Grisha Публикувано 23 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 Колеги хвърлил съм око на една а4-ка 2.6 на предно и газов инжекцион,изглежда доста добре,работи добре,но никога не съм карал ауди (само бмвта) и не знам абсолютно нищо нито за мотора дали си заслужава,нито като кола как е и т.н.Ако може да ме ориентирате и да ми кажете какво да гледам при покупка и да ме информирате повечко за 2.6 мотора,някои викат че бил доста здрав и безпроблемен,други че бил т*шак и т.н. колата е 98 набор,а и данъците какви са му в София ме интерсува.благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 23 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 Чувал съм, че е малко по-особен при зацепване на ангренажа, като се обслужва и евентуално по-скъпо. Недай боже при повреда в главите, филма ще е сериозен. Иначе като здравина май е ОК и не е много лаком за габаритите си, вървежа нормален, не е механична инжекция, няма дебитомери, абе доста сносна моторетка. Основни минуси са първоначално обслужване и данък.Колегата RaDi_b4 има А6 с този мотор, той например в детайли може да се изкаже повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grisha Публикувано 23 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2011 Аха,мисълта ми е кои са "скъпите" работи по тоя мотор да ги гледам,че да не се плаче после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 24 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2011 Аха,мисълта ми е кои са "скъпите" работи по тоя мотор да ги гледам,че да не се плаче после Трета година го карам на Б5 с предно , мотора е много корав и не харчи много при нормално каране на това купе , на практика няма нищо скъпо в него. Само положителни впечатления имам от него , приятен за каране и доста тих. Задължително трябва да се сменят анг. ремък+ролки+водна помпа (ролка е на ангренажа) и само каране. Ще забравиш от къде се вдига предния капак ако мотора е в кондиция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 25 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 Трета година го карам на Б5 с предно , мотора е много корав и не харчи много при нормално каране на това купе , на практика няма нищо скъпо в него. Само положителни впечатления имам от него , приятен за каране и доста тих. Задължително трябва да се сменят анг. ремък+ролки+водна помпа (ролка е на ангренажа) и само каране. Ще забравиш от къде се вдига предния капак ако мотора е в кондиция.мога само да потвардя думите на колегата , здрав, корав нямам никакви грижи с него .. , Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 25 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 Карам същия мотор на А6 обаче...Вече смених ремък за втори път...проблеми не съм имал никакви по мотора. Много здрава и непретенциозна машина , с евтино обслужване . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 25 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 Това е прадядото на всички 6-цилиндрови двигатели на АУДИ. Карам В4 с този мотор вече 35000км.+ добре разположен център на тежестта тих голяма тяга при всички обороти механично здрав разтоварен и дълговечен- сравнително голям разход при високи скорости 160км/ч - 10л/100км не е рязък при потегляне от мястоТози двигател не е подходящ за улични състезания. Най-добър е на обикновен път, където при скорости около 100км/ч имаш разход 7л/100км и можеш да правиш изпреварвания непостижими за повечето автомобили на пътя. На магистрала също е добър докъм 140-150 км/ч. При по-бързо каране разходът се увеличава много и започва да гори масло. Тъй като купуваш една доста стара кола, огромно значение има досегашната поддръжка. Отиди някой да ти го тества с ВАГ - ще си каже всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 25 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 Аз карам А6 2.6 quattro + автомат и много ми допада моторетката и дори създава впечатление за коренно различен автомобил въпреки годините си. Разхода на бензин ми е в порядъка на 8-10лл извън града и 14-15 градско, на газ до момента не успях да я накарам да гори нормално, но това е друга тема. Ролките, ремък, водна помпа, термостат (задължително Валер) и антифриз се сменят на куп и като части излизат около 400 лв (с помощта на Коко) за труд в порядъка 80- 150 лв, като задължително се ползва скоба за блокиране на валовете и специален болт за коляновия вал. Важно е да се огледа за течове на масло, да не припушва синкаво при форсиране и да се проверят катализаторите. Най скъпото за което се сещам са запалителните кабели и то ако вземеш Бреми, другото е като на 2.0 АБК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 25 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 (Редактирано) При по-бързо каране разходът се увеличава много и започва да гори масло. гори масло? колата ми е на 2 смени вече и от смяна до смяна не съм доливал никога ,a извън градско карам с 150 180 и масло не ми пипа и се учудих като каза масло гори.. направо ме хвърли в мисли Редактирано 25 Декември 2011 от Blese Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grisha Публикувано 25 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 Колеги аудито е капарирано и живот и здраве вторник ставам един от вас Направи ми впечатление че е адски балансиран мотор и не трепва грам на празен ход,закачихме го на диагностика и нямаше никакви грешки.Обаче колата е за обслужване смяна на ремъци и ролки,но проблема е че останах почти без пари,та задължително ли е да се сменя водната помпа,препоръчайте ми откъде да взема части за обслужването,какви и евентуално ми препоръчайте майстор който да е в час да не реже глави и да обслужи колата както трябва без цигании Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 25 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 (Редактирано) Колеги аудито е капарирано и живот и здраве вторник ставам един от вас Направи ми впечатление че е адски балансиран мотор и не трепва грам на празен ход,закачихме го на диагностика и нямаше никакви грешки.Обаче колата е за обслужване смяна на ремъци и ролки,но проблема е че останах почти без пари,та задължително ли е да се сменя водната помпа,препоръчайте ми откъде да взема части за обслужването,какви и евентуално ми препоръчайте майстор който да е в час да не реже глави и да обслужи колата както трябва без цигании Всичко което колегите са написали трябва да се смени,да ти е мирна главата..по горе писаха, че са евтини частите ако направиш недай си боже нещо ще има хубаво изваждане, ,та смени си всичко да не се вкараш в филм после.. Иначе честито и да пуснеш снимки Редактирано 25 Декември 2011 от Blese Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 25 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 Mоите впечатления от мотора също са позитивни с един минус само - няма достатъчно тяга. Иначе е много приятен АБС-то - тихичък, няма бучене при никакви обороти с или без газ, тръгва се що годе леко от място, всичко става плавно и приятно (може би е по-добре за возене това )Обаче досега не съм видял нито един екзепляр, който да работи толкова добре на място според мненията във форума - уж не трябвало да трепва на място, номерата със стотинка и т.н. Ами всички, с които съм имал допир, включително и 2,8 си имат някаква вибрация дължаща се неизвестно на какво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grisha Публикувано 25 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 Мотора не трепва,даже мисля че ще издържи теста със стотинката Това е колата:http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?f=99&t=225631 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 25 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 Няма да го издържи. Пробвал съм го.Изглежда доста карана, но поне не е свинщина в нея.Мотор е приятен, но не търпи никакви компромиси с подръжката- излизат по- скъпо от очакваното и много повече от икономисаното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grisha Публикувано 25 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2011 Чак пък доста карана,на мен ми направи впечатление на запазен екземпляр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 Толкова износена и смачкана седалка означава минимум 300 000км. Търсил съм салон за 3 коли, събрал съм за аудито от 6 седалки 3 читави и си имам на понятие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grisha Публикувано 26 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 Може некой дебелак да я е карал Направи ми впечатление че си е още с оригиналните гърнета,един приятел вика че на тоя мотор карат до 300-350к км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 Толкова износена и смачкана седалка означава минимум 300 000км. Моята в момента показва 325000км и съм дълбоко убеден, че е превъртана. Аз си мисля че е поне на 600000км, но един сериозен монтьор, който наскоро ми смени тампоните по окачването е убеден че става въпрос за 1000000км. Това е може би най-разтовареният двигател на АУДИ за всички времена. От ходов обем 2.6 с пълна инжекция - само 150к.с.! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 (Редактирано) Разтоварен не е точната дума, защото степента на сгъстяване не е по-ниска от на останалите...По-скоро газоразпределението му е смотано и за това са му зададени такива стойности . Просто с 12 клапана толкова. Ако бяха 30 Волта щеше да е 170-180 к.с.... Не може да си поеме въздух като хората завалийката... гадните немци са го задушили... Редактирано 26 Декември 2011 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gustav Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 гадните немци са го задушили... не бе, просто като за първи опит толкова....Биографията му няма и 10г. А 2.8 например май го правят и досега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 1.8моно е доста по-разтоварен 41.66 или 50коня литрова мощност. В момента карам такова шлепче само, че 2.8 174коня е доста е мъртво освен на магистралата където има щото годе прилично доускорение от 100 до 180/200км/ч на 5-та. Единствено горе долу на звук го докарва при работа на празен ход. Мерих го с Г-тек 17секунди на 400метра и 8 и малко сек то 100км/ч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 Звука не само на празен ход е доста приличен, на студено даже малко по-добре . Отвън на колата е нищо, но като си вътре си е приятно моторче за мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 26 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2011 Да бе....2.6 удушен Друго си е 1.6 направо си Апе каишката и не трае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grisha Публикувано 27 Декември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2011 Айде да ми е честито днес го взех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sacheto Публикувано 27 Декември 2011 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2011 Айде да ми е честито днес го взех Да ти е честита новата предобивка!И много безаварийни км(с този мотор е така) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване