Jump to content

Мисля да си купя Audi, та разпитвам.


Recommended Posts

За 15К ще се класира със сигурност за 1,8ТQ - въпроса е, ако се подгонят други екстри - S-line пакети, спортни окачвания, тузарски джанти и т.н.

Но мисля, че последващата сума на разходите + 5к кредит за погасяване малко ще поозорят младежа, но той си знае..

А Б4 за 15к - наистина е малко много..

А ако не си съзтезател и не държиш на А4, бих ти препоръчал А6 (С4) - като моя кораб B) - поне окачванто е поне 3 пъти по-евтино (а и по-здраво)

Возията и стойката на пътя са съвсем различни, а при 1 500 км. на месец преход (както си дал), съвсем успешно може да храниш всеки бензинов мотор. А и на това купе се монтира и 1,8 20V (същия като в А4), който може би е най-добрия вариант в твоя случай..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте,

Бях останал с впечатлението (гледайки мобиле.бг и по приказки на приятели с А4ки), че мога спокойно за 10-12 хил. лева да купя читава А4ка 1.8Т куатро и с останалото да поема началния шок закупуването на нова кола.

Четейки форума ми се стори, че и поддръжката не е златна.

Явно не съм бил много в час.

15к явно не стигат.

Много благодаря за инфото, помогнахте адски много.

Поздрави, много як форум между другото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не забравяме, че каското може да се плати и на вноски..

15к според мен стигнат, друг е въпроса, че е с кредит.

Моят съвет е да отидеш на 1.8 без Т. Парите ще са ти точно и кредитът ще е малко и ще можеш да я разходиш до морето. А4 е страхотна кола и ще си супер доволен :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет е да отидеш на 1.8 без Т. Парите ще са ти точно и кредитът ще е малко и ще можеш да я разходиш до морето.

Бях останал с впечатлението, че 1.8Т харчи по-малко от 1.8, защото била по-висша технология.

Каква е разликата в разхода, толкова много повече ли харчи Т-то накрая?

Каква е разликата в цената на 1.8Т и 1.8?

Каква е разликата във вървежа на двата автомобила?

Говорим за куатро и в двата случая нали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сто различни мнения чета тука. искам да поясня някои неща.

- а4 горяла 10 градско - ми то в по книжка и дават 12, как на вас ви гори 10 не знам. ако вземеш а4 - не си мисли за по-малко от 12-13/100. за извънградско - около 8. това е реалността а и хората си го дават по каталог, явно има защо.

- а4 1.8 куатро има и е перфектен избор, защото избягваш разходите по турбото. но се намират малко трудно. още по-трудно с разните екстри, които искаш. но може да потърсиш, знае ли човек. аз имам 125 кс мотор и съм доволен, а ти каза че не си 'спортист'.

- за 15 к въобще не му предлагайте разни б4-ки. не може да се говори за сравнение с а4, колите са различни класи и возията им е различна. взимай твърдо а4. парите стигат.

- допълнителните разходи са минимум 2000 лв. разни от 1000 до 1500 не стигат. направи си застраховка в булинс (около 800-900 лв + евентуално 150-200 за аларма) и забравяш за проблеми.

- дизел е ок, но в бг са на доста километри, така че сам прецени. аз лично избрах бензин, разхода не ми е проблем и си я карам всеки ден. ако и при теб е така, не му мисли. реално около 96 г. колата (бензин) трябва да е на около 190-200 хкм реални.

>> Бях останал с впечатлението, че 1.8Т харчи по-малко от 1.8

по книжка му дават с около 0,3-0,5 л по-малко да харчи, но пак си е около 12. куатрото пък качва с около 0,5 л/100.

Редактирано от Dako
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

>> ...защото била по-висша технология.

хехе тука магия няма. турбото дава максимален въртящ момент от 1800 оборота + дига малко конете и това ти спестява от разхода на гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- за 15 к въобще не му предлагайте разни б4-ки. не може да се говори за сравнение с а4, колите са различни класи и возията им е различна. взимай твърдо а4. парите стигат.

...

реално около 96 г. колата (бензин) трябва да е на около 190-200 хкм реални.

Dako, първо никой не му предлага В4-ка за тези пари. Лично мое виждане е, че човек не е хубаво да дава максималната сума пари, с която разполага за кола. Винаги трябва да има резерв за непредвидени ситуации. Хайде, тогава да поговорим за цената на една ревизия на предното окачване на А4-ка в сравнение с В4-ка B) А по нашите пътища това ще е неизбежно рано или късно.

Второ, това с реалните километри трябва вече да си го избием от главите. Тази година на производство и 200 к реални е възможно, но при една от десет или петнайсет коли. Повечето са доста над 250 к даже. Да не говорим, че има и такива с по над 400 - 450 к километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са разходите по турбото? Явно не са в разхода на гориво.

През цялото време си говорим за куатро нали?

А какво добавя (като парична тежест за ремонти и първоначална цена) куатрото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизелите 1.9 хич не са спънати, напротив, не отстъпват на 1.8 бензин на VW Голф, пък и са същите (или повече) магарета.

Относно това, което може да се направи до 15к - А4 е добър вариант, моята се върза къмто 13.5к , като съм сменил първоначално и задните амортисьори освен всичкия консуматив, пък и каско направих. Дизела е много благ вариант, на мен ми гори 8 градско (по книга е 7.8 - автоматик е) , което си е 14лв/100км по днешна цена на нафтата. С ръчни скорости удряш 7 градско, а извънградско дават 4.5 при 90км/ч. Това за 1.3 тона седан мисля е перфектен разход.

Редактирано от galaboff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, обади се на Насти или Deliveryman да ти намерят кола и това е.

Ако искаш А3 имам една такава 1997 лето 1,6 мотор 101 к.с.

По мое мнение обаче А4 е много по-добра но и поддръжката по нашите ,,пътища,, ще ти е по-солена с тия алуминиеви носачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

анати, за 15 хлв спокойто се купува а4, разбира се няма да вземе тази на по 450 хкм. ако говорим що годе нормално каране на към 200 хкм ще да е 10 г кола. а че на всеки 2-3 г може да дава към 900 лв за цялостен ремонт на предно окаване, предполагам ще може да си го позволи, щом иска да си купи такава кола и има тези пари сега. всяко нещо си има цена, но да дадеш 15 хлв за модел спрян преди 10 г не си заслужава според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш мен, си взимаш 1,8Т Квадро. Колкото повече, толкова повече. Почнеш ли да мислиш, ама това толкова, ама онова онолкова, не си за тази кола. Ако преценяваш колата по разходите за ремонт, си купи хубави обувки и си ок. Ако имаш съмнения в това което ти казвам, ела на следващата сбирка, ще ти дам да покараш 1.8Т, после вземи и една 90-ка, 80-ка и сам направи разлика. А ако дойде и колегата Спуки или СЛАФ, да пробваш и 1.8Т Квадро и тогава си направи извода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Никога не съм си мислил, че ще мина без ремонти, макар че досега на сегашната ми кола квото се е счупило си го счупих сам (купих я над средната за този модел автомобили - което доказва тезата ви за първоначалната вноска).

>>Хихихи чекай да цитирам един форумец спец по духалките :bia:B):D "Духалката гори масло та се къса" :P Сори ма не се сдържах! Ми ревизия на турбината ще се наложи. Евентуално де може и да е в ред. QUATTRO ми имаш още едно предно окачване отзад. Втулки на носачите тампончета и въобще всичко дето се сетиш требва да се види. А да и висящия лагер на кардана. Щото тая екстра има навика да си ебева мамата по некога. Като преглътнеш всичко това и си добре дошъл на борда!

Можеш ли да ми кажеш приблизително колко струва всяко от тези неща?

Доколкото разбирам най-големият проблем на турбото и куатрото са възможните проблеми (нито качват разхода кой знае колко, нито вдигат цената значително), просто се ремонтират скъпо. Поне това ми се изясни.

Моите разсъждения са такива: ако ще е Ауди, нека поне има нужните характеристики (турбо, куатро) и аксесоари (всякакви джунджурии). Все пак си търся кола за душата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

>>Пич, обади се на Насти или Deliveryman да ти намерят кола и това е.

Ако искаш А3 имам една такава 1997 лето 1,6 мотор 101 к.с.

По мое мнение обаче А4 е много по-добра но и поддръжката по нашите ,,пътища,, ще ти е по-солена с тия алуминиеви носачи.

А3 като визия ми харесва адски много. Просто е невероятна красавица.

Но според скромното ми мнение на дълъг път се возиш добре само в малко по-голяма кола. Тук на прав път ли съм?

Ремонтни разходи на А3 сравнимо по-ниски ли са или са подобни с тези на А4 (при сравним двигател)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

>>Ако питаш мен, си взимаш 1,8Т Квадро. Колкото повече, толкова повече. Почнеш ли да мислиш, ама това толкова, ама онова онолкова, не си за тази кола. Ако преценяваш колата по разходите за ремонт, си купи хубави обувки и си ок. Ако имаш съмнения в това което ти казвам, ела на следващата сбирка, ще ти дам да покараш 1.8Т, после вземи и една 90-ка, 80-ка и сам направи разлика. А ако дойде и колегата Спуки или СЛАФ, да пробваш и 1.8Т Квадро и тогава си направи извода.

Да, имам един приятел, който идва, ще го накарам да ми се обади и да дойда. Все пак впечатлението е най-важното.

Благодаря ти, ще се радвам да седна зад волана пък било и само за 20 метра.

Харесва ми мисленето ти. Аз също мисля така.

Просто искам да придобия общ поглед пък бил той и плитък за нещата.

Не искам да купувам кола като миналия път: на сляпо без да имам идея. Колата се оказа божествена (нищо не съм поправял, което да не съм счупил), но ми беше слаб двигателя и се оказа, че имам афинитет към по-различни автомобили.

Леле, това ми е третото мнение подред, дано не досаждам с глупости.

Редактирано от raz0r
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

>>Пич слушай сега! Обаждай се на Nasti и виж дали нема да измисли нещо подходящо за тебе! Ако не Deliveryman-а ще измисли нещо също подходящо! Какво да ти кажа? Ми аз в момента се занимавам с купе quattro просто щото исках да карам такова! Дреме ми колко пари ще дам по него. Има хора тука дето паметник требва да им вдигнат!!!! Като почнеш от V6 големия КОКО 100 С4 , д-р AUDIMANIA и Вездесъщия М всички общо взето дават акъл и чаркове според въжможности и техното си разбиране. А аз сбирам сглобявам и ...... съм под кривата круша! И Nasti и Deliverymen ще ти намерят кола читава и до паретата дето си обявил! Ако се плашех от ремонти и възстановяване още да подсмърчам и SLAF и Васил Величков да ми обясняват как става магия та наречена TURBO! Стига мислил излишно и да пълниме темата с лични разсъждения и ........... Обаждай се на двамата и ДОБРЕ ДОШЪЛ В ОТБОРА!!!!!!

Аз нямам гараж с канал и не мога сам да си сменя нещо. Това ми е главния проблем. Парите за новия чарк не са най-големия проблем.

За това предпочитам 2 ремонта годишно по 1000 лева, вместо 20 такви по 100 лева.

Редактирано от raz0r
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммммммммм, темата е интересна бих казъл, първо хубавите неща ще кажа

колата е супер готина, върви яко и зиме и лете, просто 4*4 си е маниакална работа и заедно с турбината е здраво бегачка. Когато си я е купувал италианеца или немеца твойта бъдеща кола мога да ти гарантирам че се е празнил от кеф, щото като нови тия коли са просто перфектни. сега има едно "НО", бате кола в българия ако не е купена от вносителя и да я вземеш ти от първия купувач и в сервиза да ти кажат че е влизала само там и никъде другаде, не е работа.

Просто 1.8Т много рядко е без проблемация щото е много капризна според мен.

Първо маслото трябва да е възможно най скъпото и отговарящо на VW 505 ЕДИ КОЛКО СИ, второ филтри маслени магистрали и прочие трябва да се поддържат в перфектен вид, турбината трябва да се охлажда след всяко по яко ръчкане и така. куатрото както каза малкиячервен има сума ти тампони и лагери за преебаване. Ще ти изброя горе долу кое колко съм похарчил за да имаш бегла идея /без труда/.

Дискове и спирачки предни 300 лева грубо

съединител феродо лагер притискател 300 лева

маслена помпа 150 лева

кит ангренаж 500 лева

16 тампона задни носачи 400 лева

свещи 100 лева

турбина от 1200 без ддс

маслена магистрала до турбината 120 лева

смяна масло и 4 филтъра 150 лева

това се сещам горе долу.

Разхода ми варира в зависи от 9 извънграда до 18 в града според начин на каране, пробег и прочие.

Колата е супер машина но изисква сериозна поддръжка и доста инвестиции.

Редактирано от SLAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам кво и харесвате на тая А3 но за мене е сакато Ауди. Аз го купих за жена ми и колкото пъти седна в него се дразня що ме домързя да си изкарам А4-ката от гаража<_<

Що се касае до поддръжка на окачването да, много-по евтина е щото е като B4 a A4 e с алунимиеви носачи.

Мотора не знам, карам 1,8Т и не ми създава ядове, в града около 10/100 при спокойно каране, на магистралата съм стигал до 6,4/100 със скорост около 120-130 км/ч но може би защото е по-нова, сигурно са й пипнали я газоразпределение, я компютър в сравнение със старата А4.

В събота минах по моста на Цариградско над Горубляне с А3-ката на жената с с около 120 км/ч. Място което минавам всяка Божа сутрин с А4-ката и си влизам както с моята в кривата. Леле тая А3-като почна да се люлее настрани, да подскача и да се опитва да ме изнесе извън моста не е истина, а окачването й е перфектно заедно с амортесьорите.

Ти сам си направи сметката дали си струва А3 която е на цената на А4 въпреки че е по-нисък клас, да не говорим че вътре е по-шумна от А4:)

Голямата кола си е голяма кола:D

Аз А3 не бих си взел а и не ми харесва, лично мое мнение:P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммммммммм, темата е интересна бих казъл, първо хубавите неща ще кажа

колата е супер готина, върви яко и зиме и лете, просто 4*4 си е маниакална работа и заедно с турбината е здраво бегачка. Когато си я е купувал италианеца или немеца твойта бъдеща кола мога да ти гарантирам че се е празнил от кеф, щото като нови тия коли са просто перфектни. сега има едно "НО", бате кола в българия ако не е купена от вносителя и да я вземеш ти от първия купувач и в сервиза да ти кажат че е влизала само там и никъде другаде, не е работа.

Просто 1.8Т много рядко е без проблемация щото е много капризна според мен.

Първо маслото трябва да е възможно най скъпото и отговарящо на VW 505 ЕДИ КОЛКО СИ, второ филтри маслени магистрали и прочие трябва да се поддържат в перфектен вид, турбината трябва да се охлажда след всяко по яко ръчкане и така. куатрото както каза малкиячервен има сума ти тампони и лагери за преебаване. Ще ти изброя горе долу кое колко съм похарчил за да имаш бегла идея /без труда/.

Дискове и спирачки предни 300 лева грубо

съединител феродо лагер притискател 300 лева

маслена помпа 150 лева

кит ангренаж 500 лева

16 тампона задни носачи 400 лева

свещи 100 лева

турбина от 1200 без ддс

маслена магистрала до турбината 120 лева

смяна масло и 4 филтъра 150 лева

това се сещам горе долу.

Разхода ми варира в зависи от 9 извънграда до 18 в града според начин на каране, пробег и прочие.

Колата е супер машина но изисква сериозна поддръжка и доста инвестиции.

Здрасти,

Може би трябва да се кача, за сега само съм слушал.

Ще дойда на сбирка, кога е следващата.

Цените за ремонти са стряскащи. Твоите за какъв период от време са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти,

Може би трябва да се кача, за сега само съм слушал.

Ще дойда на сбирка, кога е следващата.

Цените за ремонти са стряскащи. Твоите за какъв период от време са?

ами на следващата среща заповядай

мойте са за 10 месеца тия неща правени :D ама аз съм малко луд на темата <_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте бре, вие това турбо, го изкарахте егати и боклука, па това, че някой е случил на калпава кола, не означава, че колата по принцип е скапана. На когото и да кажа, от разбиращите, каква ми е колата, всеки казва, ако се поддържа правилно, подчертавам правилнно, не да и се правят свирки всеки ден, мотора е вечен. Има толкова запас в него, че трябва да си голям кърък да я прецакаш.

А окачването си е скъпо, но си заслужава.

Бат СЛАФ, що не я продадеш твойта, като е такъв "боклук", ааааааааа :D<_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакайте бре, вие това турбо, го изкарахте егати и боклука, па това, че някой е случил на калпава кола, не означава, че колата по принцип е скапана. На когото и да кажа, от разбиращите, каква ми е колата, всеки казва, ако се поддържа правилно, подчертавам правилнно, не да и се правят свирки всеки ден, мотора е вечен. Има толкова запас в него, че трябва да си голям кърък да я прецакаш.

А окачването си е скъпо, но си заслужава.

Бат СЛАФ, що не я продадеш твойта, като е такъв "боклук", ааааааааа <_<:D

ми дай 15 000 и е твоя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

......

Бат Васко, аз говоря за турбината, не за колата. С или без турбина, предницата е все същата и другите детайли са пак същите. Аз визирах качествата на турбината.

ми дай 15 000 и е твоя

15 000 какво.... <_<:D:P

...като те дразни толква, това гадно 1.8ТК и само у разходите те завлича, бутни го в Искъра.... :D:D:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

raz0r тормози бат SLAF да ти го продаде - виждаш че е навит <_<

Па и неговото е убаво - S line пакет, па и турбинката е сменял, дет се вика тва са си 1000 лева инвестиция дето няма да я правиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...