Jump to content

Мнение за 2.6 V6 мотора на ауди a4


Recommended Posts

Колеги хвърлил съм око на една а4-ка 2.6 на предно и газов инжекцион,изглежда доста добре,работи добре,но никога не съм карал ауди (само бмвта) и не знам абсолютно нищо нито за мотора дали си заслужава,нито като кола как е и т.н.Ако може да ме ориентирате и да ми кажете какво да гледам при покупка и да ме информирате повечко за 2.6 мотора,някои викат че бил доста здрав и безпроблемен,други че бил т*шак и т.н. колата е 98 набор,а и данъците какви са му в София ме интерсува.благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм, че е малко по-особен при зацепване на ангренажа, като се обслужва и евентуално по-скъпо. Недай боже при повреда в главите, филма ще е сериозен.

Иначе като здравина май е ОК и не е много лаком за габаритите си, вървежа нормален, не е механична инжекция, няма дебитомери, абе доста сносна моторетка. Основни минуси са първоначално обслужване и данък.

Колегата RaDi_b4 има А6 с този мотор, той например в детайли може да се изкаже повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха,мисълта ми е кои са "скъпите" работи по тоя мотор да ги гледам,че да не се плаче после :gruebel:

Трета година го карам на Б5 с предно , мотора е много корав и не харчи много при нормално каране на това купе , на практика няма нищо скъпо в него. Само положителни впечатления имам от него , приятен за каране и доста тих. Задължително трябва да се сменят анг. ремък+ролки+водна помпа (ролка е на ангренажа) и само каране. Ще забравиш от къде се вдига предния капак ако мотора е в кондиция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трета година го карам на Б5 с предно , мотора е много корав и не харчи много при нормално каране на това купе , на практика няма нищо скъпо в него. Само положителни впечатления имам от него , приятен за каране и доста тих. Задължително трябва да се сменят анг. ремък+ролки+водна помпа (ролка е на ангренажа) и само каране. Ще забравиш от къде се вдига предния капак ако мотора е в кондиция.

мога само да потвардя думите на колегата , здрав, корав нямам никакви грижи с него .. :gruebel:,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам същия мотор на А6 обаче...Вече смених ремък за втори път...проблеми не съм имал никакви по мотора. Много здрава и непретенциозна машина , с евтино обслужване .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е прадядото на всички 6-цилиндрови двигатели на АУДИ. Карам В4 с този мотор вече 35000км.

+ добре разположен център на тежестта

тих

голяма тяга при всички обороти

механично здрав разтоварен и дълговечен

- сравнително голям разход при високи скорости 160км/ч - 10л/100км

не е рязък при потегляне от място

Този двигател не е подходящ за улични състезания. Най-добър е на обикновен път, където при скорости около 100км/ч имаш разход 7л/100км и можеш да правиш изпреварвания непостижими за повечето автомобили на пътя. На магистрала също е добър докъм 140-150 км/ч. При по-бързо каране разходът се увеличава много и започва да гори масло. Тъй като купуваш една доста стара кола, огромно значение има досегашната поддръжка. Отиди някой да ти го тества с ВАГ - ще си каже всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам А6 2.6 quattro + автомат и много ми допада моторетката и дори създава впечатление за коренно различен автомобил въпреки годините си. Разхода на бензин ми е в порядъка на 8-10лл извън града и 14-15 градско, на газ до момента не успях да я накарам да гори нормално, но това е друга тема. Ролките, ремък, водна помпа, термостат (задължително Валер) и антифриз се сменят на куп и като части излизат около 400 лв (с помощта на Коко) за труд в порядъка 80- 150 лв, като задължително се ползва скоба за блокиране на валовете и специален болт за коляновия вал. Важно е да се огледа за течове на масло, да не припушва синкаво при форсиране и да се проверят катализаторите. Най скъпото за което се сещам са запалителните кабели и то ако вземеш Бреми, другото е като на 2.0 АБК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При по-бързо каране разходът се увеличава много и започва да гори масло.

гори масло? колата ми е на 2 смени вече и от смяна до смяна не съм доливал никога ,a извън градско карам с 150 180 и масло не ми пипа и се учудих като каза масло гори.. :hilezh: направо ме хвърли в мисли

Редактирано от Blese
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аудито е капарирано и живот и здраве вторник ставам един от вас :hilezh: Направи ми впечатление че е адски балансиран мотор и не трепва грам на празен ход,закачихме го на диагностика и нямаше никакви грешки.Обаче колата е за обслужване смяна на ремъци и ролки,но проблема е че останах почти без пари,та задължително ли е да се сменя водната помпа,препоръчайте ми откъде да взема части за обслужването,какви и евентуално ми препоръчайте майстор който да е в час да не реже глави и да обслужи колата както трябва без цигании :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аудито е капарирано и живот и здраве вторник ставам един от вас :) Направи ми впечатление че е адски балансиран мотор и не трепва грам на празен ход,закачихме го на диагностика и нямаше никакви грешки.Обаче колата е за обслужване смяна на ремъци и ролки,но проблема е че останах почти без пари,та задължително ли е да се сменя водната помпа,препоръчайте ми откъде да взема части за обслужването,какви и евентуално ми препоръчайте майстор който да е в час да не реже глави и да обслужи колата както трябва без цигании :hilezh:

Всичко което колегите са написали трябва да се смени,да ти е мирна главата..по горе писаха, че са евтини частите ако направиш недай си боже нещо ще има хубаво изваждане, ,та смени си всичко да не се вкараш в филм после.. :hilezh: Иначе честито и да пуснеш снимки :hilezh:

Редактирано от Blese
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mоите впечатления от мотора също са позитивни с един минус само - няма достатъчно тяга. Иначе е много приятен АБС-то - тихичък, няма бучене при никакви обороти с или без газ, тръгва се що годе леко от място, всичко става плавно и приятно (може би е по-добре за возене това :hilezh: )

Обаче досега не съм видял нито един екзепляр, който да работи толкова добре на място според мненията във форума - уж не трябвало да трепва на място, номерата със стотинка и т.н. Ами всички, с които съм имал допир, включително и 2,8 си имат някаква вибрация дължаща се неизвестно на какво :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора не трепва,даже мисля че ще издържи теста със стотинката :hilezh: Това е колата:

http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=99&t=225631

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да го издържи. Пробвал съм го.

Изглежда доста карана, но поне не е свинщина в нея.

Мотор е приятен, но не търпи никакви компромиси с подръжката- излизат по- скъпо от очакваното и много повече от икономисаното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова износена и смачкана седалка означава минимум 300 000км. Търсил съм салон за 3 коли, събрал съм за аудито от 6 седалки 3 читави и си имам на понятие :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може некой дебелак да я е карал :hilezh: Направи ми впечатление че си е още с оригиналните гърнета,един приятел вика че на тоя мотор карат до 300-350к км :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова износена и смачкана седалка означава минимум 300 000км.

Моята в момента показва 325000км и съм дълбоко убеден, че е превъртана. Аз си мисля че е поне на 600000км, но един сериозен монтьор, който наскоро ми смени тампоните по окачването е убеден че става въпрос за 1000000км. Това е може би най-разтовареният двигател на АУДИ за всички времена. От ходов обем 2.6 с пълна инжекция - само 150к.с.!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разтоварен не е точната дума, защото степента на сгъстяване не е по-ниска от на останалите...По-скоро газоразпределението му е смотано и за това са му зададени такива стойности . Просто с 12 клапана толкова. Ако бяха 30 Волта щеше да е 170-180 к.с....

Не може да си поеме въздух като хората завалийката... :) гадните немци са го задушили...

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гадните немци са го задушили...

:) не бе, просто като за първи опит толкова....Биографията му няма и 10г. А 2.8 например май го правят и досега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8моно е доста по-разтоварен 41.66 или 50коня литрова мощност. :)

В момента карам такова шлепче само, че 2.8 174коня е доста е мъртво освен на магистралата където има щото годе прилично доускорение от 100 до 180/200км/ч на 5-та.

Единствено горе долу на звук го докарва при работа на празен ход.

Мерих го с Г-тек 17секунди на 400метра и 8 и малко сек то 100км/ч :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звука не само на празен ход е доста приличен, на студено даже малко по-добре :). Отвън на колата е нищо, но като си вътре си е приятно моторче за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да ми е честито днес го взех :hilezh:

Да ти е честита новата предобивка!

И много безаварийни км(с този мотор е така) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...