Jump to content

Въпрос за една джаджа - рециркулационен клапан.


Vik0

Recommended Posts

Здравейте колеги прикачвам снимка към публикацията , на която съм снимал въпросната джаджа за която в сервизи ми твърдят, че е клапана за обратното гориво , таа има един мущук на снимката който се вижда ясно в него предполагам трябва да има нещо да влиза ?!?!!? по сервизи питам не било важно това незнам си какво, но никакъв конкректен отговор до сега не съм получил ? Благодарско предварително ! :)

post-62631-0-93858500-1330505787_thumb.j

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега както съм написал така ми казаха по сервизи аз съм лаик, но понеже на мен по скоро ми изглежда някаква джаджа за въздух нещо, за това питам какво е това проблем ли е , че в мощука го няма маркучето дето трябва да влиза .... за какво става въпрос като цяло , или кажете при кой във Варна да отида от форума дет няма да ме излъже :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

· Вакуумен регулатор – той е предназначен да изменя момента на подаване на искра в зависимост от натоварването на двигателя. Вакуумният регулатор дава закъснение в запалването при голямо натоварване на двигателя и изпреварване – при малко натоварване в границите от 0? – 16?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

· Вакуумен регулатор – той е предназначен да изменя момента на подаване на искра в зависимост от натоварването на двигателя. Вакуумният регулатор дава закъснение в запалването при голямо натоварване на двигателя и изпреварване – при малко натоварване в границите от 0? – 16?

Братле това май е мотор ТДИ и нещо отиваш в грешна посока ,а!!!! :rotcol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е клапан на системата за рециркулация на отработените газове - номер 1

4463244N.jpg

и маркучето се вижда кое е. При теб явно е паднало или някой е правил нещо и е забравил да го сложи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

· Вакуумен регулатор – той е предназначен да изменя момента на подаване на искра в зависимост от натоварването на двигателя. Вакуумният регулатор дава закъснение в запалването при голямо натоварване на двигателя и изпреварване – при малко натоварване в границите от 0? – 16?

Тия неща ги имаше на колите преди двадесеттина години :D

Тука става въпрос за дизел и това както е написал колегата е ЕГР клапан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мерси за отговорите, но така и така не разбрах проблем ли е , че това маркуче не си е на мястото , аа иначе гледах няма го никъде за да го сложа .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...