Jump to content

Втулки на носачите


ВаскоВК

Recommended Posts

Здравейте.Предстои ми смяна на втулките на носачите а също и на тампоните на макферсона.Та искам да попитам може ли втулките на носачите да си ги сменя сам?Има ли някаква философия защото ми изглежда елементарно но несъм го правил никога?Набиват ли се какво?Благодарен ще съм ако някой обясни :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за набиване,набиват се.По интересен е въпроса с избиването и маането с големия съветник,докато се изкриви носача.Читавите майстори и сервизи си имат скоби за изваждане на втулките/може и ти да си направиш такава/.Освен това,болтовете на носачите се стягат задължително при стъпила на земята кола,а и после се прави реглаж на предницата.Ще ти се наложи да си вземеш и скоба за свиване на пружините щом ще сменяш и тампоните на Макферсона.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а и после се прави реглаж на предницата.

Аз си мисля, че не е необходимо да се прави реглаж. :) Или греша?

Редактирано от Alexanderi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля, че не е необходимо да се прави реглаж. :) Или греша?

Ако сменя само втулки и извади носача без да размества шарнира,може и да не прави,но щом ще сменя и тампоните на предните опори,реглажа не му мърда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега jordanik,позволи ми да не се съглася с теб.това което колегата мисли да сменя са фиксирани части, които не се нуждаят от реглаж.ако сменяше кормилен накрайник или шарнир -да, но в случая е абсолютно ненужно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това казвам,ама всеки е свободен да си троши колата,както са го правили и жабарите преди него.То и маслото може да изкара едни 50 000 километра с доливане,чи кво му е?!

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички които се отзоваха.Значи при мен работата отива към даване на едни 70лв.минимум за части и кам 80-90 за труд.Е няма как-безплатен обяд няма!Благодаря ви!А може ли и още нещо-имам чувството че колата е малко мудна.При набиране.Може ли причината да е във взелия да сдава багажа регулатор за налягането на бензина?Като казвам взел да сдава имам впредвид че от него не тече но в маркучето се вижда че е влажно а и мирише.Мерси :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо много важно да ти кажа при монтажа на носачите с новите втулки.....Задължително те се стягат като преди това се свие пружината, така, че да имитира нормално натоварване....все едно колата е стъпила на гуми. Може и на канал да се стегнат носачите, но ако това стане както си висят на подемника ще се скъсат до 5000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо много важно да ти кажа при монтажа на носачите с новите втулки.....Задължително те се стягат като преди това се свие пружината, така, че да имитира нормално натоварване....все едно колата е стъпила на гуми. Може и на канал да се стегнат носачите, но ако това стане както си висят на подемника ще се скъсат до 5000 км.

И аз да добавя макар че колегата ще дава парички за труд,наи лесно се избиват тампоните на носача като се зарежат с ножовка или зеги ламаринките им,а относно набиването им не с чук :musik: задълйително или преса или с болт и гаика притягаш докато се приберат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това е най правилния начин за смяната на тампони на носачите:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=28204

Може и с подръчни средства - камъни от гидорията,тръбички(втулки) с подходях размер и др.

Редактирано от swetli4ko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свали се макферсона,реглажа е задължителен,ако не иска да сменя гуми постоянно.

За смяна на горните тампони НЕ е необходимо да се сваля целия макферсон.Спъва се пружината вдига се колата на крик и се работи спокойно.Това упажнение съм го правил десетки пъти и става за 30 мин.За свалянето на долния носач също НЕ Е НЕОБХОДИМО да се сваля макферсона .не си усложнявайте живота излишно колеги.Да ви издам ли една тайна аз дори сменям предните пълнители /амортисори/без да свалям макферсона той просто се провира през отвора на бомбето от там излиза стария и влиза новия.Това е просто и ефикасно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...