Jump to content

Мисля да си купя Audi, та разпитвам.


Recommended Posts

Здравейте,

Току що се регистрирах. Четох много преди да питам (имате страхотен форум).

Та разглеждам възможните варианти за покупка на Ауди.

Возил съм се само на Audi 80 B4 (май това трябва да е). Адски много ме изуми возията и обезшумяването. Дупките минаваха много по-леко с тия 16ки.

Това и един приятел ме доведоха в тоя форум.

От това, което прочетох и от получените съвети си харесах Ауди А4 1.8Т куатро.

Първо, какво търся аз от колата:

а) търся повече мощ. (досега съм карал 75 коня - това ми е малко)

б) предпочитам да ме вози комфортно извънградско.

в) искам главно кола, която ми пълни душата, за сметка на по-висока цена и по-големи разходи.

Двигател:

а) Дълго време ми се искаше дизел (мощ на ниски обороти, по-евтино ми се струваше, по-дълголетен двигател), но нафтата в БГ и мненията на повечето от вас ме отказаха.

б) По-високите такси (при внасяне и годишни) ме карат да мисля за до 1.8.

в) Турбо. Тук много се споменава 1.8T, явно има защо.

г) Иска ми се да е куатро, всички разправят, че куатрото е различно като усещане. Не съм се качвал не знам.

Екстри:

а) бих искал като екстри поне климатик (супер ако има и климатроник)

б) пълен ел. пакет.

в) много ще се зарадвам на шебедах например.

г) готов съм да дам повече пари за всякакви допълнителни глезотии

Купе:

а) седан. за мен единствените красиви комбита са Ауди, но аз нямам нужда от такова.

а) А4, А6 ми е голямо. За А3 не знам, много е красиво.

Къде ще карам:

а) Градско: до работа, имам място за паркиране.

б) За сега не карам много извън градско, последната година съм направил към 18хил. километра. Много фактори ме карат да мисля, че следващите години няма да е толкова малко. Иска ми се да пообиколя някои близки държави с кола.

С две думи шофирането ми е страст (просто шофирането, не състезателни изпълнения).

Ще се радвам на помощ от ваша страна.

Пари:

Мисля си, че с продажбата на моята кола ще събера до към 10 000 лева на куп. Мога да си взема 5 000 лв. заем, но около тази сума ми е тавана на възможностите.

Дано не съм ви отегчил и съм задал въпроса си достатъчно ясно.

Поздрави и благодаря предварително за отговорите.

Редактирано от raz0r
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

Колко харчи тоя "дзвер" ?

Парите малко ли са за 1.8Т ?

За Ауди 80 В4: моя приятел за 2.0 даде 5 000 лв. Мислех, че за 15 хил. може нещо повече.

Редактирано от raz0r
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата не опират само до първоначалните средства. По-новите модели като А4 или А6 могат да се намерят и за около 9 бонбончета. Въпросът е по-нататъшната поддръжка колко струва, какво годишно каско се плаща и т.н. Освен това трудно ще намериш добре гледана В4-ка от 94-та, примерно, с климатроник, шибедах за пет хиляди. Ако пък искаш и хубави джанти, музика в добавка, цената бързо може да стигне 10,000 лв. А и ще имаш паричен резерв за части, консумативи, евентуално някакви други глезотийки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата не опират само до първоначалните средства. По-новите модели като А4 или А6 могат да се намерят и за около 9 бонбончета. Въпросът е по-нататъшната поддръжка колко струва, какво годишно каско се плаща и т.н. Освен това трудно ще намериш добре гледана В4-ка от 94-та, примерно, с климатроник, шибедах за пет хиляди. Ако пък искаш и хубави джанти, музика в добавка, цената бързо може да стигне 10,000 лв. А и ще имаш паричен резерв за части, консумативи, евентуално някакви други глезотийки.

абе с две думи с тея пари можеш да направиш евентуално една Б4-ка слънце B)

Редактирано от AuDi_RuLzz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнение че за 15К лева можеш да си вземеш читава А4 1,8Т. До скоро карах такава без турбо, с чип тунинг обаче и си вървеше много добре колата пък и возията е много добра . Абе с две думи , B) скачаи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Освен това трудно ще намериш добре гледана В4-ка от 94-та, примерно, с климатроник, шибедах за пет хиляди. Ако пък искаш и хубави джанти, музика в добавка, цената бързо може да стигне 10,000 лв. ...

Колата на моя приятел няма климатик, нито шибедах.

Като говорим за покупката говорим за 10 - 15 хил. лева само за колата. После колко ще дам зависи колко ще мога да отделя от заплатата.

В разни други теми говорите, че 1.8Т гори доста по-малко от 12 - 15 л/100км. Особено ако не се натиска много. Ако се натиска спор няма. Излитаме на високо в разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се натиска спор няма.

докато и се нарадваш ще има доста моменти на настъпване? така ли е?твой избор,но аз бих се спрял на варианта Б4-всички екстри и парички с който да я поглезя B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под 13-14 градско няма опция да свалиш, според мен. B)

1.8 Т е невероятен двигател, но щом имаш такава финансова бариера, и според мен няма да можеш да вземеш хубава кола!

Но пък и В4 не бих гледал на твое място - вече са много стари и морлано остаряли.

Ако не те притеснява разхода и сериозните средства за поддръжка, огледай се за 1.8 Т или 1.8 20V (той е и с малко по-приемлив разход). Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Тоест турбото вкарва допълнително разход на гориво?

1.8 гори много по-малко от 1.8Т?

Колко струва читава 1.8Т куатро с екстри?

Редактирано от raz0r
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е супер! Мятай се. Имай в предвид обаче, че трябва да си подготвиш минимум 2000 за обслужване и каско след като я купиш. И това в случай, че всичко и е на 6. Двигатела с турбото е по-добрия избор. От 0 до 100 развива за 8,5 сек, което си е супер за това купе B) Градско обаче под 12 не може да падне разхода, а извънградко е около 8. Единственото по-слабо място и е окачването. Има 8 носача отпред и средно за около 40000 по софийските улици заминават. А за куатрото 10х, нищо че лапа повечко, заслужава си :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко струва читава 1.8Т куатро с екстри?

"Читавите" седани стартират от 12000 по мое мнение. Това, че не щеш авант е дорбе в твоя случай, щото са малко по скъпички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм за А4 стига да ни ти дойде малко нависоко летвата,предвид,че си даваш всички пари плюс заем,а после ако изкочи нещо ще разчиташ само на заплата и ще чакаш края на месеца и заема и.....!Но това разбира се си е лично твое решение!Според мен по-добре си вземи Авант!Иначе напълно съм съгласен с колегата Gercho :) Защо не поогледаш А6-те в мобилето?Майсторите казват,че подръжката е по-евтина от на А4(поне за ходова част съм сигурен-тъй като ги няма алуминиевите насачи)Бензиновите са по около 10000 и мисля,че ще ти останат пари да я обслужиш и поглезиш B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та за 1.8Т мотора,имам опит около 3к км с тая кола от както и взех. При мен градското е различно от колкото в сф...но повече от 10 до сега не е горила,когато си бачка климатроника...Които ме е виждал как карам,знае че ме пери съчмата... и пак не лови повече от 10....на магистралата при 130 на 5-та ...с климатроник 8. Направо много съм учуден от тоя мотор,какъв голям вървеж има и какъв малък разход дава. За частите гърбят много. Платих 96$ за смяна на маслото в центъра на Ауди :)

Това е според мен колата,прилично бърза и икономична за конете си.

Имам и под ръка един Олдсмобил Делта 88 ...3.8 V6 150 коня.....14 на магистрала B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втория вариант е да вземе атмосферно 1.8 и да си кара и се кефи. Моторетката е 125 к.с. и си е направо прилично предложение. Доколкото знам и него го има във вариант 4х4.

Май няма 1.8 атмосферен с quattro. Аз много искам quattro + мощност + нормални разходи, което за бензинов двигател на Ауди май е невъзможно. Идеалната комбинация за мен би била точно атмосферния 1.8 с quattro - хем ще гори по-малко, хем поддръжката е по-евтина, хем и газ може да му се сложи. Аз съм с такъв двигател и с обикновена газова (не е инжекцион) и съм изключително доволен. Много, ама много искам quattro и точно сега е моментът някой по-учен да каже дали има модел quattro с 1.8 (125hp).

Друг вариант за quattro - дизел. Дизелите 1.9 обаче са леко спънати, а 2.5 вече си е сериозен разход по поддръжка, а и мненията за него са малко противоречиви. Като го комбинираш с невероятната ни нафта, става отново скъпо удоволствие да караш мощно quattro.

Изобщо, много ме е яд, че quattro е малко недостъпна екстра при А4:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има модел 1.8 с Quattro. Даже има и хора от форума с такъв мотор.Моя Приятел Joret0 е с такава кола. Карал съм я доста добре върви.

А за тоя мотор,аз предпочитам газов инжекцион B) ама си е мое мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, ама здраво го наплашихте човека - че 15К са си предостатъчно за 1.8Т 4х4 - да не говорим, че за тези пари ще вземе 1.9тди 110к.с. в перфектно състояние и ще му гори... 6/100. Как стана така, че за Б4 ще му хлътнат 15К? B) Че аз в края на 2005 продадох 1.9тди 97г. в перфектно състояние за по-малко пари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, ама здраво го наплашихте човека - че 15К са си предостатъчно за 1.8Т 4х4 - да не говорим, че за тези пари ще вземе 1.9тди 110к.с. в перфектно състояние и ще му гори... 6/100. Как стана така, че за Б4 ще му хлътнат 15К? :) Че аз в края на 2005 продадох 1.9тди 97г. в перфектно състояние за по-малко пари

брат специално за Б4-ката имахме предвид че за по малко ще я вземе и за останалите пари може да си я поглези,не сме го наплашили,просто казваме реалноста-А4 1.8Т лесно ще намери за 9000-10000,и като смени половината консумативи,и тук таме някаде да се е разтропало и недай си боже турбото или нещо по мотора да е заминало става дявол на магаре B)

Редактирано от AuDi_RuLzz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карах до скоро пасат 99г. 1.8 20V - купен преди година за 13500лв.от софия на 103000км(реални)- перфектна кола с много добър мотор. разхода - градско 10-12/100км, извънградско към 8/100 с вкл.климатроник.(единствения и недостатък беше че я гътнах в едно дере) B)

така че колега огледай и пасатите- пък каквото излезе по читаво.

PS: НО, каското и обслужването наистина са МИНИМУМ 1500лв.

Редактирано от taf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НО, каското и обслужването наистина са МИНИМУМ 1500лв.

въпреки че не съм от най компетентните се си мисля че 1500лв. няма да го оправят за каско и обслужване B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпреки че не съм от най компетентните се си мисля че 1500лв. няма да го оправят за каско и обслужване  :)

в моя случай-600лв. каско (6 месечна вноска в алианц) +750лв. 3 ремъка , 2 ролки, синт.масло, антифриз, маншони карета, гарнитура на капака на клапаните, 3 филтъра.

но ако се сменят и гуми наистина няма да стигнат дори 2000лв. B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложи и накладки и дискове...

Но всичко си зависи на каква кола ще попаднеш. Като гледам А4 1.8Т може да се намери за по 4000 евро...ама после колко пари ще се дадът още е бойа работа....винаги го има тоя риск,особено с колите втора ръка. Може да е перфектна...може и как колегите казваха преди..Стар автомобил на цената на нов.

но както в моя случаи може да се случи и на добра кола. Имам даже и оригиналната касетка с музика на Ауди за касетофона. Да не говоря за вс книжки и т.н. Има и педантични хора,ама има и марлячи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...