Ivo-piVo Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 Здравейте, искам да питам някой има ли идея на 1.8дз мотора 91год. кой мотор става без преправяне долу на моста.Искам да сложа по принцип някой по слабичък 1.6 може би, да го регистрирам в кат и после се чудя дали дз-та да правя и да си го слагам пак него или друг.По принцип искам да го махна мотора от моста за да му поолекне малко.Имам планки за тампоните на мотора от NJ ако ги сложа тях, какъв мотор мога да монтирам после 4 цилиндров... приемам всякакви предложения.. много се замислям за аце-то ама незнам кое ще трябва да променя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 Колега, какъв е смисъла на занятието, че ми се губи. Само заради едната регистрация и по-малкия данък ще монтираш друг мотор, че после да връщаш твоя? Много неоправдана инвестиция ми се вижда. Аце-то си влиза без проблеми май ама що ти е такъв куц кон, виж някой дизелов мотор на купе е нещо, което е интересно и има повод за размисъл и смятам след време да направя нещо по тоя въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-piVo Публикувано 23 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 Искам да сложа някакъв мотор за да може да си я карам колата по принцип и да си върша работа с нея.Между другото да мина да я регистрирам в кат.Аз незнам много, аце-тата не вървят ли добре?Още се чудя какво да направя точно, затова събирам мнения. Незнам от NJ-то планките за тампоните на двигателя, дали са еднакви с на Б4-то.Искам да сложа някакъв мотор да е по пъргав, като се има на предвит, че ще му се прави основен ремонт.Мисля да го сгъстя малко, защото ще се кара предимно на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 JN,а не NJ е много подобен на DZ с тази разлика,че е малко по-слаб.Ако DZ ти е слаб,не знам какво ще правиш като сложиш JN.АСЕ-то върви прилично,лично според мен,макар всеки да има различна представа за "вървеж".Но определено с АСЕ ще си по-пъргав,отколкото с DZ или JN. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4anga Публикувано 23 Април 2012 Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 (Редактирано) ти така с тея мотори как мислиш става.пък и кат намесваш,колегите да кажат ,но не се ли минава технотест ако е различен мотора от заводския.АЦЕ да не си сложил{мое мнение} Редактирано 23 Април 2012 от pa4anga Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-piVo Публикувано 23 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 23 Април 2012 (Редактирано) JN,а не NJ е много подобен на DZ с тази разлика,че е малко по-слаб.Ако DZ ти е слаб,не знам какво ще правиш като сложиш JN.АСЕ-то върви прилично,лично според мен,макар всеки да има различна представа за "вървеж".Но определено с АСЕ ще си по-пъргав,отколкото с DZ или JN.Аз имам предвид NJ-5 цилиндровия ако не бъркам наистина, имам от него окачването, стойките които се заваряван на купето за да държат двигателя. Мойто ауди е б3, мотора ми се държи на предния мост, и искам да го кача на шасито.Та въпроса ми е планките дали са стандартни или имат разлика.NJ-то и то е б3 затова се чудя.А ако си слагам пак ДЗ-та мога ли да зема примерно от абк мотора лапите и да го дигна и него на шасито.Наистина от одеве говоря за NG Редактирано 23 Април 2012 от Ivo-piVo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 24 Април 2012 Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 Като прегледах темата,усещам че финалът ще бъде"благодаря много колеги,ще си остана с моя мотор,няма да правя интервенции", защото честно казано май не знаеш какво точно искаш.За какво ще сменяш мотора с по-малък,ако мислиш,че ще ти падне разхода на гориво,лъжеш се.Карай си купенцето и му се радвай с DZ.Аце-то си влиза без проблеми май ама що ти е такъв куц конОправи си мотора,тогава пиши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUDsAUDI Публикувано 24 Април 2012 Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 ...По принцип си прав как ще се развие темата и моето мнение е натам. Защо обаче да карам колегата да слага 140 коня с прилив на сили на 4500оборота(за градско са сериозни обороти, за извънградско идват около 170км/ч на 5-та което идва много висока скорост за поддържане) и феноменален въртящ момент от 185нм, иначе мойта засечена по Гтек прави 0-100 за 9.1с държи 215 на равен път а при надолнище и силен попътен вятър при около 265 на табло даде 243 на Гтек при 6450 оборота на 5-та, не мисля че съм толкова скопен, че да не знам как върви АЦЕ-то до дупка, пък и какво повече да очаквам от мойто купе като гони 620000км. Все пак дали си заслужава монтажа на такъв морално остарял двигател с прословутия механичен инжекцион, вървежа който предлага и разхода който ти идва насреща при тея цени? Сега някои ще кажат, че веднага му се слага един ГИ и нещата заспиват, ама аз не съм видял из моя район направен кадърно и без никакви проблеми такъв екземпляр, естествено предполагам има много такива ама още не съм го видял с очи.Тая работа по монтажа на АЦЕ с ГИ няма ли да стъпи на едни 2к и ако човек има познанията и възможностите сам да си го направи не е ли по-забавно и интересно в коша да лъсне един АЕЛ с 6 скорости било то и за някой лев отгоре. Без лоши чувства колега integrale45 , относно автора на темата след като се аргументира защо е тая смяна, единствения смислен съвет който бих му дал е да не пипа нищо и да си кара ДЗ-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-piVo Публикувано 24 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 Ето въпросите точно и ясно.Кой мотор от малките пасва без преправяне долу на моста?И ако заваря планките които държат мотора NG на мойта ,ще отговорят за аце двигателя?Има ли голяма разлика ДЗ с АЦЕ драстична или по добре да си сгастявам ДЗ-та и да си слагам него? И общо взето искам да разкарам мотора от предния мост.Ако взема планките от NG-то и взема лапите на мотора от абк и ги сложа на ДЗ-та ще отговори ли всичко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BoRki4a Публикувано 24 Април 2012 Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 Колега и аз съм с такава кола и имам чувството че тоя мотор ДЗ идва малък за тая кола защото купето ми се стори доста тежко иначе си върви ама като го вкараш в обороти купето си е бая тежичко и ми се стори мн тромаво при потегляне от място на светофарите ако двигатела издъхне след време сега не е не гори грам масло може ли да се сложи АБК ААД или АБТ на тази скоростна кутия да е 2.0 без мн преправяне като за АСЕ гледах един човек с Б3 с JN сменил скоростната и вдигал 145 на 3-та а аз 140 с ДЗ оригинално сичко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 24 Април 2012 Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 Един колега от форума сложи АСЕ на мястото на AAD.Инжекциона си е същия е не е сменян.Незнам при теб дали целия инжекцион ще пасне на АСЕ,колегите да кажат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-piVo Публикувано 24 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 Такива козметични забележки като инжекциони маркучи и т.н. ги оставете, аз питам за захвата на мотора.Инсталацията много ли се преправя?И дали има реално голяма разлика при положение, че ще се кара на газ колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 24 Април 2012 Доклад Share Публикувано 24 Април 2012 Ако искаш нещо, дето да върви и на газ - ABF с Газов инжекцион. Вярно си е заигравка, но така или иначе си решил да влизаш в големия филм.Да ти поясня - ABF е 2.0 16v, с електрическа инжекция и се монтира на VW - Голф, Пасат, Венто... Правят се някои преправки, за да стане надлъжен, но няма да си нито първия, нито последния, който го е направил...АСЕ с газ е все едно АВТ с газ. И двете са 2.0, само дето едното на бензин е 140к.с, а другото на бензин е 90 к.с.При ABF и ГИ и на бензин и на газ все ще си със 150к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 (Редактирано) Ако искаш нещо, дето да върви и на газ - ABF с Газов инжекцион. Да ти поясня - ABF е 2.0 16v, с електрическа инжекция и се монтира на VW - Голф, Пасат, Венто... Чел съм,че е малко по висок и опирал в предния капак при В4,но всичко се прави.2.0 16V EFI конверсия 6A+Digifant http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=91292&st=0&p=1398108&hl=механична%20инжекция&fromsearch=1entry1398108 Редактирано 25 Април 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-piVo Публикувано 25 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 Добре да обобщим за сега, много се замислям за ААД.От тук следват въпросите, ще отговори ли камбаната на скоростите? И за планките никой никакво мнение не казва... може ли на б3-то шасито да държи мотора като на б4.Колеги някой може ли да каже каква му е степента на сгъстяване на ААД-то. Гледах едни таблици дават му стандартно да прави 9/16 бара компресия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 (Редактирано) Виждал съм такъв мотор сложен на Ауди купе.Миналата година на събора една В3-ка много добре се представи с него.Май беше братлето на duno Редактирано 25 Април 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 ААD е със степен на сгъстяване 10,4:1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 На duno брат му май караше една вишнева б3-ка с JN мотор,но не съм напълно сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 25 Април 2012 Доклад Share Публикувано 25 Април 2012 вишнева б3-ка с JN моторТочно със същият мотор е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-piVo Публикувано 26 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 Добре за сега, благодаря на всички за помощта. Сега остана да видим, дали ще мога да го закача на шасито, и дали ще отговори на скоростите.И само за информация степента на сгъстяване на дз-та каква е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klyunkov_pld Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 колега как ти дава по г-тека 9,1 ,като заводски му дават 9,4 a на колегата интеграле 45 е засича 8 сек до 100км и то на газ има клип баси бегачките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Април 2012 Доклад Share Публикувано 26 Април 2012 (Редактирано) Ако сложи АСЕ,ще има допълнително въпроси от сорта "как да намаля разхода на гориво".Този мотор е голям унищожител на гориво ,така че си прецени твоето КПД докъде ще те доведе. Редактирано 26 Април 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-piVo Публикувано 27 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 Ако сложи АСЕ,ще има допълнително въпроси от сорта "как да намаля разхода на гориво".Този мотор е голям унищожител на гориво ,така че си прецени твоето КПД докъде ще те доведе.А ти правил ли си нещо по мотора.Аз мисля да го правя да върви с 100 октана бензин и предимно да се кара на газ.Ще има ли разлика голяма или само пара ще се налива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 27 Април 2012 Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 да го правя да върви с 100 октана бензин И как ще го направиш да върви със 100 октана?Моето купе съм го зареждал с 95,98 и 100 октанов бензин.Не съм видял да върви повече или да гори по-малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 27 Април 2012 Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 (Редактирано) А ти правил ли си нещо по мотора.Аз мисля да го правя да върви с 100 октана бензин и предимно да се кара на газ.Ще има ли разлика голяма или само пара ще се налива.100 или 95 няма разлика във вървежа от българска бензиностанция,но бензин,смесено с малко метанол малеееее.Трябва да пробвам някой път без газовата плочка,никога не съм я свалял. Редактирано 27 Април 2012 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване