Jump to content

Почистване, отпушване/ разпробиване на редуктор


Recommended Posts

,здравейте

Оказа се че точно така трябва да се държи редуктора, просто предишния е бил скапан....

Та.... След интервенцията колата заспа, стана по пъргава и в моя случай падна разхода на12 градско

Искам да благодаря на човека пуснал темата, спести ми ходенето по мъките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях сигурен, че ще е такъв резултата :). Цецо бая се е потрудил и доста се е ровил за да си реши проблема и да направи това ръководство със снимки, евала за което :gut:!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Хубаво е да се има предвид, че ако се изпълни цялата процедура по "разтъргването" за томасето аляска, има голяма вероятност да не успява да поддържа температура на газовата фаза при по-хладно време. Това го споделя човек, правил процедурата на 100%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Възможно е само при допълнителното форсиране, защото се скъсява пътя за затопляне, но това само при Аляска, Артик е с допълнителен подгрев!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...
На 30.03.2013 г. at 22:28, cvetan83 написа:

 

Страхотно тема. Как не съм я видял по-рано. Цецо,На какво кола е бил изпарител преди 5 години? Тези дни започвам процедурата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше на чипнато 1.8Т awt... И не смогваше. След разпробиването колата заспа на газ(от руския форум бях гледал) без никакви ядове докато не му се изпекоха мембраните. Тоя изпарител в стоков вариант е много зле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ансолютно точно само да добавя и че мени налягането

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като добър компромис инвестицията в едно ловато от новата серия RGJ 3.2 (до 140kw) е в пъти по-добра от двете томасета - аляска и артик. С такъв редуктор храня доволно около 170hp. 

Редактирано от Marian_Georgiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, Marian_Georgiev написа:

И след разпробиване не е цвете, не подгрява както трябва газта и изпуска газ от вакума. 

Какво е причината да изпуска газ от вакуума?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конструкцията.

Самия клапан който е на мембраната с времето започва да пропуска и пълни вакуума с газ. От там се получава предърпване и давене на мотора. Някой го запушват с поялник, други му подсилват пружината, трети му подлагат ..... абе клуб ТНТМ :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...