Jump to content

Жабка на А4 Б6


Stefan Stefanov

Recommended Posts

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 7 months later...

Това им е слабото място :hilezh: Имах същия проблем. Много трудно се намират части за Б6 и ако има некаде със сигурност жабката вече е продадена. Върви около 200лв втора употреба.

Аз съм решил проблема ето по тоя начин:

Цък

Ето още един начин който е по-сложен но по културен wink.gif който си избереш dry.gif

Цък 2

П.П Нова струва 400лв само да вметна.

Успех.

определено втория начин е доста по-сложен, но по-културен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е да се сложи някаква "арматура" за да се заздрави. Моята стана също "по-здрава от оригинала" за без пари. Само че амортисьорчето, което и е ключе за осветлението, като е студено ми запецва пак...въпреки, че го смазах с технически вазелин. Бих препоръчал масълце малко да му се капне...явно техническия вазелин на студено не действа достатъчно добре.

Колега, верно ли има осветление в жабката ти!? Питам, защото в моята няма и аз си мислех, че при всички В6-ци е такова положението. А дали осветлението в жабката е свързано с контрол модула например, защото при мен не светят и плафоните на вратите, а ги имам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Цитиране на предходен пост!

 

 Има осветление в жабката и то е свързано единствено с армотесьорчето,което при мен беше блокирало! След като го оправих всичко си дойде на мястото и вече има светлина в жабката! Естествено не се и разминах без лепене на дясната панта,преди мен някой тъпак я беше захванал с винт но беше много грозно и беше въпрос на време да се до чупи.Не съм слагал допълнително планка само подмених гумата в армотесьорчето,за да не създава голям вакум.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Има осветление в жабката и то е свързано единствено с армотесьорчето,което при мен беше блокирало! След като го оправих всичко си дойде на мястото и вече има светлина в жабката! Естествено не се и разминах без лепене на дясната панта,преди мен някой тъпак я беше захванал с винт но беше много грозно и беше въпрос на време да се до чупи.Не съм слагал допълнително планка само подмених гумата в армотесьорчето,за да не създава голям вакум.

Колега, при мен жабката се отваря и затваря без проблем, но не плавно. Какво да направя за да ми свети и да се отваря както си трябва, от къде да търся въпросния амортисьор или там каквото и да било?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го и самия амортисьор  http://www.motodyn.com/media/pics/800/2010/P1070200.JPG намира се точно като отвориш вратата и махнеш капака (както е от лявата страна за бушоните капака).Ще видиш веднага въпросния амортисьор.За това да ти се отваря врата плавно просто го смажи,за да се получи по голям вакум(повече смазка по-голям вакум).Но все пак това,което аз разбрах ако има по-голям вакум ще окаже и по-голямо натоварване на дясната панта.И тя ще се счупи.Другия проблем е,че амортисьорчето може да "запече" когато има голям вакум и вратата да се отвори съвсем малко.Пак води до счупване на пантата! Аз затова махнах гумата и сложих друга,за да няма никакъв вакум.Ето и една тема която колега в предходната страница я беше дал http://www.euroaddiction.net/forum/b6-b7-s4-diy-how-section/1906-audi-b6-s4-a4-diy-glove-box-hinge-repair.html показано е как се отваря и смазва амортисьора.

 Успех.

Редактирано от predator_v_bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

вчера и моята панта се счупи....

ебати каръка дет съм сблъсках се с повечето дребни но за сметка на това досадно проблеми при Б6.....добре че нищо сериозно до момента

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Начина е да се свали само армотесьорчето и да се отвори.Не е сложно и да отнеме не повече от 10-15 минути

 

 

Здравейте и аз имам същия проблем с дясната панта, разбирам от коментарите че проблема е в амортисьорчето, свалих жабката и видях къде е въпросния амортисьор, но го гледамкато объл камък и не вдявам как мога да го сваля , няма болт, винт , резба или каквото и да било, та може ли съвет , как да го сваля и да се опитвам вече да го смазвам или да  копувам ново ....?

 И още нещо, в амортисьорчето влиза една букса, с което явно му се подава захранване, обаче замерих с мултицет и там нямам непрекъсната верига , възможно ли е да е прекъснат кабела или е нормално да не дава верига ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амортесьора затваря веригата на плафона в жабката, затова е и този кабел.Като отвориш трябва да ти светне плафона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стеблото на амортисьорчето се захваща към вратата на жабката с едно пластмасово пинче, което просто трябва да издърпаш. Като освободиш стеблото, самото амортисьорче се разкача от жабката като завъртиш на 90 градуса и издърпаш.

 

2013-11-30-13.28.20-e1385985052475-1200x

Редактирано от bomini
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново оригинално е около 50 лв. По моргите може да има и по-евтино, но не се знае колко ще изкара, а може да доведе до повреда на дясната панта на жабката ако е много клеясало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...