Jump to content

б4 тди-трудно пали след престой 2-3 дена


vova

Recommended Posts

Значи маркучетата за обратната нафта съм ги сменял и сега ги гледах не пускат.Тия двете прозрачни маркучета дето отиват от горивният филтър до помпата нямаха мехурчета въздух.

Подгревните свещи две от тях ги извадих и пробвах на акумулатора-светнаха.Другите ги проверявах с мултицет- 1.1 ома.

Температурата в момента на паленето бе около 3-4 градуса (положителна).Имобилайзера отдавна е откачен.Като запали не тресе.Просто върти доста докато двигателя се стартира.От нафтовата помпа също не тече нафта.Премерих и акумулатора-показваше 12.06 волта.Мислех че не дава контакт и тия лулички ги посмачках малко.Ако има значение-върха на двете свещи беше почернял с нещо като сажди,и от тап предполагам че ток има,и те греят.

Нафта сипвам от бензиностанциите.Та сиреч от къде може да ми е проблема?

Предполагам двигатялят не е толкова издухан,даже мисля въобще не е.Маслото за смяна 1 литър гори и то поизтича тук там :)

Ако има значение-загрява на около 70 градуса,тия заветни 90 градуса трябва да са 4-5 човека и да я ръчкам иначе е в средата чертичката между 50 и 90 градуса обикновенно.

Редактирано от vova
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като я припалваш всеки ден,прави ли пак номерца?На колко време са ти свещите?И мойте уж грееха и бяха здрави-"БОШ" но ги смених сложих "НЖК" и съм много доволен,колкото до градусите и при мен е така,никога не ми е стояла стрелката точно на 90,виж някой да я закачи на "ВАГ" и ще и разбереш мъката.Моята пали на пушка,но някой път когато е топла се ебава ма пусто се няма време да скоча до майстора.Горивния филтър сменян ли е скоро, щото нашата нафта е под всякаква критика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споре мен тези 12.06в са адски малко,моят акумулатор при мерене с мултицет дава 12.70-12.90в в зависимост от кога не е палена колата,но дори и при престой от 1семица дава 12.5в поне.За свещите всчките трябва да дават почти еднакви показания.Поне моите са около 0.7 ома и 5-те са чисто нови шампион от добре познат колега от форума.

Редактирано от audibs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АКо я палиш без проблем при -5 след 1 ден престой, значи нещо се връща нафтата. Ако е свързано със студа е друг проблема.

Все пак след 2-3 дни престой в студа, акумулаторът доста пада - това 12,06в показва, че е паднал.

Как ти се струва, че върти стартера - бавно? При мен така като стои 3-4 дни и е голям студ, палеше с повече въртене. Ако сложа втори акумулатор - палеше много по-бързо.

Скоро смених акумулатора и още не знам как ще е. Засега е по-добре от миналата година, но не е имало големи студове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм...карате ме да се замисля да не би проблема ми да е в малко по-друга насока... :)

Свещите би трябвало да са на 3-4 години.Видях ги че са бош,и тия двете светнаха до жълто,значи не са те.

Като я паля всеки ден и май не ги прави тия номерца.Тук вече трябва да дебна май май акумулатора...

Горивният филтър с другите филтри ги смених юли-август,от тогава насам са минали 5 хил.км.

Стартера сякаш не върти бавно,някак си хълца...хълц-хълц-хълц докато запали.

Акумулатора е варта,на....май вече поне 5 години :hilezh: иии май вече него ще следя....Той не е поглеждан :hilezh:

Сега ходих да го меря-12,31 волта,но това е щото я бях запалил и поработи малко.

Но както казва колегата audibs....май и тия 12,31 волта са ми малко...

Благодаря за отговорите :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тди-то иска определени обороти за да запали

ако имаш клякане на акумулатора следователно вьрти по-бвно и затова пали трудно

не си спомням но имаше нещо такова: ако с нормален акумумолатор стартера прави примерно 200 оборота в минута а с поизтощен 150 няма как да запали лесно

имаше някакьв минимум на обороти при стартиране и ако падаш под тях ще е трудно

акцентирай вниманието си кьм А.Б-ия

пиши има ли ефект с друг или този но зареден от зарядно

Редактирано от nikito_ko1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да запали леко,според мен иска силен акумулатор.Моята пали пали от четвърт при минус 5. може и стартера да е поизносен и да тегли много ток,особено при студен двигател.Преди време го замерваха с някъкъв уред колко ампера тегли при стартиране. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи стоя на зарядното 24 часа.То е някаква самоделка и точно след разкачването на клемите показа 14 волта.

За 5 минути падна до 13,6 волта.

Занесох го до колата,подгря и запали от раз.Продължава да пада с по една стотна на няколко секунди :)

Пробвах и дали динамото зарежда-при запален двигател отчете 14,44 волта.Диагнозата е нова батерия :hilezh:

Поне разбрах де е проблема...или така си мисля,засега :))))

nikito_ko1 -мисля че си прав за оборотите на стартера,докато запали.

Редактирано от vova
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е да пада след зареждане, но трябва да спре към 12,6-12,8в. Освен това след няколко денонощия трябва да е над 12в, поне 12,3в. Това, ако е зареден и престои. Ако си го оставил не добре зареден ще е по-малко.

Щом след зареждането е добре, преди да купуваш пробвай така, може да не е бил добре зареден и сега да е добре.

14,4 е добре, даже е множко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не мисля че проблема при теб е в Акумулатора , щом вьрти сутрин добре е без значение волтовия ток дали е 12,3 или 12,6 волта,дори и един скапан Акумулатор които неможе да завьрти изобщо сьщо показва напрежение 12 волта и отгоре.В случея е важно дали Акумулатора си ДЬРЖИ Ампеража.Според мен проблема при теб може да е Центровката на помпата (Аванса),ако е на закьснение сутрин ще варти повече докато запали,закачи я на ВАГ-КОМ и виж предварението трябва да е от 1,3 - 2,0 градуса,Ако ти показва че е добре-може да имаш блокирало буталце на динамичният Авансатор-това ще го разбереш като откачиш буксата на Авансатора и запалиш без нея (мотора трябва да започне да работи шумно и да ручи на ПРЕДВАРЕНИЕ при подаване на гас защото предварението става 17 градуса при откачена букса).Ако е блокирало буталцето няма да има никаква разлика в поведението на мотора.А нафта може да ти врьща през някои от четерите клапана за високото налягане които са на главата на помпата кадето са завити трабите,но в повечето случаи ако испуска такьв клапьн испуска и при топьл мотор,сьответно и при топьл мотор ще се врьща нафтата и ще прави по 5,6 оборота докато поткачи гориво,освен ако испуска толкова малко че да минава ден докато истарве нафтата.Предлагам ти да започнеш с Аванса на помпата,а сьщо може да видиш сутрин с един Мултицет като дадеш на контакт дали идва ток до свещите,щом казваш че свещите са здрави,може релето да се е скапало и да не подгряват свещите , а ти да се вкарваш в някькав филм заради едно реле.Успех

Редактирано от PlamenKK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...