Jump to content

2,2Т или 1,8Т  

120 гласа

  1. 1. кой мотор съм карал EVER?

    • нито единия
      25
    • 2,2Т
      24
    • 1,8Т
      45
    • и двата
      26
  2. 2. кой-е по-сполучлив за тунинг

    • 2,2Т
      87
    • 1,8Т
      33
  3. 3. кой- е по-здрави

    • 2,2т
      82
    • 1,8т
      38


Recommended Posts

е, темата е ясна, моето мнение е ясно...

за съжаление не мога да добавя четвърти въпрос в анкетата за това кой харчи по-малко, пети за това - кой е по-евтин за тунинг и прочие

желая да видя мненията на "масата"!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 604
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Сравнението е неправилно и е с заяждане, не че имам против:hilezh::hilezh: :hilezh:

Не може да се сравнява бутиков мотор с масов такъв. Сигурно от петака общите продаде бройки са 1% от тея на тръца. А и да не говорим, че петака се монтира в разни коли дето само у моргата се намират. И за разхода няма споменаваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:

Голф мечтата срещу Иконата на ауди. Какъв смисъл от сравняване има :stupid:

S1 да е бил с четири цилиндъра? RS2? RS3 да не би и той да е с четири? TTRS?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря за цялостната концепция. Както и да го гледаме 5 е повече от 4. Винаги. И няма 4цилиндров двигател по-добър от 5цилиндров същото поколение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8t Е по-масов защото се е слагал на почти всички модели от vag a3,golf ,octavia,leon

2.2t лично за мен е класика в жанра и е най-голямата лудница + ми е мечта да имам една с2-ка

Като цяло за мен 2.2t е по-истински :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S1 e толкова близко до нас, колкото и R15 TDI.

Говори за себе си :hilezh:

Дали е случайно че Ауди се връщат на 5 цил мотори ??

http://www.audi.bg/modelle/a3/rs_3_sportback/motor/tfsi/

Редактирано от staniola
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се чуди, човек как пижо с 4 цилиндъра са били S1 с пет.

Говори за себе си :hilezh:

Ники Златков, вие ли сте? :flehan::bia:

Дали е случайно че Ауди се връщат на 5 цил мотори ??

По интересно е защо го слага в голфовия клас и не надлъжно.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй де точно по поколения трябва да се сравняват.Та кой е петцилиндровия от поколението на 1.8Т ? Темата си е точно заяждане и някви болни амбиции,следствие от една друга тема ,дето на някой се е наранило самолюбието заради някви шестаци ,та я обърна на турбо петаци,та стана мазало,както ще стане и тази.Няма смисъл от подобни дразги,всеки от двата мотора си е добър за времето и двата са тунингопригодни и здрави и с двата има доста сериозни проекти.Единият вече е на изчезване и така или иначе винаги е бил общо взето екзотика,другият се среща под път и над път и има още доста време пред себе си и така.Колкото до цилиндрите, не е важно котката дали е сива или бяла,важното е да хваща мишки :)

П.П.Забавата тепърва предстои със сигурност :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се чуди, човек как пижо с 4 цилиндъра са били S1 с пет.

Ники Златков, вие ли сте? :flehan::bia:

Може да карам 5 цилиндров дизел и пак ще съм по близко до S1 отколкото ти с твоя сешоар :hilezh:

А като говорим за клас голф 1.8Т на кво се слага ве ??? :rolleyes:

Голф, А3, А4, А6 и до там.

п.п. сеат ибиСа забравих веее :lol:

На истинските коли като S2, RS2(the legend),S4, S6, 200;

Все коли който се говори с респект за тях и са запомнени във времето. А като кажеш 1.8Т и сички се сещат за селската пръчка гоуф Жетеи :steinigung:

Айде без лоши чувства ма нещо много се объркахте да говорите за 1.8т срещу 2.2т :dance:

п.п. са очквам да ми наскача половината форум със технитe така наречени "тръцове" както си им викате на галено :hilezh:

Редактирано от staniola
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оффффф......лично според мен 2.2Т е над 1.8Т и то не защото аз така си го представям, а защото е доказано в годините и практиката. Преди време бях покарал за няколко дни 1.8Т на А4 куатро....ми не бяга повече от Астра ЖиСиИ 150 к.с. :hilezh: 2.2Т съм виждал на колата на Спас (more), но уви не съм се возил....Убеден съм, че е нещо изключително :flehan:

И двете моторетки си имат качества, зависи кой какво може да си позволи и какво му харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. са очквам да ми наскача половината форум със технитe така наречени "тръцове" както си им викате на галено :hilezh:

Скочи им ти, нали караш петак, може да изкараш някой лев. :hilezh:

Темата има потенциал, абонирам се за нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой от двата е по-евтин за тунинг, по-корав и прочее, но 2.2Т си ми е мечта. Независимо дали ще е на В4, С3 или С4 - това е моторът за мен - звук, ускорение, потенциал...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо така някой собственици на 2.2Т така се комплексираха??

темата за мен няма никакъв потенциал, защото повечето мнения ще са от сорта:

.... Преди време бях покарал за няколко дни 1.8Т на А4 куатро....ми не бяга повече от Астра ЖиСиИ 150 к.с. :hilezh: 2.2Т съм виждал на колата на Спас (more), но уви не съм се возил....Убеден съм, че е нещо изключително :flehan:

....

да обобщя, карал съм 1.8Т на един приятел 100-200км, не ми хареса, значи 1.8Т като цяло е гаден, 2.2Т не съм карал ама ги гледам на картинки и по улицата, много ме кефят, значи това е най-добрият мотор

с такива коментари ли трябва да пълним темата??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:respekt:

хаха тъкмо ми беше омръзнал форума и хоп surprise party.

Глупаво е да сравняваме двете моторетки.Уж сме от една страна а пък само си мерим пишките.

Ауди са си пионери в турбобензиновите моторетки.Нали уж нямат нито един мотор за свят,с изключение на петака от миналото и тръца.

Дайте да обсъдим с колко сме по-добри от бимитата вместо да се плюем :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зъбо, ти за това ли разкара петака и си взе четирицилиндорово дизелово БМВ?

ПП: Мамалигата казвал ли е какво направи с ПК?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да карам 5 цилиндров дизел и пак ще съм по близко до S1 отколкото ти с твоя сешоар :hilezh:

А като говорим за клас голф 1.8Т на кво се слага ве ??? :rolleyes:

Голф, А3, А4, А6 и до там.

п.п. сеат ибиСа забравих веее :lol:

На истинските коли като S2, RS2(the legend),S4, S6, 200;

Все коли който се говори с респект за тях и са запомнени във времето. А като кажеш 1.8Т и сички се сещат за селската пръчка гоуф Жетеи :steinigung:

Айде без лоши чувства ма нещо много се объркахте да говорите за 1.8т срещу 2.2т :dance:

п.п. са очквам да ми наскача половината форум със технитe така наречени "тръцове" както си им викате на галено :hilezh:

А шо го спреха великия петак ве, като е толко убав ?

Кажи за разхода ве ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А шо го спреха великия петак ве, като е толко убав ?

Кажи за разхода ве ?

не са го спрели, сега ще те изядат, че пак го пускат, значи се завръщат петаците :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо така някой собственици на 2.2Т така се комплексираха??

темата за мен няма никакъв потенциал, защото повечето мнения ще са от сорта:

да обобщя, карал съм 1.8Т на един приятел 100-200км, не ми хареса, значи 1.8Т като цяло е гаден, 2.2Т не съм карал ама ги гледам на картинки и по улицата, много ме кефят, значи това е най-добрият мотор

с такива коментари ли трябва да пълним темата??

Е темата е пусната с цел хранене. Такива ще са мненията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А шо го спреха великия петак ве, като е толко убав ?

Кажи за разхода ве ?

За да може шпека от ауди форума в булгаристан да си сложи пръдня на тръца.

И какво да ти кажа? Че по голям мотор с повече коне, кубатура и 140 нютона повече че харчи колкото 150 коня ??

Това няма как да стане. Сам го знаеш и пак пишеш.

п.п. първия със сешоара се обади къде са другите ?

Редактирано от staniola
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не са го спрели, сега ще те изядат, че пак го пускат, значи се завръщат петаците :steinigung:

Така е пуснаха го, но в А3 и не надлъжно, а напречно, както в опел, форд и голф (не че е зле). Цялата работа е в баланса. За това и един съвременен четирицилиндров ВРЦ автомобил, ще премажа легендарната S1-ца.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.2Т е по-истинския мотор, защото се бил слагал на истинските аудита, б4ки це40ки, 200 и тн, ми те ако това бяха истинските аудита щяха да се произвеждат и до ден днешен както е с ладите седмици, защо са им на ауди ТТ-та, а4-ки, А6-ци, А8ци А7-ци, А5ци и всиките ниви букви и цифри дето бълват?

факт двата мотора 2.2Т и 1.8Т просто няма как да се сравняват, за да се сравняват две неща те трябва да са малко или много еднакви, за мен единственото общо между 2.2Т и 1.8Т е бензина и турбото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...