mainata Публикувано 17 Април 2012 Доклад Share Публикувано 17 Април 2012 (Редактирано) здравеите колеги!!! искам да си ремонтирам скоросната кутия, по-точно да сменя лагерите на диференциала... от ляво е капака , аз искам да сменя десния лагер. можели да извадя диференциала без да свалям ск.кутия само през левия капак да сменя десния лагер.... колеги моля за информация... благодаря много предварително. Редактирано 17 Април 2012 от grizzly заглавие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Април 2012 Доклад Share Публикувано 17 Април 2012 (Редактирано) Може, сваляш полуоските и диференциал излиза през този капак целия. После обаче е играчка самото настройване на лагерите на диференциала - има специални реглажни пластини от двете страни. Т.е. не е само да смениш лагерите, ще трябва и да ги регулираш - хем да нямат луфт, хем да не затягат като загрее. Ако ги сменяш смени и двата семеринга към полуоските - смешни пари са, но може да протече скоростната кутия от тях. Сменят се отвън по принцип като се свалят полуоските. Редактирано 17 Април 2012 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 Защо ще сменяш лагерите,имаш някакво виене ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jigsaw Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 (Редактирано) И при мен има виене от към скоростите. Виенето все още е слабо и се чува на 5-та около 80км/ч, подозирам, че вие от диференциала... леко на тролей го докарва Не знам какво има да се "чупи" в диференциала и от кое вие така, но нещата отиват към ремонт скоро време. Редактирано 18 Април 2012 от Jigsaw Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mainata Публикувано 18 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 ПРЕДИ време ми виеше на десен завой на около 80км...смених левия лагер на диференциала където е капака и се оправи с виенето, а сега се получи обратната при десен завои вие кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 (Редактирано) Я пак,че нещо не се разбира поста ти.Преди ти е виела на десен завой и си сменил левия лагер на диференциала,а сега е обратното-вие на ляв завой и се готвиш да сменяш десен лагер ли?И аз съм пред една такава дилема,че след зимата и при мен изненадващо се появи виене/не е от гуми-пробвах с други/,което много странно се чува само в диапазона 60-80 км/ч,като много отчетливо се увеличава при десен завой и напълно изчезва при ляв/не се влияе по никакъв начин от това дали колата е на скорост или не и дали е натиснат съединителя/.Засега съм сменил левия лагер на главината,утре ще сменям и десния/задните лагери съм ги сменял миналата година/ и ако не изчезне явно ще се налага да се насочвам към скоростна кутия,а как не ми се ще-пффффф!!!! Редактирано 18 Април 2012 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 Пиши после има ли някакъв положителен резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 (Редактирано) Пиши после има ли някакъв положителен резултатЩе пиша,няма проблем.Ма дано не се окаже кутията,че там може самия диференциал да вие и тогава работата става дебела.Само не ми е ясно как така изведнъж се появи тоя шум без никакви предишни симптоми,като в кутията си има масло/сменях го с оригинално преди време/,а и самите предавки влизат добре. Редактирано 18 Април 2012 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 Ако е само на завой - и карето я прави таз магария в самото начало !Не е като бучене, но е близко до него ...При мен поне изчезна след смяна на карето ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 (Редактирано) Ако е само на завой..............Там е работата,че не го прави само на завой, а когато карам направо и вдигна над 60 км/ч.При десен завой с тази скорост,просто драстично се увеличава шума,а при ляв-изчезва напълно. Редактирано 18 Април 2012 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 А лагери на главини проверихте ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 (Редактирано) Подпукал съм ги подред на номерата-миналата седмица ляв,утре десния и се надявам да изчезне проблема,но се подготвям психически за най-кривия вариант/с тоя моя късмет обикновено все до него се стига/ и вече го гледам все по-лошо Ауди-то,па дано се стресне. Редактирано 18 Април 2012 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 Дано приключи сагата с лагерите на главините. Аз лично така мисля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mainata Публикувано 18 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 Я пак,че нещо не се разбира поста ти.Преди ти е виела на десен завой и си сменил левия лагер на диференциала,а сега е обратното-вие на ляв завой и се готвиш да сменяш десен лагер ли?И аз съм пред една такава дилема,че след зимата и при мен изненадващо се появи виене/не е от гуми-пробвах с други/,което много странно се чува само в диапазона 60-80 км/ч,като много отчетливо се увеличава при десен завой и напълно изчезва при ляв/не се влияе по никакъв начин от това дали колата е на скорост или не и дали е натиснат съединителя/.Засега съм сменил левия лагер на главината,утре ще сменям и десния/задните лагери съм ги сменял миналата година/ и ако не изчезне явно ще се налага да се насочвам към скоростна кутия,а как не ми се ще-пффффф!!!!да така е както си ме разбрал колега. Днес отидох в един сервиз и ми каза че лагера ми е заминал на главината десния,а пак преди около 2или 3години ги сменях с фаг лагери и несъм подозирал 4е може да е от там. щте сменя този лагер на главината тази седмица и щте вида дали е от главината или от ск.кутия дано да е от главинатаДано приключи сагата с лагерите на главините. Аз лично така мисля.КОЛЕГА дано да излезеш прав Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 Дано приключи сагата с лагерите на главините. Аз лично така мисля. Лагери.Ако знаеш как вие диференциал,нещо ужасно е вътре в купето,съмнявам се дифа да е проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 Дай линк ако може с клип да видим как вие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Април 2012 Доклад Share Публикувано 18 Април 2012 Рядко вие от лагерите на диференциала. Първата кола ми беше Пасат и имах голям луфт на полуоските, там където влизат в диференциала. Затова ги смених, но нямаше никакъв шум иначе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 19 Април 2012 Доклад Share Публикувано 19 Април 2012 (Редактирано) Ми аз да докладвам-проблема ми е решен!!!! Тоя път се разминах с големия ремонт неречен скоростна кутия.Причината за виенето се оказа преден десен лагер на главината,който не само беше хванал "вечните ловни полета",ами за капак беше и превъртал и "изял" самата главина.Та се наложи да се изръся и за нова главина,но пък сега в купето се чува единствено....ТИШИНА Ради,VBI и integralе45 се оказаха прави! Редактирано 19 Април 2012 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexanderi Публикувано 19 Април 2012 Доклад Share Публикувано 19 Април 2012 ТИШИНА Ради,VBI и integralе45 се оказаха прави! Щом в последното изречение има , Супеер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 19 Април 2012 Доклад Share Публикувано 19 Април 2012 Ми аз да докладвам-проблема ми е решен!!!! :Какво представляваше твоето виене? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 19 Април 2012 Доклад Share Публикувано 19 Април 2012 (Редактирано) Виенето малко по-напред в темата съм го описал цветно.Само дето не хванах от първия път от коя страна лагера е "сдал",защото обикновено всеки те съветва,че щом шума се в усилва на десен завой,значи е ляв лагер.При мен,обаче,се оказа десния,не че и левия не беше "пътник"/изхвърлил греста/И един съвет-много внимателно си проверявайте състоянието на главините при този ремонт,за да не се налага да го повтаряте след 1000-2000км.Повърхността на главината не трябва да има никакво износване,посиняване,надиране,язви или ръбове.В противен случай,прежалвате 86.00 лева и си взимате нова главина,за да има ефект от цялата работа. Редактирано 19 Април 2012 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mainata Публикувано 19 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2012 дано и на мен да излезе от този лагер на дяснат главина ... купихго днес лагера давам инф.. за лагера е номер-567447Б. това е за Б4 АБТ дв. 90кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 19 Април 2012 Доклад Share Публикувано 19 Април 2012 (Редактирано) Какви лагери взе и на каква цена?Аз този път заложих на SNR-по 48 лева парчето с отстъпка,за АБК мотор Редактирано 19 Април 2012 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mainata Публикувано 19 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Април 2012 Виенето малко по-напред в темата съм го описал цветно.Само дето не хванах от първия път от коя страна лагера е "сдал",защото обикновено всеки те съветва,че щом шума се в усилва на десен завой,значи е ляв лагер.При мен,обаче,се оказа десния,не че и левия не беше "пътник"/изхвърлил греста/колега какъв лагер сложи каква марка... аз като монтирам лагери ги отварям и ги пълня с още грес и стават вечни ако не се мокрят или и зависи каква марка е... ролката ми на аг. ремаък е от както съм купил колата и само я смазвам когато свалям ремака миналсъм около 120000км и още добреКакви лагери взе и на каква цена?Аз този път заложих на SNR-по 48 лева парчето с отстъпкапредните сега съм с ФАГ около 3 или 4 години издържаха... няколко (маистори) ми викат сложи SNR и такъв взех за 35лв парчето с отстъпка. но намен лично не ми харесват... защото ремонтирам помпи (хидрофори) и съм монтирал такива и нещто не ме ...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 19 Април 2012 Доклад Share Публикувано 19 Април 2012 Виенето малко по-напред в темата съм ...Точно звука ме интересува какво представлява - като свирене ли е - примерно като от турбина - може ли да го опишеш по-точно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване