Jump to content

Проект Ауди S2 - ghostdog


Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Турбо пътища на 63мм ок ли са или направо на 76? Кулер 550 на 230 на 65 дали ще ми свърши работа или да стрелям направо към 600 на 300 на 76?

Някой някакво мнение?

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има коли по 400-600коня с пътища на 60мм, така че 76 май ще дойде прекалено, не че няма да върви колата и с тези улуци.

Кулера мисля няма да има ядове да е с казанчета на и с големи казанчета на 76мм.

А и реално няма смисъл пътищата да са по-големи от дросела.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз съм с такъв кулер 550 х 230 х 65 вход/изход 57мм

http://www.nolimit-bg.com/product.php?id_product=420

седи ето така

http://media.snimka.bg/s1/0745/027733155-big.jpg

Сега като се загледам на снимката изглежда че надига бронята в долния край но на живо не съм забелязал от какво е.

Защото го кулера е максимално прибран и не би трябвало да надига.

- серво с голяма тенджера или там както се нарича, не знам дали има разлика, ама е по-голямо :blink:

Това за спирачките ли ?

Редактирано от staniola
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за спирачките ли ?

Да, оригиналното си го бяха прибрали :)

Говорих с тунера, каза на 63 пърища и да пробвам на тръбогиб да разширя входовете на кулера ако стане, ако не да ги оставя така и да не се притеснявам. Размера на кулера бил ок този 550х230х65, да не съм се бил притеснявал, той имал нещо в предвид. Ако всичко е наред другата седмица вече садим двигател :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, оригиналното си го бяха прибрали :)

Ако не обръщаш входящия колектор незнам дали ще имаш место за тая тенджера.

А кулера ако си сток мисля че даже е голям.

Редактирано от staniola
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колектора е от AAN, малко ще е преправен, още не съм го преправял, колата няма да е сток, по-напред в темата съм писал горе долу какъв ще е сетъпа.

Единствено се затрудних да си намеря заден диф от купе 3.88, май ще сглабям от два един.

Някой карал ли е с пуснат гейт навън? Пуснаха ми идея гейта да не влиза в генерацията, а да е пуснат навън, какъв ще е резултатът? Според човекът който го предложи, щяло да се чува само съскане от турбината и нямало да гърми, малко невъзможно ми се струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СтаньОл,кво стаа с твойта колица? Дай снимки ,да не те прокълнЕм на съединител :hilezh:

Да не те прокълна на демпфер :D

Нищо бате зарезал съм я. Много коли ми станаха. Но се надявам в скоро време да я подкарам.

Колектора е от AAN, малко ще е преправен, още не съм го преправял, колата няма да е сток, по-напред в темата съм писал горе долу какъв ще е сетъпа.

Недей да преправяш ААN колектор, съвет от мен. Пък вече ти си решаваш : ))

Някой карал ли е с пуснат гейт навън?

А каква е идеята ? Тоест какво се цели с това ?

Редактирано от staniola
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не изместя дросела напред, ще трябва да седят радиаторите настрани, което не ме кефи. За гейта не знам каква е идеята, просто ми го предложи един кретен, едва ли има някаква полза, може би да се свали диаметъра на тръбите на генерацията, не съм го разпитвал, но това ми се стува единствената логична причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радиаторите на страни си е грозна гледка от всякъде.

Но в момента който разрешеш колектора нали разбираш че му променяш геометрията?

Намери си колектор от ABY най добре ще е. Най малко проблеми ще имаш ако се придържаш към оригиналната конфигурация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, съгласен съм за геометрията, но гледам, че го правят масово и не съм чел някой да е изревал. Търсех си АБИ или 3Б интейк, за сега не съм намерил.

Koni Sport регулируеми,жълти амортисьори + FК High Tec пружини 35/40мм добра комбинация ли е според вас, други амортисьори не можах да си харесам, а пружините са първите които ми изпаднаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали не очакваш да се счупи мотора от една развалена геометрия. Просто се влошава пълненето и работата на мотора.

А ако си намериш колектор няма да можеш да сложиш тенджерата защото опира в колектора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Имах идея ако намеря колектор да го обърна и да ползвам късият турбо път. Не съм се отказал, ако изпадне АБИ или 3Б колектор ще го купя. Има време, колата ще я подкарам до месец-два да се надяваме, но ще я завърша най-рано след година, имам доста идейки.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя не съм го обръщал. Направих си колектора( по скоро ми го направиха:) ) вход изход от едната страна :rolleyes:

Не питай моята от колко време я събирам И още има работа по нея :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Поне я караш, аз до сега една торба пари дадох и все още си е в състоянието в което купих шасито. Единствената разлика в състоянието на шасито с тази в която я купих е, че в момента едната гума е спаднала и в купето няма място да се сложи и една гайка, всичко което накупих е набутано и нахвърляно с единствена цел да се затворят вратите, което не се събра е в нас.

Един списък на частите които издирвам, ако на някой му изпаднат:

заден дифф за купе 3.88

предни фарове

халогени

мигачи

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами карам я друг път :hilezh:

Ето как изглежда при мен:

http://media.snimka.bg/s1/0746/027736312-big.jpg

И разтоянието при колектора и сервото:

http://media.snimka.bg/s1/0746/027736329-big.jpg

Измести радиаторите настрани или опитай да ги монтираш отпреде като колегата от Канада. Съгласен съм със Станиола ,че май е по-добре да не се пипат оригиналните чаркове по входящия и изходящия тракт.

И без това нема да одиш на конкурс за красота! Требе първо да си ефективен пък после красиФФ:hilezh:

Ако ги сложи отпред трябва да се сбогува с климатика. Не че моя работи, а и след последната галимация и радиатор нямам :wall:

А за красотата... аз искам да бъде максимално грозна после ефекта е по голям :hilezh:

Редактирано от staniola
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като поразгледах доста стабилно как стоят нещата, варианта с радиатор отпред просто отпада, не ми се занимава с това. Отпред ще има малък воден радиатор, интеркулер, маслен радиатор двигател и маслен радиатор скорости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако засилваш колата,направи си по-голям преден рЕйдиатор,моя беше бая стабилен щото иначе мое кипнеш!

не прави рацерски изпълнения с тия рязани гейтове,нали имаш сонда след тва,това ше наруши отчитането + тва е мноо грозно и ше фищиш по улиците много шумно.

тряа помислиш каква е концепцията на колата...слиипър ,дето ше изненадва или орязан кош с гирлянди и китайски тунеци....мисля ,че първото повече си заслужава,ама то изключва подобни творения :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предният голям радиатор е поръчат, даже трябва да е готов вече, не съм имал време да отида да си го взема, по цялата дължина между фаровете трябва да е. За другото се съгласих с теб и на мен първият вариант ми е идеята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Проектът до тук се продава, преди малко ми пуснаха оферта за друга кола към която проявявам много сериозен интерес. Ето какво се продава:

- шаси S2 купе куатро - по вин се води ABY мотор, по екстериора липсват, фарове, мигачи и халогени, всичко друго е налично, купето е в идеално състояние, със спирачки, на шенкели от NM е, с главини 4х108, давам 4 броя главини 5х112, регистрирано със Софийски номера, само трябва да се прехвърли, по интериора доколкото съм запознат няма липси.С оригинална разпънка между бомбетата и стойка за радиатора отстрани.В момента е на някакви алуминиеви 15-ки с гуми, с тях се продава.

- 2.2Т AAN, след основен ремонт, със сменени основни, биелни лагери, сегменти и гумички на клапани, нов ангренаж, двигателят е пълен комплект + даунпайп, само компресор за климатик си няма.Моторът е готов за съдене по план тази седмица към края.

- сетъп за двигателят за 400коня с хибридно турбо, работило буквално 3 часа, 440кк дюзи и тн.

- спортна електроника KMS MA25 с цялата инсталация, в цената е включена навързване на електрониката и настройка

- бензинова помпа достатъчно за сетъпа

- тампони за двигател

- демпферен маховик от AAN

- воден радиатор от петак с метални казани + малък радиатор за отпред, на размери е почти колкото разстоянието между фаровете, към радиаторите има ел. перка + цялата и инсталация и водни маркучи

- перфектна хидравлична рейка и още една която леко тече

- предна броня от компетишън в цвета на купето + гредата зад бронята

- скоростна кутия 01Е от А6-ца 2.5тди 180коня с лапите, кутията само трябва да се промие и да се сложи ново масълце

- табло с климатроник и управление на климатроника

- дебела задна стабилизираща щанга

- табло от петак до 260км

- малките три уреда за налягане на масло ....

- всичко по двигателният отсек е налично, абс, серво....

- комплект полуоски от NM

и доста дреболии които пропускам, в цената е включено насаждането на двигателя, като се досглоби колата навързване на електрониката и настройка на колата. До завършване на проекта трябва да се набавят заден диференциал, кардан, генерация за която мога да съдействам със специални цени за гърнета магнафлоу, съединител за който мога да съдействам със специална цена за пълен комплект на закс, интеркулер, да се напасната лапите на скоростите на магарето + тампони за скоростите, тампон за задният диференциал, турбо пътища, турбо маркучи, скоби, фарове, мигачи, халогени и една кофа болтове и гайки :hilezh: и едни по-хубави спирачки.

Цена на всичко до тук 6500лв, смятам за нормална при положение, че само сток двигатели 2.2Т трудно се намира под 2500лв, шасито съм го платил 1100лв, само екуто е към 1500лв без допълнителните кабеляците, турбото е чисто ново на практика, да го кажем 1000лв което е смешно като цена, има навързване на електроника в цената, настройка, предна броня от компетишън 400лв, скорости, маховик, радиатори, табло, допълнителни уреди....

Нищо от списъка по-горе не се продава отделно, няма нужда от запитвания, ако изпусна офертата която ми пуснаха, ще си довърша проекта.

Готов съм да отделя време ако някой има интерес да се видим и да си поговорим, за връзка 0884206396 Борис се казвам. Моля за ограничен спам в темата по този въпрос. Реших да се откажа от проекта само, защото получих интересна оферта за друга кола, това е единствената причина, ако тя се продаде, си продължавам по старо му.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S4 B5 седан 2000 година, сребриста, с RNS-D, рекаро кожа и алкантара, подгрев, ESP....километрите са 5, не 6 цифри, колата е един път, като я видях и ми изтекоха всички видове течности <_< Немско гаражно бубу което е водено само в ауди сервиз със сервизна книжка до този момент водена супер сериозно, собственикът и работи на някви корабни круизове и рядко се прибира, а още по-рядко я кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...