Pav3l Публикувано 8 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 Единия вид, монтирани на S4 са тези:Другия вид са обикновените двойки на колело: И третия вид, пак двойки на колело: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 8 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2012 Говорим за обикновен афн, няма как да е с такива накладки. Все пак чакаме снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ravencho Публикувано 9 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 (Редактирано) Колега Bobu, накладките са ми точно тези, които съм заградил. По 4 на колело. За снимките не съм забравил нито съм се изметнал. И отпред и отзад са еднакви. Само че на задните са по 2 на колело. Редактирано 9 Февруари 2012 от ravencho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Имаш по четири на колело, от тези които си заградил или по четири на колело от тези, които са на снимката !? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Това не са ли задните накладки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Всички имаме много въпроси по "въпроса" !? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 (Редактирано) за да станат обаче тези апарати означава , че и шенкела е сменен или има ужасяваща самоделка!!а за да е сменен шенкела означава , че отиваш на по голям лагер , което означава , че и полуоските са от 6цилиндрово Ауди , обаче требе да се случи неква самоделка иначе не ги виждам тия полуоски как ше фитнат с вътрешните карета на 1.9тди скоростите.... така че без конкретни снимки на апаратите нема да стане!но под такива 15ки този апарат няма влизане! може некъв самоделен модел накладки или просто накладките да са се счупили Ромка, решението е много просто, минава на по-големите лагери, като ползва старите главини с набити втулки Обаче верно на 15ки абсурд да станат тези апарати С доста мъка и малко ЕТ стават на 16ки Редактирано 9 Февруари 2012 от gemballa.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ravencho Публикувано 9 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 (Редактирано) Колеги, прави сте за накладките на 100%. Обикновени са си. По две на колело. Както си е нормално. Грешката е моя. Заблудил сам се доста. Колегата Bobu за сега е с няколко бири напред. Редактирано 9 Февруари 2012 от ravencho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tmprary Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Тя и скоростта няма да излезе такава каква то казваш ма да видим в кой коментар . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PapoFF Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 ммм дето викаш... несполучливия проект на някой тунинг маста 2минути се смях. Благодаря ти! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ravencho Публикувано 9 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Тя и скоростта няма да излезе такава каква то казваш ма да видим в кой коментар .Ааа, тука назад няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Няма значение, всеки се обърква. Бъди здрав и карай внимателно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miro_A3 Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Темата мисля е изчерпана, 'щото от тук нататък ще преобладават "хранещите" коментари . Айде наздраве в т'ва хипер студено време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlaviBluTeam Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 [quote name='Bobu Понеже не вярваш, че има А4 с апарати HP2 утре в 9 часа ще кача снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 9 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2012 Не вярвам, че има АФН с 4 накладки на предно колело.И за конкретната бройка кола, обсъждана в темата, не вярвах, защото тоя апарат не влиза в 15-ка ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlaviBluTeam Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 Ето А4 с двубутални апарати с 312мм диск и 15ка джанта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 Как е направена тази интервенция? Какво е сменено? Спирачната помпа оригиналната ли е или и тя е сменена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 321мм двубутални в А4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 (Редактирано) Ето А4 с двубутални апарати с 312мм диск и 15ка джанта Браво, значи човешката фантазия, може да се справи с всичко Предполагам на магия влизатП.П. ААА чакай малко, ти си с фланци, затова сава номера!! Без фланци, на обикновена 15-ка, ще станат ли gemballa.bg, при тебе е ясно, ти си с големи джанти, никъв проблем да влезнат тия апарати там Редактирано 10 Февруари 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlaviBluTeam Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 (Редактирано) Зависи от ЕТ и от модела на джантата, но на ЕТ 30 няма проблеми.Сменени са само апаратите и диска, като апаратите са монтирани директно на шекела. Редактирано 10 Февруари 2012 от SlaviBluTeam Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 Добре а има ли по-голям ефект в спирането сега, защото някъде бях чел тук по форума, че при по големи дискове, и накладки се сменя и помпата за да навакса един вид по голямата площ на която се оказва спирачно въздействие и някви такива неща. Иначе тези апарати и дискове какви са? Марка и модел, оригинални за ауди ли са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 SlaviBluTeam, а тези, които колегата е показал, че Аудито му е с тях са с ЕТ45, затова ти казах, че не стават на тях такива апарати.Браво, добре се е получило при теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 10 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2012 ЕТ-то само по себе си не е достатъчно, широчината на джантата също играе. При 8J и ЕТ 45 , изнасянето е толкова колкото при 7J и ЕТ32 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 (Редактирано) 255 ? Ромка ти ще го стигнеш ли тоя АФН? Редактирано 16 Февруари 2012 от mishleto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване