Jump to content

Полиране на алуминиеви джанти


Kutrov

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Колеги имам един въпрос, сложно ли е разглобяването на такива джанти и има ли рискове за баланса и здравината? http://img.photobucket.com/albums/v255/coxy914/Volkswagen/80CD006-2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия джанти не са разглобяеми...а полирането им е излишно и без това са гаднички,а полирането им е трудоемко,освен ако не е само борда :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винтовете са само декоративни. И доколкото си спомням бяха пластмасови.

Ами не са пластмасови метални са си. Противно на всеобщото мнение това са едни от любимите ми джанти. Ако някой е освежавал такива да сподели мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Колеги, отпочнах полирането на бордовете на моите джанти. Бяха в доста лошо състояние понеже лака на борда беше паднал частично, и окиса беше направил ужасии. Идеята ми е да боядисам вътрешната част в сиво а борда излъскан. За съжаление ще трябва да обхвана със сиво и часта с нитовете които са си декоративни и не искат да се отвият.

 

Това е резултата след смивката (Терминатор, друго не намерих) и търкане с груба шкурка. На снимката не се вижда но имаше доста петънца от окиса на алуминия.

13405642513_069d2c0cf1_c.jpg

 

 

А това след шкуренето до номер 1000, търках като я качих на колата. Евала на колегите които търкат само на ръка.

13405878174_9843b2a792_c.jpg

 

Трудно е особено за начинаещ като мен. За сега няма кой знае какъв ефект но определено изглеждат по добре от преди. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Колеги, какъв би бил резултата ако полирам джантите с паста за авто боя? Дали мога да ги оставя само по алуминии, без да ги пръскам с предпазен апарат? Ще се получат ли окиси?  Днес се заиграх да шкуря местата на които имаха леки драснатини и ги полирах с такава паста, но самите джанти имат лак отгоре и не се получава така огледално както при вас.. на местата дето съм натискал повече със шкурките ми се струва, че се получава огледално но не съм сигурен дали ще е такъв резултата.... 

П.с.- @S.Stoya, със смивката лака ли им свали? 

Редактирано от venkYYY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Да, при мен на борда имаше само лак за щастие и със смивката го свалих сравнително лесно. Но понеже имаше и много окис на места където беше паднал лака трябваше и да шкуря. За огледален ефект трябва задължително да свалиш всичко до гол метал, и след това да шлайфаш.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Благодаря за инфото, говорих и с Васко той ми обясни за какво става на въпрос и след като им взема гуми ги почвам :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги преди седмица в слънчевата неделя сложих на мойте и нанопокритието. Но за съжаление не виждам никакъв ефект, джантите продължават да се цапат както преди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз влизам във филма с полирането,доста време се каних  и накрая купих един Борбет А  да му се пробвам на бордовете.Като за аматьор и начало изглежда добра първа стъпка. Джантата е струна,но боядисана дебело и аматьорски.Сега съм на първа фаза :''Отстраняване на старата боя''

Съвета на баща ми бе да ги намажа със спирачна течност откъм лицето и да поседят малко ....резултат 6точки=на пясък.

Интересно дали действа при всички бои обаче...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, колко пари излиза една подобна процедура? Имам два комплекта 17 и 18 цола, които имат нужда от освежаване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Васко ми беше казал, че му е излязло към 60-70 лв. 25 лв. комплектите кичета с пасти(той е бил взел 2) отделно шкурки и машина :) Каня се и аз ако не продам моите джанти след като взема гуми да им полирам бордовете :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

                                              Извинявам за поста ,че не е свързан с джанти.

Снощи взех  алтернатора си след смяна на лагери и четки от колегата Младенски ,но бях изненадан от вида в който ми го върна.Нямаше нищо общо с първоначалния му вид.

033285546.jpg?r=0

Беше го излъскал до състояние нов!!!За което му благодаря....

След 3то питие в домашно условие обаче ми се стори доста мат тоя алуминий по него. :stupid: и реших да направя суха тренировка преди БОРБЕТА на пастата за полиране  на Бош,а и да опитам да полирам за пръв път .Известно количество алкохол в кръвта,материали на стиф,огромно желание и наличието на резервен генератор ме подтикнаха към 5-часовата процедура.Получи се това .

033285547.jpg?r=0

На живо изглежда доста по добре ....направо никиелиран.Снимката е от слаб телефон без светкавица в 3,00ч сутринта :hilezh:

Резултата е супер и ще се пробвам на борбета тея дни :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

7,5j са четирите 16' ,но са ЕТ20 и не съм ориентиран каква гума ще трябва.,както и как да ги боядисвам.Не знам как ще седи ако са в  цвета на купето (тъмно зелен металик) или в сив металик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7,5j са четирите 16' ,но са ЕТ20 и не съм ориентиран каква гума ще трябва.,както и как да ги боядисвам.Не знам как ще седи ако са в  цвета на купето (тъмно зелен металик) или в сив металик.

 

направи ги някакъв странен цвят- оранжево, жълто , синьо, но с много перли. Ако пък не ти се карат ми ги дай :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебаси заприлича ми на 9ка  :hilezh: . Експериментирай с цвета нещо ярко което ще хваща окото  :zustimm:  и задължително ниска гума иначе се губят хубавите джанти !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7,5j са четирите 16' ,но са ЕТ20 и не съм ориентиран каква гума ще трябва.,както и как да ги боядисвам.Не знам как ще седи ако са в  цвета на купето (тъмно зелен металик) или в сив металик.

Браво колега супер е станала. Цветъ за мен е графитенo тъмно сиво аз съм доста консервативен с цветовете и този варянт най ме кефи. Може и малко по топло месингов свят.

 

F130-Gloss-Grigio-440.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Здравейте, темата е стара, но имам 2-3 питания. Джантите са тези:

7790201m.jpg

Захванах се преди няколко дни да ги чистя отвътре от феродовия нагар от накладките и лепилото, което остана от тежестите. Идеята ми е да ги освежа, нагара свалих с препарат, лепилото с коресилин. Направи ми впечатление, че там където се е стичало от коресилина от външната страна на джантата лака е паднал. Някой има ли идея с какво може да се свали лака на цялата джанта? С коресилина ми се струва че ще е доста игра понеже беше голямо киснене. Четох за някакви терминатори и смивки на боди, но не знам кое ще е най-ефективно и ще премахне лака без допълнителна намеса с шкурки и без да увреди повърхността отдолу. Идеята ми е че под лака си е гладък алуминий, който ще може да се полира, или лакира отново. 

7790229I.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...