Audi_A4_98 Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 (Редактирано) Добър ден колеги. Имам една А3-ка 2.0 ТДИ 2004 г. 140 к.с. Колата притреперва на едно место след като вдигне над 60 градуса, докато е студена не го прави.Карах я на няколко места на дигностика, на всякаде ми казаха, че дюзите са наред и от към електроника няма проблем, обяснението ня всеки майстор беше че това претрисане е от маховика който е за смяна и дори казваха, че се чува как дрънка. В последствие докато го смена се сулчваше да не мога да изключа от първа и отхапваше като натисна съединител и тръгна да запаля, даже понякога и подскачаше защото все едно пала без да съм натиснал съединитела. Смених Маховика + претискателния диск педала сега все едно не го натискаш и отделя високо. Кеф с/у 1500 кинта, обаче оня ден като я взех от майстор и след като почна да ми тресе на место в The Mall направо ми идваше да го засила тоя кенеф в някой бетонен стълб и да я направа тоталка . От какво може да е това тресене, майстора не ми е споменал за скъсан тампон на двигателя, само на една от трите диагностики, ме попитаха сменял ли съм дебитомера, отговрих че несъм, защо? Майстора вика абе показва че и доставя повече въздух от колкото трябва, но според него тресенето неможе да е от това, а от маховика. Той беше единствения който ме кара да се повозим да види какви са параметрите в движение и всичко беше наред от към електрониката, някой да има идея. Редактирано 9 Април 2012 от Audi_A4_98 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 (Редактирано) Трябваше първо да питаш във форума за майстори къде да отидеш! Може и с една проста центровка да ти се оправи тресенето или да намалее драстично! Един въпрос самия мотор, като вдигнеш предния капак тресе ли се или само вибрации има като го погледнеш? Редактирано 9 Април 2012 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_A4_98 Публикувано 9 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 (Редактирано) Трябваше първо да питаш във форума за майстори къде да отидеш! Може и с една проста центровка да ти се оправи тресенето или да намалее драстично! Един въпрос самия мотор, като вдигнеш предния капак тресе ли се или само вибрации има като го погледнеш?При кой при Мишо , който взима се едно съм в официалния сервиз на Ауди, не мерси. Лявата врата не ми отчиташе като я отвора и ми се заключи с ключа вътре, каза че ремонта ще струва 300 лв за 40 лв. ми го оправиха Той каза, че центровката тук се прави като я разкости на ново и ремъците се зацепат на ново, ако е от нея ще карам още 30 К км и тогава при новата смяна ще ги оправям. Притеснявам се да не е нещо по сериозно. Той ще ми иска поне 500 лв за това сигурно. Ще се разхода до Васко, той нали все още е до Пирогов. Много е свестен и пак прави коли, които не се за простосмъртните, но не се надува като Бай Мишо.Мотора после ще го погледна и ще кажа. Е то като работи двигатела е нормално да помръдва пластмасовия капак отгоре върху него нали? Редактирано 9 Април 2012 от Audi_A4_98 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 Мотора после ще го погледна и ще кажа. Е то като работи двигатела е нормално да помръдва пластмасовия капак отгоре върху него нали?Абе като е ненормално си личи от пръв поглед ти го виж, като позагрее малко и на студен как изглежда под капака! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 (Редактирано) Имаш ли вагком, да кажеш градусите на зацепването на ремъка. Да видим дали е центровка.Другото, което е - тия коли треперят така, като им е тръгнал маховика, точно като позагреят Третото - провери си дюзите Редактирано 9 Април 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 Ако е от маховик ще притриса единствено преди спиране при изключване от скорост(при напречните мотори),а и ти си го сменил.Проблема при теб е от горивоподаването - пикаеща и недобре регулирана дюза или лош контакт на кабела с тях,недобра центровка,леко поизносен вал...При всички случаи ,трябва да отворите капака за да се види за какво иде реч..Отиди при Мишо, за да си сигурен ,че ще ти оправи проблема,че от такова тресене преди време обиколих 6-7 сервиза и накрая той оправи нещата за смешни пари.Каква ти е синхронизацията на валовете? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_A4_98 Публикувано 9 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 (Редактирано) Абе като е ненормално си личи от пръв поглед ти го виж, като позагрее малко и на студен как изглежда под капака! Ако е от маховик ще притриса единствено преди спиране при изключване от скорост(при напречните мотори),а и ти си го сменил.Проблема при теб е от горивоподаването - пикаеща и недобре регулирана дюза или лош контакт на кабела с тях,недобра центровка,леко поизносен вал...При всички случаи ,трябва да отворите капака за да се види за какво иде реч..Отиди при Мишо, за да си сигурен ,че ще ти оправи проблема,че от такова тресене преди време обиколих 6-7 сервиза и накрая той оправи нещата за смешни пари.Каква ти е синхронизацията на валовете?1. Двигатела вибрира нормално, няма разлика дали е студен или топъл. 2. Мишо също е правил диагностика, още преди да смена маховика. Той беше първия майстор при който отидох и каза, че е за смяна маховика и че ремъка не е зацепен както трябва, но той спомена че трябва да я разкости все едно и прави обслужване на ново. Но при него не ми се ходи, щото като ми каза, че за да ми оправи сензора на вратата ще ми струва 300 лв, а ми ги оправиха за 40 лв, не ми се ходи при него. Той си мисли, че е Q7 или А8 мойта скромна А3-ка, по-нисшите само им казва цифра, за да бягат не му се занимава. Той лично каза, че дюзите и др. неща са добре. Жоро от Суходол го знаете нали? Сервиза му е близо до Пирогов в локалното ,ако не се лъжа. Моля някой да потвърди. Ще мина през тях, ако е от ремъка и няма страшно от това да се преебе новия маховика ще си я карам така, и на следващата смяна на ремъка ще отида при тях. Там съм ходил за старата ми А4-ка след като Мишо ме лъга 2 месеца да ме вземе, че имах проблем с централата на AirBag-a, евела на момчета за 1/2 ден ми я оправиха. Те всъщото се занимават само с Audi & VW и съм доволен.Имаш ли вагком, да кажеш градусите на зацепването на ремъка. Да видим дали е центровка.Другото, което е - тия коли треперят така, като им е тръгнал маховика, точно като позагреят Третото - провери си дюзитеИмам, но не умея много да борава, къде точно трябва да вляза за да го вида това. Ако може пътя, сигурно е някъде от менюто Engine ---> ......Явно не си видял, но маховика е чисто нов + претискателния диск, от него не е Редактирано 9 Април 2012 от Audi_A4_98 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 Е ходи при Жоро щом си му доволен клиент ,или и той пари ще иска за да ти оправи колата.Надали някой от форума ще може online да ти зацепи ремъците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 (Редактирано) Я ми кажи кода на мотора BKD номера шестцифрения след това ми е любопитно да го сравня с моя! Ако има пикаеща дюза, натрупва грешки и на таблото светва check engine! Може да пробваш да я издухаш здраво 50-тина километра по магистралата над 3000 оборота да си задължително, което на 6 скорост е 160 да не те хванат с превишена, ако искаш карай на 5 на над 3000 оборота, като преди това сипи един литър бензин на 15 литра нафта! Има ефект, не пречи на мотора! Хубаво е да си вземеш приятел с друга кола да ти каже отзад колко пуши, кога и какъв цвят пуши! Редактирано 9 Април 2012 от audiceco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 9 Април 2012 Доклад Share Публикувано 9 Април 2012 (Редактирано) Имам, но не умея много да борава, къде точно трябва да вляза за да го вида това. Ако може пътя, сигурно е някъде от менюто Engine ---> ......Engine-Measuring Blocks и там група 4. Гледа се последното поле е синхронизацията на валоветеПри мен - б7 2.0 ТДИ е около 0 Редактирано 9 Април 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_A4_98 Публикувано 10 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 (Редактирано) Е ходи при Жоро щом си му доволен клиент ,или и той пари ще иска за да ти оправи колата.Надали някой от форума ще може online да ти зацепи ремъцитеТи като като си баровец и искаш си ходи при Мишо и му дай и 1000 лв за нещо което ще ти оправят за 100, Аз съм Българин и ти казвам, мойто мнение може да е добър, но аз за тия пари по-добре в Ауди да я оставя. Редактирано 10 Април 2012 от Audi_A4_98 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 10 Април 2012 Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 ... Колата притреперва на едно место след като вдигне над 60 градуса, докато е студена не го прави.Не стана ясно от време на време ли притриса или през цялото време докато си на празен ход. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_A4_98 Публикувано 10 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2012 (Редактирано) Не стана ясно от време на време ли притриса или през цялото време докато си на празен ход.След като вдигне около и над 60 градуса като спра на светофар претриса, можеби първите 20-тина секунди повече се усеща, след това намалява. Редактирано 10 Април 2012 от Audi_A4_98 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
H7NightBreaker Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 Дебитометъра, няма как да е, той придръпва на движение, не че е ефтин, по скоро трябва да погледнеш порциите на горивото, да не би да не подава равномерно и от там ще стане ясно дали е от дюзите.иначе моя майстор в Плевен е много добър, занимава се само с ауди и VW и няма грешка, ако не направиш нищо ще ти дам координати.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 11 Април 2012 Доклад Share Публикувано 11 Април 2012 Дебитометъра, няма как да е, той придръпва на движение, не че е ефтин, по скоро трябва да погледнеш порциите на горивото, да не би да не подава равномерно и от там ще стане ясно дали е от дюзите.иначе моя майстор в Плевен е много добър, занимава се само с ауди и VW и няма грешка, ако не направиш нищо ще ти дам координати.Успех!Добромирски ли е майстора ти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_A4_98 Публикувано 12 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 (Редактирано) Това са резултатите. Ако injection quantity показва работата на дюзите понякога падаше и на 2.7 на место без да подаваш газ, какво ще рече това Редактирано 12 Април 2012 от Audi_A4_98 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 12 Април 2012 Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 Че не са ти зацепени правилно ремъка към валовете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_A4_98 Публикувано 12 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 Че не са ти зацепени правилно ремъка към валовете Мерси аз съм се чул със Жоро и каза вторник да му я закарам. Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KFZ-Azubi Публикувано 12 Април 2012 Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 Това със зацепването на ремъка се получава всеки път, защото тези въпросни майстори не ползват специалния инструмент за блокирането на зъбното колело на колановия вал и като стягат болтовете на разпределителния, ремъкът винаги мърда малко. Това няма как да се види, като си си направил маркировка с маркер. Хубаво е да се оправи това.Пробвай да намалиш оборотите на празен ход примерно на 800 или да ги увеличиш на 900. Освен това трябва да се видят стойностите на 13, 18 и 23 канал, точно когато мотора се тресе. Получава ли се тази вибрация, когато има по-малко гориво в резервоара или приемрно като е под лек наклон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 12 Април 2012 Доклад Share Публикувано 12 Април 2012 Получава ли се тази вибрация, когато има по-малко гориво в резервоара или приемрно като е под лек наклон?ще споделиш ли каква ти е идеята за горивото в резервоара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_A4_98 Публикувано 13 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 13 Април 2012 Това със зацепването на ремъка се получава всеки път, защото тези въпросни майстори не ползват специалния инструмент за блокирането на зъбното колело на колановия вал и като стягат болтовете на разпределителния, ремъкът винаги мърда малко. Това няма как да се види, като си си направил маркировка с маркер. Хубаво е да се оправи това.Пробвай да намалиш оборотите на празен ход примерно на 800 или да ги увеличиш на 900. Освен това трябва да се видят стойностите на 13, 18 и 23 канал, точно когато мотора се тресе. Получава ли се тази вибрация, когато има по-малко гориво в резервоара или приемрно като е под лек наклон?Не съм забелязал вибрациите да спират като съм спрял по наклон или да зависят от количеството гориво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 16 Април 2012 Доклад Share Публикувано 16 Април 2012 (Редактирано) При кой при Мишо , който взима се едно съм в официалния сервиз на Ауди, не мерси. Лявата врата не ми отчиташе като я отвора и ми се заключи с ключа вътре, каза че ремонта ще струва 300 лв за 40 лв. ми го оправиха Той каза, че центровката тук се прави като я разкости на ново и ремъците се зацепат на ново, ако е от нея ще карам още 30 К км и тогава при новата смяна ще ги оправям. Притеснявам се да не е нещо по сериозно. Той ще ми иска поне 500 лв за това сигурно. Ще се разхода до Васко, той нали все още е до Пирогов. Много е свестен и пак прави коли, които не се за простосмъртните, но не се надува като Бай Мишо.Мотора после ще го погледна и ще кажа. Е то като работи двигатела е нормално да помръдва пластмасовия капак отгоре върху него нали?Нещо си се объркал или става дума за друг Мишо,защото този който познавам повече от шест години нито се надува,нито взема скъпо.Много е важно,че когато Мишо направи нещо по една кола продължава да държи обратна връзка с клиента и живо да се интересува за това как работи колата след ремонта и дали евентуално има някакъв проблем,защото стои зад думата си и дава гаранция на труда си!За мен Мишо е изключително коректен,знаещ и можещ!И всеки,който дълго време си е блъскал главата с нерешен проблем,обикаляйки сервиз след сервиз при "специалист" след "специалист" и е стигал накрая до него отлично знае за какво говоря.Е,верно понякога Мишо е напрегнат и се нервира.Няма как да е иначе след като постоянно му звънят по телефона хора,които не искат дори да си мръднат задника и да отидат на място при него за да види какъв е проблема им,но вместо това са готови по 20 минути да му обясняват по телефона какво ли не очаквайки да получат точен отговор относно причината за проблема им.После тези същите хора,без даже да са се запознали лично с Мишо,с лекота дават квалификации за него,опитвайки се да му изграждат неприятен образ. Редактирано 16 Април 2012 от Docho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 16 Април 2012 Доклад Share Публикувано 16 Април 2012 Дебитометъра, няма как да е, той придръпва на движение, не че е ефтин, по скоро трябва да погледнеш порциите на горивото, да не би да не подава равномерно и от там ще стане ясно дали е от дюзите.иначе моя майстор в Плевен е много добър, занимава се само с ауди и VW и няма грешка, ако не направиш нищо ще ти дам координати.Успех!колега кой ти е майстора в Плевен ако може да споделиш,аз ходя точно под оторизирания сервиз на VW има едно малко сервизче,и са доста добри човека се казва Дарин и преди работеше в VW Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_A4_98 Публикувано 17 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2012 (Редактирано) Нещо си се объркал или става дума за друг Мишо,защото този който познавам повече от шест години нито се надува,нито взема скъпо.Много е важно,че когато Мишо направи нещо по една кола продължава да държи обратна връзка с клиента и живо да се интересува за това как работи колата след ремонта и дали евентуално има някакъв проблем,защото стои зад думата си и дава гаранция на труда си!За мен Мишо е изключително коректен,знаещ и можещ!И всеки,който дълго време си е блъскал главата с нерешен проблем,обикаляйки сервиз след сервиз при "специалист" след "специалист" и е стигал накрая до него отлично знае за какво говоря.Е,верно понякога Мишо е напрегнат и се нервира.Няма как да е иначе след като постоянно му звънят по телефона хора,които не искат дори да си мръднат задника и да отидат на място при него за да види какъв е проблема им,но вместо това са готови по 20 минути да му обясняват по телефона какво ли не очаквайки да получат точен отговор относно причината за проблема им.После тези същите хора,без даже да са се запознали лично с Мишо,с лекота дават квалификации за него,опитвайки се да му изграждат неприятен образ.Има един Мишо в Горубляне, който е свестен един приятел си подържа колата при него и е точен, този за който говоря преди беше в Горубляне сега се измести на Хидрострой отзад в полето му е сервизаМай за един и същи става въпрос. Ти го харесваш, мен пък ме е разкарвал 10 пъти след като сме се разбрали да отида и ме мота 2 месеца, от тогава съм ходил само за диагностика при негоколега кой ти е майстора в Плевен ако може да споделиш,аз ходя точно под оторизирания сервиз на VW има едно малко сервизче,и са доста добри човека се казва Дарин и преди работеше в VWХора аз съм от София вижте в Location, е сeга ще бия 200 км до Плевен, за да ми оправат колата. Все пак мерси за съветаДнес бях при Жоро, каза че колата е добре дюзи- ОК, ремък зацепен правилно нормата е от -3 до +3 при мен е -2.5. Каза че софтуера на колата е оригиналния не е ъпдейтван и имало 2-ве по-нови верси, но не е сигурно че ще помогне. Каза че Мотора си работи нормално няма никакви отклонения и че този проблем бил типичен за този двигател и при доста коли се появява и дори от Ауди нямат решение, единсвено ъпдейтите могат да помогнат. Аз му казах че когато климатроника е пуснат треперенето спира и той каза че може би ъпдейта ще го коригира, той каза аз да си прецена 50 лв дават ли ми се, при положение че няма 100 % гаранция че ще се оправи. Какво е вашето мнение, какво ще ме посъветвате Редактирано 17 Април 2012 от Audi_A4_98 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 17 Април 2012 Доклад Share Публикувано 17 Април 2012 (Редактирано) Аз му казах че когато климатроника е пуснат треперенето спира и той каза че може би ъпдейта ще го коригира, той каза аз да си прецена 50 лв дават ли ми се, при положение че няма 100 % гаранция че ще се оправи. Какво е вашето мнение, какво ще ме посъветватеЯвно на Жоро не му се занимава..мисля, че няма да се оправи с ъпдейта,но не е лошо да ти сложи по новата версия...Слушай какво ти казва KFZ-Azubi...човека е доста напред с тия мотори.. Редактирано 17 Април 2012 от nuvoari Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване