Jump to content

audi a8 4,0tdi


hamann26

Recommended Posts

Здравейте нов съм в форума и никога не съм имал ауди за това и пускам тази тема интересуваме точно този модел и този двигател. Ако може притежателите на такъв автомобил да споделят мнение относно подръжката и проблеми които има този модел. От информацията която прочетох разбрах че 4,2тди е по добрия двигател но и разликата в цената е голяма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо си се спрял на дизел-а? 4.2 не харчи по малко от бензинка ако е заради това. Иначе тази кола е с въздушни възглавници, а има доста дупки в БГ. Трябва да и направиш тест на възглавниците и окачването.

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове искам мнение за 4,0 тди а не за 4,2 просто написах че знам че 4,2 тди е по добър зада няма въпроси защо не вземеш и такива.

Интересуваме 4,0 тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двете коли ми дават разлика от 6 -7 лв на 100 км( 3 литра) като зареждане за градско каране. Ако се сещаш че за Д3 какъвто и проблем или консуматив да има стартираш с 100 лв. Отделно дизела е доста по капризен. Колата е мощна, но за мен идеята да караш дизел е че пестиш от гориво, което с такъв двигател 4.2 и такъв клас автомобил е безмислено. Друго си е ако си с 1.6 или 1.8 дизел, тогава разликата в консумацията е драстична, но и колата няма да е 8 ма серия.

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двете коли ми дават разлика от 6 -7 лв на 100 км( 3 литра) като зареждане за градско каране.

А какви са двете коли за информация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да обясна че целтами не е да спестя гориво нито да правя икономия просто си харесвам дизела а и имам доста нафта на склад а и постоянно ми испада такаче имам сметка да карам на нафта и затова искам мощен дизел ако целтами беше икономия имам страхотна ц-тка 220 дизеляк която както и да карам не харчи повече от 6л. На 100км. просто ми хареса а8 красива от вън и от вътре голям + е че е 4х4 и конете на дизела са прилични а и с малко интервенция четох че става снаряд. Ще помоля някои които е имал пряк контакт с такъв автомобил да спадели мнение защото само си чешаме пръстите кой чул кой недочул сега данесе обиди някой просто искам мнение от човек които е карал имал и подържал ако има ако няма такав във форума живи и здрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.3 и 4.0 не са сполучливи и наследника им е 4.2, страхотен агрегат, последното са думи на човек работещ в ауди серивиз.

Ако не искаш проблеми с А8 я търси след 2005, с 3.0 или 4.2 тди.

Знам че цената няма да ти хареса, ама нямам как да ти кажем че няма проблеми с другите мотори. А в годините преди 2005 пък имат проблеми с елекртронните блокове, затова и цената е толкова различна между 2003-2004 и 2005 +

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е подържана колата не виждам къв проблем може да направи мотора в бг е пълно с италиански боклуци които са на по 400000-500000 км и естествено че ще има ремонти и недоволни собственици.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм карал ремапнато 4,0 тди и останах много доволен

По думите на собственика го е предпочел пред 4,2 тди поради няколко причини;

Първо-доста по евтина е колата с този мотор

Второ-дюзите не са толкова скъпи като на 4,2 тди

Неговото си го е взел със сменени вериги и обтегачи

Аз мисля че не е чак толкова лош вариант както го плюят някой колеги

Редактирано от 4ipika
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е поддържана колата и има исторя, значи не е парапанска каляска :)

Както каза Ники 3.3 и 4.0 не са предпочитани, но все пак ти си решаваш :)

4.2 няма проблеми с дюзите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе кой знае какви чирепи са карали некви незнайни батки и са имали проблем с тия дизелаци и веднага легенди ,че са гробове :steinigung:

аз също карах 4.0тди с чип и върви като взривена,бахти :blink: а 4.2 бензиноовото е мРтвец най-голем, един ден като си купувам такоа ше го мисла, галиба :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бил сполучлив двигателя? Колкото и да е сполучлив, ако не е поддържан добре двигателя, ще има проблеми. А, и колата ще е на километри, за които всички дефекти ще са се показали, така че, при покупка на кола на старо, най-важна е сервизната история и поддръжката, а не конструкцията на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...