Alekkk Публикувано 31 Май 2006 Доклад Share Публикувано 31 Май 2006 (Редактирано) 1. При ляв завой от към лявото колело се чува звук все едно някаква тенекиика я удряш с голяма честота с нещо метално(доста е мелодичен и сравнително слабичък), от какво може да е.2.Като се сменят батериите на ключа трябва ли да се направи нещо за да се програмира пак ли и аз незнам за да мога да си заклучвам колата с копчето на ключа. Редактирано 31 Май 2006 от Alekkk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 31 Май 2006 Доклад Share Публикувано 31 Май 2006 2. нищо специално не се изисква за смяната на батериите. Нали се сещаш, че ако трябваше да се пре-преограмира всеки път при смяна нямаше кой да се навива да ги сменя.... Отваряш и гледаш внимателно как са били нещата после да не се чудиш кое къде отива. Най-много някоя друга пружинка да ти изкочи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 31 Май 2006 Доклад Share Публикувано 31 Май 2006 1. Каре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alekkk Публикувано 31 Май 2006 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2006 Кратко и ясно.Много благодаря! А колко парички да си заделя ще може ли някой да ми каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 1 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2006 Ако е ляво каре,бе трябвало да се чува на десен завой,и обратното.По-скоро има някакъв луфт,може би в лагера,и чукането да е по предпазната ламарина.Това е само предположение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
taf Публикувано 1 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2006 (Редактирано) Ако е ляво каре,бе трябвало да се чува на десен завой,и обратното.←пък при мен е точно обратното-при ляв завой се чува лявото каре,при десен не се чува нищо обезпокояващо.сигурен съм че е лявото понеже преди месец смених дясното каре и маншона на лявото, но трябваше да сменя и него(лявото). на А6 едно каре spidan струва 200-220лв. Редактирано 1 Юни 2006 от taf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 1 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2006 Да не е вътрешно колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
taf Публикувано 1 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2006 Да не е вътрешно колега?←Не мога да знам докато не сменя първо външното-което 100%е тръгнало,понеже като купих колата бяха скъсани и двата маншона(ляв и десен,външни)и така докато ги сменя се разтракаха и двете карета,но тогава смених само дясното, а лявото го почистих и гресирах+нов маншон.около месец всичко беше наред(даже се ядосвах що съм сменил и дясното като е можело да мина само с почисване и нова мас.)но съм грешал- сега както казах вече се разтрака и трява да го сменям и него(лявото). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 1 Юни 2006 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2006 Алек, първо иди да ти прегледат каретата. Цената е 125 лв. Метели (вземи го от thesaint11 - но си бургазлия ). Аз мога да ти взема най-доброто (Lobro) за 135-150 лв, защото имам специални взаимоотношения с вносител. Цената е в зависимост от момента на покупката. Имат малко колебание. В цената влиза пълен комплект - маншон, скоби, болт и грес) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alekkk Публикувано 1 Юни 2006 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2006 Ами ще мина първо да я погледнат и ако са те ще се обадя.Те и амортисьорите и накладки са за смяна тъй че може да събера една по голяма сума и направо да я вкарам в бокса за по сериозно ремонтче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване