Jump to content

2,2Т или 1,8Т  

120 гласа

  1. 1. кой мотор съм карал EVER?

    • нито единия
      25
    • 2,2Т
      24
    • 1,8Т
      45
    • и двата
      26
  2. 2. кой-е по-сполучлив за тунинг

    • 2,2Т
      87
    • 1,8Т
      33
  3. 3. кой- е по-здрави

    • 2,2т
      82
    • 1,8т
      38


Recommended Posts

а тръца колко е безпроблемен?какво става с бубините му?а валовете?а маховика?

Ами доста е безпроблемен. Колите в БГ с 1.8Т масово са на двойно и тройно повече км от тези с 2.2.

Бобините са си супер - първите не горят, втория модел след смяна по сервизна акция (валидна и за 10 годишни автомобили) също не горят. При ABY запалителната система е същата, само не знам колко струва един комутатор.

За валовете не съм чул нищо (не знам и за кой валове говориш), но не съм се и интересувал за проекти с над 300-350кс. Но при всеки мотор с по-сериозен мод валовете (и долните и горните) се сменят. При 2.2 има евтина възможност за смяна на цялото долнище.

Маховика - ами при 1.8Т има възможност за автомат, който за разлика от автомата на 2.2 е използваем.

А и маховика е по-скоро към перфиерията, като възможностите му за смяна са неограничени.

Ще се потретя - какво точно сравнявате на двата мотора? Слагат се на различни купета и (според Ауди) имат различни цели.

Една А6-ца 1.8Т след '99-та се чипва за няколко минути и 300лв. Може да се движи със средна скорост над 100км/ч при разход съизмерим с този на 1.9Д, а при ГИ за под 2000лв харчи с около 30% по-малко от дизела.

Вдига с лекота 250км по километраж, има поне Евро3, удобен салон и добро ниво на оборудване. При типтроник динамиката спада, разхода се качва, но пак е несравнимо по-добре от 2.2 автомат. С число на пета 0.76 се движи с над 140км/ч на 3000 оборота. Има по-добри спирачки от всеки вариант на 2.2, както и по-чувствителна кормилна уредба. ЕСП и всички допълнителни системи работят безпроблемно и прозрачно.

Вариант за куатро с автомат има за американския пазар.

Изобщо доста универсален, съвременен мотор (т.е. с нисък разход и емисии, съчетани с добра динамика).

С готови китове за 5-6к лева (за толкова обслужват 3.0Д в Порше като наближи 200к км.) се прави около 280-300кс на колелата без загуба на надеждност и комфорт и при запазване на ниския разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 604
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

2 поста по-горе виждам, че 1,8т горял 4,5/5 литра на 100 км при скорост около 1000 км/ч! :flehan: Аз ще допълня като тръгнеш за морето източваш резервоара, за да докато стигнеш до там ти се напълни отново, поради факта, че 1,8т връща гориво! :lol:

Я да си припомня кой напомпан тръц минава тюв и има какъвто и да е евро сертификат... :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак от постовете разбирам, че по темите за проектите разходите за повишаване на конете са едни тук стават други!По принцип конете се качват доста трудно и с много средства, а тук излиза, че за тръца е толкова лесно...Директно в бакалията те питат колко коне и хоп... :hilezh:

Бе сигурен съм, че на тръца може и сипор за кашлица да му се сипва! :hilezh:

А забравих, Швепи, защо не боднеш на кабриото 1,8т вместо да се занимаваш с глупостите на петако?! :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 поста по-горе виждам, че 1,8т горял 4,5/5 литра на 100 км при скорост около 1000 км/ч! :flehan:

Не точно. Чипнат 1.8Т на А6 с предно харчи около 6.5-7. 1.9Д на А6 с предно харчи около 6 (даже твърдо над 6).

Я да си припомня кой напомпан тръц минава тюв и има какъвто и да е евро сертификат... :gruebel:

фабричните версии с над 180кс за разрешени за производство и продажба в Германия, би трябвало да имат някакъв сертификат:), а да не говорим за Америка, където еконормите са много по-строги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Па дай линкове към тея поне 5 проекта дето са минали стотици хиляди километри на газ.

Са ще последва неудобно мълчание...

Шпек, нали не очакваш да ти докладвам за всеки двигател, който се засилва с РС части? И петимата са активни членове във форума, никакъв проблем да се съберем на някоя сбирка.

Отделни теми не са пускани, защото липсват 99.9% от драмите на всички хипер тунингари. Купуваш, сглобяваш и даваш газ. Скучна работа.

А, между другото, за един от проектите има тема - първата в раздела http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=49488 , само че после малко сменихме курса. И резултатът е 100 пъти по-добър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

180-225-240 кс не са нещо страшно, аз ги приемам за стокови мотори! :zustimm: Дай още! :hilezh:

Всеки един петак може да е стар, но в сърцето си крие всичко това, което за 1,8-ците вие отивате да си купувате от магазините! :zustimm: Сигурно ще са 2-3-ма, които ще разберат какво имам предвид, но това е истината... :hilezh:

Редактирано от dominator
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

shefa, трябваше да изкараш сливенската б3 докато беше на предно, можеше да да ти даде 100 метра преднина :respekt:

Имам некакви спомени, че най-доброто и време беше висока 12-ка, а сравнено с 1.8Т мисля, че Пешко с А3-ката даде ниска 12-ка.

п.п. Тази година ще давам и аз времена на апаратура на писта, защото си имам друга кола и Аудито ще си се направи за стартове, както беше направена и 90-ката миналата година. :zustimm:

Редактирано от shefa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко лудост ще понапускам! :hilezh:

http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=55169

http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=48589

http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=41729

http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=52055

Има много луди хорa по земята! :flehan:

Редактирано от dominator
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все ми се струва че тези проекти с 2.2 Т са по-скоро екзотика отколкото масова практика.

Към автора на темата,пускам клипче със пораздут тръцко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е суперска...Но от истинския 1,8т е останало само спомен! :zustimm:

А за тия пари ще направиш една с2-ка космически кораб... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...:stupid:

Жорка добре че имаме по един два петака иначе, като чета темата трябва да имам за комплекс за малоценност, а недай си боже да имах тръц трябваше да ме е срам да се показвам на улицата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е суперска...Но от истинския 1,8т е останало само спомен! :zustimm:

А за тия пари ще направиш една с2-ка космически кораб... :hilezh:

Е къв спомен, едни биели е сменил и туй то. Направил си я е да става за всекидневно каране, за това не е метнал голямо турбо, ами 2871.

То не е възпитано по принцип се коментира така на хората колите, ама Явор може сподели ако иска колко без пари му е излезнало неговото купе. Изчислено в плоНби, сигурно се равнява на това, да оправи зъбите на един цел квартал. :hilezh: Вируса и той сигурно е поарчил колко за 2-3 излизания петък и събота вечер само. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе не разбирам много, но ми изглеждаше като на биела излезнала от блока! :zustimm:

А за парите ми е ясно, че няма евтин тунек! :unsure:

Май само на Шпека не му е ясно! :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя мотор 2,2,Т ще дойде много масов, в мобиле и карс бг има точно 6 бр. (РС2 и С2 изобщо нямам, а с4 и с6 са по две, три бройки), Голям избор на тия евридейки. :hilezh:

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И без да се обиждаме , но тия коли с 1,8т на запад вече струват колкото месечна карта за градския им транспорт! :hilezh: Чудно защо така им падат цените! :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Германия се продават 21 бр С2, 11 бр. РС2, 18 бр С4 и 51 бр С6. Има няма около 100 коли с 2,2 Т. Момчета пазете си евридейките, много скоро ще ви ги изкупят от музея и с парите ще си вземете по един напомпан тръц да се видите у кола. :hilezh:

ПП: Гледам и на Емо се задържаха С6-ците, защо така няма ли ценители?

И без да се обиждаме , но тия коли с 1,8т на запад вече струват колкото месечна карта за градския им транспорт!

И с парите за още една карта ги правиш 300 коня, как да не го обичаш това 1,8 т? :hilezh:

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1328342903' post='1751741']

Шпек, нали не очакваш да ти докладвам за всеки двигател, който се засилва с РС части? И петимата са активни членове във форума, никакъв проблем да се съберем на някоя сбирка.

Отделни теми не са пускани, защото липсват 99.9% от драмите на всички хипер тунингари. Купуваш, сглобяваш и даваш газ. Скучна работа.

А, между другото, за един от проектите има тема - първата в раздела http://audibg.com/fo...showtopic=49488 , само че после малко сменихме курса. И резултатът е 100 пъти по-добър.

Значи от поне 5 проекта в подфорума се оказа че няма нито един. Ама викаш то е по евтино да се прави петако ама тайно. Никой да не рАзбере.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...