VBI Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 ...Как беше педала на съединителя като не влизаха скоростите? На изгасен двигател влизаха ли скоростите? Къде отделя съединителя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravko24 Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 (Редактирано) Как беше педала на съединителя като не влизаха скоростите? На изгасен двигател влизаха ли скоростите? Къде отделя съединителя? Да на изгасен двигател скоростите влизаха но на запален една не иска да влезне и се чудя дали не е минало ваздох през него нещо незнам не сам запознат, и педала се вращаше до половина само и трябваше с рака да го вращам до края а сега няма никакви проблеми враща се до горе,а сега отделя някаде 4-ри 5 праста от долу на горе и незнам на какво се дължи това и какво трябва да сменя ако можеш да ми помогнеш ше сам ти много блъгодарен Редактирано 18 Юли 2012 от Zdravko24 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2012 Твърд ли е педала или мек? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 19 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2012 Адаш преди няколко години си спомням че правих на едно ауди 80 съединителя със същите симптоми и се оказа счупена вилка за аксиалния лагер в съединителя . Тя е с 2 чопа които движат лагера и единия се беше счупил в резултат на което скоростите беше не възможно да се превключват понеже лагера беше заклинил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravko24 Публикувано 19 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2012 Твърд ли е педала или мек?Нормално твърдАдаш преди няколко години си спомням че правих на едно ауди 80 съединителя със същите симптоми и се оказа счупена вилка за аксиалния лагер в съединителя . Тя е с 2 чопа които движат лагера и единия се беше счупил в резултат на което скоростите беше не възможно да се превключват понеже лагера беше заклинил.Благодаря за идеата ще още днес ще погледна дали е от там и ще ви кажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2012 Нали не си с жило на съединителя? Ако не си може би горната помпа на педала е за смяна. Вероятно е изпуснала гумичката или се е счупила пружината на стержена, педала е пропаднал надолу и съответно при натискането му не отделя съединителя. Затова и скоростите влизат трудно. Обикновено след много натискания помпата се обезвъздушава и пак заработва нормално за известно време. Сменял ли си спирачната течност? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 19 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2012 (Редактирано) Нормално твърдИ моя беше твърд,но зацепваше малко преди да пусна педала/не е боксувал/,реших да сменя целия комплект,че да му се радвам зимата,не беше много износен,но след смяната му стана много мек Редактирано 19 Юли 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinkata_13 Публикувано 21 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2012 Като чета и си мисля че и двамата колеги имат проблеми с горната помпа на съединителя . Направете им по една профилактика става за 30 мин. Сваля се , махасе една зегерка , с комплект гумички за горна помпа струва около10 лв . сменят се и се слага обезвъздушаване и работата е готова . Аз съм ги правил 2 пъти тези упражнения . Много зависи как ще се обезвъздуши . Това с пропадането до половината става точно от счупена пружина едно от слабите места на 80ката . Аз на мойто съм сложил от москвич малко по дебела е , но става и педала е супер . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 21 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2012 Става за 10лв, но колко изкарва? Обикновено цилиндъра вътре е надран от не-сменяната спирачна течност и като сложиш новите гумички след няколко месеца пак почва да пропада педала. Най-добре става с нова помпа - старата вече е дала своето. Някакъв вариант е да намериш място където ги рециклират. Там шлайфат цилиндъра и слагат по-големи гумички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinkata_13 Публикувано 21 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2012 (Редактирано) две години карам така , но си прав новото си е ново .По скоро исках да кажа че залагам на това че проблема е в помпата както каза "педала пропада " . Редактирано 21 Юли 2012 от kalinkata_13 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 22 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2012 И принципа-нещо ако работи не се пипа, като се счупи ще се ремонтира. Ама, всеки сам си преценява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2012 За съединителя специално този принцип не важи много защото ако ти пропадне педала някъде на път - чакането да се развали ще ти излезе много скъпо ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinkata_13 Публикувано 23 Юли 2012 Доклад Share Публикувано 23 Юли 2012 И принципа-нещо ако работи не се пипа, като се счупи ще се ремонтира. Ама, всеки сам си преценява.Е да де ама при него не работи . Сам е написал че един път се качва и кара все едно нищо не е имало после оставал до половината , а друг път не влиза нито една скорост . Това работещ съединител ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravko24 Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 Пичове ходих на сервиза и човека ми каза не мога да разбера от къде и как е станало това затова ми каза поръчвам ти всичко ново сменяме и си гледаш работата няма да имаш проблеми.и така направи сега съм много доволен супер е педала отделя перфектно няма пропадания нищо,Така че стане ли така няма смисъл да се побългарява 130 лв ми излезе с труда всичко. :zustimm: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 22 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2012 Адаш кое точно влиза в тези 130 лева? какви части са подменени? Ти видя ли какво ти слагат и дали са нови? Щото май ако е това което си мисля трябва да се огледаш до сервиза където е правена интервенцията дали има череша 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване