ВаскоВК Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 Здравейте.Предстои ми смяна на втулките на носачите а също и на тампоните на макферсона.Та искам да попитам може ли втулките на носачите да си ги сменя сам?Има ли някаква философия защото ми изглежда елементарно но несъм го правил никога?Набиват ли се какво?Благодарен ще съм ако някой обясни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 (Редактирано) То за набиване,набиват се.По интересен е въпроса с избиването и маането с големия съветник,докато се изкриви носача.Читавите майстори и сервизи си имат скоби за изваждане на втулките/може и ти да си направиш такава/.Освен това,болтовете на носачите се стягат задължително при стъпила на земята кола,а и после се прави реглаж на предницата.Ще ти се наложи да си вземеш и скоба за свиване на пружините щом ще сменяш и тампоните на Макферсона. Редактирано 6 Декември 2011 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexanderi Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 (Редактирано) а и после се прави реглаж на предницата.Аз си мисля, че не е необходимо да се прави реглаж. Или греша? Редактирано 6 Декември 2011 от Alexanderi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 Аз си мисля, че не е необходимо да се прави реглаж. Или греша?Ако сменя само втулки и извади носача без да размества шарнира,може и да не прави,но щом ще сменя и тампоните на предните опори,реглажа не му мърда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
burbula1 Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 колега jordanik,позволи ми да не се съглася с теб.това което колегата мисли да сменя са фиксирани части, които не се нуждаят от реглаж.ако сменяше кормилен накрайник или шарнир -да, но в случая е абсолютно ненужно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 свали се макферсона,реглажа е задължителен,ако не иска да сменя гуми постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 (Редактирано) И аз това казвам,ама всеки е свободен да си троши колата,както са го правили и жабарите преди него.То и маслото може да изкара едни 50 000 километра с доливане,чи кво му е?! Редактирано 6 Декември 2011 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ВаскоВК Публикувано 6 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 Благодаря на всички които се отзоваха.Значи при мен работата отива към даване на едни 70лв.минимум за части и кам 80-90 за труд.Е няма как-безплатен обяд няма!Благодаря ви!А може ли и още нещо-имам чувството че колата е малко мудна.При набиране.Може ли причината да е във взелия да сдава багажа регулатор за налягането на бензина?Като казвам взел да сдава имам впредвид че от него не тече но в маркучето се вижда че е влажно а и мирише.Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 Нещо много важно да ти кажа при монтажа на носачите с новите втулки.....Задължително те се стягат като преди това се свие пружината, така, че да имитира нормално натоварване....все едно колата е стъпила на гуми. Може и на канал да се стегнат носачите, но ако това стане както си висят на подемника ще се скъсат до 5000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
phantom_ Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 Нещо много важно да ти кажа при монтажа на носачите с новите втулки.....Задължително те се стягат като преди това се свие пружината, така, че да имитира нормално натоварване....все едно колата е стъпила на гуми. Може и на канал да се стегнат носачите, но ако това стане както си висят на подемника ще се скъсат до 5000 км.И аз да добавя макар че колегата ще дава парички за труд,наи лесно се избиват тампоните на носача като се зарежат с ножовка или зеги ламаринките им,а относно набиването им не с чук задълйително или преса или с болт и гаика притягаш докато се приберат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 6 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2011 (Редактирано) Ей това е най правилния начин за смяната на тампони на носачите:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=28204Може и с подръчни средства - камъни от гидорията,тръбички(втулки) с подходях размер и др. Редактирано 6 Декември 2011 от swetli4ko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 7 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2011 свали се макферсона,реглажа е задължителен,ако не иска да сменя гуми постоянно.За смяна на горните тампони НЕ е необходимо да се сваля целия макферсон.Спъва се пружината вдига се колата на крик и се работи спокойно.Това упажнение съм го правил десетки пъти и става за 30 мин.За свалянето на долния носач също НЕ Е НЕОБХОДИМО да се сваля макферсона .не си усложнявайте живота излишно колеги.Да ви издам ли една тайна аз дори сменям предните пълнители /амортисори/без да свалям макферсона той просто се провира през отвора на бомбето от там излиза стария и влиза новия.Това е просто и ефикасно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване