Jump to content

Климатика включва и изключва


poliaka

Recommended Posts

Здравейте колеги след много премеждия и мъки по разни сервизи и все оше неработещ климатик реших да се допитам до вас ако някой с нещо може да ми помогне. Та проблема ми е сления. Вече една година обикалям по сервизи които немогат да ми кажат защо компресора на климатика постоянно включва и изключва през 5-6 секунди/чува се цъкане на реле от таблото и компресора спира и се включва с него а перките продължават да си работят без да спират/. Доливаха ми фреон, смених управлението на климатроника, даваха на късо някакви датчици/единия се намира на тръбите за климатика точно пред филтъра на купето, а другия до казанчето за хидравличната течност/, но все така нищо не се оправя.Колата е А4 1.8Т 1997г.

Благодаря предварително за съдействието

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега съветвам те да отидеш в специализиран сервиз на "Ауди" ако не си ходил върви,смятам че там ще ти решат проблема.От обикновенни сервизи и прехвалени майстори не очаквай чудеса само ти вземат парите и нищо,напатил съм се от такива историй.Като имам някакъв по голям проблем аз си ходя в такъв сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

И аз имам същият проблем при работещ климатроник (който си охлажда нормално) ми цъка едно от релетата и ми променя оборотите все едно пуска и спира компресора през 5-6 секунди.

http://www.youtube.com/watch?v=BGuseumG0Rk

Прочетох този пост и реших да проверя реле 213, което се беше нагряло доста. Поръчах ново реле и си го смених обаче няма подобрение - пак си цъка и пак пече.

Моля дайте някакво друго решение за този проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем , цъкането се чуваше около жабката , но при мен с прекъсването на компресора спираха и перките. Оказа се управлението на климатроника. Имаше грешна кодировка. Свалих го , почистих клемите и кабелчето , направих "беисик сетинг" през ваг-ком и сега си бачка идеално. Не е лошо и да ви проверят налягането по системата.

Редактирано от dak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера смених управлението на климатроника и след няколко включвания заработи нормално.Тъкмо се зарадвах че всичко е наред и пак започна да го прави.Понякога задържа и си работи нормално ,но изведнъж откача и пак започва да прекъсва. Проверих с ваг-ком за грешки и не се появяват никакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен релето не се управлява само от управлението на климатроника,а от още някакви датчици по системата.

При мен проблема е обратен на вашите-"нещо" държи релето(213) постоянно зацепено дори когато климатроника не е включен и компресора работи постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска си поиграх малко и незнам вече какво да си мисля. Изключих компресора от буксата му и запалих колата и включих климатика от управлението. И за мое учудване се получи същото цъкане и играене на оборотите както и преди това. И вече тотално се обърках от къде може да е проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е те оборотите ти играят от друго не от шайбата на климатика.Иначе-да 213-то реле е за зацепване на електромагнитната шайба на компресора.Напиши какво ти е управлението на климатроника кой номер?

А старото управление с което също имаше проблем то същия номер ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз колеги бях със същия проблем. Реших го с байпас на датчика за ниско налягане мисля беше този койно е на тръбата до акумулатора. Смених го с друг и ефект нямаше. Сложих мост в буксата му и вече го няма това включване и изключване постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реле 213 включва перките и цялата сиситема. Само компресора се управлява от реле 267 или276 не го помня кое беще. Това го установих вчера като бях разглобил всичко. Датчика дето е на тръбата до акумулатора го давах на късо но нямаше никаква промяна. Старото управение не беше със същия номер но то беше дефектирало нещо и с него също неработеше.В момента кодировката на климатроника ми е 00040 , а колата ми е с двата датчика които са на двигателя и незнам дали тя е правилната кодировка.

Има ли някой който да е наясно с тези кодировки .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен 213-то реле управлява единствено и само шайбата на компресора.Цялото реле измъкнах от стойката -перката продължава да си върти(включва- изключва).Проследих и кабела от релето дебел "зелен-жълт" кабел който отива директно в компресора без да се разклонява никъде.

Почти съм сигурен,че и при теб е така.

А пеката не ти включва защото като не работи компресора фреона не вдига налягане в системата и няма за какво да се включва да охлажда.

НО дори и без да ти е включен компресора на климатика,ако антифриза почне да достига много висока температура перката ще се включи за да помага на "виско" перката в охлаждането на радиатора за антифриза.Така,че реле 213-то пряко не е свързано с охлаждащата перка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...