ole Публикувано 17 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2011 Какви стойности трябва да показва ламбда сондата на празен ход и на някви по-високи обороти примерно ~2000rpm? За да разбера дали моята работи нормално или не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 17 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2011 Трябва да променя волтажа от 0 до 1 не по-малко от 30 пъти в минута. Пусни ваг-скопе и гледай как рисува синусоидата. Не трябва да се задържа за дълго горе или долу. На по-високи обороти честотата се увеличава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 19 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2011 Благодаря, ще го проверя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 30 пъти в минута са 0.5Hz нали така :gruebel:/> Аз пуснах моята и се оказа, че го прави 16-17 пъти в минута на празен ход загряла, което май не е добре... това е графика точно за 1 минута, за смяна ли ви изглежда? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Не мога да се сетя що съм се олял така с тия "минимум" 30 пъти в минута :gruebel:/> Според елсата е 15-30 пъти така, че си в норми макар и на долната граница http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/A.en-GB.8D-MG-MGAEB/20847323/2С какъв двигател си и имаш ли газ? Всъщност оплакваш ли се от някакъв проблем или просто така си проверяваш?Това дето съм го постнал е за 1.8Т АЕБ, същото е и за 1.8 АДР. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Ами да имам ГИ, обаче разхода малко ме притеснява, извънградско 10-11, в града 17-18 газ, а проблема не е в настройката на газовата. Двигателя ми е АДР, обаче съм с 4-степенна автоматична 01N, но въпреки това разхода в града не е много поносим и затова питам :? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Ами може да е станала малко мудна сондата ако смесите на газ не са много точни, като се покара на бензин се оправя. Виж и на обороти как се държи, реагира ли бързо на промяна на условията - натискане на газта, пускне, равна газ и т.н. Графиката изглежда добре като вид. Не познавам въобще автоматичните кутии на Б5, но съвсем възможно е и да похарчват доста. Все пак са доста стара технология. От скоро ли е почнала да харчи толкова или от както я имаш си е така? На бензин засичал ли си разход? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_193 Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 (Редактирано) Ами да имам ГИ, обаче разхода малко ме притеснява, извънградско 10-11, в града 17-18 газ, а проблема не е в настройката на газовата. Двигателя ми е АДР, обаче съм с 4-степенна автоматична 01N, но въпреки това разхода в града не е много поносим и затова питам :?Колко налягане (вакууум) ти дава МАП-а на газовото? Нормално е към 300 mbar. Ако е по-високо е нормално да гори повече и да върви една идея по слабо. Причините са или да смуче въздух, или липса на рестриктора по въздуховода след дебитомера.ПП: разхода извънградско който даваш ми се струва нормален за автоматик на този мотор при скорости около 120-130. Редактирано 7 Декември 2012 от Vlado_193 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 (Редактирано) До скоро патувах до Русе главно и на дълъг път дава около 10, последните 2 седмици си карам в града и не съм се замислял до сега за разхода. Имам спомен за около 15/100 преди известно време, но сега е над 17/100. На бензин реагира отлично, на газ при натискане с леко забавяне и е възможно задари монтажа да се получава това. Иначе не съм я засичал на бензин щото горих бензинова помпа и не смея да я оставям да изгасва, а датчика за горивото в резервоара не работи добре. Чеквам я с vcds грешки няма по нито един модул, прави си адаптация на дросела, автомата няма грешки, задал съм му т.н. спорт режим, но и на икономичния разхода си е същия. Свещите са нови, дори чистих дебитомера със спрей на CRC, въпреки че беше съвсем чист. Идея нямам... остава ми ламбда сондата или дросела... леко се клатят оборотите на празен ход, но съвмсем незабележимо и много рядко, явно просто толкова си може тая кола... но ако наистина са 15-30 пъти на празен ход някак не ми се инвестират 200лв ей така.Сега видях втория пост :)/> мапа ми дава 350 :unsure:/> Къде може да смуче въздух и какво представлява този рестриктор и къде се намира ?Ако това ще помогне някак компа на газовата е стаг-4, рейката валтек 3омови дюзи, томасето аляска, разпробита е на 2.2мм с налягане 1.25. Филтрите са сменени. Редактирано 7 Декември 2012 от reindjura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_193 Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Виж, не казвам, че със сигурност има неотчитан въздух, но на АДР-ите (и моя беше така), много често се разлага картерната вентилация, която влиза преди дросела. Намира се под въздушния колектор, при добро осветяване може да се види в какво състояние е. http://autopartmaster.com/en/?action=catalog_show&cat=audi&t_id=49375&added_=AUDI%20Audi%20A4/Avant%201996 Позиции 2 и 13 са както е на АДР-а.Рестриктора се вижда като черна леко конусовидна гума/пластмаса непосредствено в началото на въздуховода след дебитомера. Но малко ме съмнява да е от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 7 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2012 Ще го проверя още утре, благодаря за насоката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К. Байчев Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Колеги, бих искал да използвам темата, тъй като и аз може би имам подобен проблем с моя ADR. Имам плаващи обороти при загрят двигател, особено ако я изфорсирам и освободя от скорост (от 850 падат още около 250-300 за няколко секунди и се нормализират после). А и друго ме тревожи: най-вече на 4/5 скорост двигателя претриса, няма тази мощност и не набира равномерно. Някакви идеи? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Закачал ли си я на ваг-ком? Гледал ли си как са смесите? На мен ми прилича на дебитомер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К. Байчев Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Закачих я два пъти, изчистиха ми грешките. Показваше ми една за дроселовата клапа и ел.майстора каза да я изчистим, но нямах време да отида отново. Съмнява ме и дебитомера, говорих с няколко майстори, които го споменаха като вариант. По ме тревожи това леко претрисане и загуба на мощност за секунда-две. Онзи ден пак го усетих, имах работа и след това на връщане на дълъг път нямаше такова нещо, колата имаше сила да набира! Направо се побърках вече. Свещите вариант ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Вариант са ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Е , добре де, защо не си изчистил дросела като са ти казали, че го дава като грешка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К. Байчев Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Нямаше време майстора, а и аз трябваше да се прибирам, имах работа. Абе те майсторите по-скоро гледат да те извикат отново по финансови причини... Минах набързо при друг, който оплю своя колега и каза, че дроселовата клапа не се чистела, а трябвало да взема нова. На кого да вярвам сега?Мисля да отида в понеделник-вторник да я изчистят, какво да правя, а и профилактично да сменя свещите. Колата е нов внос, в края на септември я взех, знам ли дали са сменяни... Утре тръгвам на дълъг път и ще заредя бензин догоре. Има ли смисъл да сложа една бутилчица течност за изчистване на дюзи, ей така, за всеки случай? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Като я купи, не я ли обслужи? Дроселът се чисти, след това се самоадаптира(да не ти кажат, че трябва да ти го адаптират и да искат още пари). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К. Байчев Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Всичко съм сменил: ремъци, ролки, масла, филтри, водна помпа и хидравлична помпа даже! Последната заради "кадърни" майстори, трябва да ги съдя... Но ще те послушам и другата седмица съм при еладжиите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_193 Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Бобина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reindjura Публикувано 8 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2012 Това с притрисането го има и при мен, 1500-2000 оборота претриса осезаемо и много неприятно и според мен по-осезаемо на газ, на бензни почти го няма, което на мен лично ми говори за проблема ри токовете, кабели и бобини. Има ли как да се проверят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jimi_ Публикувано 9 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2012 (Редактирано) Това с притрисането го има и при мен, 1500-2000 оборота претриса осезаемо и много неприятно и според мен по-осезаемо на газ, на бензни почти го няма, което на мен лично ми говори за проблема ри токовете, кабели и бобини. Има ли как да се проверят?Ако газовото ти е с българския комп ФОБОС ,имам обяснение за прекъсването.Колега извади клапата почисти я със спрей ,иди да ти изтрият грешката .Ако грешката не може да бъде изтрита и я дава отново ,за клапа си .Аз за 7 години съм я мил два пъти и съм спасявал положението Редактирано 9 Декември 2012 от Jimi_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 17 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2013 Колегите съвсем други неща дискутират, но да се върнем на въпроса за сондата. До колкото разбрах трябва да сменя стойностите 15-30 пъти в минута така, хубаво, на кой канал се гледа, и стойноста ламбда контрол ли е? В проценти дето е. Ето графика и лог на ваг скоуп.Ето и логаhttp://db.tt/ZXxiNVsDАз от лога нищо не мога да разбера, не знам дали трябва да е в такъв вид Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 18 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Септември 2013 (Редактирано) Ето графика и лог на ламбда сондата на бившата ми кола. Тя не е мудна в ниските нито средните нито високите, върви си колата, разхода е може би малко завишен, но не с повече от 1-2 литра. Мотора е отзивчив във всякакви обороти, тръгва леко от място колата. Ето и лога http://db.tt/6nBTf4u3 При празен ход поне аз не виждам разлика в графиката, като давам газ на място обаче тази прави по-крива графика. Редактирано 18 Септември 2013 от ole Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 19 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2013 Това е корекцията от ламбдата не е ВОЛТАЖА на ламбдата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване