Jump to content

2,2Т или 1,8Т  

120 гласа

  1. 1. кой мотор съм карал EVER?

    • нито единия
      25
    • 2,2Т
      24
    • 1,8Т
      45
    • и двата
      26
  2. 2. кой-е по-сполучлив за тунинг

    • 2,2Т
      87
    • 1,8Т
      33
  3. 3. кой- е по-здрави

    • 2,2т
      82
    • 1,8т
      38


Recommended Posts

Сега ще се включи шпеколиньо да обясни как това не е възможно, че цифрите са манипулирани и дали колите са мерени на еди-кое-си дино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 604
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аха значи някой ти е казал, че е направил 4-ри. Аз питах ти колко си направил. Отговора беше ясен и преди да те птиам де. Само си лалаш каквото са лалали около тебе и случайно си чул.

И последно викаш ако закарам при вуйчо ти един петак и му дам 3000 леа той ще ми я направи 380 кс или саамо за турбото ще ми вземе толко. Баси палячото.

...

МНого си тъп, Гошеее :hilezh:

Палячо ще викаш на майка си на сина й.

Ти и 10 по 3000 да дадеш, никой няма да си трови нервите с тъпак като тебе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

...

:zustimm: Може да пуснете една тема в тунинг проектите за 2,2Т, подобна на тая за тръца. :)

Бива ценово, явно до към 340-360 коня сравнително лесно се случват нещата, нагоре сигурно става тегавина вече, ама то и такива кошове по 5-стин коня май не стават много много за всекидневно каране как вика зъболекара.

Моя гълъбарник като гледам как вървят нещата ще чукне 7, та да не казвам 8к лв и не всички части са нови естествено. Това за около 400 коня. И мотора ще си остане 1,8.

Вече ако се ограничат нещата до към 330 магарета ориентировъчно, както дойдат де, че то от нютоните зависи кога си заминават биелите и не се отваря мотора, според мен може да се вместат с малко късмет и в 5к лв. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm: Може да пуснете една тема в тунинг проектите за 2,2Т, подобна на тая за тръца. :)

Бива ценово, явно до към 340-360 коня сравнително лесно се случват нещата, нагоре сигурно става тегавина вече, ама то и такива кошове по 5-стин коня май не стават много много за всекидневно каране как вика зъболекара.

Моя гълъбарник като гледам как вървят нещата ще чукне 7, та да не казвам 8к лв и не всички части са нови естествено. Това за около 400 коня. И мотора ще си остане 1,8.

Вече ако се ограничат нещата до към 330 магарета ориентировъчно, както дойдат де, че то от нютоните зависи кога си заминават биелите и не се отваря мотора, според мен може да се вместат с малко късмет и в 5к лв. :)

Честно да ти кажа, втора кола вече... никакъв шанс за под 5 бона! Дори с втора ръка части винаги ще излезне нещо, което да преебе работата! А на 7к, с 3071-цата трябва да си отпечаташ гъзЪ в тавана :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно да ти кажа, втора кола вече... никакъв шанс за под 5 бона! Дори с втора ръка части винаги ще излезне нещо, което да преебе работата! А на 7к, с 3071-цата трябва да си отпечаташ гъзЪ в тавана :zustimm:

Е ако мислиш, че вече нема 2-3 отпечатъка. :hilezh:

Извадих късмет просто да купя много неща на веднъж и на готина цена. Иначе с всичко чисто ново може и 10 да си стигне. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.

Искаш да кажеш, че сток спирачната система на А4/А6 е по-ефективна от радиално вентилирани 314мм дискове отпред, с по 4 накладки на двубутални спирачни апарати, 269мм дискове отзад с еднобутални плаващи апарати? Малко съм скептичен, ако трябва да съм честен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купуваш един двигател (3-4х. лв, нали струвал колкото А4-ка), садиш го на мястото на АБК-то, после даваш 3-4 х.лв за силов тунинг, после още 1500 лв за фарове и ето ти 350 коньова кола. А спирачки, а съединител, а интериор, а брони, а изпускателна система? Не е ли по добре да вземеш един такъв донор и да знаеш, че всичко му е смятано както трябва? Мотора му е 265 коня от завода и с чип все трябва да иде към 300. Но пък имаш ЕСП, еърбеци, джанти, брони, салон, подлакътник :hilezh:

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тва йофтинко ми се види ..

ако нямах кола сега .. бих си ги взел и двете ..

стига да нямат драми големи някакви .

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11322927041828164&f1=details

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11328359648632595&f1=details

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, че сток спирачната система на А4/А6 е по-ефективна от радиално вентилирани 314мм дискове отпред, с по 4 накладки на двубутални спирачни апарати, 269мм дискове отзад с еднобутални плаващи апарати?

Не, сравнявам с двубуталните апарати от S2. С единично серво АТЕ57 са по-добри, а с тандем серво от 2000г изобщо не може да се сравняват.

Сега погледнах, че се коментират цени за тунинг на 2.2. Като чета мненията, стигам до извода, че тук 90% от хората са си купили 2.2 да го тунинговат, а 90% с 1.8Т са си го купили да го карат.

При условие, че има перфектни S4-ки под 10к лв, тепърва да се купува и да се прави кола с 2.2 под 450кс не виждам никакъв смисъл. А и никой не казва на каква кола ще тунингова 2.2 на Б4-ка или на Ц4-ка?

А за над 450 когато започва голямото изваждане не съм сигурен дали 2.7 не е по-добър избор.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво трябва да се смени за да се докара до това състояние, че 3-4к малко ми се виждат?

Това чисто информативно питам, да не се приема за заяждане. :)

На мой приятел с2-ката със 3B мотор със турбина К27(някаква камионска беше),дюзи си взе бош greencap нови не помня колко кубика бяха,оригинален колектор със преходен фланец,правоходова генерация без гърнета и ремап във Маднес и всичко друго сток изкара 300 коня на колелата на диното,като пари не съм го питал колко му е легнало всичко но не ми се вярва да са повече от 2500-3000лв. и момчето си го кара като евридейка,дайте да го видим тоя тръц дето за 3к. лева става 360-370 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде стига с тия коне, много ясно че петака ще вади повече, ама не щото е по-добрия мотор задължително, а щото е по-големия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... ремап във Маднес и всичко друго сток изкара 300 коня на колелата на диното,като пари не съм го питал колко му е легнало всичко но не ми се вярва да са повече от 2500-3000лв. и момчето си го кара като евридейка,дайте да го видим тоя тръц дето за 3к. лева става 360-370 коня.

До колкото съм запознат Плоифското дино не показва мощност на колелата, ами на графиките е преизчислена такава на мотора. Респективно става ебаси голямата разлика. И за 30 коня над това, което може да изкара само с чип аз лично не виждам смисъл да се набухват нови турбота и тъпотии.

Отделно, че и ти не си сигурен каква е точната цифра за това начинание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В заблуда си, ако не вярваш виж колко струват на Емо С6-ците.

Заблудата дебне отвсякъде... теб :). 2.2Т S4/S6 скоро ще настигне по цена S4 B5. Емо продава предимно 4.2, което и на запад се харчи много по-евтино. За справка - autoscout, mobile.de.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нима 5 направени петака могат да се сравняват с поне 100 - ина тръца с по 150 +++ магарета.

Истината е че така хваленият ви двигател е като екзотика по улиците,и няколкото направени силни изпълнения не стават за нищо друго освен каране на писта.

И какво излиза клошарите карат скапаният двигател по улиците,а баш катилите си ги държат по гаражите и чакат драг състезанията да си покажат топ модификациите.

И към днешна дата 1.8 Т се е доказал като доста масов и здрав двигател,докато 2.2 -ките вече почти не се движат по-улиците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината е че така хваленият ви двигател е като екзотика по улиците,и няколкото направени силни изпълнения не стават за нищо друго освен каране на писта.

За екзотика - екзотика е. Защо го изтъкваш като минус само не разбрам? :gruebel:

Факт е, че почти всеки турбиниран петак е поне 300кс, на фона на които 1.8Т със сходни коне са също по-скоро екзотика. 2.2Т се прави с много по-малко пари над 300кс и запазва надеждността си. Аз показах пътя в цифри до 360-380кс. До момента всеки говори колко е евтин за правене 1.8Т, но никой не сяда да тегли една черта на подобен проект за 1.8Т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно сток 1.8Т със биели за 800 лв държи спокойно над 400 коня, така че не говорете глупости. :icon_exclaim:

Проблема е малката кубатура и при една мощност от около 450 коня нагоре, тя става доста пикова и неприятна за каране. Това разбира се зависи и от предавателни числа, защото например 6-степенната кутия на моя Леон (същата като в S3) е с доста къси скорости и дори с GT30-ка, колата влиза много бързо в буст и се кара супер. С 5-степенната е по-кофти защото са по-дълги предавките.

Я 2.2Т оунърите да кажат нещо за Торсен диф-а при кви коне се предава и трябва да се търси RS-ков такъв, аз до колкото знам е още преди 400 коня ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз видях, че примерът ти струва, колкото стоково S4 (Б5), няма хубави спирачки, визия и е 5-10 години по възрастно. Да не говорим, ако искаш да докараш РС2 визия, колко торби пари трябва да наринеш. Иначе е похвално, че споделяш инфо в цифри :respekt: .

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я 2.2Т оунърите да кажат нещо за Торсен диф-а при кви коне се предава и трябва да се търси RS-ков такъв, аз до колкото знам е още преди 400 коня ;)

Като на б5 с тръц ли :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я 2.2Т оунърите да кажат нещо за Торсен диф-а при кви коне се предава и трябва да се търси RS-ков такъв, аз до колкото знам е още преди 400 коня ;)

При никакви :)

Aз видях, че примерът ти струва, колкото стоково S4 (Б5), няма хубави спирачки, визия и е 5-10 години по възрастно. Да не говорим, ако искаш да докараш РС2 визия, колко торби пари трябва да наринеш. Иначе е похвално, че споделяш инфо в цифри :respekt: .

На мен лично не ми е интересно такова купе. Аргументи - скъп за поддръжка мотор, не се газифицира добре :hilezh:, чувствително по-скъп за тунинг, безумно висок разход на гориво (!). Иначе за визията не споря. Ориентирай се по пазара на запад - скоро S4 B5 ще стане на цената на UrS4/UrS6. За пореден път задавам въпроса - ЗАЩО ЛИ??? :gruebel:

С RS2 няма да давам пример изобщо - струва колкото 3 запазени S4 B5. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как С4(Б5) да е по ефтино от С4(2,2т) на вторичния пазар. Говорим за коли в еднакво състояние. Да се сравнява РС2 с С4 е нелепо. Трябва да се сравнява с РС4. Поради много малката серийност на РС2 след време цената му ще е по висока от на РС4 (Б5).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменя се и колектора. Генерацията си е ОК, най-много да махнеш катализаторите, че идва много жега на турбината.

Първата рс2 дойде 3000 лв, с части на старо. Иначе с нови части е по-скъпо:

- турбина 790 евро,

- дебитомер 500 лв,

- колектор Вагнер 700 евро,

- компютър само на старо - около 400 евро,

- дюзи около 1000 лв чисто нови Бош, но има доста по-евтини аналози със същите показатели,

- чип от Германия 200 евро.

- разпределителни валове - изборът е голям, от 7А, NM, рс2 трудно се намират.

Бензиновата помпа и съединителят са си ОК.

Кулер трябва ли или си кара със старият. Малко по-горе МадФен е писал, че трябва и горивна помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1.8Т до 350к.с. трабват:

-турбина- втора употреба за колкото се намери ,но има за по 700-800лв.

-дюзи- 300лв.

-кулер-200лв. нов

- генерация- 500лв.

-колектор- 400лв.

-мапване- 400лв

-съединител 400лв.

Разбира се това са орентировъчни цени, защото втора употреба части са си на пазарлък. Както и на 1.8 така и на 2.2 има и още много други дреболийки, но за тях никой не пише.

А и тука си пишеме за 1.8Т мотор, който го има от 150-225к.с. и за всеки си има разлики за да докараш определени коне.

п.п. Сега се сещам и за 1.8Т примерно 225к.с. само с едно мапване и 120 шота нитро за има няма 2000лв. и пак си 350к.с. :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Редактирано от shefa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...