KFZ-Azubi Публикувано 16 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2012 Мда, този форум помага на много хора, които действително имат проблем, който не искат или не могат да им го разрешат, но също така направи и разни гаражни майсторчета богати, без дори да похарчат една стотинка за да придобият тая информация. Чудя се дали членския внос не е решение? Или пък ако някой иска да придобие информация, защо да не си плати, дори и нещо символично... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 17 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2012 Мда, този форум помага на много хора, които действително имат проблем, който не искат или не могат да им го разрешат, но също така направи и разни гаражни майсторчета богати, без дори да похарчат една стотинка за да придобият тая информация. Чудя се дали членския внос не е решение? Или пък ако някой иска да придобие информация, защо да не си плати, дори и нещо символично... не мисля, че си прав, какво ще получават хората, които дават важното за останалите инфо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KFZ-Azubi Публикувано 17 Юни 2012 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2012 Да, това е смисълът...Знаеш ли, колко хора ми пишат с проблеми. Аз винаги се опитвам да им помогна колкото мога и никога не ми се досвидяло да им кажа каквото знам. Част от тях са си платили, други не, трети дори не са ми казали едно благодаря. Ама да не скапваме темата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 22 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2014 По принцип 2.0 тди моторите имат ли често срещана болежка - с разпределителните валове? Чувам все повече от майстори, че едва ли не по-често се скапвали валовете отколкото главите да се пукат. И не е ли фикснато след определена година?П.С. може ли да дадете адреса и координати на Мишо, че може би ще трябва и аз скоро да ида при него за консултация.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 22 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2014 Колега, ти погледна ли от кога е последния пост по темата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 Сега да но мисля, че не е проблем да се ъпдейтне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 Това за валовете са страшни тъпотии. Може да има един код мотор с проблемни валове, но масово в никакъв случай! Разрови форумите и виж дали има евентуално такъв проблемен мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnkov Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 Точно това, че рових много, а чувам от достоверен източник, че било болежка, но аз доста съм се интересувал и не съм чувал, явно е ограничен проблем за определен код ли .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 Виж и в чуждестранните форуми, ако и там няма мн инфо за тия валове, значи сам ще се сетиш, че достоверния ти източник е попаднал на 1- 2 изключения на по над 500 000км... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 Ха днес и аз усетих , това тресене , доста е неприятно особено ако знаеш ,че го има. Както е на свободна колата леко ме разклашта , когато дигна на 1200 оборота обаче още се усеща.... Има ли за какво да се притеснявам или това няма нищо общо с тресенето от предните коментари ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 За маховик си ...дишай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sc00by Публикувано 23 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2014 Какво облекчение ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set911 Публикувано 28 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2014 При мене полжението се влоши доста и вече е време да сменям, докато не е станало късно. Накратко съединителя стърже на полусъединител основно когато е студено, иначе притрисането не се е увеличило.Звънях по разни сайтове, имам парт номерата от Ауди в интернет излизат модели, но нещо не са съвместими с техните системи и никой не можа да ми каже кой комплект съединител и кой маховик са точно за моята кола..Общо взето продавачите казват, че не им излиза в системата и не се наемат да дадат гарнция. Имам възможност да взема ето този кит http://www.demarkarecambios.es/?/repuesto/luk_600001700_kit_embrague_3_piezas_volante_bimasa_luk_repset_dmf_para_volkswagen_passat_3c2_2.0_/59595562 Който е комплект съединител + маховик. БКД-то го има в поддържаните модели и т.н. Един майстор ми каза, че щом ще ги сменям и 2те значи може да си избираме Лук или Закс. Това така ли е, като поръчам после да не стане фал ? От Ауди дори ми казаха, че не е задължително смяната на маховик, а можело само съединител. Може ли някой да обясни какво точно се чупи, защото от разни клипчета в тубата разбрах, че маховика е един диск закачен за двигателя към който се закача съединителя и се затваря с един капак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsvetkov83 Публикувано 29 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 Маховика се избира според номера на шасито, а не според тип/модел двг! Различните години БКД ползват различни маховици или поне така ми беше казано след като се свързах директно със Закс Хамбург. Объркващо е явно и за тях след като първо ми препоръчаха Закс маховик, а после се поправиха, че Лук бил оригинално в моя комплект. Още не съм поръчал нито единия нито другия, но наближава момента. Принципно мисля ,че няма как да стане фал стига майстора ти да знае какво и как да направи! А после вече от теб си зависи колко ще изкара този сетъп според това как ще се кара автомобила. Принципно ако маховика ти не е за смяна, може да се ползва с нов съединител, но като знам колко са здрави тези БКД маховици, не мисля, че е добра идея! Най малко защото след няколко месеца/хиляди км ще дойде ред за смяна на маховик и хайде пак всичко долу по ремонти и става двойна работа, която ако не си вършиш сам се заплаща! Това гледа ли го? Ето една лесна за разбиране схема как се вписва демпферния маховик в картинката: С две думи: Там е за да обира вибрациите с които нормалния маховик не би се справил! С времето пружините му се амортизират и леко леко си идва ред за смяна! Започне ли да притраква, пътник е! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
set911 Публикувано 29 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2014 Мерси за разяснението, вече ми стана по яснен принципа на действие. Не знаех че се състои от 2 части.При мен си приритва маховика, така, че ще се сменя и той. Под фал имах предвид да не поръчам грешния комплект, за да не се налага ако го свалим да седя без кола докато намеря правилния. Или пък да го качваме пак и да вършим двойна работа. Лошото е че по парномера 030G105266BN в интернет нищо не открих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 8 Август 2015 Доклад Share Публикувано 8 Август 2015 (Редактирано) колеги, да поднова малко ако може...даже с единия колега коментирал тук видях, че и в една друга тема ми отговаря....имам това поклащане на мотора на празен ход, вибрации не се усещат почти грам, просто се поклаща напред назад и се поусеща вътре в купето. Ходих на 3 диагностики, първата преди месец каза човека, че дюзата на 2-я цилиндър не работела добре, но само в " regulation time" в няква друга част показва, че е ок.... Сега 2-3 дни обикалям сервизи събирам мнения, казаха, че всичко е наред, дюзи перфектни , всичко. Не пуши колата върви добре, но понякога пали трудно след престой сутрини работи 2-3 секунди на 3 цилиндъра или 2 . Тва го прави долу горе месец може би по-малко след като смених ремъците и ролките , когато я купих преди 4 месеца. Възможно ли е това поклащане да е от не добра центровка ? Ако е така веднага отивам при момчето , което вчера я гледа и каза, че всичко е наред в дюзите, но може би е за центроване или синхронизация както се казва...Пак казвам нямам никакви излищни вибрации, освен това поклащане на мотора най-вече загрял. Маховик едва ли е, защото не дрънчи като я гаса, отделя си и добре съединителя нямам притеснения в него.... Редактирано 8 Август 2015 от stefan91 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване