Jump to content

Мнения за тези Аудита


Recommended Posts

Здравейте колеги,вече от доста време събирам инфо за Б6 и сега съм раздвоен.Става въпрос за тези две коли http://www.mobile.bg/11322857500130321 и тази http://www.mobile.bg/11330262773320466

Втората не е куатро,но някакси не ми се иска да правя компромис с това.Първата пък е куатро и автомат(това най го искам),но пък е с мотора който не е тачен много тук.

Ще се радвам,да изкажете мнението си за тези коли и да ми помогнете с избора.

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш под ръка свободни 3-4-5 х.лв и не те бърка по високия разход, първото ауди е твоята кола. Второто ауди е прагматичния избор, а първото е емоционалния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво толкова ви привличат тези 2.5? Всяка втора тема е за такъв двигател :unsure:

Още по-интересното е, че авторите са запознати с проблемите и се хвърлят на тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От две години карам 2,5TDI AKN мотор, който мисля че е доста оплюван специално с този код. Значи за тези две години съм сменил(да чукна на дърво :rolleyes: ) ремъци, ролки и там всичко каквото се сменя на 240к. Неискам да обеждавам никой че този мотор е най-добрия(защото имам доста приятели с такъв мотор които са си платили колите по още веднъж в ремонти :hilezh: ), но е важно и на каква кола ще попаднеж, ако предишният собственик се е грижил добре за колата, мисля че няма да имаш някакви проблеми. Друг е въпроса дали ще си купиш някое 2,5 на 500к че и нагоре километри внос от Италия :steinigung: и после ще си блъскаш главата в стената.

Не казвъм също че е и много пъргав като вървеж все пак колата ми е AVANT но невърви според очакванията ми, но ако искаш по-спортно изживяване 3-series BMW

Редактирано от Krisko_A6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата, ако е 180 кс наистина, не е страшния филм, наречен "Ремонтирам душегуб". Само автомата малко....

Няма как да не е 180к.с. . 2.5 с quattro на Б6 винаги е 180к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти си го решил - quattro с автомат... При това положение аз бих заложил на тези:My 1 или My 2 .

Аргументи:

1. поне не са правени дразнещи корекции на панелите и копчетата (както на черната), защото не са изтрити от ползване.

2. Ще ти останат едни 2-3-4 хил.лева за обслужване и ремонтите, с които те плашат колегите.

Ако не си купиш това, което ти се иска винаги ще съжаляваш... :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги колите са обслужени от към ангренаж 2.5 тди преди 20к,като продавача може да покаже фактури за нещата които е правил,съгласен е и на обстоен преглед в сервиз.Кажете ми какво да гледаме по обстойно освен помпа,турбо и дюзи.За валовете не знам дали ще се съгласи да се махнат капаците да се видят :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей много инжинери много разбирачи,няколко колеги са казали истински работи всичко останало е ала бала дрън та пляс или нещо такова.От лични наблюдения мога да кажа,че 2.5 мотоеа е много корав само да нее на 500к или нагоре,както са го споменали някои от хората по-горе.Явно си личи кой е имал такава машина в гаража,но както и да е.Много ми е интересно какво очаквате от 179 коня двигател на 2 тона купе и даже 4х4.Мотора е много добър,както се има в предвид поколението което е.За разхода не мога да кажа нищо лошо 10 извънградско при положение,че карам с около 70-140.За периода 2002-2004 когато Ауди пуснаха Тези мотори на А6 и А4 в комбинация с новият типтроник(т.е с S mode) бяха страшни машини.Всичко зависи на какво ще попаднеш.Имах А4 като това http://www.mobile.bg/11322857500130321 само че пълен S-LINE пакет,в този клас според мен нямат конкуренция.НО да караш такава кола се искат да се прежалиш че подръжката е сериозна цифра.Успех на колега в търсенето на кола!!!!!!!

Редактирано от PARKOSA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еиии, най-сетне да видя някое по-смислено изказване за 2.5TDI с което съм напълно съгласен.

И съм съгласен защото карам такава кола вече почти 5 години всеки ден.

За некви валове и чудесии се говори тук, но аз не споделям подобни неща.

Разхода е повече от приличен за тези конски сили, динамиката му е чудесна, устойчивостта на пътя дори при 200 км/ч е много добра.

Имал съм форумно любовния 1.9ТДИ 1Z - бул шет. Спънат кон, харчеше масло, прекъсваше когато си поиска, неискам да чуя за такова нещо повече.

Легендите за "душегуба" са плод на колеги който не са имали никога такава кола или пък имат такава на 500+ хил.км.

Убеден съм, че няма безпроблемна кола на 500+ хил.км. с независимо какъв мотор и кой модел.

Така, че колега иди виж колите, направи диагностика и ако всичко е наред сипвай нафта и си в джаза.

Редактирано от zoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само този който не е имал и карал 2,5 говори в стил мрън мрън.Първоти ми ауди беше 1,9 тди,пълен т...шак.Карам 2,5 от 4години и резултата е едно каре,накладки,термостат,2 свещи,масла и филтри +85000км пробег при мен.Май доста от колегите са попадали на коли над 500 000 км ,така че ..... Един познат си купи А6 2,5 много лъскава и накипрена на "170 000"км,със скъсан кожен волан и доста протрити педали.Милия той,не е за говорене.Така че тези които искат такъв автомобил при покупката да си отваря очите на quattro.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В твоя случай си имал голям късмет с 2.5 и голям некъсмет с 1.9 . Подобни практики с 2.5 са толкова малко, че според мен не са статистически важни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...