Jump to content

A8 (2003-2004) 4,0тди или 4,2бензин


Recommended Posts

Здравейте интересуваме кой от двата агрегата ще и по евтин за подръжка и дизеловия със ремък ли е или със верига всякакви мнения ще са ми полезни благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са най често срещаните проблеми на дизела и как стои въпроса с поставянето на газ на 4,2 също така ме интерисува дизела с ремък или с верига е ?

Гледам че на някои дизелови 8-мици таблото е малко по различно всмисъл че между километража и оборотомера дисплейчето е по голямо а на повечето са малки това какво означава?

Редактирано от hamann26
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако бензина е ФСИ забравяш за газ, дизела е с верига, но 4,0 ТДИ нещо не е много сполучлив, по добре 4,2 ТДИ.

Редактирано от gibonass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да 4,2 е по добър но аз нямям финансова възможност за него такаче 4,2тди отпада като вариянт и как да разбера дали е fsi и ако може да ми кажете кое се скапва(дава дефект) в 4,0тди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те така ти отговарят щот нема никои във форума с тоя мотор. Чули недочули преповтарят под индиго чужди мнения..

Въпроса е че тва е дизел с 2 турбини мисля два дебитомера 8 пиезо инжектори\?\ дпф -че че и относително висок разход и т.н На такъв мотор и поддръжката няма как да му е евтина още повече че надали има такъв на под 300 х км. Възможна драма с него щот освен мотор си има и други неща като например дърто въздушно окачване задължително, което може да не е проблемно но докато е сравнително ново после мъка. Цените са сериозни.

По-добре вземи бензиновия вариант версията с 335 кс си бачка на газ ~ нормално\ ама да не е некъв но наме вариант от долно нанагорнище примерно ВРЦ или Ланди, Бигаз\ тази която е със 350 мисля не стават или поне не и успешно има си некви колеги дето се занимават с Ги питай ги конкретно.

BTW направи тест драйв на 745И и сподели мнение :rolleyes: ... а8 :gruebel: ...

Купувайки 4.0 дизел парите до 4.2 дизел ще ги дадеш в разход по двигателя.

До колкото знам горят еднакво, за мощността 4.2 е ехееее :)

Убеден ли си :rolleyes: разликата е 4-5 литра въпроса е че едното има алтернатива за разхода ...

един колега кара такава служебна ...19ка в софия :hilezh: с газта малко над 20ама счетоводството не извива вече ва умряло :)

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 4.2 бензин 335 коня ,здрав мотор с доста тяга в старта. Разхода градско ще ти е към 20 и нагоре а извън ако караш като охлюв може да паднеш до към 12 иначе е 15-16.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не му помагаме така на човека.

Към автора: прецени горе-долу колко километра ще караш на година и може да се окаже, че бензина ще ти е по- изгоден.4.0 ТДИ се оказа несполучлив и се произвежда за кратко. Хвърля дюзи, турбината му е кекава, главата също дава дефекти. Този мотор е в лошо съотношения конструктивна опростеност/експлотационни разходи/ефективност.

За 3.0ТДИ мислил ли си ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив, перфектно решение. Не случайно има толкова много газифицирани. Такова мислех да си взема и аз и да му сложа газ.

ФСИ мотора е 350 коня. и е след 2005 г. Това е първия признак по който ще го познаеш. Отделно си го пише.

Но да знаеш че А8 преди 2005 правят доста проблеми с електрониката, затова са и осезаемо по евтини.

Перфектното е 2005-6 4.2 бензин (не фси), на до 200к км. Реалната му цена започва от 15-18к евро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнаех че електрониката създава проблеми.

Точно заради това не си взех bmw 7-ма серия защото и там електрониката е много проблемна и неуправдано скъпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте интересуваме кой от двата агрегата ще и по евтин за подръжка и дизеловия със ремък ли е или със верига всякакви мнения ще са ми полезни благодаря предварително.

Привет - имам 4,2 от 2003 година - газифицирах го преди 20000 км с Фобос 1 - нямам никакви проблеми - разход градско 20-22; извън града 14-16.При покупката добре прегледай въздушното окачване - това е неоправдано скъпо в тази кола.Да спомена ,че преди да сложиш газ може да минеш през АУДИ - имат програма и на тези мотори им сменят безплатно бубините,после слагаш нови свещи и всичко е ОК.На газ ми работи дори и компютъра.Имам приятел ,който кара 4,2 ТДИ - разхода му в пари е около 10 % по-голям от моя.Така ,че не му мисли и се спри на бензиновият вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...