Jump to content

Проект Ауди S2 - ghostdog


Recommended Posts

Честито, много ми допада избора на мен :zustimm: Направи после един паралел спрямо тръца как са нещата като усещане докато е фабрична колата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Аз и сега мога да ти направя някакво бегло сравнението, покарах я еската, странно върви според мен, по-добре е отколкото очаквах. Сравнено с А6 1.8Т куатро с К04 е по-пъргава, не съм и давал повече газ, 1-ва 2-ра 3-та 4-та до 6500 върви повече от А6-цата и не се задъхва след 5000 оборота. На първа като тръгнеш лекичко в 1200 оборота и нагазиш цялата газ тръгва веднага без замисляне, докато при А6-цата трябва да мине 2000 оборота, за да започне да се усеща ускорение. В момента еската от някъде изпъска налягане предполагам от пластмасовите казани на интеркулерите или от гумитеният маркуч на дровела който събира двата турбо пътя, на място като и даваш газ се чува съскане и пак върви повеече от А6-цата. Вярно, че имат 200 кила разлика и 15коня и 30-тина нютона, но се усеща като доста по-бърза кола, можеби заради килата. Странно е, може да е с чип, трябва да проверя. Като я взема ще си играя доста. Вече търся К04-ки, избрал съм си кулер, ще изтърбуша предкатализаторите и катализаторите, ще сменя всички буст и вакум маркучи, рециркулационните клапани, искам да изтрия софтуерно ЕГТ датчиците, да сложа една генерация на 76, съединител, да сменя температурният датчик който пали ел. водна помпа след гасене на двигателят, нови маслени магистрали за турбините .....

П.П. сравнението е на база гъзомер, не го налагам на никой, това си е мое възприемане на нещата

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко звучи логично :) Това с повечето сила под 2000об и плавността много ме влече и мен, предполагам и доста по-леко отлепя колата. А иначе защо да е по-лека? Би трябвало да са еднакви кила с А6-цата. А4-ката ми беше със само 100 и нещо кила по-лека от А6-цата, а това е С4.

Редактирано от DLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам S4-ката е ~1500kg, моята А6-ца е 1680 на табела. Като я подкарам и сменя тампона на диференциала, за да не влезе дифа в купето ще дойда на някоя среща и ще ти дам един кръг, за да усетиш това за което говоря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам S4-ката е ~1500kg, моята А6-ца е 1680 на табела. Като я подкарам и сменя тампона на диференциала, за да не влезе дифа в купето ще дойда на някоя среща и ще ти дам един кръг, за да усетиш това за което говоря.

:bia: 1440kg e A4 AJL, ~1560 е А6 пак с АJL. Един и същи кантар, с по 5л бензин само колите :) Иначе аз съм фен на 2,7 преди другите варианти на малко по-бързички аудите в тоя ценови диапазон просто защото турбо или не пак си трябва обем, а какво вече каза на 1,8Т като му дадеш газ под 2000об нищо не става, което лекичко ме дразни като се придвижвам бавно из улиците. Дразни ме и глупавия звук, както и типичното леко бучене като върнеш предавка на обороти. За възможностите на съединителя няма какво да говорим <_< Ей такива неща, тъй че за много хора може да е глупост, понеже с пълна газ и 1,8Т може да върви така, ама за мен базата, на която си се спрял е много по-добрата за да си правиш пълноценно кеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Така, прибрах си S4-ката.В момента е на паркинг и ще почака там няколко дни докато съм готов за застраховки и кат. Цвета е доста приятен на слънце, до сега я бях виждал само привечер без директна слънчева светлина. Много ми допада, на тъмно лилавее леко и е с мастилени нюанси, на слънце седи светъл и перлен. Видях оригиналните документи, един собственик - жена 70-ти набор :steinigung: това обяснява до някъде забелжките по броните и по джантите. Поне не е скачала по спящи полицаи, бордюри и дупки, от долу колата е близка до перфектното и няма следи от каквито и да е щети, даже кората под мотора е перфектна, личи си, че е стара, но е перфектна което за тази ниска кола е изненадващо. С бащата като влезнахме в канала под кола и се опулихме, освен леко омасляване (което е силно определение) на задният диф и скоростите откъм вътрешните карета, нищо друго не видяхме, кората е суха, няма текли масла или някакви простотии. Никъде по колата не видях свински опашки или подобни закрепвания на положението, за сега съм много доволен от покупката, колата даже има съединител. Надявам се да не излезне някой подводен камък, но за сега от това което виждам и усещам, колата е ок.

Снимки имам вече 2-3 от вън, не ми стигна времето да правя подробна фотосесия, довечера ще ги кача.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще слагам или дали е имала? Това пропуснах да кажа или е имала газ или са я подготвяли за газ. В моторният отсек не видях следи да е имало газ или да е монтирано каквото и да било, но отзад седи от долу на бронята заготовка за пълнячка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво браО, вместо да направи силен турбо-петак купе(което беше истинско S2 с история), ще се мъчи с този вешес'... :lol:

Шегувам се ,Боби, прави и карай квото ти е кеф. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Мерси, мерси. Да, колата няма рекаро, парктроник и бленди на огледалата, всичко друго за което се сещам за този модел е налично като екстра май. Събирам пари за застраховки, кат и обслужване, че тези двете инвестиции ми разказаха играта. Не с лошо ИСО, няма да ти дам кръгче и калник от купе.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приготвил съм си рамка за този калник и ще ходя да го "крада" тия дни :hilezh:

Ще ми дадеш кръгче, че и квадратче даже с новата би-совалка, да не ти е уроки... :bia:

П.П. И каса бира имаш да почерпиш, не забравяй :lol::lol::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на вкус, гледна точка, ситуация и най-вече на мерак. Започнах купето с мерак, защото ми изпадна в момент в който се чудих в какво да строша някакви пари. Имах огромното желание да го направя с идеята, че ще стане една много яка кола. От друга страна никога не съм криел симпатиите си към S4 2.7Т и за мен определено колата мечта е S4-ката, като това не омаловажава 2.2Т купе, просто колата която бих карал всеки ден с огромен кеф е S4-ката. 99-та година в Утрехт видях за първи път S4-ка на живо, тогава бях на 15 години, бащата помоли собственика да ми направи едно демо, защото му бях надул главата за тази кола, от този момент нататък знаех, че един ден трябва да я притежавам. Надявам се да не е много сърцераздирателно, но е факт, това е за мен колата мечта и това е причината да се обърнат нещата на 180 градуса, първо с офертата за немската еска и второ и последно със случайното ми ровене в мобиле и намиране на въпросната обява. Ходих на оглед, мислих 2 дена, отидох за втори път и я купих.

  • Like 5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Желая ти успех и прекрасни мигове с новата и любима(явно) "играчка". :)

Шегувам се за касата по-горе....По-скоро, аз имам да те почерпя някоя и друга бира :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...