Jump to content

A6 2.5TDI C5 AFB 2001-ва година. Двигателя трака жестоко


zAx

Recommended Posts

Като са сменяли кобилиците ,проверили ли са пружините под повдигачите дали са в ред?А ко има счупена пружина клапана не затваря плътно, при ГМТ не прави компресия,няма възпламеяване и цилиндъра не работи,и отзад пуши бяло(неизгоряла нафта).Така на ухо,според мен проблема е в клапан,или повдигач.Този филм с 2.5ТДИ V6 го гледах преди2 години,"билета ми беше 5 бинки,глави и ГНП,разминах се с турбо и автомат: )

Вчера гледах и 2.5 R5 нещата са не сравними,билета е много по ефтин...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Като са сменяли кобилиците ,проверили ли са пружините под повдигачите дали са в ред?А ко има счупена пружина клапана не затваря плътно, при ГМТ не прави компресия,няма възпламеяване и цилиндъра не работи,и отзад пуши бяло(неизгоряла нафта).Така на ухо,според мен проблема е в клапан,или повдигач.Този филм с 2.5ТДИ V6 го гледах преди2 години,"билета ми беше 5 бинки,глави и ГНП,разминах се с турбо и автомат: )

Вчера гледах и 2.5 R5 нещата са не сравними,билета е много по ефтин...

Аз също си мислля, че е някаква дреболия защотото чукането се появи рязко и изведнъж... не виждам как ще е от валовете :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, преди 10 дена излязох от сервиз за същия проблем. Купих Ц5 с АФБ мотор , и беше седял без да работи доста време. Колата е на 192 к със сервизна история и си я взех от човек. При мен беше подобна работата. Запалих я от раз , поработи си и като и подадох газ да вдигне малко обороти и изчука и дотам. Отворихме я и - хидравлични повдигачи. Смених всички до дупка, маслото си е 10х40 и колата не работи, а пее. заради заминали 4 повдигача и 11 омекнали шума беше същия като твоята. така,че да се проверява тая част от колата според мене и то хубаво е в твое присъствие, че да не ти спретнат някой номер с репоръка за ремонти за 3 бона. аз иначе си взех на ИНА за 300 кинта всички 24 повдигача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Привет колеги :)

Днес купих чисто нови валове за колата, не ме питайте колко струват... немски са хубави били. Чакам да ги сменят заедно с повдигачите и кобилиците и ще кажа веднага какво е станало :)))

А след това първата ми работа е да я засиля в Mobile.BG. 2.5TDI НИКОГА ВЕЧЕ :lol:

Мъчно ми е в случая обаче, че съм правил всичко по нея... автоматик, ГНП, ходова част... други помпи... са и двигателя... спирачките са нови :D Май само турбото не е гърмяло още... :)

П.С. Това са валовете ако случайно имате опит с тая марка дайте някое мнение :)

IMG_0047.JPG

IMG_0048.JPG

Редактирано от zAx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако при всички вложени пари

Всичко стане ок

По добрия вариант е да си я караш /като я обслужваш редово /

Евентуална продажба според мен би била на загуба

А куването на нова с евентуалните "жокери"

Би било същия филм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на това мнение като колегата, при всичките вложени пари и сменени части няма смисъл да се отърваваш и да се набуташ на друг гроб, но ти си знаеш :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато и да се отървеш от душегуб все е късно ,, просто грешката е от момента в които ти минава гениалната идея да купиш кола която никои вече не иска :rolleyes: купуваш я и става или вечно твоя или ти бърка доволно в джоба..

Все пак ако си я ремонтирал толко :gruebel: реално нали знаеш че нищо не можеш да и вземеш и само ще загубиш още пари може би само в некъв бартер да я отървеш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново :)

Колата е оправена и цилиндъра вече работи :). След поредния ремонт на стойност 2 хиляди лева и оправено всичко по автомобила отиваме да пускаме обява в mobile.bg. Като с това искрено искам да ви кажа, че намразих марката от сърце и никога, ама никога никога повече няма да си купя Audi. Съжалявам за тежките думи, но за 3 години този автомобил ми съсипа живота... има няма над 10 хиляди лева ремонти :))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново :)

Колата е оправена и цилиндъра вече работи :). След поредния ремонт на стойност 2 хиляди лева и оправено всичко по автомобила отиваме да пускаме обява в mobile.bg. Като с това искрено искам да ви кажа, че намразих марката от сърце и никога, ама никога никога повече няма да си купя Audi. Съжалявам за тежките думи, но за 3 години този автомобил ми съсипа живота... има няма над 10 хиляди лева ремонти :))

Колега погледни от хубавата страна можеше да са повече от 10к лева примерно 20к лева тва в кръга на шегата :bia:

Просто като попаднеш на неподържан екземпляр ако ще да е най фаления и най качествения те съсипва просто щото някой талибан не е сменял масла и консумативи а просто се е возил до последно :blink: Затова в последно време всеки който купува кола държи да е с сервизна книжка макар че и там има врътки!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново :)

Колата е оправена и цилиндъра вече работи :). След поредния ремонт на стойност 2 хиляди лева и оправено всичко по автомобила отиваме да пускаме обява в mobile.bg. Като с това искрено искам да ви кажа, че намразих марката от сърце и никога, ама никога никога повече няма да си купя Audi. Съжалявам за тежките думи, но за 3 години този автомобил ми съсипа живота... има няма над 10 хиляди лева ремонти :))

Еми колега, тя ти е съсипала живота, заради двигателя най-вече и скоростната кутия (предполагам)! Едва ли всяко едно нещо по тая кола се е строшило по няколко пъти?! :gruebel: Ся мойта каляска, дето е с ръчни скорости, вече над 3 години я карам и до момента съм и навъртял близо 70 000 км - освен окачване на ходовата част дето съм правил един път и нормалните консумативи (масло, накладки и т.н.) друго не е барано по тая кола и смея да твърдя, че съм супер доволен от нея! Сега скоро ми предстои смяна на ангренажен ремък, ролки и т.н., но това си е част от "играта" ако мога така да се изразя! И неможеш да не се съгласиш, че много зависи от къде ти идва колата! Ако е некоя измъчена италиянка на 400 ХХХ+ километри е напълно логично да ти скъси живота и да ти сКИне всички нерви! (въпреки че и там зависи много)

Не се бъркай, че ти се мешам нещо или не се съгласявам с нещо - да логично е да я намразиш и кола и марка и всичко, но дефакто всичко зависи от двигателя който си избереш. В случая както каза колегата optimist, грешката ти е от самото начало, че си избрал тоя мотор! Ти да не мислиш, че 2.5 ТДС-а на BMW е с по-добре? Даже се води още по-сакат ако не се лъжа!

Редактирано от Creative89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид че сега правиш подарък на някой.

Всеки си е купувал пръчка,по скоро бих те посъветвал да си я караш.

Поне вече е готова за каране,и една евентуална смяна на турбо ще ти се види като бял кахър.

Каквото и стара кола да вземеш,все ще правиш ремонти.Неизбежно е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,минах през подобен филм,но с типтроника. Излезе ми около 4 хилки,много време и нерви.Сега и други работи смених сума ти и така.Общо взето колата ми излезе около 18 бона и не мисля да права подарък на някой. Моя съвет е ти да не я продаваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид че сега правиш подарък на някой.

Всеки си е купувал пръчка,по скоро бих те посъветвал да си я караш.

Поне вече е готова за каране,и една евентуална смяна на турбо ще ти се види като бял кахър.

Каквото и стара кола да вземеш,все ще правиш ремонти.Неизбежно е.

Колега,минах през подобен филм,но с типтроника. Излезе ми около 4 хилки,много време и нерви.Сега и други работи смених сума ти и така.Общо взето колата ми излезе около 18 бона и не мисля да права подарък на някой. Моя съвет е ти да не я продаваш.

Определено знам какво ти, но в по-малка степен в сравнение с теб. Всеки ми казва луд ли си продавай я( б4 1,9 тди 93) и кво кат я продам след като съм и сменил повечето неща и си я знам. Отивам на следващият дръгел освежен от някой си и после на мойта глава проблемите. Лично мнение изказвам, както и по-нагоре в поста, и подкрепям цитираните колеги от мен, няма смисъл, ти си я правил и друг да и се радва

:respekt:

Редактирано от AsK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за съветите, но твърдо съм решил да я продавам. След всеки скъп ремонт си казвам "ще си я карам" и все се намира още нещо да даде фира :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви за съветите, но твърдо съм решил да я продавам. След всеки скъп ремонт си казвам "ще си я карам" и все се намира още нещо да даде фира :) :)

според мене си е реставрирай докраи и си я караи така и така си дал пари за ощи идна кола предполагам че още малко като вложиш и няма да има стара част :zustimm:

Редактирано от pacoran
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е той колегата си е решил да продава / макар че цената ще е относителна /

При добра оферта бих се включил в наддаването

Редактирано от Stan_78
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъчно ми е в случая обаче, че съм правил всичко по нея... автоматик, ГНП, ходова част... други помпи... са и двигателя... спирачките са нови

Благодаря Ви за съветите, но твърдо съм решил да я продавам. След всеки скъп ремонт си казвам "ще си я карам" и все се намира още нещо да даде фира

Колега, ти си знаеш!

Аз просто споделям мнение - е сега се зачетох, какво си сменял ти и то да ти кажа, почти не остава друго дето да прави проблеми по тая кола. Разбирасе с някой изключения! Ти дефакто сега си и сменил всичко, за еди ква си сума, и утре я пускаш на, да речем 8-9000 лв (примерно) и какво - следващия собственик си купува кола с чисто нови части за една торба пари, а ти дори и ремонтите няма да си избиеш, като я продадеш?! Това не го разбирам? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво има за разбиране :gruebel: В един момент ти писва да наливаш в подобна каца без дъно , става ти безразлично какво предлага колата. Губиш желание да я виждаш камо ли да я караш и понеже все пак е вещ я засилваш с 1000 и предпочиташ да не поглеждаш назад запазваики душевния си мир :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега optimist и ти си прав,да. Аз моята мислих да я дам за 4-5 хиляди лева и да не я виждам повече. Според мен колегата е афектиран все още доста от тия неприятни ремонти и не мисли много трезво.Заслужава ли си всичките нерви,време и средства дето си похабил така с лека ръка да ги зачеркнеш? Ще я продадеш на някой пич и то за доста къси пари,защото пазара е залят от такива като нашите.Ти може и да разправяш какво,що си направил ама като пазара не ти позволява да й вземеш някви що-годе нормални пари е доста кофти.Излиза,че ти си минал през всичко това за да я дадеш за жълти стотинки на некой и той да си се вози с отремонтирана кола. Не ти казвам не я продавай,а просто си дай малко време да помислиш реално върху нещата. А като се замисля дори и да я публикуваш ще мине време докато се стигне до евентуална продажба,така че имаш време да си направиш равносметка :bia:

Редактирано от Burner_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво има за разбиране :gruebel: В един момент ти писва да наливаш в подобна каца без дъно , става ти безразлично какво предлага колата. Губиш желание да я виждаш камо ли да я караш и понеже все пак е вещ я засилваш с 1000 и предпочиташ да не поглеждаш назад запазваики душевния си мир :hilezh:

Имаш право, не споря! Аз не съм споменал нищо по въпроса с продажбата, но както и Burner_ е написал, дори и да я пусне за продажба, шанса да я продаде не е особено голям (имайки предвид славата на тия двигатели)

А и нали се сещаш, че каквото и да си купиш на тия години, всичко има нужда от ремонти - било то малки или големи и никога нямаш гаранция, че няма да се окаже същата каруца и тогава "душевният ти мир" отива по дяволите - отново! <_<:gruebel:

Както казах единственото, което не разбирам е, как така с лека ръка се загърбват 10 000 лв в ремонти и се продава вече напълно здрава кола, която се очаква, че няма какво повече да и се строши, при това за по-малко пари! Не споря в момента, просто аз лично не бих постъпил така!

Колегата е взел решение, така или иначе и аз няма да се мешам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега сигурен съм че,ти е писнало вече аз карам такава само че на Б6 и е 155кс имам я от четири години и съм минал 70000км не съм правил никакви ремонти като изключим редовното обслужване,но имам силни съмнения за моите валове че са тръгнали ама.....ще сменяме и това е.Ти просто не си попаднал на читав екземпляр,случва се нищо ама сега след тези ремонти аз не бих я продал никога :rotcol: това ще е просто един подарък и ще вземеш поредния дръгел да си биеш главата и да наливаш пари,това е лично мое мнение но ти си знаеш след като си решил вече :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закс, друже, не и се ядосвай толкова на колата........аз съм имал една друга от друга марка и си платих още няколко хиляди лева около мотора, всичко скъпо без него - ама какво ли не......накрая я продадох.......тези които я купиха са мегадоволни хората - само карат ли карат.

За продаване ( в твоя случай оттърваване) лесно е, взимаш някакви пари и следващата и пак сменяй , поддържай...

Направил си я сега, научил си я, какво , как е по нея.....ми експлоатирай си инвестицията сега, просто я ползвай, според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега ако си я пуснал дай линк на обявата да я видим.Аз от 4г.карам такъв мотор и съм много доволен,изминал съм над 80000 хил.км без грижи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...