hamann26 Публикувано 27 Април 2012 Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 Здравейте интересуваме кой от двата агрегата ще и по евтин за подръжка и дизеловия със ремък ли е или със верига всякакви мнения ще са ми полезни благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 27 Април 2012 Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 Бензиновия е по-евтин и далече не толкова капризен колкото 4.0 ТДИ-то Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 27 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 (Редактирано) Какви са най често срещаните проблеми на дизела и как стои въпроса с поставянето на газ на 4,2 също така ме интерисува дизела с ремък или с верига е ?Гледам че на някои дизелови 8-мици таблото е малко по различно всмисъл че между километража и оборотомера дисплейчето е по голямо а на повечето са малки това какво означава? Редактирано 27 Април 2012 от hamann26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 27 Април 2012 Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 (Редактирано) Ако бензина е ФСИ забравяш за газ, дизела е с верига, но 4,0 ТДИ нещо не е много сполучлив, по добре 4,2 ТДИ. Редактирано 27 Април 2012 от gibonass Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 27 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 Да 4,2 е по добър но аз нямям финансова възможност за него такаче 4,2тди отпада като вариянт и как да разбера дали е fsi и ако може да ми кажете кое се скапва(дава дефект) в 4,0тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 27 Април 2012 Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 Купувайки 4.0 дизел парите до 4.2 дизел ще ги дадеш в разход по двигателя.До колкото знам горят еднакво, за мощността 4.2 е ехееее Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 27 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 Значи е много зле тоя дизел или просто е нарочен даите конкретно къв точно е проблема на тоя дизел че ми е много интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 27 Април 2012 Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 (Редактирано) Те така ти отговарят щот нема никои във форума с тоя мотор. Чули недочули преповтарят под индиго чужди мнения..Въпроса е че тва е дизел с 2 турбини мисля два дебитомера 8 пиезо инжектори\?\ дпф -че че и относително висок разход и т.н На такъв мотор и поддръжката няма как да му е евтина още повече че надали има такъв на под 300 х км. Възможна драма с него щот освен мотор си има и други неща като например дърто въздушно окачване задължително, което може да не е проблемно но докато е сравнително ново после мъка. Цените са сериозни.По-добре вземи бензиновия вариант версията с 335 кс си бачка на газ ~ нормално\ ама да не е некъв но наме вариант от долно нанагорнище примерно ВРЦ или Ланди, Бигаз\ тази която е със 350 мисля не стават или поне не и успешно има си некви колеги дето се занимават с Ги питай ги конкретно.BTW направи тест драйв на 745И и сподели мнение ... а8 ...Купувайки 4.0 дизел парите до 4.2 дизел ще ги дадеш в разход по двигателя.До колкото знам горят еднакво, за мощността 4.2 е ехееее Убеден ли си разликата е 4-5 литра въпроса е че едното има алтернатива за разхода ...един колега кара такава служебна ...19ка в софия с газта малко над 20ама счетоводството не извива вече ва умряло Редактирано 27 Април 2012 от optimist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 27 Април 2012 Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 Аз съм с 4.2 бензин 335 коня ,здрав мотор с доста тяга в старта. Разхода градско ще ти е към 20 и нагоре а извън ако караш като охлюв може да паднеш до към 12 иначе е 15-16. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 27 Април 2012 Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 Не му помагаме така на човека.Към автора: прецени горе-долу колко километра ще караш на година и може да се окаже, че бензина ще ти е по- изгоден.4.0 ТДИ се оказа несполучлив и се произвежда за кратко. Хвърля дюзи, турбината му е кекава, главата също дава дефекти. Този мотор е в лошо съотношения конструктивна опростеност/експлотационни разходи/ефективност.За 3.0ТДИ мислил ли си ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 27 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 В такъв случай ще търся бензиновия звяр.А как да разбера кое е фси че мисля да го карам на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 27 Април 2012 Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 Е виж тук не те разбирам, как така ще караш 4.2 на А8 и ще го газифицираш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 27 Април 2012 Доклад Share Публикувано 27 Април 2012 Напротив, перфектно решение. Не случайно има толкова много газифицирани. Такова мислех да си взема и аз и да му сложа газ. ФСИ мотора е 350 коня. и е след 2005 г. Това е първия признак по който ще го познаеш. Отделно си го пише. Но да знаеш че А8 преди 2005 правят доста проблеми с електрониката, затова са и осезаемо по евтини. Перфектното е 2005-6 4.2 бензин (не фси), на до 200к км. Реалната му цена започва от 15-18к евро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 28 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2012 Незнаех че електрониката създава проблеми.Точно заради това не си взех bmw 7-ма серия защото и там електрониката е много проблемна и неуправдано скъпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 28 Април 2012 Доклад Share Публикувано 28 Април 2012 Имам познат с а8 4.2, в общи линии ядове с електрониката не е имал. Чел съм че дават ядове датчиците за нивото на фаровете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hamann26 Публикувано 28 Април 2012 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2012 А за таблото можели някой да ме отвори има с голямо дисплеиче има и с малко това какво означава че има малък борт комрютър и голям ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LUKAVIQ Публикувано 30 Април 2012 Доклад Share Публикувано 30 Април 2012 Здравейте интересуваме кой от двата агрегата ще и по евтин за подръжка и дизеловия със ремък ли е или със верига всякакви мнения ще са ми полезни благодаря предварително.Привет - имам 4,2 от 2003 година - газифицирах го преди 20000 км с Фобос 1 - нямам никакви проблеми - разход градско 20-22; извън града 14-16.При покупката добре прегледай въздушното окачване - това е неоправдано скъпо в тази кола.Да спомена ,че преди да сложиш газ може да минеш през АУДИ - имат програма и на тези мотори им сменят безплатно бубините,после слагаш нови свещи и всичко е ОК.На газ ми работи дори и компютъра.Имам приятел ,който кара 4,2 ТДИ - разхода му в пари е около 10 % по-голям от моя.Така ,че не му мисли и се спри на бензиновият вариант. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване