Passi Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 Колата трябва да е стъпила на гумите си и тогава се стягат носачите от към тампоните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 А в случая че се прави пред блока, за по-лесен достъп както е вдигната на крика се подлага трупче(например) под шенкела, пуска се докато крика охлаби, стяга се и толкова.К`ви са тия 48 мм., откъде ги изровихте тия приказни истории........, уникално е как масово хора с нулеви технически умения и познания си правят "ремонти" и дават самоуверено "съвети" на ляво и дясно....Ще помоля засегнатите "знаещи" да не скачат с "доводи" и Логични обосновки, няма да стане ясно кой крив, кой прав, практиката ще си покаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 В сервизното ръководство е дадено как се стяга носача, без да е в работно положение...предполагам оттам са тези 48мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 За конкретен тип/вид пружина/амортисьор в идеално и заводско здраве, да, но всеки друг частен случай си е различен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 Ако си спомням добре (преди 5-6 години съм чел ръководството) всъщност е даден ъгъл, а не абсолютно разстояние, т.е. немците отчитат различните окачвания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 Да, ама не! Ей на, човека си знае "48" милиметра и това е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Имам ръководство за ремонт на А4 В5 и там в раздела окачване дават илюстровано как от върха на триъгълната планка на която се захващат носачите спуснато надолу на 90 градуса трябва да има от върха на въпросната планка до горния край на носача 48мм. Книгата не е при мен в момента и не мога да снимам да покажа.Човека щом го казва значи не си го е изсмукал от пръстите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Прегледах какви ръководства имам - едно на руски, в което се дава разстояние 47мм и едно на френски с разстояние 55мм. Като си намеря английското ще видим какво дават там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 (Редактирано) Ето ви клипче, на немски е , че не ми се ровеше и на ингилийско. Ма то няма какво да му се слуша толкова . В един момент се вижда за дискутираната мярка от 47-48 мм . Предполагам обаче е важен и типа окачване ( спортно /нормално ). Оттам да има различни нива и да е на 55 да речем . Аз си ги правя на 50 мм и не съм имал драми досега. Сега на още една моя кола ще сменям , мислех да спретна една малка фотосесия , ама от толкова клипове има ли смисъл.....Освен някой "чалъм" да покажа примерно любимият ми момент с болта на горните носачи . Той е един малък к.р докато излезе елегантно . А и друго , много не вярвайте на дадените моменти за стягане Мисля има "отклонения" за някои . Редактирано 1 Април 2015 от samo_pechka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 (Редактирано) Да бе, особено когато "високотехничния" немец мери с шублер до челото на ябълковидния болт, като че ли същия няма изрез и можеш да го местиш колкото си искаш и "може" да сбъркаш с 20-30 мм. .Не мислите ли, какво, това се чудя, какви милиметри навирате, толкова ли не стана ясно, че по-лесно и ефективно от "колата стъпила - стягаш - готово без мерене" няма? На колко от колите ви (често) на преклонна възраст пружините и амортисьорите са в заводска кондиция, че и се знае точният им тип, че и могат съобразно тоя тип да се "премерят" и "настроят" със шублер?!? Айде сериозно плийз ! Не се вярва на всяко клипче в тубата. Редактирано 1 Април 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 ако вярваме на всичко в тубата, ще сменяме за макс 40 минути цяло окачване, аз колко и да се старая под два часа не успявам , че един път и цял ден добре, че нямам началник на главата си, ще ме изгониП.п. една добра тема за смяна http://www.audiworld.com/tech/wheel43.shtmlима снимки и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 (Редактирано) Слушайте колегата NIKO освен ако не искате новите носачи да си смените съвсем скоро. Носачите се стягат в работно положение точно заради 2 неща , различните типове окачване и различната омекналост на пружините. Ако сте си купили хубави носачи не тия ментаци където са по 300 лева комплекта с носачите си вървят болтовете , кормилните накрайници са с болтове както и биалетките. Всеки има свое мислене , далеч не държа да натрапвам своето , но има една приказка - Не съм толкова богат та да купувам най-евтиното. Окачването го купих на 3 пъти (Лемфьордер) от вносител с 40% отстъпка . Вече две години по софийските улици. не е мръднало. Трябва поне 60к да изкара по тия дупки. ще видим дали ще стане така. Редактирано 2 Април 2015 от thekiller Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 (Редактирано) Сменял съм 3 горни носача с лемфьордери, когато колата стана на 140к км. Вече гони 250к км и си е с трите лемфьордера и останалите оригинални носачи. Не са стягани в работно положение, а когато колата беше на 100к км сложих 4 червени конита. Редактирано 2 Април 2015 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Тоест си знаеш точния тип пружини и амортисьори, отчиташ възрастовите промени и ги имаш предвид с някакъв коефицент от някакви таблици тип "логаритмични"(примерно) и така с шублера в ръка мериш до милиметър и няколко десети, стягаш и си готов? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Колега NIKO да си чувал израза: Не спори със стената. ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Не, интересно е всяко мнение, всеки си прави машината както намери за добре, но е възможно да научиш нещо от всякъде и всекиго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Има и друг израз: Човек се учи докато е жив. Винаги може да научиш нещо полезно от друг човек . Въпросът е да имаш малко мозък да го осмислиш и запомниш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 И нека видим сега какво казва ELSA: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Ето това има и в моето ръководство, но на руски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 (Редактирано) Е и, ЕЛСА-та кАза и ние изпълняваме стриктно ! Аз приключвам с уговорката, че в случая ЕЛСА-та ще я заобикалям и ще си стягам окачванията както преценя според ситуацията, а вие примерните никой не ви пречи да мерите с плоскопаралелните пластини и да стягате с динамометъра! А да, и да не забравяте да слагате нови гайки и болтове! Винаги! Редактирано 2 Април 2015 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Само не разбрах за варианта със ваденето на болта без откачане на амортисъора,,или по точно с рязането на болта и после обръщане на гайката,вариант ли е,или не е?.Както каза колегата по горе,за какво заради един болт да разкачваме половината предница,и има ли идея в това болта да е поставен точно така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Не знам елсаджийте как го правят, ама моя съм го обърнал още преди столетия и от тогава си стои обратно, не знам кога ще ме утрепе обаче......., не е по ЕЛСА........ Сериозно, лично аз не виждам причина, освен да е поставен така с цел подсигуряване срещу изпадане, в случай че се развие и тръгне да излиза. (чеки да проверя в ЕЛСА-та, да видим какво казва ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samo_pechka Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Няма проблем обръщането на болта , ама никакъв .Днес се занимавах с окачването, на една моя кола . Мислех, че ще имам "стандартният" проблем с дългия болт на горните носачи, но за мое учудване излязоха доста лесно . Преди това, в продължение на седмица, ги пръсках с WD-то по два-три пъти на ден . Занапред го препоръчвам на колеги, да пробват като вариант, може да ви спести доста "майката" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Ама процедурата с обръщането с рязане ли започва,не виждам причина да не може да се развие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 То се развива, но понякога болта е така ръждясал вътре, че е като заварен и няма вадене. Елементарна хитрост е да се лашка болта докато "отлепи" и се раздвижи, там като се пръска с к`вото има под ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване