ickopicko Публикувано 12 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2011 Привет колеги.Имам проблем с моето купе 2.0 16V двигател ACE.Значи паля колата рано сутрин и няма проблем,минавам 5-6 километра,загрява през това време и в един момент колата гасне сама.Изключвам от контакт,въртя стартера и колата пали без проблем-ако включа на скорост и подам газ наема,но пусна ли педала на газта веднага гасне и единствено трябва да върна контакта и задължително да я запаля със стартера.Колкото повече загрява колата,толкова по-често го прави-даже имам случай през 2 километра гасне,връщане на ключа и запалване и всичко е ОК.Но е супер дразнещо и гадно да си стоиш на светофара и да ти гасне колата.Ако някой е имал подобен проблем нека сподели какво е направил да се махне този неприятен проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milanski Публикувано 12 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2011 Не разбирам нищо от този мотор , но провери температурния датчик . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 12 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2011 Мисля, че е напълно възможно това което каза колегата по-горе, аз имах подобен проблем с леко извадена от буксата ламбда сонда ама то при мене беше кошмар, мъчи се да гасне, забива муцуна нз дали имаш подобни оплаквания. Не е лошо да си почистиш и моторчето за празния ход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ickopicko Публикувано 12 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2011 Моторчето е изчистено а забравих да кажа че колата върви само на газ,поради простата причина че изгоря бензиновата помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 12 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2011 Да не смучи въздух от някъде Провери си гофрирания мъркуч и то се загледай там където влиза в дебитомера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ickopicko Публикувано 13 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Ако е от маркуча няма ли да го прави постоянно-демек да не пали и да не върви добре.Мисля си че се влияе от топлината-колкото по-топъл двигател-толкова по-често го прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Ако задържиш с педал газта пак ли се мъчи да огасне или си работи добре колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Мисля,че са ти заминали мембраните,щом караш само на газ те се прецакват бързо,и като загреят се променя настройката на изпарителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ickopicko Публикувано 13 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Мембраните са сменени преди 4000 километра и аз си помислих за тях първо,но уви...Продължава да го прави.А колкото до това,като усетя че гасне колата и задържа педала на газта-върви си,наема няма проблем,но пусна ли газта-все едно няма празен ход,гасне и наново палене.Мисля си дали моторчето нещо не се ебава и да гасне когато си иска Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 (Редактирано) Ами ти си писал,че си го чистил а замери ли го дали е здраво моторчето на празен ход Редактирано 13 Декември 2011 от nedko555 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Ами ти си писал,че си го чистил а замери ли го дали е здраво моторчето на празен ходКолегата е писал,че студена работи и проблема е след загряване т.е."моторчето",за празен ход работи.Според мен възможна причина е потенциометъра на дебитомера понеже не кара на бензин клапата е олекнала достатъчно и данните са некоректни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ickopicko Публикувано 13 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Дали е здраво смисъл?Ами като е студена колата държи високи обороти и като позагрее започват да падат.Не е ли това признак че работи нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 ...клапата е олекнала......Какво имаяш в пред с това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Имам в предвид,че поради липсата на налягане върху плунжера на дебитомера усилието върху клапата намалява,което от своя страна води до повдигането и по-нагоре от нормалното и положение.Поради тази причина потенциометъра ще има по-високо напрежение / над 1V / на извод 2 в следствие на,което чрез оборотите респективно стъпковия мотор компа ще се стреми да свали въпросното напрежениe до нормалните граници за празен ход 0,6-0,75V.Последствието от всичко това води до гаснене на двигателя или минаване в авариен режим съответно записване на грешка 2232 в паметта на ЕКУ-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ickopicko Публикувано 13 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Имам в предвид,че поради липсата на налягане върху плунжера на дебитомера усилието върху клапата намалява,което от своя страна води до повдигането и по-нагоре от нормалното и положение.Поради тази причина потенциометъра ще има по-високо напрежение / над 1V / на извод 2 в следствие на,което чрез оборотите респективно стъпковия мотор компа ще се стреми да свали въпросното напрежениe до нормалните граници за празен ход 0,6-0,75V.Последствието от всичко това води до гаснене на двигателя или минаване в авариен режим съответно записване на грешка 2232 в паметта на ЕКУ-то.Мерси за съвета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Имам в предвид,че поради липсата на налягане върху плунжера на дебитомера усилието върху клапата намалява,което от своя страна води до повдигането и по-нагоре от нормалното и положение.Поради тази причина потенциометъра ще има по-високо напрежение / над 1V / на извод 2 в следствие на,което чрез оборотите респективно стъпковия мотор компа ще се стреми да свали въпросното напрежениe до нормалните граници за празен ход 0,6-0,75V.Последствието от всичко това води до гаснене на двигателя или минаване в авариен режим съответно записване на грешка 2232 в паметта на ЕКУ-то.Не е от това.Мойта съм я карал на 1.9 v без да знам естествени и съм нямал такива проблеми.на газИма нещо друго според мен,но в момента не мога да стопля защо само на топъл мотор го прави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ickopicko Публикувано 13 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Колкото повече загрява,по-често започва да го прави ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 Провери си клапата ако и ти имаш съмнения като колегата по горе,На нея има лепенка,погледния и удари един шублер или направо пусни върху нея една бургия 2 мм и вих дали равни с ръба.Като загрее откачи буксата на стъпковото и виж дали има промяна.Има нещо дребно дето те ебава ама..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 13 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2011 (Редактирано) При ACE - то, което аз карах, имаше същия проблем - минава 70 градуса, на празен ход си работи нормално, изведнъж оборотите падат на 200 и в някои случаи гасне. . Накрая направих малка интервенция, която колегата VBI е описал в темата и сега колата няма проблем с игране на обороти и гаснене - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=31845&st=0http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=83217&st=0 Редактирано 13 Декември 2011 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Махай клапата,тя не ти трябва вече.Някои хора така си решиха проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ickopicko Публикувано 14 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Искаш да кажеш че като съм на газ няма да има проблем без нея ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Точно така,колегата Светльо ще го потвърди,както и един друг,който не се сещам как се пишеше във форума.Пробвах един път да карам без клапа,оборотите си стояха на 1000 и не мръдваха,докато не подам газззззззз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 14 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Точно така,колегата Светльо ще го потвърди,както и един друг,който не се сещам как се пишеше във форума.Пробвах един път да карам без клапа,оборотите си стояха на 1000 и не мръдваха,докато не подам газззззззз.Напълно подкрепям Карах около 2000км. на газ без клапата.Мотора работи перфектно,нито веднъж не ми е изгаснал поради нестабилни обороти.Като е студена държи малко ниски - под 800 но без да гасне,като загрее заспиваха на 850/900 и бяха супер стабилни - почти не трепваше мотора.Вече карам с клапата и имам леки проблеми с оборотите - все са нестабилни.Не ми гасне,но държи неспокойни ниски обороти.Напролет като се стопли времето и нама нужда от палене на бензин - пак махам клапата.Вървежа даже е по добър без нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ickopicko Публикувано 14 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2011 Колега освен и аз да зема да я махна пък да видим какво ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване