Jump to content

Audi A3 2004 2.0 TDI


Audi_A4_98

Recommended Posts

Мда, този форум помага на много хора, които действително имат проблем, който не искат или не могат да им го разрешат, но също така направи и разни гаражни майсторчета богати, без дори да похарчат една стотинка за да придобият тая информация. Чудя се дали членския внос не е решение? Или пък ако някой иска да придобие информация, защо да не си плати, дори и нещо символично...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мда, този форум помага на много хора, които действително имат проблем, който не искат или не могат да им го разрешат, но също така направи и разни гаражни майсторчета богати, без дори да похарчат една стотинка за да придобият тая информация. Чудя се дали членския внос не е решение? Или пък ако някой иска да придобие информация, защо да не си плати, дори и нещо символично...

не мисля, че си прав, какво ще получават хората, които дават важното за останалите инфо ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е смисълът...Знаеш ли, колко хора ми пишат с проблеми. Аз винаги се опитвам да им помогна колкото мога и никога не ми се досвидяло да им кажа каквото знам. Част от тях са си платили, други не, трети дори не са ми казали едно благодаря. Ама да не скапваме темата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

По принцип 2.0 тди моторите имат ли често срещана болежка - с разпределителните валове? Чувам все повече от майстори, че едва ли не по-често се скапвали валовете отколкото главите да се пукат. И не е ли фикснато след определена година?
П.С. може ли да дадете адреса и координати на Мишо, че може би ще трябва и аз скоро да ида при него за консултация.
Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за валовете са страшни тъпотии. Може да има един код мотор с проблемни валове, но масово в никакъв случай! Разрови форумите и виж дали има евентуално такъв проблемен мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това, че рових много, а чувам от достоверен източник, че било болежка, но аз доста съм се интересувал и не съм чувал, явно е ограничен проблем за определен код ли ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж и в чуждестранните форуми, ако и там няма мн инфо за тия валове, значи сам ще се сетиш, че достоверния ти източник е попаднал на 1- 2 изключения на по над 500 000км...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха днес и аз усетих , това тресене  , доста е неприятно особено ако знаеш ,че го има. Както е на свободна колата леко ме разклашта , когато дигна на 1200 оборота обаче още се усеща.... Има ли за какво да се притеснявам или това няма нищо общо с тресенето от предните коментари ... :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мене полжението се влоши доста и вече е време да сменям, докато не е станало късно. Накратко съединителя стърже на полусъединител основно когато е студено, иначе притрисането не се е увеличило.

Звънях по разни сайтове, имам парт номерата от Ауди в интернет излизат модели, но нещо не са съвместими с техните системи и никой не можа да ми каже кой комплект съединител и кой маховик са точно за моята кола..

Общо взето продавачите казват, че не им излиза в системата и не се наемат да дадат гарнция.

 

Имам възможност да взема ето този кит http://www.demarkarecambios.es/?/repuesto/luk_600001700_kit_embrague_3_piezas_volante_bimasa_luk_repset_dmf_para_volkswagen_passat_3c2_2.0_/59595562

 

Който е комплект съединител + маховик. БКД-то го има в поддържаните модели и т.н. Един майстор ми каза, че щом ще ги сменям и 2те значи може да си избираме Лук или Закс.

 

Това така ли е, като поръчам после да не стане фал ?

 

От Ауди дори ми казаха, че не е задължително смяната на маховик, а можело само съединител.

 

Може ли някой да обясни какво точно се чупи, защото  от разни клипчета в тубата разбрах, че маховика е един диск закачен за двигателя към който се закача съединителя и се затваря с един капак. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховика се избира според номера на шасито, а не според тип/модел двг! Различните години БКД ползват различни маховици или поне така ми беше казано след като се свързах директно със Закс Хамбург. Объркващо е явно и за тях след като първо ми препоръчаха Закс маховик, а после се поправиха, че Лук бил оригинално в моя комплект. Още не съм поръчал нито единия нито другия, но наближава момента. Принципно мисля ,че няма как да стане фал стига майстора ти да знае какво и как да направи! А после вече от теб си зависи колко ще изкара този сетъп според това как ще се кара автомобила. 

 

Принципно ако маховика ти не е за смяна, може да се ползва с нов съединител, но като знам колко са здрави тези БКД маховици, не мисля, че е добра идея! Най малко защото след няколко месеца/хиляди км ще дойде ред за смяна на маховик и хайде пак всичко долу по ремонти и става двойна работа, която ако не си вършиш сам се заплаща!

 

Това гледа ли го?

 

 

Ето една лесна за разбиране схема как се вписва демпферния маховик в картинката:

032501252-big.jpg?r=0

 

С две думи: Там е за да обира вибрациите с които нормалния маховик не би се справил! С времето пружините му се амортизират и леко леко си идва ред за смяна! Започне ли да притраква, пътник е! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за разяснението, вече ми стана по яснен принципа на действие. Не знаех че се състои от 2 части.

При мен си приритва маховика, така, че ще се сменя и той. Под фал имах предвид да не поръчам грешния комплект,  за да не се налага ако го свалим да седя без кола докато намеря правилния. Или пък да го качваме пак и да вършим двойна работа. 

 

Лошото е че по парномера 030G105266BN в интернет нищо не открих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

колеги, да поднова малко ако може...даже с единия колега коментирал тук видях, че и в една друга тема ми отговаря....имам това поклащане на мотора на празен ход, вибрации не се усещат почти грам, просто се поклаща напред назад и се поусеща вътре в купето. Ходих на 3 диагностики, първата преди месец каза човека, че дюзата на 2-я цилиндър не работела добре, но само в " regulation time"  в няква друга част  показва, че е ок.... Сега 2-3 дни обикалям сервизи събирам мнения, казаха, че всичко е наред, дюзи перфектни , всичко. Не пуши колата върви добре, но понякога пали трудно след престой сутрини работи 2-3 секунди на 3 цилиндъра или 2 . Тва го прави долу горе месец може би по-малко след като смених ремъците и ролките , когато я купих преди 4 месеца. Възможно ли е това поклащане да е от не добра центровка ? Ако е така веднага отивам при момчето , което вчера я гледа и каза, че всичко е наред в дюзите, но може би е за центроване или синхронизация както се казва...Пак казвам нямам никакви излищни вибрации, освен това поклащане на мотора най-вече загрял. Маховик едва ли е, защото не дрънчи като я гаса, отделя си и добре съединителя нямам притеснения в него.... 

Редактирано от stefan91
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...