 14 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2011 На мен при загрята кола и нормално каране, повече от 92°C (това по данни от дисплейчето на климатроника) не качва.Като я "изпържа", ми вдига с около 10°C(това вече на око по стрелката на таблото).Не съм се сетил да погледна на дисплейчето, точно с колко градуса се вдига.Утре ще тествам и ще пиша, че сега ме мързи да излизам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolff1 Публикувано 15 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2011 (Редактирано) На мен при загрята кола и нормално каране, повече от 92°C (това по данни от дисплейчето на климатроника) не качва.Като я "изпържа", ми вдига с около 10°C(това вече на око по стрелката на таблото).Не съм се сетил да погледна на дисплейчето, точно с колко градуса се вдига.Утре ще тествам и ще пиша, че сега ме мързи да излизам.. Редактирано 15 Ноември 2011 от wolff1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sergeio Публикувано 16 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 Е досега я дъних здраво до 220км.(нема да казвам къде, че батките ше ме нахранат).Повече от 93°C не можа да вдигне.Това със стрелката дето ми се струваше, че мърда, е било зрителна измама.Аз мисля, че при теб до 102°C не е фатално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolff1 Публикувано 16 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 Е досега я дъних здраво до 220км.(нема да казвам къде, че батките ше ме нахранат).Повече от 93°C не можа да вдигне.Това със стрелката дето ми се струваше, че мърда, е било зрителна измама.Аз мисля, че при теб до 102°C не е фатално.на кой канал го видя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sergeio Публикувано 16 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2011 (Редактирано) На 49. Редактирано 16 Ноември 2011 от Sergeio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsanko Veselinov Dimitrov Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 Здравей колега, първо честита придобивка. Да те радва много и само хубави моменти. За термостата според мен е нормално да ти показва температури от около 85 до към 100 (ако тази температура я гледаш на 49-ти канал на климатроника). Той си отваря на 87 градуса но тъй като антифриза неможе веднага да се охлади след като мине през радиатора за момент му се вдига температурата и после си пада до към 85-86 градуса, термостата затваря и се повтаря същия цикъл. Важното е на таблото да не ти мърда стрелката. Ако мърда демек 80 до 110 примерно си мисля, че датчика, който отчита температурата на двигателя (той е с два отделни датчика в един корпус, поне при мен на А4, но при теб може и само един общ датчик да е) ти дава грешна информация. Единият е за таблото а другия е за компютъра на автомобила.Успех от мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 След смяна на термостата, колата фържи температура м/у 94 и 102 градуса. Това нормално ли е?Нормално е .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolff1 Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 След смяна на термостата, колата фържи температура м/у 94 и 102 градуса. Това нормално ли е?какъв термостат сложи, ако не е тайна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 17 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2011 (Редактирано) Не е ли малко много 102градуса? Всичките 1,8Т, който съм имал макар и други модификации държаха съответно 88-93, 89-94 и сега 88-92. Това по климетроник и във всякакви условия - лято/зима, бързо/бавно каране, с или без климетроник.Не че тези 102 са проблем, но би трябвало да може и да не са толкова. Редактирано 17 Ноември 2011 от DLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване