hamann26 Публикувано 28 Март 2012 Доклад Share Публикувано 28 Март 2012 Здравейте нов съм в форума и никога не съм имал ауди за това и пускам тази тема интересуваме точно този модел и този двигател. Ако може притежателите на такъв автомобил да споделят мнение относно подръжката и проблеми които има този модел. От информацията която прочетох разбрах че 4,2тди е по добрия двигател но и разликата в цената е голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanS8 Публикувано 28 Март 2012 Доклад Share Публикувано 28 Март 2012 (Редактирано) защо си се спрял на дизел-а? 4.2 не харчи по малко от бензинка ако е заради това. Иначе тази кола е с въздушни възглавници, а има доста дупки в БГ. Трябва да и направиш тест на възглавниците и окачването. Редактирано 6 Април 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 28 Март 2012 Доклад Share Публикувано 28 Март 2012 4.2 дизел като го караш с 160/200 гори 13, а същият бензинов над 17!Нека да няма разлика! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 28 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2012 Пичове искам мнение за 4,0 тди а не за 4,2 просто написах че знам че 4,2 тди е по добър зада няма въпроси защо не вземеш и такива. Интересуваме 4,0 тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fozi75 Публикувано 28 Март 2012 Доклад Share Публикувано 28 Март 2012 И двата мотора 4,О И 4,2 ТДИ са проблемнни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanS8 Публикувано 28 Март 2012 Доклад Share Публикувано 28 Март 2012 (Редактирано) Двете коли ми дават разлика от 6 -7 лв на 100 км( 3 литра) като зареждане за градско каране. Ако се сещаш че за Д3 какъвто и проблем или консуматив да има стартираш с 100 лв. Отделно дизела е доста по капризен. Колата е мощна, но за мен идеята да караш дизел е че пестиш от гориво, което с такъв двигател 4.2 и такъв клас автомобил е безмислено. Друго си е ако си с 1.6 или 1.8 дизел, тогава разликата в консумацията е драстична, но и колата няма да е 8 ма серия. Редактирано 6 Април 2012 от RaDi_b4 Цитиране на целия предходен пост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 28 Март 2012 Доклад Share Публикувано 28 Март 2012 Двете коли ми дават разлика от 6 -7 лв на 100 км( 3 литра) като зареждане за градско каране. А какви са двете коли за информация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 29 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2012 Значи да обясна че целтами не е да спестя гориво нито да правя икономия просто си харесвам дизела а и имам доста нафта на склад а и постоянно ми испада такаче имам сметка да карам на нафта и затова искам мощен дизел ако целтами беше икономия имам страхотна ц-тка 220 дизеляк която както и да карам не харчи повече от 6л. На 100км. просто ми хареса а8 красива от вън и от вътре голям + е че е 4х4 и конете на дизела са прилични а и с малко интервенция четох че става снаряд. Ще помоля някои които е имал пряк контакт с такъв автомобил да спадели мнение защото само си чешаме пръстите кой чул кой недочул сега данесе обиди някой просто искам мнение от човек които е карал имал и подържал ако има ако няма такав във форума живи и здрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 29 Март 2012 Доклад Share Публикувано 29 Март 2012 3.3 и 4.0 не са сполучливи и наследника им е 4.2, страхотен агрегат, последното са думи на човек работещ в ауди серивиз. Ако не искаш проблеми с А8 я търси след 2005, с 3.0 или 4.2 тди. Знам че цената няма да ти хареса, ама нямам как да ти кажем че няма проблеми с другите мотори. А в годините преди 2005 пък имат проблеми с елекртронните блокове, затова и цената е толкова различна между 2003-2004 и 2005 + Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 29 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2012 Ако е подържана колата не виждам къв проблем може да направи мотора в бг е пълно с италиански боклуци които са на по 400000-500000 км и естествено че ще има ремонти и недоволни собственици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ipika Публикувано 29 Март 2012 Доклад Share Публикувано 29 Март 2012 (Редактирано) Аз пък съм карал ремапнато 4,0 тди и останах много доволенПо думите на собственика го е предпочел пред 4,2 тди поради няколко причини;Първо-доста по евтина е колата с този моторВторо-дюзите не са толкова скъпи като на 4,2 тдиНеговото си го е взел със сменени вериги и обтегачиАз мисля че не е чак толкова лош вариант както го плюят някой колеги Редактирано 29 Март 2012 от 4ipika Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 30 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2012 Този форум май не е много активен като цяло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 30 Март 2012 Доклад Share Публикувано 30 Март 2012 Щом е поддържана колата и има исторя, значи не е парапанска каляска Както каза Ники 3.3 и 4.0 не са предпочитани, но все пак ти си решаваш 4.2 няма проблеми с дюзите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 30 Март 2012 Доклад Share Публикувано 30 Март 2012 абе кой знае какви чирепи са карали некви незнайни батки и са имали проблем с тия дизелаци и веднага легенди ,че са гробове аз също карах 4.0тди с чип и върви като взривена,бахти а 4.2 бензиноовото е мРтвец най-голем, един ден като си купувам такоа ше го мисла, галиба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 30 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2012 Ас съм го измислил само искам да събера мнения за колицата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 31 Март 2012 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2012 А 4,0тди със 2 турбини ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Heinz Публикувано 2 Април 2012 Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Не бил сполучлив двигателя? Колкото и да е сполучлив, ако не е поддържан добре двигателя, ще има проблеми. А, и колата ще е на километри, за които всички дефекти ще са се показали, така че, при покупка на кола на старо, най-важна е сервизната история и поддръжката, а не конструкцията на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 2 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2012 Наистинали няма човек в този форум които е притежател на такава кола ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване