vladimir georgiev Публикувано 13 Март 2012 Доклад Share Публикувано 13 Март 2012 първо свваляме фара и нагряваме стъклото с пистолет с горещ въздух където е залепено ,след като го разлепиме облепяме лупата ,мигача и секцията за дългите и пръскаме с мат за висока температура и след това зглобяваме по обратния ред като нагряваме основата където има останало лепило и притискаме стъклото докато истине за да залепне и след това се наслаждаваме на новата визия на колата и си отваряме една биричкаето разликата левия е нормален потъмнен само с фолио а десният и отвътре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir georgiev Публикувано 13 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2012 ето как станаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir georgiev Публикувано 14 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2012 ето как станаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 14 Март 2012 Доклад Share Публикувано 14 Март 2012 (Редактирано) много добре колега! Бравос, и аз съм го намислил това, но си мислех да остане все пак някаква ивица хром на лупата, че така съвсем все едно я няма Редактирано 14 Март 2012 от DoH_KuXoT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xsport Публикувано 15 Март 2012 Доклад Share Публикувано 15 Март 2012 Поздравления за труда колега но лично на мен не ми допада Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чарли Публикувано 28 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2013 За кво се тормозиш да наливаш пари във този мотор...Със всяка година конете и падат...Колкото до фаровете поне добре става мисля,че ще стане още по добре след като лъснеш и малко самите фарове(пластмаски,малко паста,почистване и стават огледални). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir georgiev Публикувано 6 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2013 За кво се тормозиш да наливаш пари във този мотор...Със всяка година конете и падат...Колкото до фаровете поне добре става мисля,че ще стане още по добре след като лъснеш и малко самите фарове(пластмаски,малко паста,почистване и стават огледални).:blink:/>:hilezh:/>За кво се тормозиш да наливаш пари във този мотор...Със всяка година конете и падат...Колкото до фаровете поне добре става мисля,че ще стане още по добре след като лъснеш и малко самите фарове(пластмаски,малко паста,почистване и стават огледални).:blink:/>:hilezh:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 7 Април 2013 Доклад Share Публикувано 7 Април 2013 За кво се тормозиш да наливаш пари във този мотор...Със всяка година конете и падат...На твойте колко паднаха ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чарли Публикувано 7 Април 2013 Доклад Share Публикувано 7 Април 2013 Казах го образно не,че конете наистина и падат със всяка година.Имах предвит,че с изминаването на годините колата започва да се тормози повече,мъчи се и съответно става по бавна.Един вид да речем колата е 98-ма и е 125 коня,след 12 години ще е 60,70 реални,орбазно казано.За какво се хващате и на най малкото нещо,ако осмислите какво съм казал по горе ще прозрете под-контекста в изречението-блялалала... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir georgiev Публикувано 7 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2013 Казах го образно не,че конете наистина и падат със всяка година.Имах предвит,че с изминаването на годините колата започва да се тормози повече,мъчи се и съответно става по бавна.Един вид да речем колата е 98-ма и е 125 коня,след 12 години ще е 60,70 реални,орбазно казано.За какво се хващате и на най малкото нещо,ако осмислите какво съм казал по горе ще прозрете под-контекста в изречението-блялалала...като няма какво да кажеш поне не ми спами темата колега а за конете може да я замериме по твоита логика след 20 години няма да са останали коне под капака ако не се подаржа и пази една кола и за 1година може да се сасипе :zustimm:/>:flehan:/>:bia:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 8 Април 2013 Доклад Share Публикувано 8 Април 2013 Съгласна съм с колегата!Една кола като се гледа и поддържа и на двайсе години ще е добре! Няма незаменими части по колата!КОлега на мен също не ми харесва какво си направил /тая концепция с черните капаци ми е много странна / но всеки харесва различно, някой може да не харесва стоковия вид на моята кола / който скоро ще бъде леко променен / НО евала за мерака и за майсторството!Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 8 Април 2013 Доклад Share Публикувано 8 Април 2013 (Редактирано) Казах го образно не,че конете наистина и падат със всяка година.Имах предвит,че с изминаването на годините колата започва да се тормози повече,мъчи се и съответно става по бавна.Един вид да речем колата е 98-ма и е 125 коня,след 12 години ще е 60,70 реални,орбазно казано.За какво се хващате и на най малкото нещо,ако осмислите какво съм казал по горе ще прозрете под-контекста в изречението-блялалала...Хахахахахаххахахахахах, преди 2 месеца продадох Е30-ка М20Б23 стария мотор20+ годишна уникално състояние не си искаше гумите , 2 мин на място и фърляше парчета гума от зад , по темата много красива А3 Влади и поне фарките не са ти хубви и аз ще си ги загрозя на мойта така :)/> Редактирано 8 Април 2013 от Blese Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чарли Публикувано 8 Април 2013 Доклад Share Публикувано 8 Април 2013 Съгласен съм за това,но само при турбинираните двигатели.При атмосферните каквото и да правиш с времето си отслабва вървежа...поне така знам,са може и да греша,но не вярвам да ме оставите дълго така.Веднага ше се намери някой да ме опровергае.Колкото до темата към колегата с фаровете-добре изглеждат на пръв поглед,но да питам за джантите и окачването как ти се даржи колата (19-ки са нали).И не ти ли закача по нашите хубави пътища?Или е регулируемо?Цитирай ми пак поста та да мога да видя какво си отгожорил,няма кой да търси темата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 8 Април 2013 Доклад Share Публикувано 8 Април 2013 Съгласен съм за това,но само при турбинираните двигатели.При атмосферните каквото и да правиш с времето си отслабва вървежа...поне така знам,са може и да греша,но не вярвам да ме оставите дълго така.Веднага ше се намери някой да ме опровергае.Колкото до темата към колегата с фаровете-добре изглеждат на пръв поглед,но да питам за джантите и окачването как ти се даржи колата (19-ки са нали).И не ти ли закача по нашите хубави пътища?Или е регулируемо?Цитирай ми пак поста та да мога да видя какво си отгожорил,няма кой да търси темата :)/>. Имам всеки ден преки наблюдения над тази А3 джантата р 19 " регулируемо окачване е в момента и не му опира доколкото знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir georgiev Публикувано 8 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2013 Имам всеки ден преки наблюдения над тази А3 джантата р 19 " регулируемо окачване е в момента и не му опира доколкото знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlphaMale Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Фаровете са ти станали супер яки. Колата ти като цяло си личи, че е доста пипната и с вкус. Единственото нещо , което според мен е излишно и не хубаво , то това е черния капак. Поздрави за труда! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 (Редактирано) Ама колеги не следите грам , колата не е с черен капак и таван , в друата тема има актуални снимки Редактирано 10 Април 2013 от Blese Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Шуши Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 поздпавления тогава че не е с черни ламарини вече!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Съгласен съм за това,но само при турбинираните двигатели.При атмосферните каквото и да правиш с времето си отслабва вървежа...поне така знам...Би ли ни осведомил тия сведения, дето ни даваш, дали се базират на лични наблюдения или си ги чул от някой, който също ги е чул, но не е сигурен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чарли Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 Би ли ни осведомил тия сведения, дето ни даваш, дали се базират на лични наблюдения или си ги чул от някой, който също ги е чул, но не е сигурен?То тва е доказано е пич,ти незнаеш ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 (Редактирано) То тва е доказано е пич,ти незнаеш ли :D/>/>кое е доказано ве ,това ,че твоя кош и има повреди и спрел от всякъде не значи ,че и другите са така Редактирано 10 Април 2013 от Blese Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Чарли Публикувано 10 Април 2013 Доклад Share Публикувано 10 Април 2013 (Редактирано) Просто имам общи наблюдения върху различни коли(турбинирани и атмосферни).Карал съм 1.8т на години,е варви си,1.6 съм карал 1.8 няма голяма разлика.На няколко А3-ки съм се качвал(3) с 1.8 мотор еми имаше разлика,а в годините нямаше,от което и естествено си вадя заключенията.Не съм многознайко,както се казва,но не съм се и интересувал.Простото сравнение е,че атмосферният двигател рано или късно си отива и неможеш с нищо да му помогнеш(да му подържаш конете),колкото до турбинираният,кво...едно ново турбо и става пълен Тръц!кое е доказано ве ,това ,че твоя кош и има повреди и спрел от всякъде не значи ,че и другите са такаЯ кажи са за моят кош да го чуя.Ти от каде знаеш аджеба,какъв е моят кош?Тва,че не е от най бързите(като вашите бегачки)не онзачава,че не е кола..Па твойта като е толко Убава,що не беше на изложението?Та да видим и твойта кошница.Аз може да харесвам от сериите само А3-то,но не съм казал и една лоша дума за останалите.Демек чувам от тебе(мойто си е най убаво,другото е боклук).МОят кош батко си го подържам супер добре,нито тропа,нито нищо.Но тва да избиваш с такива думи не е човешко,много говори за човека...както и да е нямам намерения да се заяждам,не е тук мястото...b.t.w.Неправилно се и изразяваш,говоря общо за атмосферните двигатели,а не за някой конкретно си. Редактирано 10 Април 2013 от Чарли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blese Публикувано 11 Април 2013 Доклад Share Публикувано 11 Април 2013 (Редактирано) Съдейки по това което пишеш ми е ясен навеса ти ,, колата ми беше на изложение миналата година за твое сведение и беше предложена за тази година , аз отказах ааа и имаше коли от форума който заслужаваха да са там ,са станали ти ясноо, другоо което не си хвала колата аз , после имам и опел 20 годишен курник върви перфектно ,аз не знам как точно се губат конете , извини ме за грубото държание или това , че съм те нервирал ама пишеш глупости Редактирано 11 Април 2013 от Blese Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir georgiev Публикувано 12 Април 2013 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2013 Ама колеги не следите грам , колата не е с черен капак и таван , в друата тема има актуални снимкието една актуална снимка наколата за колегите с интерес :zustimm:/> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kiril Kavdanski Публикувано 30 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2014 Имаш ли наблюдения,дали пръскането на рефлектора влиае на качествата на осветяването на фаровете?От доста отдавна го мисля и аз това за а6-цата,но все ме притеснява,че ще загубя доста от светлината.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване