Free Spirit Публикувано 16 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2013 Става за деня колега,а ключалката се оправя с нова,там съм безсилен вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 16 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2013 Оправя се и с пренареждане, но е доста играчка докато стигнеш до резултат, щото трудно се вади патрона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinjiata Публикувано 21 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2014 Това им е слабото място Имах същия проблем. Много трудно се намират части за Б6 и ако има некаде със сигурност жабката вече е продадена. Върви около 200лв втора употреба.Аз съм решил проблема ето по тоя начин:ЦъкЕто още един начин който е по-сложен но по културен който си избереш Цък 2П.П Нова струва 400лв само да вметна.Успех.определено втория начин е доста по-сложен, но по-културен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 Avant Публикувано 22 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2014 Истината е да се сложи някаква "арматура" за да се заздрави. Моята стана също "по-здрава от оригинала" за без пари. Само че амортисьорчето, което и е ключе за осветлението, като е студено ми запецва пак...въпреки, че го смазах с технически вазелин. Бих препоръчал масълце малко да му се капне...явно техническия вазелин на студено не действа достатъчно добре.Колега, верно ли има осветление в жабката ти!? Питам, защото в моята няма и аз си мислех, че при всички В6-ци е такова положението. А дали осветлението в жабката е свързано с контрол модула например, защото при мен не светят и плафоните на вратите, а ги имам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
predator_v_bg Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Има осветление в жабката и то е свързано единствено с армотесьорчето,което при мен беше блокирало! След като го оправих всичко си дойде на мястото и вече има светлина в жабката! Естествено не се и разминах без лепене на дясната панта,преди мен някой тъпак я беше захванал с винт но беше много грозно и беше въпрос на време да се до чупи.Не съм слагал допълнително планка само подмених гумата в армотесьорчето,за да не създава голям вакум. Редактирано 3 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 Avant Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Има осветление в жабката и то е свързано единствено с армотесьорчето,което при мен беше блокирало! След като го оправих всичко си дойде на мястото и вече има светлина в жабката! Естествено не се и разминах без лепене на дясната панта,преди мен някой тъпак я беше захванал с винт но беше много грозно и беше въпрос на време да се до чупи.Не съм слагал допълнително планка само подмених гумата в армотесьорчето,за да не създава голям вакум.Колега, при мен жабката се отваря и затваря без проблем, но не плавно. Какво да направя за да ми свети и да се отваря както си трябва, от къде да търся въпросния амортисьор или там каквото и да било? Редактирано 4 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
predator_v_bg Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 (Редактирано) Ето го и самия амортисьор http://www.motodyn.com/media/pics/800/2010/P1070200.JPG намира се точно като отвориш вратата и махнеш капака (както е от лявата страна за бушоните капака).Ще видиш веднага въпросния амортисьор.За това да ти се отваря врата плавно просто го смажи,за да се получи по голям вакум(повече смазка по-голям вакум).Но все пак това,което аз разбрах ако има по-голям вакум ще окаже и по-голямо натоварване на дясната панта.И тя ще се счупи.Другия проблем е,че амортисьорчето може да "запече" когато има голям вакум и вратата да се отвори съвсем малко.Пак води до счупване на пантата! Аз затова махнах гумата и сложих друга,за да няма никакъв вакум.Ето и една тема която колега в предходната страница я беше дал http://www.euroaddiction.net/forum/b6-b7-s4-diy-how-section/1906-audi-b6-s4-a4-diy-glove-box-hinge-repair.html показано е как се отваря и смазва амортисьора. Успех. Редактирано 4 Март 2014 от predator_v_bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 А има ли начин да се смаже без да се маха,примерно от някъде да му се капне масълце??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
predator_v_bg Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 Начина е да се свали само армотесьорчето и да се отвори.Не е сложно и да отнеме не повече от 10-15 минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Free Spirit Публикувано 23 Август 2014 Доклад Share Публикувано 23 Август 2014 Последната жабка която ремонтирах.Някой дори и беше нанесъл тунинг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 23 Август 2014 Доклад Share Публикувано 23 Август 2014 вчера и моята панта се счупи....ебати каръка дет съм сблъсках се с повечето дребни но за сметка на това досадно проблеми при Б6.....добре че нищо сериозно до момента Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Август 2014 Доклад Share Публикувано 23 Август 2014 Diesel Power това мойта джабка ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Free Spirit Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 Diesel Power това мойта джабка ли е?Не ве смот,твоята съм я правил преди 2 години.Здрава ли е още? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 Да и аудито исто Sent from my HTC One X+ using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 колега с какво си лепил пантата? пластмасова заварка ли е това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Free Spirit Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 Ползвам специални лепила и други малки тайни.Съжалявам но съм от гадните потребители и не казвам повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 24 Август 2014 Доклад Share Публикувано 24 Август 2014 аха...ок не бях видял че го предлагаш като услуга, мислех че просто се хвалиш. жив и здрав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 25 Август 2014 Доклад Share Публикувано 25 Август 2014 Ти си просто пичалбарин... Sent from my HTC One X+ using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akapulco Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Начина е да се свали само армотесьорчето и да се отвори.Не е сложно и да отнеме не повече от 10-15 минути Здравейте и аз имам същия проблем с дясната панта, разбирам от коментарите че проблема е в амортисьорчето, свалих жабката и видях къде е въпросния амортисьор, но го гледамкато объл камък и не вдявам как мога да го сваля , няма болт, винт , резба или каквото и да било, та може ли съвет , как да го сваля и да се опитвам вече да го смазвам или да копувам ново ....? И още нещо, в амортисьорчето влиза една букса, с което явно му се подава захранване, обаче замерих с мултицет и там нямам непрекъсната верига , възможно ли е да е прекъснат кабела или е нормално да не дава верига ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Амортесьора затваря веригата на плафона в жабката, затова е и този кабел.Като отвориш трябва да ти светне плафона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akapulco Публикувано 25 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 Ок, Благодаря, а за монтаж и демонтаж на амортесьорчето , някой може ли да помогне със съвет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 25 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 (Редактирано) Стеблото на амортисьорчето се захваща към вратата на жабката с едно пластмасово пинче, което просто трябва да издърпаш. Като освободиш стеблото, самото амортисьорче се разкача от жабката като завъртиш на 90 градуса и издърпаш. Редактирано 25 Февруари 2015 от bomini Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akapulco Публикувано 25 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 Благодаря !А иначе намират ли се на пазара , за закупуване или трябва да го майсторя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 25 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 Ново оригинално е около 50 лв. По моргите може да има и по-евтино, но не се знае колко ще изкара, а може да доведе до повреда на дясната панта на жабката ако е много клеясало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akapulco Публикувано 25 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 Благодаря за отговора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване