Jump to content

2,2Т или 1,8Т  

120 гласа

  1. 1. кой мотор съм карал EVER?

    • нито единия
      25
    • 2,2Т
      24
    • 1,8Т
      45
    • и двата
      26
  2. 2. кой-е по-сполучлив за тунинг

    • 2,2Т
      87
    • 1,8Т
      33
  3. 3. кой- е по-здрави

    • 2,2т
      82
    • 1,8т
      38


Recommended Posts

Ами доста е безпроблемен. Колите в БГ с 1.8Т масово са на двойно и тройно повече км от тези с 2.2.

Бобините са си супер - първите не горят, втория модел след смяна по сервизна акция (валидна и за 10 годишни автомобили) също не горят. При ABY запалителната система е същата, само не знам колко струва един комутатор.

За валовете не съм чул нищо (не знам и за кой валове говориш), но не съм се и интересувал за проекти с над 300-350кс. Но при всеки мотор с по-сериозен мод валовете (и долните и горните) се сменят. При 2.2 има евтина възможност за смяна на цялото долнище.

Маховика - ами при 1.8Т има възможност за автомат, който за разлика от автомата на 2.2 е използваем.

А и маховика е по-скоро към перфиерията, като възможностите му за смяна са неограничени.

Ще се потретя - какво точно сравнявате на двата мотора? Слагат се на различни купета и (според Ауди) имат различни цели.

Една А6-ца 1.8Т след '99-та се чипва за няколко минути и 300лв. Може да се движи със средна скорост над 100км/ч при разход съизмерим с този на 1.9Д, а при ГИ за под 2000лв харчи с около 30% по-малко от дизела.

Вдига с лекота 250км по километраж, има поне Евро3, удобен салон и добро ниво на оборудване. При типтроник динамиката спада, разхода се качва, но пак е несравнимо по-добре от 2.2 автомат. С число на пета 0.76 се движи с над 140км/ч на 3000 оборота. Има по-добри спирачки от всеки вариант на 2.2, както и по-чувствителна кормилна уредба. ЕСП и всички допълнителни системи работят безпроблемно и прозрачно.

Вариант за куатро с автомат има за американския пазар.

Изобщо доста универсален, съвременен мотор (т.е. с нисък разход и емисии, съчетани с добра динамика).

С готови китове за 5-6к лева (за толкова обслужват 3.0Д в Порше като наближи 200к км.) се прави около 280-300кс на колелата без загуба на надеждност и комфорт и при запазване на ниския разход.

Кака, не искам да плюя по 1.8Т, но... Бобините при 2.2Т се сменят с такива от 1.8Т или 4.2 и грижата ти колко струва един комутатор става нерелевантна.

Не ме интересува за колко минути се чипва 1.8Т. Ако ще и с USB флашка да се чипва. Отивам, плащам си и карам чипнат. Важното е, че един чип за 2.2Т струва точно колкото и за 1.8Т.

На извънградско 1.8Т ми даваше 8.5-9/100. Като изключим факта, че го карах на газ, което му е чак толкова икономичното за тежаща 1350кг А4-ка? 2.2Т на 1800кг купе ще дава литър отгоре. Мисля, че е съвсем нормално, а ти?

Със 140км/ч 1.8Т за мен е доста шумен. Относно спирачките - готов си да извадиш тест, правил си тест лично или? Спирачките на S6 са конструирани да поемат доста по-голямо натоваряване от тези на А4/А6, фабрично са по-добри и спират много по-тежко купе. За кормилната уредба съм съгласен. ESP за мен е единствената смислена екстра, която съжалявам, че нямам на S6.

Относно динамиката... Ами ще ти кажа, че ARL-а на бившия ми Seat Leon без чип имаше същия демараж като А4-ката AEB с чип. Дизелов мотор, 4 цилиндъра, 8 клапана, вярно, с 320Нм, не е кой знае каква страхотия...

В този ред на мисли RS2 сетъп за 2.2Т струва далеч по-малко от 5-6k, предлага много добър пърформанс и най-важното (тук чети внимателно) - проектиран е от инженери на Порше да е едновременно много приятен за каране, да е бърз и надежден. За какво ми е ежедневка, която върви след 6000 оборота???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 604
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

1328352805' post='1751852']

Бе не разбирам много, но ми изглеждаше като на биела излезнала от блока! :zustimm:

А за парите ми е ясно, че няма евтин тунек! :unsure:

Май само на Шпека не му е ясно! :lol:

Остави го шпека, той е мноо тъп и си праи на пръдня тея 300 коня. Са верно, че не е романтично като да иЗсипеш една торба на некой да ти се изсере на колата ама пак бива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка добре че имаме по един два петака иначе, като чета темата трябва да имам за комплекс за малоценност, а недай си боже да имах тръц трябваше да ме е срам да се показвам на улицата.

Ивко,опитвам се да им обясня че няма база за сравнение!

инак с моя 5так знаеш какво е дереджето!

щеше да ми е много лесно първия Тръц от Емо или Спас у коша и газ!а аз се занимавам с глупости защо ли!

Тръца за мен никога не е бил вариант!Не е лош мотор но мястото му е в Полото не в Аудито!

Знаеш и на 200тицата и сега на 100тицата първо им махнах газта!Не защото не искам да ги карам!

Защото смятам,че човек ако търси икономична кола това е най лошия избор! :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи от поне 5 проекта в подфорума се оказа че няма нито един. Ама викаш то е по евтино да се прави петако ама тайно. Никой да не рАзбере.

Не ве, умашляк изтръпнАл, с голям туНбак, сандали, черно под ноктите и кир по врата, просто някои хора не праят фотки как рециклират кофи за боклук, има хора дет си правят колите, карат ги и не дават достояние на целото форум, или където и да било, просто си имат живот и извън форума, за разлика от иНбецил кат теб ! Нема такава празноглава, нечленоразделна парапитеко-подобна угризка кат тебе, скъсана и протрита ! Да фащаш и да се ориваш некъде на дълбоко, тъмно и засекретено място, че раЛтата си е тежко към психодиспансер.

Редактирано от competitionb4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави го шпека, той е мноо тъп и си праи на пръдня тея 300 коня. Са верно, че не е романтично като да иЗсипеш една торба на некой да ти се изсере на колата ама пак бива.

300 според кое? Щото на око може и 500 да я изкарате! :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1328354006' post='1751870']

Кака, не искам да плюя по 1.8Т, но... Бобините при 2.2Т се сменят с такива от 1.8Т или 4.2 и грижата ти колко струва един комутатор става нерелевантна.

Не ме интересува за колко минути се чипва 1.8Т. Ако ще и с USB флашка да се чипва. Отивам, плащам си и карам чипнат. Важното е, че един чип за 2.2Т струва точно колкото и за 1.8Т.

На извънградско 1.8Т ми даваше 8.5-9/100. Като изключим факта, че го карах на газ, което му е чак толкова икономичното за тежаща 1350кг А4-ка? 2.2Т на 1800кг купе ще дава литър отгоре. Мисля, че е съвсем нормално, а ти?

Със 140км/ч 1.8Т за мен е доста шумен. Относно спирачките - готов си да извадиш тест, правил си тест лично или? Спирачките на S6 са конструирани да поемат доста по-голямо натоваряване от тези на А4/А6, фабрично са по-добри и спират много по-тежко купе. За кормилната уредба съм съгласен. ESP за мен е единствената смислена екстра, която съжалявам, че нямам на S6.

Относно динамиката... Ами ще ти кажа, че ARL-а на бившия ми Seat Leon без чип имаше същия демараж като А4-ката AEB с чип. Дизелов мотор, 4 цилиндъра, 8 клапана, вярно, с 320Нм, не е кой знае каква страхотия...

В този ред на мисли RS2 сетъп за 2.2Т струва далеч по-малко от 5-6k, предлага много добър пърформанс и най-важното (тук чети внимателно) - проектиран е от инженери на Порше да е едновременно много приятен за каране, да е бърз и надежден. За какво ми е ежедневка, която върви след 6000 оборота???

Ама ти разхода ли се обади, айде по добре си трай да неставаш смешен.А мен а6-цата ми тежи толко, дали не се пообърка леко.При 140 освен шумовете от гумите друго не се чува, а сега съм с две проходни гърнета без каталозатор. Като бех с катализатор между 120 и 180 само по километража се разбира с колко караш. Не знам къвгорублянски кенеф си имал ама е бил бесен?Щом тов умрел дизеляк те е разминавал ми е ясно къв кенеф си ималДай пример колко ти излезе на тебе тоя сетъпЕжедневка дето върви след 6000 оборота ще е поне 1000 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мен а6-цата ми тежи толко, дали не се пообърка леко.

Колко викаш тежи Ц5 1.8Т? С какви екстри е че да тежи повече от 1.5Т с шофьора?

А6цата сигурно е добре обезшумена, но в А4 1.8Т си е шумничък при по-високи скорости. На какви обороти е на 150км/ч.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави го шпека, той е мноо тъп и си праи на пръдня тея 300 коня. Са верно, че не е романтично като да иЗсипеш една торба на некой да ти се изсере на колата ама пак бива.

Некво дино да покаеш тия 300 пръдливи катъра?? :rolleyes: мистерия с изпарител! :flehan:по точно мизерия с изпарител де :hilezh:

Редактирано от yavor20v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И А6 и А4 нямат проблеми с бучене смед 120 като са с читави мотори с катализатор, само въздух се чува. И Ц5 е по-тежко от Ц4 с 2,8, мерено на кантар, аналогични модификации, и двете с куатро. А за тия разходи ще ме извинявате ама моя тръц в най-тежкото купе не ми е прескачал 7,5 никога освен яко натоварен с клима из планините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи от поне 5 проекта в подфорума се оказа че няма нито един. Ама викаш то е по евтино да се прави петако ама тайно. Никой да не рАзбере.

Ти си рядко тъп. Компетишъна ти го е обяснил. Приеми, че има хора, които имат живот и извън форума, за разлика от тебе. И не изпитват вътрешна нужда да пускат нова тема за всяка сменена гайка.

Прочети и поста на МадФан. За 3-4 хил. лв от 2.2 Т 230 коня получаваш 360-380 коня, проектирани от инженерите от Инголщад. Супер надеждни и приятни за каране.

А и това, че си сложил турбина, която теоретично може да направи 300 коня, не значи, че ги имаш. Още повече без ремап... Говоря от личен опит. Возил съм си с мен турбина за 500 коня, и коли 315 коня на същото купе бяхме наравно.

И пак ти казвам, РС2 моторите са идвали на много сбирки, ама тебе те е немАло, щото си голям мъж само зад клавиатурата...

И следващия път като ходиш на Наско да ревеш да ти оправи отпадъка, не се скумросвай, кажи си кой си, ще ти обърнат подобаващо внимание :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ве, умашляк изтръпнАл, с голям туНбак, сандали, черно под ноктите и кир по врата, просто някои хора не праят фотки как рециклират кофи за боклук, има хора дет си правят колите, карат ги и не дават достояние на целото форум, или където и да било, просто си имат живот и извън форума, за разлика от иНбецил кат теб ! Нема такава празноглава, нечленоразделна парапитеко-подобна угризка кат тебе, скъсана и протрита ! Да фащаш и да се ориваш некъде на дълбоко, тъмно и засекретено място, че раЛтата си е тежко към психодиспансер.

Да ве сигурен съм, че не казват на никой щото е много евтинко и просто а не ги е яд другите. Затова са строго секретни тея проекти.:hilezh: :hilezh: :hilezh:

300 според кое? Щото на око може и 500 да я изкарате! :rotcol:

Са събирам дъските да сковем дино и щи каем точно. :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко викаш тежи Ц5 1.8Т? С какви екстри е че да тежи повече от 1.5Т с шофьора?

А6цата сигурно е добре обезшумена, но в А4 1.8Т си е шумничък при по-високи скорости. На какви обороти е на 150км/ч.?

Под 1400 кила.

Ти си рядко тъп. Компетишъна ти го е обяснил. Приеми, че има хора, които имат живот и извън форума, за разлика от тебе. И не изпитват вътрешна нужда да пускат нова тема за всяка сменена гайка.

Прочетох еидн тон оправдания и обиди. Демек е ясна раотата.

Прочети и поста на МадФан. За 3-4 хил. лв от 2.2 Т 230 коня получаваш 360-380 коня, проектирани от инженерите от Инголщад. Супер надеждни и приятни за каране.

Я кажи колко петака ти напрари за 3-4 иляди дето са 380 коня. Искам точна цифра. По мамлко ли е от нула. :hilezh: :hilezh: :hilezh:

А и това, че си сложил турбина, която теоретично може да направи 300 коня, не значи, че ги имаш. Още повече без ремап... Говоря от личен опит. Возил съм си с мен турбина за 500 коня, и коли 315 коня на същото купе бяхме наравно.

Теоритично е 360 коня. Релано не много над 300 ще я направя.

И пак ти казвам, РС2 моторите са идвали на много сбирки, ама тебе те е немАло, щото си голям мъж само зад клавиатурата...

И следващия път като ходиш на Наско да ревеш да ти оправи отпадъка, не се скумросвай, кажи си кой си, ще ти обърнат подобаващо внимание :hilezh:

Да ве това е било от суперсекретните срещи. Къде ги провеждате, в надин ли? Да е сигурно, че ще има 10 коли кворум.:hilezh: :hilezh: :hilezh:

Чеей,че не разбрах....отново...тунинга тряа да е йофтинко начинание,така ли?? :rolleyes: Ти какъв си нещАснииииик :hilezh:

Никой не ти е виновен, че не разбираш и наля една торба пари за оня франкенщайн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи колко петака ти напрари за 3-4 иляди дето са 380 коня. Искам точна цифра. По мамлко ли е от нула. :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Лично съм плащал нови турбини от Германия на 4 от колите. На някои от тях съм събирал и другите части. В гаража на кума ми са сглобени 4 (четири) от рс2 двигателите. Отговорът на твоя въпрос е - ЧЕТИРИ.

КАЖИ са за Наско, че не разбрах. Па и ти го подминА тактично.

"IHI VF35

(425cfm, 250-325whp, Bolt-On)" - цитат от твойта тема. Викаш на газ стига и за 360 коня...

Редактирано от Audi V6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

той много избирателно чете и пише ,тряа знаеш :flehan: мишок най-голем е

аве ,Методи....немам търпение да ни затвориш клавЯтурите с тва дино на 360+ коня,дет споменаваш :flehan: направо тва ше ти бъде удара на живота!най-ценния момент едва ли не! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети и поста на МадФан. За 3-4 хил. лв от 2.2 Т 230 коня получаваш 360-380 коня, проектирани от инженерите от Инголщад. Супер надеждни и приятни за каране.

Какво трябва да се смени за да се докара до това състояние, че 3-4к малко ми се виждат?

Това чисто информативно питам, да не се приема за заяждане. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпеки, тия твойте коне нямат нищо общо с конете на Любо и може да си 100% сигурен за нещата, които ти пише!Доста по-запознат е от теб!А за тунинг проект със стинки и материали от кофички за кисело мляко не се получават нещата като хората!

Сменят се компютър, дюзи, дебитомер, турбо, някой вал... :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично съм плащал нови турбини от Германия на 4 от колите. На някои от тях съм събирал и другите части. В гаража на кума ми са сглобени 4 (четири) от рс2 двигателите. Отговорът на твоя въпрос е - ЧЕТИРИ.

КАЖИ са за Наско, че не разбрах. Па и ти го подминА тактично.

"IHI VF35

(425cfm, 250-325whp, Bolt-On)" - цитат от твойта тема. Викаш на газ стига и за 360 коня...

Аха значи някой ти е казал, че е направил 4-ри. Аз питах ти колко си направил. Отговора беше ясен и преди да те птиам де. Само си лалаш каквото са лалали около тебе и случайно си чул.

И последно викаш ако закарам при вуйчо ти един петак и му дам 3000 леа той ще ми я направи 380 кс или саамо за турбото ще ми вземе толко. Баси палячото.

За наско не съм го подминал, просто забравих да отговоря. АКо си чел темата дето той е писал съм отговорил. Отидох защото ми трябваше комп да пробвам дали от него не бачкаше на газ. Но той реши да се прави на мъж и да ми я оправи и после нахрани. АМа леко не можа нищо да отбере и само реши да ме нахрани. В крайна сметка се скри в гаража и дотам. Естествено свалих целата ел. инсталация дето той с беше изсрал и си я преправих и оттогава съм нямал ядове с газовата.

Са разбра ли или пак да ти го напиша ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво трябва да се смени за да се докара до това състояние, че 3-4к малко ми се виждат?

Това чисто информативно питам, да не се приема за заяждане. :)

Пействам ти директно отговора от немците, без редакции:

Dear Georgi,

in the past we made very good experiences in business with our friends and clients all over the world.

We offer all of the requested high performance items on our homepage with more information and better pictures – and not least cheaper:

http://ultimot.de/Pr...php?TypWahl=030

So you need for the 360 hp-step at least the following things which we can offer as:

- KKK RS2 turbo MT426 for 1119 Euros plus shipping

- 5xRS2 fuel injectors KE545 for 114 Euros/piece plus shipping

- RS2 fuel pump KP103 for 230 Euros plus shipping

- stronger wastegate spring MF007 for 53 Euros plus shipping

- and of cause the ECU-kit ME142 for 490 Euros plus shipping.

With this article spectrum you will have the basic power of 340-360 hp. You dont have to change anything else. The strategy is to modify your serial ECU - and not to buy a RS2-ECU.

For the maximum power output of this step we advice additionally the catalyst changing pipes MK001 for 244 Euros/pair and shipping, a better intercooler (which we cant offer), the optimized exhaust manifold MJ721 for 768 Euros plus shipping and a sport exhaust system.

For the exact shipping costs please specify where you come from. We provide many products around the following topics: engine tuning, perforated sport brake discs and conversion to BREMBO sport brake systems on our homepage www.ultimot.com.

For every question please send an email in English to info@ultimot.de or call in extraordinary cases: +49 (0)170 5822399.

Best regards,

Thomas Guske

Излишно е да казвам, че някои части имат алтернативи, а други не е задължително да се купуват чисто нови.

Шпеки, тия твойте коне нямат нищо общо с конете на Любо и може да си 100% сигурен за нещата, които ти пише!Доста по-запознат е от теб!А за тунинг проект със стинки и материали от кофички за кисело мляко не се получават нещата като хората!

Сменят се компютър, дюзи, дебитомер, турбо, някой вал... :zustimm:

Доминаторе, даже ЕКУ не се сменя ;). Виж ми горния пост.

Редактирано от MadFan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

той много избирателно чете и пише ,тряа знаеш :flehan: мишок най-голем е

аве ,Методи....немам търпение да ни затвориш клавЯтурите с тва дино на 360+ коня,дет споменаваш :flehan: направо тва ше ти бъде удара на живота!най-ценния момент едва ли не! :respekt:

Тва ми е целта в живота, да знаеш.

Оривай се с тоя скапан дизел.

Шпеки, тия твойте коне нямат нищо общо с конете на Любо и може да си 100% сигурен за нещата, които ти пише!Доста по-запознат е от теб!А за тунинг проект със стинки и материали от кофички за кисело мляко не се получават нещата като хората!

Сменят се компютър, дюзи, дебитомер, турбо, някой вал... :zustimm:

Получават се, дишай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменя се и колектора. Генерацията си е ОК, най-много да махнеш катализаторите, че идва много жега на турбината.

Първата рс2 дойде 3000 лв, с части на старо. Иначе с нови части е по-скъпо:

- турбина 790 евро,

- дебитомер 500 лв,

- колектор Вагнер 700 евро,

- компютър само на старо - около 400 евро,

- дюзи около 1000 лв чисто нови Бош, но има доста по-евтини аналози със същите показатели,

- чип от Германия 200 евро.

- разпределителни валове - изборът е голям, от 7А, NM, рс2 трудно се намират.

Бензиновата помпа и съединителят са си ОК.

Редактирано от Audi V6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...