Jump to content

Проблем с ауди купе ACE


ickopicko

Recommended Posts

Привет колеги.Имам проблем с моето купе 2.0 16V двигател ACE.Значи паля колата рано сутрин и няма проблем,минавам 5-6 километра,загрява през това време и в един момент колата гасне сама.Изключвам от контакт,въртя стартера и колата пали без проблем-ако включа на скорост и подам газ наема,но пусна ли педала на газта веднага гасне и единствено трябва да върна контакта и задължително да я запаля със стартера.Колкото повече загрява колата,толкова по-често го прави-даже имам случай през 2 километра гасне,връщане на ключа и запалване и всичко е ОК.Но е супер дразнещо и гадно да си стоиш на светофара и да ти гасне колата.Ако някой е имал подобен проблем нека сподели какво е направил да се махне този неприятен проблем. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че е напълно възможно това което каза колегата по-горе, аз имах подобен проблем с леко извадена от буксата ламбда сонда ама то при мене беше кошмар, мъчи се да гасне, забива муцуна нз дали имаш подобни оплаквания. Не е лошо да си почистиш и моторчето за празния ход :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето е изчистено а забравих да кажа че колата върви само на газ,поради простата причина че изгоря бензиновата помпа :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не смучи въздух от някъде :hilezh: Провери си гофрирания мъркуч и то се загледай там където влиза в дебитомера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от маркуча няма ли да го прави постоянно-демек да не пали и да не върви добре.Мисля си че се влияе от топлината-колкото по-топъл двигател-толкова по-често го прави :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че са ти заминали мембраните,щом караш само на газ те се прецакват бързо,и като загреят се променя настройката на изпарителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мембраните са сменени преди 4000 километра и аз си помислих за тях първо,но уви...Продължава да го прави.А колкото до това,като усетя че гасне колата и задържа педала на газта-върви си,наема няма проблем,но пусна ли газта-все едно няма празен ход,гасне и наново палене.Мисля си дали моторчето нещо не се ебава и да гасне когато си иска :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ти си писал,че си го чистил а замери ли го дали е здраво моторчето на празен ход

Редактирано от nedko555
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ти си писал,че си го чистил а замери ли го дали е здраво моторчето на празен ход

Колегата е писал,че студена работи и проблема е след загряване т.е."моторчето",за празен ход работи.Според мен възможна причина е потенциометъра на дебитомера понеже не кара на бензин клапата е олекнала достатъчно и данните са некоректни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали е здраво смисъл?Ами като е студена колата държи високи обороти и като позагрее започват да падат.Не е ли това признак че работи нормално :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам в предвид,че поради липсата на налягане върху плунжера на дебитомера усилието върху клапата намалява,което от своя страна води до повдигането и по-нагоре от нормалното и положение.Поради тази причина потенциометъра ще има по-високо напрежение / над 1V / на извод 2 в следствие на,което чрез оборотите респективно стъпковия мотор компа ще се стреми да свали въпросното напрежениe до нормалните граници за празен ход 0,6-0,75V.Последствието от всичко това води до гаснене на двигателя или минаване в авариен режим съответно записване на грешка 2232 в паметта на ЕКУ-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам в предвид,че поради липсата на налягане върху плунжера на дебитомера усилието върху клапата намалява,което от своя страна води до повдигането и по-нагоре от нормалното и положение.Поради тази причина потенциометъра ще има по-високо напрежение / над 1V / на извод 2 в следствие на,което чрез оборотите респективно стъпковия мотор компа ще се стреми да свали въпросното напрежениe до нормалните граници за празен ход 0,6-0,75V.Последствието от всичко това води до гаснене на двигателя или минаване в авариен режим съответно записване на грешка 2232 в паметта на ЕКУ-то.

Мерси за съвета :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам в предвид,че поради липсата на налягане върху плунжера на дебитомера усилието върху клапата намалява,което от своя страна води до повдигането и по-нагоре от нормалното и положение.Поради тази причина потенциометъра ще има по-високо напрежение / над 1V / на извод 2 в следствие на,което чрез оборотите респективно стъпковия мотор компа ще се стреми да свали въпросното напрежениe до нормалните граници за празен ход 0,6-0,75V.Последствието от всичко това води до гаснене на двигателя или минаване в авариен режим съответно записване на грешка 2232 в паметта на ЕКУ-то.

Не е от това.Мойта съм я карал на 1.9 v :dance: без да знам естествени и съм нямал такива проблеми.на газ

Има нещо друго според мен,но в момента не мога да стопля защо само на топъл мотор го прави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото повече загрява,по-често започва да го прави ... :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си клапата ако и ти имаш съмнения като колегата по горе,На нея има лепенка,погледния и удари един шублер или направо пусни върху нея една бургия 2 мм и вих дали равни с ръба.Като загрее откачи буксата на стъпковото и виж дали има промяна.Има нещо дребно дето те ебава ама.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При ACE - то, което аз карах, имаше същия проблем - минава 70 градуса, на празен ход си работи нормално, изведнъж оборотите падат на 200 и в някои случаи гасне. :dance: .

Накрая направих малка интервенция, която колегата VBI е описал в темата и сега колата няма проблем с игране на обороти и гаснене - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=31845&st=0

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=83217&st=0

Редактирано от okops
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махай клапата,тя не ти трябва вече.Някои хора така си решиха проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш че като съм на газ няма да има проблем без нея ли :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така,колегата Светльо ще го потвърди,както и един друг,който не се сещам как се пишеше във форума.Пробвах един път да карам без клапа,оборотите си стояха на 1000 и не мръдваха,докато не подам газззззззз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така,колегата Светльо ще го потвърди,както и един друг,който не се сещам как се пишеше във форума.Пробвах един път да карам без клапа,оборотите си стояха на 1000 и не мръдваха,докато не подам газззззззз.

Напълно подкрепям :zustimm:

Карах около 2000км. на газ без клапата.Мотора работи перфектно,нито веднъж не ми е изгаснал поради нестабилни обороти.Като е студена държи малко ниски - под 800 но без да гасне,като загрее заспиваха на 850/900 и бяха супер стабилни - почти не трепваше мотора.

Вече карам с клапата и имам леки проблеми с оборотите - все са нестабилни.Не ми гасне,но държи неспокойни ниски обороти.Напролет като се стопли времето и нама нужда от палене на бензин - пак махам клапата.Вървежа даже е по добър без нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега освен и аз да зема да я махна пък да видим какво ще стане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...