Jump to content

Quattro странна миризма.


ilia2

Recommended Posts

Здравейте,

Няколко поредни дни, за да паркирам където искам, въртя гуми в снега и вървя напред назад 3-4 минути, след това като слезна от колата, и мирише доста гадно, нещо средно между запален съединител, накаладки или гума.

Няма пушек, на следващия ден миризмата я няма, колата си върви нормално, съединителя не превърта. Колата е Ауди А3 2002 1.8Т Quatro.

Въпросите са следните:

1. От къде според Вас идва тази миризма?

2. Нормално ли е да я има или това е някакъв проблем?

3. Като паркирам така дали това е вредно за колата?

4. Колата има ESP сматате ли, че в такава ситуация е по-добре да изключа ESP-то и защо?

Редактирано от ilia2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идва от накладките. В долната част на форума има раздел "техническа библиотека". Там има тема "как функционира куатро". Там е обяснено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм така сега в снеговете! От накладките е, аз по този начин махам излишния сняг от джантите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и от съединител да е, слабички са за куатро.

ESP-то отнема от мощността, като го изключиш, мисля, че ЕДЛ-а (електронния блокаж чрез спирачките) продължава да работи.

Хубаво е да се изключва при каране в дълбок сняг, защото точно когата, колата има инерция и се придвижда леко със силно въртене на гуми, ЕСП-то решава, че трябва да ти отнеме газта и те оставя на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм така сега в снеговете! От накладките е, аз по този начин махам излишния сняг от джантите :hilezh:

Я, пак обясни, какво точно правиш и какво се случва !? :gruebel:

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мирише на феродо:съединител и накладки,защото и двете действат при пробоксуване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в понеделника когато беше яко лед и при мен се размириса-покрай чистачките всичко беше в лед и вкарваше всички миризми в купето.после като разчистих леда се оправи...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен замериса на съединител 1-2 пъти и вчера вдигах макс 90 км а днес я закарах в сервиза едвам едвам на 2 и 3 скорост с макс 20-30 км.

Иначе форсирам двигателят без проблем на 5000 - 6000 оборота, да ама колата не върви :)

и ми казаха че съединителят ми "боксува".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато чакам да ми отговори, конкретно бай Диего, да ви питам: Вие какви коли карате и как ги карате, че да ви мирише на феродо !? :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз с много газ и правя слаломчета покрай закъсалите коли,горките хорица гледат така :blink: , а аз :respekt: ,как няма да мирише на феродо колата се движи с 30-40,на километража показва 80 и съединителя е нов.Още не мога да му се нарадвам,пък ако се наложи пак ще го сменя.И често сменям предавките,тогава е най силен аромата

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи или моето феродо е "свършИло" :hilezh: или карам по някакъв много странен начин, че не ми мирише... :unsure:

:)

Иначе, няма по-любимо от това, да задминеш некъв "летен", който се чуди кво точно да направи... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами със стария ми съединител изобщо не миришеше,имаше феродо,но беше опечен,този може би е нов и по ароматен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен мирише само като правя пергели.С всичката газ на 2-ра,и като се спра и мирише адски.

Иначе такива пързаляния градско,изпреварване с вратите и такива филми,не си спомням да ми е миришело.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8Т не е мощен мотор, 2.0 16V също...

Е !? :hilezh:

Ако беше на предно на асфалт щеше да мирише на гуми , при куатрото наасфалт или сняг с 1.8Т и 2.0 16V мирише на феродо.Твоята сигурно като тръгваш с повече газ може би мирише на гуми ама в купето не се усеща аромата,защото изчезваш бързо:P

Може би знаеш по - добре да боравиш с левия крак,затова не ти мирише.

Или по-внимателно

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ми се струва нормално при такива маневри да мирише на феродо, освен ако не ги правите на зверски полусъединители, при мен 1.8TQ A6 с ESP, ми е миришело на феродо само при стартове от 5-6к оборота от място, но при отъпкване на место в снега или при влизане и излизане от пряспа никога не е миришело, но пък каквото и да е стига да е свързано с дълбок сняг го правя на изключено ESP

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами както казаха по-нагоре може и от накладките да мирише на феродо.Аз нямам обяснение при мен защо се получава,аз съединител не използвам за пергели.Тръгвам 1-ва ,2-ра пускам съединителя,въртя волана докрая,давам цялата газ и тя почва да се върти около предните гуми.Като сляза мирише на феродо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки различно мение дава.

Не разбирам защо да мерише на наклатки.

Добре е да опиша също, че тези 3-4 минути когато паркирам през повечето време сам около 5000 оборота и здраво въртя гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...