Jump to content

ауди купе 1.8dz


Ivo-piVo

Recommended Posts

Здравейте, искам да питам някой има ли идея на 1.8дз мотора 91год. кой мотор става без преправяне долу на моста.Искам да сложа по принцип някой по слабичък 1.6 може би, да го регистрирам в кат и после се чудя дали дз-та да правя и да си го слагам пак него или друг.По принцип искам да го махна мотора от моста за да му поолекне малко.Имам планки за тампоните на мотора от NJ ако ги сложа тях, какъв мотор мога да монтирам после 4 цилиндров... приемам всякакви предложения.. много се замислям за аце-то ама незнам кое ще трябва да променя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, какъв е смисъла на занятието, че ми се губи. Само заради едната регистрация и по-малкия данък ще монтираш друг мотор, че после да връщаш твоя? Много неоправдана инвестиция ми се вижда. Аце-то си влиза без проблеми май ама що ти е такъв куц кон, виж някой дизелов мотор на купе е нещо, което е интересно и има повод за размисъл и смятам след време да направя нещо по тоя въпрос :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да сложа някакъв мотор за да може да си я карам колата по принцип и да си върша работа с нея.Между другото да мина да я регистрирам в кат.Аз незнам много, аце-тата не вървят ли добре?Още се чудя какво да направя точно, затова събирам мнения. Незнам от NJ-то планките за тампоните на двигателя, дали са еднакви с на Б4-то.Искам да сложа някакъв мотор да е по пъргав, като се има на предвит, че ще му се прави основен ремонт.Мисля да го сгъстя малко, защото ще се кара предимно на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JN,а не NJ е много подобен на DZ с тази разлика,че е малко по-слаб.Ако DZ ти е слаб,не знам какво ще правиш като сложиш JN.АСЕ-то върви прилично,лично според мен,макар всеки да има различна представа за "вървеж".Но определено с АСЕ ще си по-пъргав,отколкото с DZ или JN.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти така с тея мотори как мислиш става.пък и кат намесваш,колегите да кажат ,но не се ли минава технотест ако е различен мотора от заводския.АЦЕ да не си сложил{мое мнение}

Редактирано от pa4anga
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JN,а не NJ е много подобен на DZ с тази разлика,че е малко по-слаб.Ако DZ ти е слаб,не знам какво ще правиш като сложиш JN.АСЕ-то върви прилично,лично според мен,макар всеки да има различна представа за "вървеж".Но определено с АСЕ ще си по-пъргав,отколкото с DZ или JN.

Аз имам предвид NJ-5 цилиндровия ако не бъркам наистина, имам от него окачването, стойките които се заваряван на купето за да държат двигателя. Мойто ауди е б3, мотора ми се държи на предния мост, и искам да го кача на шасито.Та въпроса ми е планките дали са стандартни или имат разлика.NJ-то и то е б3 затова се чудя.А ако си слагам пак ДЗ-та мога ли да зема примерно от абк мотора лапите и да го дигна и него на шасито.Наистина от одеве говоря за NG :rolleyes:

Редактирано от Ivo-piVo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като прегледах темата,усещам че финалът ще бъде"благодаря много колеги,ще си остана с моя мотор,няма да правя интервенции", защото честно казано май не знаеш какво точно искаш.За какво ще сменяш мотора с по-малък,ако мислиш,че ще ти падне разхода на гориво,лъжеш се.Карай си купенцето и му се радвай с DZ.

Аце-то си влиза без проблеми май ама що ти е такъв куц кон

Оправи си мотора,тогава пиши.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

По принцип си прав как ще се развие темата и моето мнение е натам. Защо обаче да карам колегата да слага 140 коня с прилив на сили на 4500оборота(за градско са сериозни обороти, за извънградско идват около 170км/ч на 5-та което идва много висока скорост за поддържане) и феноменален въртящ момент от 185нм, иначе мойта засечена по Гтек прави 0-100 за 9.1с държи 215 на равен път а при надолнище и силен попътен вятър при около 265 на табло даде 243 на Гтек при 6450 оборота на 5-та, не мисля че съм толкова скопен, че да не знам как върви АЦЕ-то до дупка, пък и какво повече да очаквам от мойто купе като гони 620000км. Все пак дали си заслужава монтажа на такъв морално остарял двигател с прословутия механичен инжекцион, вървежа който предлага и разхода който ти идва насреща при тея цени? Сега някои ще кажат, че веднага му се слага един ГИ и нещата заспиват, ама аз не съм видял из моя район направен кадърно и без никакви проблеми такъв екземпляр, естествено предполагам има много такива ама още не съм го видял с очи.

Тая работа по монтажа на АЦЕ с ГИ няма ли да стъпи на едни 2к и ако човек има познанията и възможностите сам да си го направи не е ли по-забавно и интересно в коша да лъсне един АЕЛ с 6 скорости било то и за някой лев отгоре. Без лоши чувства колега integrale45 , относно автора на темата след като се аргументира защо е тая смяна, единствения смислен съвет който бих му дал е да не пипа нищо и да си кара ДЗ-та :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето въпросите точно и ясно.Кой мотор от малките пасва без преправяне долу на моста?И ако заваря планките които държат мотора NG на мойта ,ще отговорят за аце двигателя?Има ли голяма разлика ДЗ с АЦЕ драстична или по добре да си сгастявам ДЗ-та и да си слагам него? И общо взето искам да разкарам мотора от предния мост.Ако взема планките от NG-то и взема лапите на мотора от абк и ги сложа на ДЗ-та ще отговори ли всичко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм с такава кола и имам чувството че тоя мотор ДЗ идва малък за тая кола защото купето ми се стори доста тежко иначе си върви ама като го вкараш в обороти купето си е бая тежичко и ми се стори мн тромаво при потегляне от място на светофарите ако двигатела издъхне след време сега не е не гори грам масло може ли да се сложи АБК ААД или АБТ на тази скоростна кутия да е 2.0 без мн преправяне като за АСЕ гледах един човек с Б3 с JN сменил скоростната и вдигал 145 на 3-та а аз 140 с ДЗ оригинално сичко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един колега от форума сложи АСЕ на мястото на AAD.Инжекциона си е същия е не е сменян.Незнам при теб дали целия инжекцион ще пасне на АСЕ,колегите да кажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такива козметични забележки като инжекциони маркучи и т.н. ги оставете, аз питам за захвата на мотора.Инсталацията много ли се преправя?И дали има реално голяма разлика при положение, че ще се кара на газ колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш нещо, дето да върви и на газ - ABF с Газов инжекцион. Вярно си е заигравка, но така или иначе си решил да влизаш в големия филм.

Да ти поясня - ABF е 2.0 16v, с електрическа инжекция и се монтира на VW - Голф, Пасат, Венто... Правят се някои преправки, за да стане надлъжен, но няма да си нито първия, нито последния, който го е направил...

АСЕ с газ е все едно АВТ с газ. И двете са 2.0, само дето едното на бензин е 140к.с, а другото на бензин е 90 к.с.

При ABF и ГИ и на бензин и на газ все ще си със 150к.с. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш нещо, дето да върви и на газ - ABF с Газов инжекцион. Да ти поясня - ABF е 2.0 16v, с електрическа инжекция и се монтира на VW - Голф, Пасат, Венто...

Чел съм,че е малко по висок и опирал в предния капак при В4,но всичко се прави.

2.0 16V EFI конверсия 6A+Digifant http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=91292&st=0&p=1398108&hl=механична%20инжекция&fromsearch=1entry1398108

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре да обобщим за сега, много се замислям за ААД.От тук следват въпросите, ще отговори ли камбаната на скоростите? И за планките никой никакво мнение не казва... може ли на б3-то шасито да държи мотора като на б4.

Колеги някой може ли да каже каква му е степента на сгъстяване на ААД-то. Гледах едни таблици дават му стандартно да прави 9/16 бара компресия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм такъв мотор сложен на Ауди купе.Миналата година на събора една В3-ка много добре се представи с него.Май беше братлето на duno

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре за сега, благодаря на всички за помощта. Сега остана да видим, дали ще мога да го закача на шасито, и дали ще отговори на скоростите.И само за информация степента на сгъстяване на дз-та каква е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега как ти дава по г-тека 9,1 ,като заводски му дават 9,4 a на колегата интеграле 45 е засича 8 сек до 100км и то на газ има клип баси бегачките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложи АСЕ,ще има допълнително въпроси от сорта "как да намаля разхода на гориво".Този мотор е голям унищожител на гориво :respekt: ,така че си прецени твоето КПД докъде ще те доведе.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложи АСЕ,ще има допълнително въпроси от сорта "как да намаля разхода на гориво".Този мотор е голям унищожител на гориво :respekt: ,така че си прецени твоето КПД докъде ще те доведе.

А ти правил ли си нещо по мотора.Аз мисля да го правя да върви с 100 октана бензин и предимно да се кара на газ.Ще има ли разлика голяма или само пара ще се налива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да го правя да върви с 100 октана бензин

И как ще го направиш да върви със 100 октана?

Моето купе съм го зареждал с 95,98 и 100 октанов бензин.Не съм видял да върви повече или да гори по-малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти правил ли си нещо по мотора.Аз мисля да го правя да върви с 100 октана бензин и предимно да се кара на газ.Ще има ли разлика голяма или само пара ще се налива.

100 или 95 няма разлика във вървежа от българска бензиностанция,но бензин,смесено с малко метанол малеееее.Трябва да пробвам някой път без газовата плочка,никога не съм я свалял.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...