jlekov Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 ,здравейтеОказа се че точно така трябва да се държи редуктора, просто предишния е бил скапан.... Та.... След интервенцията колата заспа, стана по пъргава и в моя случай падна разхода на12 градско Искам да благодаря на човека пуснал темата, спести ми ходенето по мъките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Март 2013 Доклад Share Публикувано 15 Март 2013 Бях сигурен, че ще е такъв резултата . Цецо бая се е потрудил и доста се е ровил за да си реши проблема и да направи това ръководство със снимки, евала за което ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 30 Март 2013 Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 Хубаво е да се има предвид, че ако се изпълни цялата процедура по "разтъргването" за томасето аляска, има голяма вероятност да не успява да поддържа температура на газовата фаза при по-хладно време. Това го споделя човек, правил процедурата на 100%. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 30 Март 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2013 (Редактирано) Възможно е само при допълнителното форсиране, защото се скъсява пътя за затопляне, но това само при Аляска, Артик е с допълнителен подгрев! Редактирано 31 Март 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 12 Април 2017 Доклад Share Публикувано 12 Април 2017 На 30.03.2013 г. at 22:28, cvetan83 написа: Страхотно тема. Как не съм я видял по-рано. Цецо,На какво кола е бил изпарител преди 5 години? Тези дни започвам процедурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 13 Април 2017 Доклад Share Публикувано 13 Април 2017 При мен беше на чипнато 1.8Т awt... И не смогваше. След разпробиването колата заспа на газ(от руския форум бях гледал) без никакви ядове докато не му се изпекоха мембраните. Тоя изпарител в стоков вариант е много зле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 13 Април 2017 Доклад Share Публикувано 13 Април 2017 И след разпробиване не е цвете, не подгрява както трябва газта и изпуска газ от вакума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 14 Април 2017 Доклад Share Публикувано 14 Април 2017 (Редактирано) Ансолютно точно само да добавя и че мени налягането Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 19 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 14 Април 2017 Доклад Share Публикувано 14 Април 2017 (Редактирано) Като добър компромис инвестицията в едно ловато от новата серия RGJ 3.2 (до 140kw) е в пъти по-добра от двете томасета - аляска и артик. С такъв редуктор храня доволно около 170hp. Редактирано 14 Април 2017 от Marian_Georgiev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Април 2017 Доклад Share Публикувано 14 Април 2017 Преди 22 часа, Marian_Georgiev написа: И след разпробиване не е цвете, не подгрява както трябва газта и изпуска газ от вакума. Какво е причината да изпуска газ от вакуума? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 14 Април 2017 Доклад Share Публикувано 14 Април 2017 Конструкцията. Самия клапан който е на мембраната с времето започва да пропуска и пълни вакуума с газ. От там се получава предърпване и давене на мотора. Някой го запушват с поялник, други му подсилват пружината, трети му подлагат ..... абе клуб ТНТМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване