Zeifod Публикувано 10 Май 2012 Доклад Share Публикувано 10 Май 2012 (Редактирано) Здравейте,Та както както гласи и заглавието - спука ми се големият горен маркуч, м/у радиатора и блока на двигателя, с двете малки разклонения. Дупчицата беше като от карфица в началото когато го хванах, но след 10км. (прибирайки се) се отвори доста. Не подлежи на наставяне с по малък диаметър тръба, понеже сцепването е точно до едно от разклоненията и така бих го запушил. Бихте ли ми дали съвет къде да търся. Втора ръка, нов, или...?Двоен пост, съжалявам! Редактирано 10 Май 2012 от Zeifod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
b4 -ruse Публикувано 10 Май 2012 Доклад Share Публикувано 10 Май 2012 то на самата тръба дето ще ги съединяваш може се завари и една тръбичка за отклонението с 3 скоби и си готов-кърпена работа но ако не намериш маркуч е вариант.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 10 Май 2012 Доклад Share Публикувано 10 Май 2012 Маркучите с такива вулканизирани разклонения не са евтини.Все пак аз бих си купил нов,защото втора употреба ти си имаш вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 10 Май 2012 Доклад Share Публикувано 10 Май 2012 280лв...На първо четене. Не съм ровил детайлно, но такава цена ми обявиха на мен. Вземи си тънки без шевни тръби и си го направи. В никакъв случай не запушвай някое от отклоненията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 10 Май 2012 Доклад Share Публикувано 10 Май 2012 (Редактирано) Ако е до това разклонение падащо се зад генератора...намери си тръби от неръждавейка и си направи тройник, едни нови скоби и газ ! :bia: Само да го "нарежеш" по краищата за да не го избита налягането, ако е много гладка тръбата -> http://cdn.gardena.com/dimage.axd/productLarge/ga210-0504/800x500/85a263d.jpg Редактирано 10 Май 2012 от Blagoy Petrov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 10 Май 2012 Доклад Share Публикувано 10 Май 2012 (Редактирано) Разклоненията са ясни,а маркуч нов нема ли да сложим? Явно има разлика в маркучите при А6 и купето въпреки,че сме с еднакви мотори.Аз също сменях подобен маркуч с разклонение за масленият охладител,но формата му беше доста екзотична и нямаше да стане с тройници и си купих нов.Струваше 120лв. и го чаках една седмица.Не беше спукан,а се беше нацепил отвътре и го изхвърлих веднага. Редактирано 10 Май 2012 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 10 Май 2012 Доклад Share Публикувано 10 Май 2012 Има 1 магазин на Симеон като вървиш от Опълченска към канала отдясно и малко преди канала. Близо до тоиз, където правят спирачни тръбички. Абе разпитай там в този участък.Ако не, както са те посъветвали си направи тройник. Може да опиташ с меден тройник за отопление и за тънкото да свалиш диаметъра до нужния. Имаше 1 размер, който поне на моя маркуч е подходящ. Купил съм си 1 такова за муфа, ако се наложи, дано не се налага.На старото Ауди ми се беше надул, но не на тройника и го срязах и сложих тръба. Абе мизерия. Какво ли не измисляме, ама при тия заплати и цени какво да правиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Май 2012 Доклад Share Публикувано 10 Май 2012 най-добре го направи с тройник - няма нещо, което да струва 280лв в този маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zeifod Публикувано 11 Май 2012 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2012 Мерси много момчета, ще опитам да направя тройник. Предвид цената на маркуча, мисля че си заслужава усилието. Ще пиша и ще снимам като има развитие. Дано да е полезно на накого. П.С. Искренно се надявам да не се окаже, че налягането в системата е по високо от нормалното - да надува през гарнитурата на главата или нещо от сорта. Дали има начин това да се провери без разколачване на половината мотор? Антифриза е сълза, няма булбукане при работа на двигателя?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 11 Май 2012 Доклад Share Публикувано 11 Май 2012 Маркуча е стар и му се е скъсала армировката. И при мен от вътрешно Ф36мм е станал 70-80мм външно Ф Моя маркуч също е накрая. И аз мисля по въпроса, но за сега "лесно решение" не съм открил. Аз мисля да си купя медна тръба на метър, внимателно да я огъна и още по-внимателно да си запоя отклонения. Всичко друго е за мен е временно решение. Трябва да се внимава с дължините и теглото на новите "тунек" детайли. Ако при грешка повредим водния радиатор ще си е истинска икономия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 19 Май 2012 Доклад Share Публикувано 19 Май 2012 Случайно попаднах на една обява с решение на проблема..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swer Публикувано 21 Август 2012 Доклад Share Публикувано 21 Август 2012 Случайно попаднах на една обява с решение на проблема.....коя е обявата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване